ثبت تغییرات شرکت و راهنمای پیگیری ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

آنچه در نوع صورتجلسه مشاهده می نمایید صورتجلساتی است که با توجه به نوع شرکت می توانید انتخاب کنید. برای این کار می بایست یک صورتجلسه تغییرات شرکت کاملا قانونی از طرف اعضای هیئت مدیره شرکت تنظیم شود و در زیر این صورتجلسه تغییرات شرکت کلیه شرکای تجاری شرکت آن را به امضاء برسانند. پس از انجام دادن این کار، صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده می شود تا در رابطه با صحت و یا عدم صحت تغییرات شرکت تصمیم گیری کند. صورتجلسه، گزارشی است که در پایان برگزاری هر جلسه در شرکت ها، تنظیم می شود و تمامی موارد ذکر شده در جلسه و تصمیمات مورد اتخاذ از قبیل اعمال تغییرات در خصوص نام شرکت، حیطه فعالیت شرکت، تغییر در اعضای هیئت مدیره و مواردی از این دست، در آن ذکر می شود.

همین الان با ما تماس بگیرید تا مشکل شما را در این زمینه حل کنیم. قبل از این که بخواهیم متن صورتجلسه را به سازمان ثبت شرکت ها ارسال کنیم بایستی به آدرس سایت این شرکت برویم و متن مورد نظر را تایپ کنیم. ارسال این صورتجلسه به آدرس پستی سازمان تنها برای رویت کامل مجوز و امضاهای اعضای هیئت مدیره است.

ثبت تغییرات

دوست عزیز شما در حالی که حتی آشنایی با سایت اداره ثبت ندارید، بعید می دانیم بتوانید شخصا فرآیند ثبت صورتجلسات در سامانه را به انجام برسانید. تغییر در مدت زمان فعالیت شرکت و یا تمدید آن یعنی زمانی که اعتبار مجوز شرکت در حال اتمام است به تمدید آن باید بپردازید و یا اینکه می خواهید شرکت را منحل کنید و زمان اعتبار آن را کاهش دهید. برند یا نام تجاری که برای محصولات و خدمات یا شرکت ها اطلاق می شود، نامی است که محصولات و خدمات و شرکتها را از سایر شرکت ها متمایز می کند. به صورت عامیانه برند یا نام تجاری به صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از برند یعنی استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص به طوریکه حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. معمولا حدود یک هفته تا ده روز پس از ارسال اوراق جواب کارشناس بر روی سایت قرار می گیرد.

وظایف مجمع عمومی فوق العاده

من در سایت ثبت اسناد قسمت صورتجلسه تغییرات تا قسمت تصمیمات جلسه پیش رفتم ولی بعلت مشکلات اینترنتی نتوانستم ادامه بدهم هم اکنون می خواهم از اول شروع کنم پیام میدهد که قبلا این صورتجلسه ثبت موقت شده است چه باید کرد؟ امکانتغییر تاریخ و ساعت را ندارم. اعضای هیئت مدیره را در قسمت حق امضا مشخص ننمایید و فقط دارندگان حق امضا را اعلام نمایید. ما دارای یک مووسه غیر تجاری هستیم و طبق اساس نامه شرکت اعضای هیات مدیره که همگی از سهام داران شرکت هستند به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره و به مدت دو سال انتخاب شدند که تاریخش هم البته ۶ ماهی میشه که کذشته. با تنظیم صورتجلسه و ارسال به اداره پس از حدود ده روز آگهی تغییرات را دریافت خواهید کرد.

ثبت شرکت در تهران شرکت باید به اطلاع سازمان اداره ثبت امور شرکت ها برسد. در صفحه بعدی ابتدا نوع صورتجلسه که به عنوان مثال می تواند مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و غیره باشد تعیین می شود. توجه داشته باشید که نوع صورتجلسه بر اساس نوع شرکت متفاوت است بنابراین اگر شرکت سهامی خاص باشد نوع صورتجلسات آن با صورتجلسات شرکت با مسئولیت محدود متفاوت خواهد بود.

کلیه اسناد و مدارک و اوراق بهاء دار و اوراق عادی و اداری طبق ماده ١۴ اساسنامه و بدون هیچ گونه تغییری، تنها با امضا مدیرعامل همراه با مهر شرکت معتبر می باشد. افرادی که تغییر سهام دارند را به عنوان اشخاص تغییر یافته در این صورت جلسه انتخاب نمایید. من در حال ثبت تاسیس یک شرکت هستم.فعلا شماره گواهی بانک مبنی بر پرداخت سرمایه را ندارم که در اساسنامه و اظهارنامه قید کنم.آیا می تونم فعلا پذیرش نهایی بگیرم تا نامهای پیشنهادی بررسی بشه و بعدا متن ها را تکمیل کنم. در صورتی که اساسنامه شما اجازه دهد شما می توانید با اکثریت اعضا شرکت را منحل نمایید یا سهم الشرکه خود از شرکت را ، به شخص یا اشخاص دیگری واگذار نمایید. در مورد تغییرات شرکت باید درخواست را حذف کرده و پذیرش مجدد بگیرید. شما می توانید تمدید هیات مدیره را انجام دهید و روزنامه جدید دریافت کنید.

