ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها

چنانچه اطلاعات مجموعه ای به یکی از طرق فوق یافت نشد نشان دهنده آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۴۷۸۷۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. ابتدا باید وارد این سامانه به نشانی اینترنتی my.ssaa.ir شوید که نحوه انجام این کار را به طور مفصل توضیح دادیم.

ثبت شرکتها پیگیری

در حال حاضر کلیه مراحل اولیه درخواست تاسیس و ثبت شرکت از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات انجام می شود. اگر آشنایی با فرآیند عملی ثبت درخواست در سامانه را دارید خودتان می توانید انجام دهید. در غیر این صورت به دلیل اهمیت بسیار زیادی که راه اندازی شخصیت قانونی شرکت شما دارد، بهتر از متخصصین کمک بگیرید. نوع شرکتمزایا، معایب، شرایط و نحوه ثبت هر کدام از شرکتهاشرکت مسئولیت محدود1- یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکت در ایران شرکت های با مسئولیت محدود می باشد. معمولا بیشترین درخواستی هم که در موسسه ما وجود دارد، همین نوع شرکت می باشد. چون از طریق اداره ثبت شرکتها این پروسه برای شما ممکن است طولانی باشد سریعترین روش از طریق موسسات حقوقی برای این کار است.

ثبت شرکت با سهامی عام به دلیل ارتباط با بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، قوانین و مراحل خاص خود را نیاز دارد و بهتر است تا با مشاوره و تجربه کافی به این حوزه وارد شوید. در این نوع شرکتها، بخشی از سرمایه توسط واگذاری سهام تامین می شود و نیاز به تهیه مدارک، و طی کردن مراحل خاص خود دارد. برای اطلاعات کامل راجع به هر کدام از ثبت برند انواع ثبت شرک و ثبت برند به مقاله مربوطه مراجعه کنید. با توجه به ارسال اوراق به اداره ثبت شرکتها رهگیری و پیگیری آن فقط از طریق سامانه امکان پذیر می باشد. بعد از ارسال اوراق به اداره و پس از اعلام نظر کارشناسان اداره ثبت تمامی موارد ارسال شده بررسی می گردد و طی شماره پیگیری که به متقاضی تحویل داده می شود قابلیت پیگیری دارد.

3- علاوه بر این اگر به این طریق ثبت شود در زمان ثبت سرمایه ای را که اعلام می کنید نیاز به واریز مبلغی به حساب نخواهد بود و فقط مبلغ را در اساسنامه خود اعلام می کنید. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. باید برای شرکت نزد یکی از بانک های کشور یک حساب رسمیِ در شرف تاسیس افتتاح کند.

پلمپ دفاتر

متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی، باید این موضوع را در روزنامه رسمی آگهی کنند. روزنامه رسمی زیر نظر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تغییرات شرکت اداره می‌شود و مرجع قانونی اطلاع‌رسانی در زمینه حقوقی است. تعرفه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است.

درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود. هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. موسسه حقوقی ثبت نوول افتخار دارد با استفاده از توان بالای کادر مجرب خود ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکتها در کرج و تمام شهرهای کشور ، ثبت شرکت بین المللی ، ثبت برند و علامت تجاری ،ثبت طرح صنعتی به عمل آورد. طبق ماده 1 دستورالعمل مزبور، متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند.

شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت. قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی 197 ق.ت). این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی 6 نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن). اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود. بنابراین در صورت پذیرش، مسئول اداره، دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید. بدین ترتیب اقدام بعدی، ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد.

باید یادآور شد که دفاتر تجاری پلمپ شده به نشانی و کد پستی قید شده در سامانه ارسال خواهند شد. شرکت سهامی خاص متشکل از 3 نفر سهامدار می باشد که مؤسس آن می تواند حقیقی یا حقوقی باشد. اعضای هیئت مدیره فقط باید از میان سهامداران انتخاب شود و مسئولیت شرکا در این نوع از شرکت بیشتر از شرکت با مسئولیت محدود می باشد.

  • پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .
  • اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند .
  • اما در ادامه و شروع فعالیت برای اخذ کد های مالیاتی و بیمه ای باید یک مکان مجهز داشته باشید.

در واقع، ثبت شرکت مختلط غیر سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. به طور کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد. سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند. همچنین کمترین میزان سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط غیر سهامی مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که شرکای ضامن باید تمام سرمایه نقدی مقرر را تأمین کنند، اما شرکای با مسئولیت محدود می‌توانند قسمتی از آن را بپردازند و برای پرداخت باقی آن صرفاً متعهد شوند. تاسیس شرکت نسبی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است.

صدور چاپ آگهی

ما افتخار داریم که خدمات با کیفیت را با بهترین خدمات به مراجعه کننده ها ارائه می دهیم. یکی از مهم ترین خدمات این است که شما به صورت غیر حضوری هم می ثبت شرکت در تهران توانید ثبت یک شرکت را انجام دهید. در این روزها که هر کسی مشغله های خود را دارد، امکان بهره مندی از خدمات غیر حضوری اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت.

البته نیازی نیست که همه تغییرات صورت ‌گرفته در شرکت به اطلاع اداره ثبت شرکت‌ها برسد و تنها برخی از این تغییرات باید به اداره ثبت اطلاع داده شود. لازم به ذکر است که بعد از تغییرات، شرکت هایی که برای فعالیت مجوز نیاز داشته‌اند باید قبل از ثبت تغییرات در اداره ثبت، حتما برای تغییر مجوز خود به مراجع صادر کننده مجوز مراجعه و آن را تغییر دهند. پس از انعقاد قرارداد بصورت حضوری یا آنلاین، کارشناسان و تیم حقوقی آگاه ثبت مدارک مورد نیاز را به شما اطلاع داده و بررسی های لازم را انجام می دهند. در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود. کلیه مراحل بصورت کاملا واضح به شما اطلاع داده می شود و در هر لحظه می توانید با ما در ارتباط باشید.

اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم. قیمت های ما خیلی کم نیست ولی به جرات مناسب ترین قیمت تاسیس شرکت با توجه به کیفیت خدماتی که دریافت می کنید را تجربه می کنید. در ادامه به عناوین بخشی از خدمات موسسه ثبتی ثبتینو اشاره می کنیم.