Content
آخرین برندهایی که با عنوان «ایران» ثبت شده -مثل ایرانرادیاتور، ایرانزعفران یا زیره ایران- به سال ۷۲ برمیگردد و سالهاست به این عنوانهای عمومی اجازه ثبت داده نمیشود. ما برندی مثل زشک داریم که در حوزه رب گوجه فعالیت میکند. من با مقدای بررسی اسم های زیر رو به شما پیشنهاد می کنم با این حال شما می تونید ترکیب های دیگه ای هم بسازید.
- باید بتوان آن را ثبت کرد و تحت حمایت قانونی قرار داد.
- یکی از مثالهای ما در آن کارگاه هم اسم تجاری شیک و تصویری آمازون بود.
- کتابخانه سلطنتی نیاوران در مجموعه فرهنگی نیاوران، یکی از زیباترین کتابخانه های ایران است.
امروزه انتخاب اسم لاتین در میان عموم، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد تمایل دارند برای برند خود از اسامی لاتین استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که اگر می خواهید از این عناوین استفاده کنید باید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. می توانید در این مورد با موسسات ثبتی و حقوقی مشورت کنید. برای انتخاب اسم شرکت حداقل اسم باید سه سیلاب باشد و اسامی خاص داشته باشد. در صورت نیاز می توانید از طریق جدویل ذیل نام های منتخب خود را انتخاب نمایید.
پیشنهاد میکنم قبل از هر اقدامی به این روش توجه کنید تا در پایان کار هزینههای خود را صرف هیچ و پوچ نکرده باشید و دچار دوباره کاری نشوید، چرا که این اتفاق میتواند شما را در رسیدن به اهدافتان عقب بیاندازد. البته بهتره حال و هوای کافه هم با این اسم جور باشه. مخصوصاً اینکه اگه تم بنفش بدید کارتون حرفه ای تر به نظر میرسه. برای کافه اسمهایی که بالا رو پیشنهاد دادیم یکبار دیگه ببینید.
انتخاب اسم پیج بی مانند که دیگران از آن استفاده نکرده اند!!!
در مورد احساساتی که میخواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید، فکر کنید. کلمات، احساسات و تجربیات توصیفی کسب و کار یا اسامی خاص برای برند خود را بشناسید. اگر می خواید برای مغازه خود اسمی خاص را انتخاب کنید باید بر اساس نوع فعالیت خود و عرضه محصول در آن اقدام به انتخاب نام مناسب کنید .
پس ما هم برای شما دو دسته از ایده ها را خواهیم گفت. یک نام کاربری میخوام اگر بدنبال این موضوع هستید ادامه مقاله را بخوانید. هدف از این نوع صفحه صرفا تغییرات شرکت برندسازی بر اساس علایق است. در واقع هدف شما بیشتر جذب مخاطب از روی علایق است تا اینکه خدمات و محصولاتتان را به هر قیمتی و به همه افراد بفروشید.
نکات پایه در انتخاب اسم فروشگاه اینترنتی
و اسم آگرین به معنی آتشین و بسیار داغ و سوزاننده است. درود خدمت شما اسم هونا در کردی نداریم تلفظ و شکل نوشتاریش هنا هست که در لغت نامه دهخدا و فرهنگ فارسی هست ولی معنی درستی برای این اسم بیان نشده . © 2022 تمامی حقوق برای مجله کسب و کار بازده محفوظ می باشد. معمولا اسامی جالب به دلیل منحصر به فرد بودن باعث میشن مخاطب شما چند دقیقه به معنی این اسم فکر کنه. لیست اسامی خاص رو هم در ادامه برای شما عزیزان قرار دادیم.
به نظرم پیشنهاداتی که توی همین صفحه (بالا) دادیم رو ببینید. این اسم چند تا ویژگی داره، که اگه به اونها دقت کنی، شاید اسم خوبی باشه و شاید نه. بنابراین بعضی ها دوست از این اسم باکلاس استفاده کنن. و اگه میخواید محیطی امروزی و مدرن و نوجوان ثبت برند پسند داشته باشید، باید اسمتون امروزی باشه. بعد فضای کافه، تابلو، منو و هرچی که توی کافه در معرض دید مشتری قرار میگیره رو با فضای ادبیات کلاسیک یکپارچه کنید. انقدر با اسمها ور برید تا یه اسم خوب یا پیدا کنید، یا به ذهن تون خطور کنه.
در دومین کلید هم دارای ارتباط معنایی با بزرگی و در برگیرنده بودن است که سایت آمازون امروز هم مشغول همین کار است. در اولین کلید، این نام مرتبط به معروفترین رودخانه دنیاست که خودش القا یک تصویر قدرتمند را برای این اسم تجاری زیبا و قدرتمند دارد. جف بزوس هوشمندانه نام تجاری زیبای آمازون را برای خودش انتخاب کرد که همزمان از چند کلید ساخت نام تجاری استفاده کرده است. یکی از مثالهای ما در آن کارگاه هم اسم تجاری شیک و تصویری آمازون بود.
از موارد و ویژگی هایی که می توان برای انتخاب نام مناسب مدنظر قرار داد می توان به توانایی ها ، ضعف ها و یا برانگیختن احساسات افراد در انتخاب و نام گذاری برند استفاده کرد . یکی از مواردی که باید در هنگام ثبت برند خود در نظر داشته باشید ، انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای برند می باشد . با در نظر داشتن اینکه یک برند تا سال ثبت شرکت ها بر روی محصول شما نام گذاری می شود باید بهترین نام را با مشورت کارشناسان ثبت برند و انتخاب اسم برند انتخاب کنید . انتخاب اسم برند از مقوله های مهم و حساس در ثبت برندمی باشد. در جهت انتخاب اسم برند بهتر است برای اسم برند خود از اسامی ایرانی استفاده کنید زیرا اسم برند ایرانی ریشه فارسی دارد و تلفظی آسان خواهد داشت.
هیچ ارتباطی میان محصولات این شرکت و نام اپل وجود ندارد. این نوع از نام برند ضمن اینکه سریعا برای مخاطب قابلفهم هستند، به هویتسازی برای برند نیز خدشهای وارد نمیکنند و اجازه میدهند برندینگ با خلق نامی منحصربهفرد و خاص در مسیر قابلقبولی قرار بگیرد. اگر تصمیم دارید برای بازاریابی خود برنامههای ویژه و تلاشهای زیادی بهکار بگیرید، چنین نامهایی میتوانند مؤثر و مفید باشند.