معروفترین شرکت های دنیا

در زمینه مواد غذایی آنقدر اسم های مختلف ثبت شده است که پیدا کردن نامی که بتوان بدون دردسر در این زمینه ثبت کرد کار دشواری خواهد بود. 2) به عنوان دومین راه، شما می توانید حضورا به اداره ثبت مراجعه کنید. دقت کنید که حجم کارها در این اداره زیاد است و پرونده های بسیاری برای بررسی وجود دارد.

لیست اسامی برند های ثبت شده

انتخاب نام زیبا برای شرکت و برند یکی از پیش نیازهای مهم و اساسی جهت به ثبت رساندن شرکتها و یا برند می باشد.بسیاری از متقاضیان در مرحله ی انتخاب اسم به موانعی برمیخورند و نمی توانند شرکتشان را با موفقیت در حوزه ی ثبتی محل فعالیت خود به ثبت برسانند. همچنین در حوزه ثبت برند نیز چنین مشکلی دارند.انتخاب اسم تجاری چه برای نام شرکت و یا نام برند می بایست از یک سری قوانین مشخص تبعیت نماید. شما می توانید در بخش استعلام ثبت برند تجاری از سایت قوه قضاییه ، جستجوی علائم تجاری را شخصا انجام دهید و هیچ هزینه ای هم ندارد، اما این فرآیند را می توانید با کمی تجربه همکاران ما بهتر به انجام برسانید.

نمونه اسم برای برند

از خصوصیات مهم یک علامت تجاری، ابتکار و خلاقیت در آن است. علامت تجاری در عین سادگی و عدم تشابه با برندهای دیگر، باید دارای طراحی و ظرافت زیبا و خاصی باشد. هم چنین بهتر است از کلمات عامیانه، اشکال هندسی و اعداد در طراحی علامت تجاری استفاده نکنید زیرا خلاقیتی ندارد. در روش اول با ورود به سامانه اداره مالکیت صنعتی به آدرس اینترنتیو انتخاب دکمه جستجو، به صفحه جستجو وارد شده و نام و طبقه درخواستی موردنظر خود را مشخص کنید. سپس با کلیک روی گزینه جستجو، سابقه ثبت برند موردنظر خود را استعلام کنید.

  • هرگاه طلبکاران شرکت نتوانند با مراجعه به شرکت، طلب خود را دریافت دارند، می توانند پس از انحلال شرکت به شریک مراجعه کنند و شریک باید از دارایی شخصی خود طلب طلبکاران را بپردازد.
  • در مبحث ثبت شرکت ، اولین چیزی که به آن برمیخوریم اسم آن می باشد.
  • سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت.
  • برند خوب به راحتی در بازار جا باز می کند و این به معنی فروش برای مالک آن است.
  • لطفا بابت تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی یک نام تجاری معرفی کنید.

شباهت برند مورد نظر از نظر علائم، رنگ و خطوط با برند دیگر؛ طوری که سبب اشتباه در مصرف کننده و مشتریان شود. زمانی که برند شما شناخته شود خیلی از هزینه ها کاهش ثبت برند می یابد و فروش شما بسیار افزایش می یابد . هر برند بعد از شناخته شدن معمولا در تمام طبقات ، برند خود را ثبت میکند مثل برند شاتل که این کار را انجام داده است .

به طور کلی برای اینکه بتوانید یک کسب و کار موفق و اثرگذار داشته باشید، باید بتوانید طبق یک برنامه مدون برند تجاری خود را به دیگران معرفی نمایید این امر امکان پذیر نیست مگر با جذب مخاطبان از طریق شناساندن برند تجاری به مشتریان. خرید برند راهکاری است میانبر و مطمئن برای داشتن یک برند زیبا در عین نداشتن زمان. شما با خرید برند آماده در کمتر از یک ماه صاحب برند خود شده و می توانید با خیال راحت ادامه روند برند سازی کسب و کار خود را ادامه دهید. استعلام برند و علائم تجاری در وبسایت ما هیچگونه هزینه‌ای برای شما ندارد و به طور کاملا رایگان انجام می‌شود. بهترین اسامی خاص برای برند، به عنوان یک نتیجه محرمانه و به یاد ماندنی می‌باشند. در مورد احساساتی که می‌خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید، فکر کنید.

