ثبت موسسه در شرکت رهام ثبت در سریع ترین زمان ممکن با پرسنل مجرب

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که موسسات نمی‌توانند فعالیت اقتصادی و سودآور داشته باشند؛ درحالی‌که برخلاف تصور عموم، موسسات می‌توانند به قصد جلب منافع مادی و تقسیم سود ایجاد شوند و این قصد، منافاتی با ماهیت موسسه ندارد. آنچه که اهمیت دارد، موضوع فعالیت است که نباید تجاری باشد. حتی اگر این موسسه ها در انجام وظایف خود بدون نقص عمل کنند و هیچ کار خلاف قانونی انجام ندهند؛ به علت نبودن مجوز برای فعالیت خود، مورد برخورد قرار خواهند گرفت. به این دلایل، معمولا اکثر افراد برای تشکیل یک موسسه، به طور قانونی عمل می کنند. در صورت فعالیت موسسه ها، بدون مجوز های لازم، با آن ها به عنوان متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

1-ایجاد یا توسعه هر گونه واحد اموزش عالی یا موسسه تحقیقاتی تاسیس آموزشگاه های عالی آزاد وبرگزاری دوره های تخصصی وکاربری کوتاه مدت برای دوره های کنکور کاردانی،کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی ارشدودکتری . که همواره به عنوان یکی از راه حل های بهبود کیفیت و حل مشکلات جوامع مورد توجه بوده است. کلیه مجوزها از طرف سازمان مربوطه مؤسسات غیر انتفاعی باید اخذ شود. این تعهد در سرمایه می تواند به منظور کمک و یاری رساندن به این مؤسسات باشد و به منظور شریک شدن در سرمایه شرکت نمی باشد. امروزه به دلایل مختلفی نیاز به مشاوره پیدا می کنیم، گاهی این مشاوره مربوط به روح و روان ماست اما مشاوره وسعت بیشتری دارد و به کسب و کار ما هم راه پیدا کرده است. در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید ازهمکاران ما در خارج از کشور کمک بگیریدو با آنها تماس برقرار کنید.

( باتوجه به تعریف آن در بالای مقاله ) جهت موافقت نامه و اخذ دستور صدور ثبت شرکت ، الزامی است موضوع موسسه با مدرک تحصیلی و هم چنین مهارت و تجربه موسسین مطابقت داشته باشد و سپس اقدامات لازم ثبت را انجام داد . ۸- موسسه می‌تواند از همکاری تعداد مورد نیاز وکیل دادگستری مقیم همان حوزه به عنوان عضو همکار استفاده نماید. بدیهی است اسامی کلیه وکلای همکار با تصویب مجمع عمومی شرکا و پس از تایید کانون وکلای دادگستری برابر مدلول ماده ۳ به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام و مراتب در روزنامه رسمی آگهی خواهد شد. و مدارس غیر انتفاعی و موسسات گاز رسانی یا ارائه خدمات شهری مانند نظافت و فضای سبز و موارد دیگر در زمینه‌های فوق در قالب موسسات غیر تجارتی متصور می‌باشد و موسسین باید پس از به ثبت رساندن موسسه نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام نمایند. سپس باید به ارسال تمام اسناد و ضمیمه ها به اداره ثبت شرکت ها بپردازید و آنها را درون پاکت های مخصوص پست قرار دهید که کارشناسان در این مرحله مدارکی که ارسال کرده اید را بررسی می کنند تا اگر نقص و اشکالی نداشتند به تایید پرونده شما بپردازند .

  • رعایت کلیه مفاد مندرج در تعهد نامه مجریان دوره های مهارت آموزی که به امضاء بالاترین مقام آن واحد آموزشی رسیده است.
  • اگر موسسه غیرانتفاعی باشد ارائه مجوز از نیروی انتظامی اجباری می باشد.
  • موسساتی مانند امور خیریه را باید زیر مجموعه این موسسه ها دانست.

اساسنامه موجود باید در اداره پس از تایید حتما به ثبت برسد. برای ثبت یک موسسه حقوقی شما نیازمند یک سرمایه ثبت شرکت در تهران بزرگ نیستید. حداقل سرمایه اولیه برای تاسیس یک موسسه حقوقی به صورت نقدی برابر با صد هزار تومان است.

ثبت شرکت غیر سهامی

طراحی لوگو متناسب با سلیقه و رنگ شما توسط تیم طراحی راه روشن انجام می گیرد. باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی آراکس هست. تشکیلات مزبور از تاریخ ثبت،شخصیت حقوقی پیدا می کنند و می توانند عناوینی از قبیل انجمن،بنگاه،کانون و امثال آن را اتخاذ نمایند. تهیه یک نسخه کپی برابر اصل شده کارت ملی و شناسنامه اعضای هیأت مدیره. اگر شرکت دارای شعبه باشد باید با امضای مدیر شعبه و کپی شناسنامه و محل سکونت باشد.

شبکه های اجتماعی

سامانه ثبت شرکت میزان از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه راه اندازی کسب و کار شروع نموده است و تا به امروز توانسته استوار و ثابت قدم باقی بماند. بنیاد حقوقی 24 ساعته ثبت انواع موسسات حقوقی فراوانی در سراسر ایران وجود دارند که در زمینه ­های مختلف از جمله ثبت موسسه مشاوره­ iای کاربردی و مفیدی را ارائه می دهند. لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد. متقاضی می بایست پس از ورود به صفحه تاسیس موسسات؛ با توجه به تابلو اعلانات که لیستی از نواقصی های پرونده را ارائه داده است، به تکمیل پرونده بپردازد. پس از اینکه انتشار آگهی انجام می‌دهید، پس از مدت زمان یک ماه از تاریخ انتشار، یک نسخع از آن را باید به اداره و کانون ارائه کنید.

مراحل ثبت موسسه غیر تجاری

بعد از بررسی ها مسئول مربوطه گواهی لازم را جهت انتخاب یکی از اسامی پیشنهادی صادر می نماید. پس از ارائه مجوز، متقاضی باید هزینه حق الثبت را پرداخت کند و رسید را به شرکت ارائه دهد. در این مرحله متقاضی به قسمت ثبت شرکتها مراجعه نماید. ثبت موسسه آموزشی یکی از موسسات خدماتی است که علاوه بر کسب درآمد موجب رشد فرهنگ می شود. شما با برگه موافقت اصولی که دارید یک موسسه آموزشی ثبت می کنید که شما و دوستتون اعضای این موسسه خواهید بود.