شرایط و مدارک لازم جهت ثبت شرکت در دبی

این کلیه آیین‌نامه‌هایی را که باید قبل و بعد از ثبت شرکت رعایت شود، تنظیم می‌کند. در مورد شرکت‌های خارج از ساحل یا مناطق آزاد در دبی، هر مرجع شرایط ثبت‌نام خود را اعمال می‌کند. جلوگیری از مالیات مضاعف امارات متحده عربی انعطاف‌پذیری را برای صاحبان مشاغل فراهم می‌کند تا ثبت برند برای فرآیندهای واردات و صادرات به توافق‌نامه مالیات مضاعف بپردازند که به آن‌ها اجازه می‌دهد مالیات موردنظر را از هر دو طرف پاک کنند. در هر زمینه و حوزه کاری که می خواهید مشغول به کار شوید، باید داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز آن حرفه را به دولت امارات به اثبات برسانید.

متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند. هزینه ثبت شرکت در دبی و سایر مناطق امارات با توجه به معیارهای مختلف متفاوت است. به طور کلی هزینه ثبت شرکت را 8-20 هزار دلار آمریکا USD دانست. معمولا این مراحل در 1 ماه انجام می‌شود و می‌توانید شرکت خود را در امارات متحده عربی ثبت و به فعالیت مشغول شوید. سلام بهار عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز هزینه های ثبت شرکت در امارات بین 30 تا 60 هزار درهم است و ثبت شرکت در این کشور حدود پنج روز کاری زمان می‌برد.

  • شما می توانید حتی با 1 دلار در امارات کسب و کار راه بیندازید.
  • three • الف) یک شرکت دریایی نمی‌تواند در امارات متحده عربی فعال شود.
  • بالا بودن شاخص زندگی در این کشور، و تقاضای زیاد برای اخذ اقامت در این کشور از دلایلی است که می تواند راهنمایی جهت ثبت شرکت باشد.
  • کشور امارات قوانینی که برای اخذ اقامت دایر کرده است بسیار سخت گیرانه است و اخذ اقامت آن از کشورهای دیگر هم سخت تر است و هم زمان بیشتری می برد.

امروز سرمایه گذاران از سراسر جهان، به این شهر می آیند تا در این شهر متمول، با مالیات صفر و ثبات و آرامش وافر، بهره بگیرند و سود بیشتری به جیب بزنند. دبی بزرگترین و تجاری ترین شهر امارات متحده عربی و در همسایگی جنوبی ایران در شبه جزیره عربستان می باشد. برای انجام تمامی مراحل مربوط ثبت شرکت به ثبت شرکت در دبی نیاز به تحقیقات کافی و دسترسی به منابع معتبری است که شخص با اطمینان خاطر اقدام به سرمایه گذاری کند. با توجه به اینکه سپردن امور به خصوص قانونی و حقوقی به دست افراد توانا که صلاحیت انجام امور ثبتی، قانونی و حقوقی را دارند نتیجه کار را به مراتب بهتر خواهد کرد.

اگر مراحل ثبت شرکت در شهر دبی قرار است که توسط یک وکیل انجام ‌گیرد باید وکالتنامه معتبر از دادگستری داشته باشند. در این اثنا به مواردی نیز بر می خوریم که دارای استثناهایی می باشند مثل افرادی که شرکت خود را در مناطق آزاد کشور امارات به ثبت می رسانند و در بعضی از منطقه های کشور امارات باید مالک تمام و کمال شرکت مردم بومی امارات باشند. برای ثبت شرکت در امارات (در مناطق آزاد) محدودیت سرمایه وجود ندارد، سرمایه می‌تواند از ۱ دلار تا بی‌‌نهایت باشد. راهنمای دريافت اقامت امارات متحده عربی | تورهای مسافرتی|راهنمای مهاجرت … چنانچه ثبت شرکت در یکی از مناطق آزاد تجاری باشد شخص می تواند مالک صد در صد باشد و نیازی به کفیل نیست و معاف از پرداخت مالیات است. شرکتهای درگیر در هر نوع فعالیت تجاری می‌توانند از این مجوز بهره‌ مند شوند.

تقاضای سرمایه برای افتتاح شرکتی در دبی

پیش از این تمامی متقاضیان می‌توانستند با ویزای اقامت استاندارد با اعتبار دو ساله وارد خاک کشور امارات شوند و در صورت واجد شرایط بودن مدت‌زمان اعتبار آن‌را تمدید کنند. «ویزای طلایی امارات» یا ویزای اقامت ۱۰ ساله و «کارت ویزای طلایی ۵ ساله» با اعتبار بیشتری برای افراد واجد شرایط صادر می‌شود و ارزش بسیاری برای متقاضیان مهاجرت به امارت دارد. انجام کارهای اداری بیشتر از حد معمول و کشورهای دیگر طول میکشد مثلا افتتاح حساب، ویزای اقامت زمان زیادی برای اخذ آنها گرفته می شود.

