سامانه ثبت شرکت ونک

که به سهامدارهای شرکت مورد نظر امکان پیشرفت و ارتباط با شرکت های بیشتری را می دهد. برای اینکه تاجر بتواند در مناقصه ها شرکت کند و یا پروژه بزرگی را از شرکت های مختلف تحویل بگیرد ، گام اول او ثبت شرکت خواهد بود. ما به مشتریان خود به صورت کامل از 0 ثبت برند تجاری تا 100 شرایط را در مشاوره رایگانی که داریم اعلام می کنیم.

شما می بایست با توجه به نیاز تجاری خود، ساختار تجاری مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید و بر این اساس شرکت خود را ثبت کنید. در مقالات موجود در سایت به طور کامل درباره انواع این شرکت ها صحبت کرده ایم. قوانین در جزییات تفاوت هایی دارند و هر تاجر قبل از شروع مراحل ثبت کمپانی باید حتما مطمئن باشد که به این قوانین مسلط است. بعضی از افراد ترجیح می دهند با مشاورهای متخصص در این زمینه از طریق تلفن مشورت کنند و خودشان جزییات مراحل ثبت را پیش ببرند. اما کسانی هستند که آینده نگری بیشتری دارند و سعی می کنند این کار مهم را به متخصص بسپارند، ما در شرکت ثبت فوری واقع در شریعتی، متخصص های حقوقی با تجربه ای را به شما پیشنهاد می کنیم که به سادگی مراحل ثبت کمپانی را به نمایندگی از شما طی می کنند. ثبت شرکت با مسئولیت محدود به سهامداران اجازه می دهد که در صورت ضرر فقط در حد سهم خود ضرر کنند اما همینطور سود آن ها را به سرمایه شان محدود می کند.

اما به طور کلی باید کمترین اعضای لازم را داشته باشند و سرمایه شرکت را تامین کرده باشند. با توجه به حرکت کلی سازمان های دولتی به سمت ارائه خدمات خود به صورت انلاین، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم سایت خود با عنوان سامانه ثبت من را راه اندازی کرده است. کاربران از طریق سایت ثبت من می توانند به بسیاری از خدمات این سازمان به صورت اینترنتی دسترسی داشته باشند.

برای ثبت شرکت‌های بازرگانی و فعالیت در زمینۀ واردات و صادرات، ارائه کارت بازرگانی الزامی است. گفتنی است که برای دریافت کارت بازرگانی به مدرک دیپلم نیاز دارید. مجوز فعالیت می‌تواند جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد. ارائۀ این مدرک برای ثبت شرکت‌هایی که موضوع فعالیت آنها نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذی‌صلاح دارد الزامی است. با توجه به توضیحات مذکور ، گستره فعالیتی ، حداقل تعداد اعضاء و سهامداران ، سرمایه شرکت از میان 7 نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ، شرکت مورد نظر را انتخاب نمایید .

در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد . باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است.

  • همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد.
  • اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص 64 ماده و eleven تبصره می باشد.
  • در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید.
  • فعالیت شعبه در ایران تحت نام و با مسؤولیت شركت اصلی (مادر) خواهد بود.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک irsherkat.ssaa.irاقدام نمایید. برای شما قرارداد معتبر در زمینه ثبتی شما تنطیم و به شما ارائه خواهد شد. کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . تعیین حق امضا در شرکت که می‌تواند برای یک یا چند نفر به صورت همزمان تعریف شود. 4-اگر شرکت دارای تاریخ انقضا ( تاریخ شروع فعالیت و پایان آن برای مدت محدود ) دارد قید شود .

مدارکی از جمله کپی کارت ملی و شناسنامه اعضای شرکت به علاوه واریز وجه به حساب اداره تاسیس شرکت ها و هم چنین کلیه مدارک تحصیلی اعضای شرکت جهت انجام این کار ضروری است. به عنوان مثال در صورتی که تعداد شرکا و سهامداران شرکت کمتر از ۳ نفر باشد قطعا قادر به ثبت شرکت سهامی خاص نخواهید بود. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم تا شرکت مسئولیت محدود و یا تضامنی را انتخاب نمایید. و علامت تجاری و طرحهای صنعتی و ثبت اختراعات به اشخاص حقیقی و حقوقی هموطنان عزیز و اتباع دیگر کشورها با تمرکز ویژه بر قوانین سازمانی و خدمات الکترونیک وابسته به تکنولوژی های نرم افزاری روز آغاز کرده است. قوانین و محدودیت‌ها با توجه به نوع شرکتی که میخواهید دایر کنید می‌تواند تا حدی متفاوت باشد.

