آخرین مشاوره های انجام شده در ثبت تغییرات شرکت

تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله ثبت برند بعد خواهید رفت. کپی و اصل مدارک شناسایی شرکایی که قصد خروج از شرکت دارند. افرادی که رویاهای بزرگی در سر دارند، به خوبی می دانند برای کسب مراتب بالاتر در عرصه کار به تغییرات نیاز خواهد بود.

تغیرات شرکت

پس از انجام دادن این کار، صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده می شود تا در رابطه با صحت و یا عدم صحت تغییرات شرکت تصمیم گیری کند. ممکن است صاحبان شرکت‌ها یا مؤسسات ثبت شده بعد از ثبت تصمیم به انجام تغییراتی در شرکت، اساسنامه یا موارد دیگر بگیرند که ساده‌ترین آن‌ها تغییر آدرس شرکت است. نکته مهم آن است که برای هر نوع تغییری در شرکت باید جلسه‌ای برگزار شده و تصمیمات لازم را، صاحبان شرکت بگیرند و برای عملی کردن آن‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام کنند.

تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند. برای کاهش بهای اسمی سهام شرکت و در مبلغ کاهش یافته ی هر سهم هیئت مدیره ی شرکت باید مراتب را طی اطلاعیه ای به اطلاع کلیه ی صاحبان سهام برساند.اطلاعیه باید در روزنامه انتشار یابد تا صاحبان سهام برای گرفتن ما به التفاوت مبلغ اسمی قدیم و جدید مراجعه نمایند. ۱-تعیین خط مشی شرکت و رسیدگی و اتخاذ تصمیم راجع به کلیه امور شرکت (غیر از آنچه که در صلاحیت مجمع عمومی موسس یا فوق العاده است).

مراحل شامل؛ تشکیل مجمع‌عمومی فوق‌العاده و تنظیم صورت‌جلسه با امضای اعضای هیئت‌مدیره، رعایت تشریفات دعوت بر اساس اساسنامه شرکت، اخذ مجوز بنا به اعلام کارشناس و ارسال روزنامه حاوی آگهی دعوت و مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها. پس از اتمام روندثبت شرکتموسسین شرکت ها می بایست برای انجام هر نوع تغییرات ( به عنوان مثال تغییر سرمایه اولیه و یا تغییر آدرس محل شرکت) ونیز سایر مواردی که دراساسنامه ذکر شده و به تصویب رسیده است ، ابتدا رسما” مراتب را بهاداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاریاطلاع دهند. کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یاهیئت مدیرهامکانپذیر می باشد . کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا هیئت مدیره امکانپذیر می باشد . برای این کار می بایست یک صورتجلسه تغییرات شرکت کاملا قانونی از طرف اعضای هیئت مدیره شرکت تنظیم شود و در زیر این صورتجلسه تغییرات شرکت کلیه شرکای تجاری شرکت آن را به امضاء برسانند.

ورود به سامانه ثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت

تحویل اصل صورتجلسه ، لیست سهامداران حاضر در جلسه، اصل روزنامه آگهی دعوت و مجوز اخذ شده به اداره ثبت شرکتها. تغییر دادن سرمایه و سهام شرکت از دیگر انواع تغییرات شرکت به حساب می آید که بدین منظور باید باز هم از هیئت رئیسه کمک گرفته شود. چنانچه شرکتی تمایل داشته باشد تا سهام و سرمایه خود را افزایش دهد، باید جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل دهد تا در این زمینه تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.

  • کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت واحکام نمایندگی اشخاص حقوقی هیئت رییسه و هیات مدیره و سهامدارن اشخاص حقوقی.
  • بنابراین شماره اعلامی می بایست در دسترس باشد و به درستی تایپ شده باشد.برای کسب اطلاع از مراحل ثبت طرح و ایده مقاله را بخوانید.
  • مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها و پرداخت هزینه‌های قانونی مقرر به منظور اخذ آگهی تغییرات.
  • ثبت تغییرات شرکت در حوزه اساسنامه فقط در صورتی امکان دارد که تغییر ایجاد شده حافظ حقوق تک تک سهامداران باشد و به هیچ نحوی به هیچ کدام صدمه نزد.
  • نکته ای که باید به آن توجه کنید ارسال صورت جلسه و رسید توسط پست به اداره ثبت شرکت ها می باشد.
  • ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص نیز همانندثبت شرکت سهامی خاصالزامی است.

در واقع بعد از اینکه اعضای هیئت مدیره تصمیم به تعویض یک عضو کلیدی شرکت بگیرند، چنین تغییری باید برای عموم مردم شفاف سازی شود. یعنی شرکت این تغییرات را طی اطلاعیه ای در روزنامه رسمی بیان می کند تا همه مردن از آن آگاه شوند. نخست این که وظیفه تغییر آدرس شرکت در مدل سهامی خاص و مسئولیت محدود بر عهده اعضای هیئت مدیره است و هر زمانی که این افراد بخواهند و مکان مناسبی را در نظر داشته باشند می توانند برای این تغییر اقدام کنند.

