ایده برای اسم شرکت؛ انتخاب اسم مناسب برای شرکت

با سلام و خسته نباشید.میخواستم یه شرکت تجاری توی شیراز ثبت کنم یه راهنمایی برای تعیین نام شرکت میخوام.متشکرم. سلام و خسته نباشید.من به همراه دو خانم دیگر تصمیم به کار تولید محصولات لبنی کاملا سنتی هستیم .ممنون میشم ما را در انتخاب یک اسم ثبت برند زیبا و مناسب یاری کنید. این موضوع که در انتخاب اسم شرکت باید از قوانین و ضوابط ادارات ثبت شرکت ها پیروی کرد جزو مسائل مهم تلقی می شود. در زمان ثبت یک شرکت بازرگانی به جهت تایید نام انتخابی از سوی شما در زمینه فعالیتتان باید اقدام کنید .

یعنی تمامی پیشنهاد‌ها،‌ حتی آن‌ها که به نظرتان جالب نبوده یا بی معنی و مسخره هستند را بپذیرید و سپس یک به یک گزینه‌ها را حذف کنید. تاقبل از شروع ثبت‌نام، هيچ يك از اين دفاتر مجاز به پذيرش متقاضيان و اخذ مدارك از آنان به‌هيچ وجه و تحت عناوين ذخيره و ليست انتظارنبوده و ثبت‌نام اوليه فقط در روز و ساعت اعلام‌شده صرفاً ازطريق سامانه مربوطه انجام خواهد شد. ورود به سايت | سه شنبه, بهمن 05, 1395 | ثبت نام كاربر …. آلتون باخیش آذر, محمد نقی زاده, خارج, نوپا, مهندسی پزشکی, ####detail, شفا فرا …

برای ارائه ی اطلاعات در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت . سلام یک اسم واسه فروص فالوور اینستاگران و لایو کامنت و… سلام دوست عزیز، لطفا جهت مشاوره با تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس برقرارکنید. در دنیای مدرن امروزبا تنوع و خاص بودن کالاها و خدمات، انتخاب اسامی لوکس و منحصربه فرد برای یک کالا یا خدمات مورد توجه فعالان و ارائه دهندگان خدمات موضوعی مهم به حساب می آید . راهکار اولی که ما بارهای بار در مقالات قبلی هم روی آن تاکید نموده‌ایم مالکیت یک برند علاوه بر نام تجاری شرکت است. شرکت ژیوار از سال 1391 فعالیت خودش را در زمینه تامین و توزیع محصولات خاص دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری و پوستر دیواری شروع کرد و ما طی این سالها با گسترش تنوع محصولات توانستیم کالای چاپی بیشتری به سبد محصولی خودمان اضافه کنیم از جمله آسمان مجا…

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. کلماتی از قبیل ساختمانی ، بازرگانی ، تجاری ، مهندسی ، مهندسی مشاور ، حقوقی ، تولیدی و … شرحی برموضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نامهای درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه جزئی از نام محسوب نمی شود. از همین رو است که برای به حداقل رساندن مشابهت نام شرکت های مختلف با یکدیگر، نامی که برای شرکت خود پیشنهاد می دهید باید شامل حداقل سه کلمه خاص و غیرعام باشد که ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد. انتخاب نام شرکتجزء اولین مقدمات ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. توجه داشته باشید اسمی که با آن شناخته می شوید ارزشمند ترین دارایی کسب و کارتان خواهد بود چون مردم به جای اعتماد به شرکت های نا شناس حاضر به فعالیت با شرکت هایی هستند که شناخته شده باشند. با ثبت اسم شرکت اسم انتخابی شما مورد حمایت حقوقی قرار می گیرد.

  • تکراری نباشد.به سایتirمراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید متفاوت باشد.
  • نام شرکت باید از three سیلاب خاص تشکیل شود که مستند ان در لغت نامه دهخدا موجود باشد و حتما باید ریشه فارسی داشته باشد (مثلا کلمه ناظم الاطبا نباشد).
  • در اداره ثبت شرکتها با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید.

اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. دوستان بسیاری با مجموعه ما تماس می‌گیرند و تقاضای مشاوره برای ساخت نام شرکت یا به عبارتی پیشنهاد اسم شرکت دارند. این شرکت معماری با اتکا به تجربه و علم روز دنیای معماری که همواره به آن متعهد است مجری خاص ترین پروژه هاست و همیشه سعی در ارایه بهترین کیفیت در زمینه اجرا و طراحی معماری و طراحی داخلی داشته است. شرکت مهندسی معماری ایستا مهرازان تلاش خود را در راستای … رسمیو در سال ۹۷ و با هدف ارتقای دسترسی به داده‌های رسمی کشور تاسیس شد. رسمیو هدف خود را دسترسی آسان همه ایرانیان به داده‌های کسب و کار و تحلیل آن به منظور گسترش رقابت و شفافیت می‌داند.

این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید. اما در مقابل کمپانی‌های طراحی در بیشتر موارد از مفهوم‌های ظرافت و خاص بودن استفاده می‌کنند. پس در ابتدای انتخاب نام مناسب شرکت یا برندتان مفهومی که در صنعت شما حائز اهمیت است را پیدا کنید و سپس سعی کنید مفهوم اسم‌ برندتان را حول آن پیدا کنید. پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. در حقیقت به‌جود آوردن یک برند موفق کاری پر پیچ و خم است که انتخاب نام مناسب شرکت برای آن کسب و کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است.