برای دریافت مشاوره ثبت شرکت می توانید با کارشناسان مجرب پایش در تماس باشید و تمامی امور را از طریق آن ها پیگیری کنید. شرکت های سهامی عام پرتقاضاترین شرکت ثبتی است که با شرایط خاص خود به ثبت میرسند که دانستن آن ها تخصص می خواهد. تنها کافی است مدارک شناسایی شرکا را به همراه موضوع فعالیت مشخص شده شرکت و البته تعیین نوع شرکت را به ما بسپارید کار ثبت شرکت شما در کمتر از دو هفته ی کاری به اتمام خواهد رسید . شما به عنوان یک فرد در صورت تمایل به کسب و کار تجاری و نیز برای ایجاد رونق در آن بهترین راهکار برایتان ثبت شرکت می باشد. اما نکته ای که باید بدانید این است که به تنهایی قادر به ثبت شرکت نیستید و باید با یک یا چند نفر ( شریک یا سهامدار ) کار ثبت شرکت را عملی نمایید. و فعالیت های اشخاص را درچارچوب قانون قرار می دهد و به آن اعتبار می بخشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص:

مدارک ثبت شرکت باید دربردارندۀ مشخصات شرکت، شرکا و مدیران باشند و سرمایه شرکت را با تفکیک نقدی یا غیرنقدی بودن آنها روشن کنند. این مرحله از ثبت شرکت نیازمند تخصص و تجربه است و کارشناسان حقوقی بهترین راهنمایان برای طی کردن این مسیر هستند. گفتنی است که تمام اسناد و مدارک باید به تایید شرکا برسند و به دست آنها امضا شوند. شرکت های مدنی دارای شخصیت حقوقی نمی باشند چنانچه نیازی به ثبت این گونه شرکت ها در اداره ثبت شرکتها نیست ، برخلاف شرکت های تجاری که باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت شوند تا رسمیت پیدا کنند . با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند.

سایت ثبت شرکتها

حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود طبق قانون محدودیتی ندارد. با وجود این، عرفاً کمترین میزان سرمایه برای انجام این کار یک میلیون ریال است که باید تمام آن پیش از ثبت قانونی شرکت فراهم شده باشد. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

پس از این که گزینه «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب کردید، پنجره جدیدی باز می شود که در باید در آن اطلاعاتی مانند کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه را وارد کنید. این اطلاعات را وارد کرده و گزینه «ثبت نام» در زیر کادر را بزنید. توجه کنید که شماره تلفن ثبت شرکت در تهران همراه با کد ملی وارد شده با هم تطابق داشته باشند. برای جلوگیری از سوء استفاده سایرین از محصولات و کالا ها ، برند تان را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن در موسسه ثبتی ونک ثبت برسانید و از حقوق و مزایای متعدد ثبت برند تجاری بهره مند شوید .

سامانه تنظیم صورتجلسه

خوب مباحث مالی در انجام هر کاری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. در هنگام تاسیس یک شرکت هم اطلاع و آگاهی از همه موارد انجام این کار اهمیت بسیار بالایی دارد. شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد. اگر برای برند خود اقدام ثبت تغییرات نکنید افراد سودجو به راحتی با برند شما به نام خودشان شما را ناچار به تغییر نام تجاری شما خواهند کرد. تصور کنید که زمانی را برای رفتن به شرکت مورد نظر صرف می کنید، مدت زمانی هم در همان شرکت منتظر خواهید بود تا نوبت شما شود و سپس زمان دیگری را صرف رسیدن به مقصد خود خواهید کرد.

هزینه ها تا حدودی نزدیک به ثبت شرکت های عادی (مسئولیت محدود) می باشد و از لحاظ زمانی نیز مانند دیگر ثبت شرکت ها می باشد. لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند. من میخوام ی شرکت عمرانی بزنم و کار بگیرم اجرا کنم الان میخوام از کارهای کوچیک شروع کنم و انشالله بعدش پروژه های بزرگ بگیرم خواستم بدونم چ نوع شرکتی بزنم سهامی محدود یا سهامی خاص یا…. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید. چرا ؟ چون به زمانی که می گذارید و آزمون و خطا هایی که انجام می دهید و هزینه های قانونی که به خاطر آزمون و خطاهایتان چندباره پرداخت می کنید نمی ارزد.

برخی از شرکت ها می توانند به انواع دیگر تبدیل شوند اما برخی دیگر خیر. در مقاله « تبدیل شرکت های تجاری » به تفصیل در این باره توضیح دادیم. شرایط و علاقه مندی های متقاضی تا حدودی می تواند به ما کمک کند تا بهترین نوع شرکت متناسب با آن شخص را پیشنهاد کنیم.

پست شد در : misc