نمونه اسم برای ثبت شرکت و برند نام فارسی برای ثبت برند و شرکت اسامی پارسی

به لوگوی آمازون که دقت کنید یک فلش حرف a را به z وصل کرده است. درواقع اولین حرف الفبای انگلیسی به آخرین آن وصل شده است که این فلش خود نشان از کامل بودن این سایت دارد؛ یعنی ازشیرمرغ تا جون آدمی‌زاد را می‌توانید از آمازون تهیه کنید. در ایران هم نام برند آب معدنی دماوند که به اقتباس از نام قله مرتفع ایران یعنی قله دماوند گرفته شده است، در این گروه از اسامی جای می‌گیرد. سوهان حاج حسن و پسران یا پشمک حاج عبدالله نمونه های ایرانی اسم برند بر اساس نام موسس شرکت است.

  • برای مثال سامسونگ در زبان کره‌ای به معنای سه ستاره و در زبان دانمارکی به معنای یک بازی خوب است.
  • در جهت انتخاب اسم برند بهتر است برای اسم برند خود از اسامی ایرانی استفاده کنید زیرا اسم برند ایرانی ریشه فارسی دارد و تلفظی آسان خواهد داشت.
  • نامی انتخاب کنید که بشود آن را راحت حفظ شد، در گوگل جستجو کرد و حتی دربارۀ آن با دیگران صحبت کرد.
  • مالکیت برند یا علامت تجاری امروزه تنها روش مطمئن برای محافظت از یک نام تجاری است.
  • با ارسال روزنامه رسمی دوم از طریق وکیل درخواست آگهی انحصاری ۱۰ ساله ثبت علامت تجاری را به اداره مالکیت صنعتی می دهیم.

این مطلب را تیم تحریریه بوکاپو برای شما نوشته است؛ تیمی متشکل از نویسندگانی که تمام تلاششان را می‌کنند تا کارآمدترین مطالب را برایتان تولید کنند. امید است که این مطالب تکمیلی در کنار خلاصه کتاب های بوکاپو بتوانند تاثیرات مفیدی بر زندگی شخصی و حرفه‌ای شما بگذارند. استعلام آنلاین علامت تجاری و لوگو کاملا تخصصی بوده و ثبت تغییرات شرکت به همین راحتی نمی باشد چون بسیاری از برند هایی که به هنگام استعلام تصور شده که آزاد می باشد در مرحله ثبت اخطار خورده و رد می شوند. در صورتی که با گوشی تلفن همراه استعلام می گیرید شماره تماس خود را با اعداد کیبورد انگلیسی وارد کنید. شماره تماس خود را جهت پاسخ استعلام به صورت دقیق همراه با zero اول شماره وارد نمایید.

نمونه اسم شرکت فنی مهندسی

در صورت ترکیبی بودن چنانچه اندازه کلمه / علائم غیر فارسی از مجموع ۱/۳ ابعاد کل علامت کمتر باشد میتوان بدون کارت بازرگانی اقدام ثبت چنین علامتی نمود. در ادامه قصد داریم تا به یکی دیگر از مباحث مهم مربوط به ثبت برند یعنی مدارک ثبت برند اشاره کنیم. این اطلاعات برگرفته از آخرین اطلاعات مربوط به مرکز مالکیت معنوی بوده و امکان دارد به مرور زمان تغییراتی داشته باشد. صنعت مد و پوشاک،‌ یکی از پر رونق‌ترین صنایع قرن بیست‌و‌یکم به شمار می‌رود و این رونق چند سالی است که به کشور خودمان هم رسیده است. برندهای پوشاک بزرگ و کوچکی در ایران مشغول به فعالیت هستند که هر یک نیاز بخشی از جامعه را تامین می‌کنند و در بخش‌های لباس، کیف و کفش،‌ پوشاک ورزشی و اکسسوری محصولاتشان را ارائه می‌دهند.

و این ویژگی باعث شده استفاده از اون‌ها و تلفظ و به خاطر سپردنش برای مردم آسون‌تر بشه. در ادامه میگیم یه برند ایده‌آل باید چه ویژگی‌هایی رو برای اسم برندش در نظر بگیره. انتخاب ثبت برند نمودن اسم برند مناسب در کرج برای هر شرکت در کرج یکی از مهم ترین و بااهمیت ترین عواملی می باشد که باید پیش از تاسیس و شروع به فعالیت آن شرکت در کرج به آن توجه گردد.