قوانین ثبت اسم شرکت

نام محل در اسم شرکت در صورتی مورد تایید اداره ثبت قرار می گیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد. پس چاره ایی نیست جزء انتخاب نام زیبا برای شرکت که همین یکی از پیگیری ثبت تغییرات شرکت مهم ترین قسمت ثبت شرکت که انتخاب نام شرکت است می باشد . اگر میشه چون به ایمیلم کمتر دسترسی دارم یک نمونه اسم مناسب به واتس آپ خودم به شماره ………………..ارسال بفرمایید.

در تعیین و انتخاب نام شرکت باید نهایت دقت انجام شود تا عنوان انتخابی مورد تایید کارشناسان قرار بگیرد. برای دریافت اطلاعات درباره نمونه اسم برند و شرکت می توانید با کارشناسان ثبت برند و ثبت شرکت گروه ما در ارتباط باشید. برای تایید نهایی نام شرکت بعد از انتخاب آن باید پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام گیرد. پس از ثبت نام شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه، نام شرکت را مشخص می نمایند. انتخاب اسم شرکت از اولین و مهم ترین مراحل ثبت شرکت می‌باشد.

اسامی شرکتها

تا اینجای کار دانستیم که اسم مناسب شرکت چه ویژگی‌هایی را باید داشته باشد. در ادامه‌‌ی کار سعی می‌کنیم گام به گام مراحل ساخت یک نام مناسب شرکت را بررسی کنیم. برای مثال در کشور خودمان ایران ثبت شرکت در تهران شرکت دیجی کالا این اسم را در اواسط دهه‌ی ۸۰ شمسی برای خود انتخاب کرد. در دهه‌ی نود شمسی موجی از کپی‌ برداری‌های ناشیانه از این برند باعث شد تا کسب‌ و کارهای زیادی دچار اشتباه بزرگی بشوند.

مقررات و قوانین انتخاب اسم شرکت

برند تجاری بین المللی به مصرف کنندگان و مشتریان هویت و جایگاه مشابهی را در سرتاسر جهان ارائه می نماید در صورتی که برند تجاری بین المللی موقعیت و یا هویت برندهای تجاری خود را به منظور اینکه با مخاطب متناسب گردد تغییر می دهد. همانند مک دونالد که یک برند تجاری جهانی می باشد.زیرا فهرست غذایی آن با عنایت به فرهنگ هر کشور تغییر می نماید ولی اپل یک برند تجاری بین المللی می باشد که در همه جای جهان محصول را با همان کیفیتی که دارد ارائه می نماید. هستند، برای انتخاب نام شرکت مطلوب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می کنند، اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند. برایتغییر نام شرکت با مسئولیت محدود لازم است مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و سپس صورت جلسه تنظیم شود. تغییر نام شرکتبرای تمامی شرکتهایی که به هر دلیلی مایل به تغییر نام خود هستند امکان پذیر است. این شرکت ها می توانند با رعایت تمامی شرایط و تشریفات لازم ثبت تغییرات شرکت را انجام دهند.

تماس بگیر

در صورتی که فقط در صورت دریافت مجوز اقامت مایل به راه اندازی شرکت می‌باشید توصیه میگردد، شرکت را تاسیس و از ثبت آن تا دریافت نتیجه پروسه درخواست اقامت خودداری نمایید. پروسه انحلال، تصفیه و حذف شرکت مدت زمان بیش از ۱ سال و هزینه‌هایی به‌ میزان حدود ثبت شرکت در بر دارد. سهامداران شرکت به دلیل عدم دارا بودن سمت فعال، مشمول اقامت نیستند و در صورت تمایل به تردد به کشور آلمان می‌بایست درخواست ویزای تجاری نمایند. مدیر عامل شرکت نیز در صورت عدم تمایل به اقامت طولانی مدت در کشور آلمان و عدم تمایل به راه اندازی محل کسب تجاری در کشور آلمان مشمول دریافت اقامت نمی‌باشد.

بنابراین اگر ما هم بتوانیم چنین نام های قدرتمند و خاص تصویری را در ساخت اسم شرکت خود انتخاب کنیم در زمانی کوتاه می توانیم برند تجاری موفقی را داشته باشیم. در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت فرآیندی پیچیده است که اگر به‌درستی انتخاب شود می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را در کسب و کارتان ایجاد کند. به‌ کمک مشاوران دکتر ویز می‌توانید ویژگی‌های نام مناسب شرکت را مشخص کنید. البته دقت داشته باشید که در انتخاب نام مناسب شرکت در نقاط مختلف جهان قوانین مختلفی وجود دارد. در هنگام انتخاب نام برند باید به همه‌ی آن قوانین دقت کنید تا در ادامه‌ی مسیر به مشکل نخورید.

متوجه باشید که آنچه از اسم اصلی شرکت مهم‌تر است، مشهور کردن نام برند شماست. مثلا آیا می‌دانید نام اصلی شرکت‌های برندهایی چون بوتان،‌ یک‌ویک،‌ امرسان، کاله و… چیست؟! بنابراین بیشتر وقت خود را بر روی یک واژه قدرتمند در میان اسم شرکتتان بگذارید تا بتوانید برای برندسازی روی آن مانور دهید. در ادامه تعدای اسم خاص را مشاهده می‌کنید که می‌توانند ایده برای اسم شرکت شما باشند. ۱۴- عجله نکنید و برای دادن ایده برای اسم شرکت وقت بگذارید.