ارائه لیست شرکاء و میزان سهم الشرکه آنها (قبل و بعد از کاهش سرمایه ) با امضاء کلیه شرکاء. ارائه لیست شرکاء و میزان سهم الشرکه آنها (قبل و بعد از افزایش سرمایه ) با امضاء کلیه شرکاء. در صورتی که از وکیل استفاده می کنید باید اطلاعات مربوط به وی را به همراه ثبت شرکت اطلاعات حق توکیل تکمیل نموده و پس از انتخاب موضوع صورتجلسه و تکمیل اطلاعات خواسته شده ، رسید پذیرش دریافت کنید . اجرا و راهنمایی تغییرات شما به یکسری عوامل بستگی داره برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

در سایت روزنامه رسمی کشور در بخش آگهی‌های قانونی، لیستی از آگهی‌های تغییرات شرکت‌ها وجود دارد که اشخاص ثالث می‌توانند با مراجعه به آن از آخرین تغییرات شرکت‌ها مطلع شوند. علاوه بر این یک نسخه فیزیکی از آگهی مربوط به شرکت، در اختیار شرکت قرار می‌گیرد و از طریق پست به نشانی شرکت ارسال می‌شود. تمامی کارهای تغییرات شرکت می بایست بر اساس صورتجلسات مجمع عمومی عادی و یا فوق العاده صورت بگیرد و هم چنین کلیه مدارک در انجام تغییرات پیوست گردد و به مراجع قانونی هم چون اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود.

صورت‌جلسه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده درباره‌ی تغییر نام شرکت سهامی خاص. هزینه ثبت تغییرات شرکت به موارد متعددی از جمله تعداد مجامع صورتجلسه ، نوع تغییرات شرکت و روزنامه آن وابسته است . توجه داشته باشید برای ثبت تغییرات شرکت باید اقدام به تنظیم صورتجلسه در مجمع خاصی متناسب با نوع تصمیم نمایید . در این مقاله قصد داریم در موردمراحل و مدارک مورد نیاز ثبت تغییراتشرکت، قوانین و شرایط مربوطه ، زمان و هزینهثبت تغییرات شرکتو موارد مربوط به آن توضیح دهیم . نکته‌ای که باید برای ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها در نظر داشت این است که مدارک به طور کامل فرستاده شوند، زیرا در صورت ناقص بودن مدارک، ارجاع داده می‌شوند که این خود باعث طولانی شدن فرایند ثبت تغییرات می‌شود. تحویل اصل صورتجلسه و لیست سهامداران حاضر در جلسه که به امضای آن‌ها رسیده به اداره ثبت شرکت‌ها.

فقط کافیست تا جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل شود و اعضا در مورد افزایش یا کاهش مدیران تصمیم گیری های لازم را انجام دهند. سلام وقت بخیر، دوست عزیز شما ابتدا باید آخرین تغییرات شرکت را از سایت روزنامه رسمی ببینید، تا ابتدا متوجه شوید که چه سمتی دارید و چه تغییراتی بدون امضا شما داده شده، در صورتی که بدون اطلاع شما صورتجلسات تغییرات امضا شده است غیر قانونی است. از لحاظ کاربرد مجمع عمومی عادی در مقایسه با مجامع عمومی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است که این مجمع عمومی طبق اساسنامه سالیانه یکبار تشکیل می شود و زمان برگزاری آن حتما باید در اساسنامه به دلیل حضور یافتن سهامداران قید شود. در واقع منظور از مجمع عمومی عادی شرکت این می باشد که تصمیمات کلی که توسط مدیران گرفته می شود و روش انجام امور به اطلاع و تصویب شرکا رسد باید مجمع عمومی عادی تشکیل شود در این مجمع سهامداران فرصت این را به دست می آورند تا نظرات خود را اعلام کنند.

ثبت تغییرات شرکت از طریق هیات مدیره

پاسخ صادقانه به این سوال این است که برای اینکه در کمترین مدت زمان تغییرات شرکت را انجام دهید باید در هر مرحله کارها را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. به عنوان مثال موسسه ما تنظیم صورتجلسه تغییرات را در همان روز برای شما آماده کرده و باید سریعا تمام اعضای شرکت شما آن را امضاء کنند. پس از آن به سرعت ثبت سامانه کرده و پس از پذیرش مستندات را به اداره ارسال کنیم.

کپی کارت پایان خدمت اعضا و بازرسین جدید به بعد برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی. موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. در این مرحله، باید نوع ارتباط اشخاص نام برده شده در مرحله قبل، با شخص حقوقی مشخص شود.

سپس منشی شرکت باید با توجه به ارتباط خود و صاحبان شرکت، زمانی را برای برگزاری جلسه تنظیم نموده و باید صاحبان سرمایه در زمان تعیین شده در جلسه حضور داشته باشند. بعد از گذراندن مراحل مذکور تغییرات به وسیله ی اداره ثبت شرکت ها، به ثبت خواهد رسید. پس از تصمیم گیری در خصوص تغییرات شرکت، نسبت پیگیری ثبت تغییرات شرکت به تنظیم صورتجلسات تغییرات مربوطه اقدام می کنید. صاحبان شرکت های ثبت شده، ممکن است پس از ثبت به دلایل مختلف تصمیم بر تغییراتی در مواردی از اساسنامه و یا هر مورد دیگری بگیرند. در ثبت نمودن تغییرها، مراتب به اطلاع اداره ی ثبت شرکت ها خواهد رسید و در ذیل ثبت اولیه به ثبت رسیده آگهی می شود.

همچنین میتوانید با ورود اطلاعات شرکت های طرف قرارداد با خود در این سایت از آخرین تغییرات به روز این شرکت ها نیز آگاه شده و به صورت آگاهانه با آنها وارد معاملات تجاری شوید. علاوه بر این ممکن است یک تغییر جزئی در وضعیت شرکت منجر به ورود خسارت در آینده شود. در نتیجه بهتر است قبل از هر اقدامی با یک مشاور و وکیل خبره در زمینه ثبت شرکت‌ها مشورت کنید و از او کمک بگیرید.