فقط درصورت تائید اظهارنامه برند و لوگو درخواستی و بلامانع بودن از نظر مشابهت و مغایرت, ادامه کار مقدور می باشد. مدارک هویتی برابر اصل شده مدیر عامل شخصیت حقوقی و افراد صاحب امضاء مجاز که شامل شناسنامه و کارت ملی یا کارت هوشمند می باشد که در صورتی که متقاضی غیرایرانی باشد پاسپورت و کدفراگیر اخذ شده الزامی می باشد. ثبت برند در زمینه محصولات غذائی که بسته بندی مخصوص در ظروف داشته باشد.

نام برند ایرانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش محصول، مقاله تکنیک آماده سازی ذهن مشتری در روند فروش رو مطالعه کنید. انتخاب نام برند ممکنه به نظر ساده برسه و شاید تعدادی از مدیران یا صاحبان کسب‌وکار بهش توجهی نداشته باشن در صورتی که باید بدونین یکی از مهم‌ترین اقدامات و تصمیمات برای یه مدیر یا مؤسس انتخاب نام برند هست. انتخاب نام برند و طراحی لوگوی مناسب به عنوان هویت یه کسب‌وکاره و جزو اولین چیزهایی هست که تو نگاه اول توجه مخاطب رو به خودش جلب می‌کنه. تو این مقاله با موضوع جالبی با عنوان انتخاب نام برند همراهتونیم.

در این بین افرادی که در حوزه های مختلف اقدام به فعالیت و افتتاح مغازه کرده اند به دنبال نامی خاص برای مغازه خود کرده اند . هم چنین می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان مجرب در انتخاب و نام گزاری اسامی منتخب و خاص برای برند گام برداشته و با در نظر داشتن موارد فوق اسم خاص و انحصاری برای برند خود انتخاب کنید . اکثر برندها از موضوعات فعالیت یک محصول نشات گرفته اند و با ارائه محصول و خدماتی با کیفیت در طی سال ها فعالیت خود ، توانسته اند بین مشتریان خود در تمام نقاط دنیا مطرح شوند . پس انتخاب یک نام برای برند از جمله موارد مهم در کسب سود در حیطه فعالیت می باشد .

قدم به قدم، تا انتخاب اسم برند خاص و مناسب

مثلا اگر می خواهید برندی را در حوزه مواد غذایی ثبت کنید، میبایست جواز کسب یا جواز تاسیس کارخانه مواد غذایی داشته باشید. احتمال این وجود دارد مجوز، یا مدارک دچار مشکل شده باشد و یا تکمیل نباشد، در این مرحله نیاز است تا پیگیری شود و برای رفع نقص اقدام شود. و دیگر احتمالات که بصورت جزئی در این مرحله به شما اعلام می شود. پس از رفع نقض و مشکل مانند مرحله نوع ۱ که تایید بود عمل می شود. در این مرحله باید روزنامه رسمی انجام شود، یعنی درخواست تایید شده پرونده شما در روزنامه های کثیرالانشار چاپ می شود. توجه داشته باشید صدور روزنامه رسمی حدود ۱۰ الی ۱۵ روز کاری زمان خواهد برد.

جون در مرحله شروع یک کسب و کار، مسائل بسیار مهمتری از اسم برند وجود داره. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید. صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به ثبت شرکت در تهران مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید. برای مطالعه در زمینه نحوه و شرایط ثبت برند به مقاله‌ی مراحل ثبت برند مراجعه نمایید.

با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار خود، شروع کنید. کلمات، احساسات و تجربیات توصیفی کسب و کار یا اسامی خاص برای برند خود را بشناسید. فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید.

اگر این نام خلاقانه و با ایده پردازی ایجاد شود می تواند سایر محصولات شرکت را نیز در بر گیرد. از ارتباط مفهومی استفاده کنید و نامی را انتخاب نمائید که بتوان از مفهوم آن به حوزه کاری و یا محصول مورد نظر دسترسی پیدا کرد. برای انتخاب نام ایرانی برند و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کرده و با دانش بسیار نامی با آینده برای برند انتخاب کنید .