شرکت های صنعتی و معدنی ترکیه

در توضیحات بالا و فرمی که قرارد داده شد ما فقط یک نام از شما دریافت می کنیم اما گاهی شما می خواهید یک علامت تجاری را جستجو کنید. استفاده از حروف اختصاری برای نشان دادن نام طولانی شرکت، سازمان یا موسسه ای پس ازثبت شرکت، به گونه ای باید باشد که حروف اول کلمات ترکیب شده آن سازمان کنار هم قرار بگیرد و یک کلمه ثبت شرکت را به وجود آورد. در علامت تجاری باید از علائم بیانی و قابل نوشتن استفاده کرد زیرا مزیت بزرگ آن ها، مشترک بودن با حروف الفبا می باشد. تعلام اولیه حدود ۴۵ روز می باشد تا آگهی اول و بعد از این ۴۵ روز ، ۳۰ روز برای آگهی دوم زمان می برد و برای آگهی سوم ، ۳۰ روز بعد از آگهی دوم یعنی حدود ۱۰۵ روز در مجموع.

طبیعی است در صورت تکراری بودن برند و علامت تجاری، باید نام دیگری را برای برندتان انتخاب کنید. فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. سلام برای یه سایت هواپیمایی دنبال اسم برند تجاری خوب هستم میشه راهنماییم کنین.

توجه داشته باشید بعد از انتخاب نام ، پیش از ارائه درخواست ثبت برند از طریق سامانه های رسمی و قانونی مشخص شده استعلام بگیرید تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نمایید ، چراکه تقاضا برندی که قبلا به ثبت رسیده باشد فقط باعث اتلاف زمان و هزینه شما می گردد . متقاضیان به جهت ثبت برند تجاری شان ملزم به پیروی از شرایط انتخاب نام برند می باشند تا نام درخواستی قابلیت ثبت پیدا کند و مورد تایید قرار بگیرد . خیلی توضیحات خوب و کاملی نوشتین من فرم استعلام برند رو پر کردم ممنون میشم اگر همکاراتون بررسی کنن و به من اطلاع بدین شانس ثبت شدن این اسم برای من چقدر است. 2) در این روش به سامانه روزنامه رسمی کشور به آدرس مراجعه می کنید. در قسمت آگهی های قانونی، نوع آگهی خودتان را، علامت تجاری انتخاب کنید و اسامی مورد نظر برای استعلام را وارد کنید.

انتخاب نام مناسب برای برند از اساسی ترین اقدامات اولیه برای ورود به بازار است. تفکری که در پشت یک نام تجاری قرار دارد یک استراتژی است که نشان دهنده ارزش های یک نام تجاری است. انتخاب نام زیبا برای برند یکی از پیش نیازهای مهم برای به ثبت رساندن برند است. به عبارت دیگر نام تجاری مانند چشم اندازی هستند که مدیران ارشد سازمان قصد دارند طبق آن کارهای خود را پیش ببرند. بر این اساس مدیریت نام تجاری عبارت است از یک تیم که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند زمان و تلاش بسیار صرف کنند. همپای پیشنهاد اسم شرکت یا به عبارتی انتخاب اسم برای شرکت، یافتن استراژی متمایز و مدیریت این استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد.

نام منحصر به فرد به چه معنی ست؟ یعنی هیچ شخص یا شرکت دیگری از آن نام برای برند خود (در طبقه ای که برند شما به ثبت می رسد) استفاده نکرده باشد. با توجه به این موضوع، طبقه بندی ای که از مشاغل در نظر گرفته می شود هم کامل نیست. بنابراین امکان گمراهی شما وجود ثبت تغییرات دارد و حتی ممکن است جواب استعلام مثبت باشد اما بعدا نام شما به دلایلی که گفتیم رد شود. کلمات عام که یک موضوع کلی را نشان می دهند را نمی توان به عنوان برند ثبت کرد. مثلا شما نمی توانید کلمه “شیرینی” را ثبت کنید چون شیرینی انواع و اقسام مختلفی دارد.

شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای، تکرار می کنیم هیچ هزینه ای، می توانید استعلام برند جهانی خود را از کارشناسان و وکلای با تجربه ما بسپارید و در نهایت در صورت رضایت ادامه فرآیند کار را نیز با ما انجام دهید. خوب تا اینجا ریز و درشت نکاتی که در خصوص استعلام برند تجاری باید بدانید را توضیح دادیم. حال کمی در خصوص نحوه استعلام برند جهانی با شما صحبت می کنیم. زمانی که برند و یا علامت مورد نظر در سازمان ثبت اسناد و املاک تائید و به ثبت برسد دارای شماره ثبت و مالک حقیقی یا حقوقی خواهد شد و به راحتی قابلیت شناسایی پیدا می کند. بهتر است هنگام انتخاب نام برند و قبل از این که برای استعلام آن اقدام کنید، نکاتی را در مورد انتخاب نام بدانید که استعلام برند مثبت درآید. در ادامه عناوینی را که نمی توان به عنوان برند ثبت کرد توضیح می دهیم.