به روز نمودن یعنی تمدید ، شما باید موارد را ویرایش نمایید. بله ، مسیر شما درست می باشد و برای تغییرات نیازی به گواهی عدم سوء پیشینه نمی باشد. قبل از پست مدارک شما می توانید از گزینه انصراف درخواست ، درخواست قبلی را لغو کرده و موارد مطرح شده را ویرایش نمایید. برای نقل و انتقال ثبت تغییرات قهری باید گواهی مالیات بر ارث و گواهی حصر وراثت لازم می باشد. گاهی اوقات ممکن است به علت اختلالات در سایت این مشکل به وجود آید، اما در اکثر موارد به خاطر اشتباه وارد کردن اطلاعات این اتفاق می افتد. لطفاً در سایتتون نزنید مشاوره رایگان-چون من تماس گرفتم و به جوابی نرسیدم.

صورتجلسات مربوط به یک شرکت را می توانید در داخل یک پوشه ارسال نمایید. اشخاصی که دارای سمت دولتی می باشند فقط می توانند به عنوان سهامدار در شرکت ثبت برند معرفی گردند. در صورتی که آگهی مهر برجسته را دریافت نموده اید، آگهی ثبت گردیده است و انجام امور مربوط به روزنامه فقط برای اطلاع می باشد.

در ادامه مطلب شما را با انواع تغییرات و هم چنین انواع مجامع لازم جهت انجام هر نوع تغیر و نهایتا روال ثبت درخواست آشنا خواهیم کرد. و- و در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی ۵۸ قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است. اصل صورت جلسه ی انحلال شرکت که به تایید همه شرکا و مدیر تصفیه رسیده باشد. تهیه ی لیست سهامداران که در جلسه حضور داشتند و امضای آنها.

  • طی شدن این فرایند مستلزم تصمیم‌گیری جمعی اعضا است که باید در جلسات رسمی آنها به بحث گذاشته شود و در قالب صورت‌جلسه تنظیم شود.
  • 45 روز قبل از برگزاری مجمع فوق العاده، هیات مدیره موظف است پیشنهاد خود را به این مجمع اعلام کند.
  • بنابراین اگر تصمیم جلسه در فهرست مورد نظر وجود نداشته باشد ممکن است که شما مجاز به اتخاذ چنین تصمیمی در این نوع جلسه نباشید.
  • مکاتبات با کارشناس و پیگیری اداری باید به موقع انجام پذیرد و الا با رد شدن پرونده ثبتی روبرو خواهیم بود.

١- آقای … به شماره ملی … که یکی از شرکاء شرکت می باشند، از تاریخ ٢۵/٠٧/١٣٩۶ به سمت رئیس هیئت مدیره منصوب گردید. که یکی از شرکاء شرکت و رئیس هیئت مدیره می باشند، از تاریخ ٢۵/٠٧/١٣٩۶ از سمت خود بعنوان رئیس هیئت مدیره استعفا نموده و به سمت عضو هیئت مدیره منصوب گردید. پس از ثبت صورتجلسه باید هزینه روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار پرداخت گردد. من صورتجلسه تغییرات را به دلایلی اصلاحی وارد سیستم کردم ولی متاسفانه در مرحله آخر یعنی پذیرش نهایی،عدم ذخیره اطلاعات می زند و من نمیدانم مشکل از کجاست. من یکبار صورتجلسه تغییرات را اینترنتی ارسال کردم.بدلیل عدم درج صحیح کلیه مصوبات در گام سوم مدارک عودت داده شد.

مجمع عمومی عادی

صورتجلسه تنظیم شده اشتباه است برای کسب اطلاعات بیشتر عدد ۳ را به ۱۰۰۰۷۲۷ بفرستید یا با شماره ۸۸۸۸۰۷۲۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین بعد از سال ۸۹ هیچ تغییراتی (روزنامه رسمی) در شرکت رخ نداده است. باسلام لطفا در مورد نمونه و مدارک لازم جهت صورتجلسات تغییرات سهامداران توضیحاتی میدهید ؟باتشکر از شما …..

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت

کلیه فعاليت‌ها و خدمات سامانه ثبت آنلاین آسان ثبت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. پیگیری پرونده شما از ابتدا تا انتها بر عهده کارشناسان حقوقی آسان‌ثبت خواهد بود. تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. _ تهیه ی لیست سهامداران که در جلسه حضور داشتند و امضای آنها. _ مراجعه ی یکی از شرکا یا وکیل شرکت به واحد تعیین نام اداره بعد از یک ماه.

صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده توسط تمامی شرکاء امضا شده و ارائه گردد. شما می توانید خودتان برای ثبت تغییرات شرکت اقدام کنید که در این صورت باید مراحل اداری را طی کنید. هم چنین می توانید به کارشناسان ما وکالت بدهید تا این کار را برای شما انجام دهیم. ما با تخصص و تجربه در انجام کلیه امور ثبتی، در سریع ترین زمان ممکن امور ثبتی شما را به انجام می رسانیم.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص نیز شامل موارد تغییر در اسم یا پست های کلیدی شرکت، تغییر در اساسنامه یا آدرس و غیره می باشد. ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود به وسیله هیئت مدیره یا مجمع عمومی انجام می شود. این دلایل می تواند به علت تغییر یکی از قوانین کشور باشد و یا به صلاح دید مجمع عمومی برای گسترش تجارت. اما در هر حالت این تغییرات توسط مجمع عمومی انجام می شود.