مراحل ثبت شرکت در امارات متحده عربی

وجود مشاغل مختلف و متعدد، حمایت فراوان برای توسعه مشاغل، وجود زیر ساخت های مطلوب برای سرمایه گذاری خارجی، رشد اقتصادی رو به پیشرفت و… همه و همه باعث شده اند تا افراد زیادی به ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در این کشور آسیایی راغب شوند. از آنجایی که انجام این فرآیند، ممکن است بین 30 تا 40 پیگیری ثبت تغییرات شرکت روز، زمان لازم داشته باشد، لذا در تمامی طول دوره انجام این کار، بازرگانان و یا بطور کل متقاضیان اخذ ثبت شرکت در امارات و دبی، باید در کشور امارات اقامت داشته باشند.

شما می توانید این مجوز ورود اولیه به امارات را از طریق حمایت و اسپانسرشیپ یک موقعیت شغلی، هتل گردشگری و توریستی و یا یکی از اعضای خانواده ساکن در کشور امارات بدست آورید. در نهایت زمانی که قدم در خاک امارات و یکی از شهرهای محبوب این کشور عربی گذاشتید، می توانید برای هر یک از انواع ویزا از جمله مجوز کار امارات 2022 اقدام کنید. این هزینه به عوامل گوناگونی مانند نوع تجارت، شمارش مجوز ویزا، موقعیت و … ارتباط دارد.

انتخاب اسم شرکت در امارات

توجه کنید که هر یک از این شرکت‌ها از نظر خصوصیات و قوانین حاکم بر تجارت با هم فرق دارند. بله، هر فرد خارجی می‌تواند کسب و کار خود را در امارات داشته باشد. دولت امارات همه افراد را به سرما‌یه‌گذاری و کارآفرینی در این کشور تشویق می‌کند و همه‌ی این‌ها باعث می‌شود که تجارت برای خارجی‌ها بسیار آسان باشد.

مناطق آزاد در امارات مناطق ویژه اقتصادی هستند که به کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی از خارج از کشور اجازه می‌دهند تا بدون حمایت اسپانسر محلی یا همان شریک اماراتی شرکت خود را ثبت کنند. اجاره یک فضای اداری برای ثبت شرکت در امارات اجباری است و وجهه‌ی قانونی به کسب و کار می‌دهد. توجه کنید که شما برای ثبت شرکت در امارات به اجاره‌نامه نیاز خواهید داشت. مقامات همچنین ممکن است دفتر کار را بازرسی کنند و سپس مجوز صادر نمایند. برای تاسیس دفتر شعبه یا نمایندگی، باید ثبت نام تجاری و مجوز را به نام شرکت مادر دریافت کنید.

با شما بصورت دقیق تعیین می کنیم که دقیقا چه کاری انجام بدهید و چگونه پیش بروید تا بهتر بتوانید به فعالیت ادامه بدهید. افتتاح حساب بانکی شخصی و شرکتی در بانک­های معتبر امارات متحده عربی. به عنوان مثال برای افتتاح رستوران در دبی باید از شهرداری مجوز بگیرید. علاوه بر این شرکت‌های مستقر در مناطق آزاد مطابق با قوانین آن منطقه اداره می‌شوند و اسناد موردنیاز بسته به نوع فعالیت تجاری و نوع شرکت متفاوت است.

بااین‌حال، از طریق سرمایه‌گذاری به کشور، مهاجران می‌توانند اقامت موقت three ساله و قابل تمدید را برای زندگی طولانی‌مدت در خارج از کشور در دبی بدون نیاز به اشتغال دریافت کنند. شرایط لازم برای ثبت شرکت در دبی مانند سایر کشورها یکسان است. اولین چیزی که هنگام ثبت شرکت در دبی باید به آن توجه کنید ساختار سهام مشاغل است. دلیل این امر آن است که در مورد یک شرکت دریایی، به شریک محلی نیاز است. سهامداران در امارات عربی باید حداقل ۵۱٪ از سهام این شرکت را در اختیار داشته باشند، درحالی‌که مابقی سهام می‌تواند در بین سهامداران خارجی توزیع شود یا می‌تواند به یک سهامدار خارجی اختصاص یابد.