مراحل و مدارک مورد نیاز ثبت تغییرات شرکت

و- در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی 58 قانون تجارت در ماده ی 58 قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است. سلام بله دوست عزیز فرقی نمی کنید کجای کشور باشید ما فرآیند تغییرات شرکت رو برای شما با افتخار انجام می دهیم. دوست عزیز شما در حالی که حتی آشنایی با سایت اداره ثبت ندارید، بعید می دانیم بتوانید شخصا فرآیند ثبت صورتجلسات در سامانه را به انجام برسانید.

بنابراین آگاهی از اینکه چه تغییری به چه مجمع یا جلسه یا صورت جلسه‌ای نیاز دارد باید توسط خودتان انجام شود. به عبارتی برای ایجاد هرگونه تغییری در شرکت باید همه‌ی اعضا با این تغییرات موافقت خود را اعلام نمایند. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. اگر موسساتی برای تأسیس خود اقدام به گرفتن مجوز از بانک کرده باشند، با مجوز از بانک مذکور می‌توانند به راحتی فعالیت کنند. مراجعهٔ یکی از شرکا یا وکیل شرکت به واحد تعیین نام اداره بعد از یک ماه.

تعیین کردن روزنامه کثیرالانتشار که تمامی اطلاعیه‌های شرکت‌ و آگهی‌ آن تا سال آتی که مجمع عمومی تشکیل می شود، در آن درج گردد. در حقیقت منظور از اعمال تغییرات شرکت، هرگونه تغییر در مفاد و مواد اساسنامه ویا هیئت مدیره می‌باشد. درصورتیکه جلسه با حضور اکثریت شرکاء تشکیل شده ارائه اصل اگهی دعوت مطابق اساسنامه شرکت و با رعایت موارد مواد ۶ و قانون تجارت الزامی می باشد. در صورتی که نقصی در مدارک ارسالی وجود نداشته باشد و مورد تایید کارشناس واقع شود ، باید هزینه مربوط به روزنامه رسمی را پرداخت کنید تا آگهی مربوطه به آدرس ارسال گردد .

شرکت الی ثبت نیز جزو شرکت های با سابقه در حوزه ثبت تغییرات است و اطلاعات جامعی را در این باره در سایت خود به آدرس elisabt.ir انتشار داده است. آگهی ثبت برند تجاری تغییرات شرکت به دو روش به دست نماینده شرکت خواهد رسید. شما می توانید آن را شخصا و به صورت کاغذی دریافت کنید و یا پی دی اف آن را به دست آورید.

این تصمیمات و تغییرات شرکت باید مطابق قانون تجارت به ثبت برسند که البته امروزه ثبت اینترنتی تغییرات شرکت فراهم شده است. تنظیم صورتجلسه روش و مقررات خاص خود را دارد و باید در تنظیم آن با توجه به نوع شرکت و اساسنامه ی شرکت، مقررات قانون تجارت را مورد توجه قرار داد. تمامی کارهای تغییرات شرکت می بایست بر اساس صورتجلسات مجمع عمومی عادی و یا فوق العاده صورت بگیرد و هم چنین کلیه مدارک در انجام تغییرات پیوست گردد و به مراجع قانونی هم چون اداره ثبت شرکت ها تحویل داده شود. تا پس از بررسی موضوع تایید و یا عدم تایید این تغییرات صورت بگیرد. برای اینکه بتوان آدرس شرکت را تغییر داد، باید مجمع عمومی نظر قطعی را اعلام کنند. البته لازم به ذکر است که بر طبق قانون هیئت مدیره شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود به عنوان مسئول نهایی جابه جایی شرکت اعلام شده است.

  • ابتدا اطلاعات شرکتی همچون شماره ثبت، شناسه ملی شرکت و نوع شرکت خود را وارد کنید.
  • برخی از شرکت هایی که با مجوز به ثبت رسیده اند ، در صورت نیاز به ثبت تغییرات شرکت از سازمان ها و ارگان های مربوطه باید مجوز های لازم را اخذ نمایند .
  • از طریق یک کارگزاری در تهران اقدام بە ثبت شرکت سهامی خاص کردم ، فعلا فقط تائید نام انجام شدە کە تا 16تیرماە 1400 اعتبار دارە و بە دلیل یک مشکل چک برگشتی تا امروز کارمون عقب افتادە.
  • لازم به ذکر است که چنین اختیاری به شرکت های سهامی داده نشده است و مجمع عمومی هیچ گونه اختیاری در این زمینه ندارند.
  • بابت انجام تغییرات، شرکت یا موسسه نباید هیچگونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و یا کثیرالانتشار داشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال کرد.
  • مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند.

در نتیجه این تغییر مهم باید توسط موسسات یا افرادی که اشراف به این موضوع دارند انجام شود. طبق بخشنامه ی ۹۱/۷/۲- ۱۲۰۲۶۶/۹۱ ایجاد و تغییرات نهادهای پولی و ثبت شرکت در تهران اعتباری برای تاسیس و تغییرات نیازمند اخذ مجوز از بانک مرکزی می باشند. تصمیم گیری در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تغییرات در آن انتشار می یابد.

در مرحله بعدی اداره ثبت مستندات ارسال شده را با فایل الکترونیکی بارگذاری شده تطبیق می‌دهد. معمولا در بین تمام قیمت هایی که وکلا و مجموعه های ثبتی اعلام می کنند رنج قیمتی برای این خدمات بین 800 هزار الی 1 میلیون تومان می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای در نظر گرفتن هزینه ها بیشتر روی کیفیت خدمات تمرکز کنید که صورتجلسات تغییراتی که برای شما آماده می کنند در ادامه کار شما را د چار مشکل نکنند.

ثبت برند

صورت جلسه تغییرات برای انجام کامل ثبت تغییرات امری اساسی است. صورت جلسه با اطلاعات موسسه و هیئت مدیره حاضر در جلسه شروع می شود و توضیحی در مورد تصمیمی که در حین جلسه اتخاذ شده، می دهد. چون روزنامه رسمی مدرکی دولتی محسوب می شود، پس با منتشر کردن آگهی خود در مورد تغییرات به طور قانونی تکلیف خود درباره آگاهی عمومی درباره تغییرات شرکت را انجام داده اید.

درنهایت، هرگونه تغییر در حق امضا باید در سیستم اداره ثبت شرکت ها نیز ثبت شود. هرگونه تغییر در حق امضا باید در مجمع عمومی فوق العاده یا جلسه اعضای هیئت مدیره مورد بحث قرار گیرد و در صورت تأیید اعضای هیئت مدیره، صورتجلسه مربوطه را تهیه و تنظیم نمایند. اصل صورتجلسه ب همراه مدارک شناسايي اعضا جدید به اداره ثبت شرکتها و موسسات غيرتجاري کرج ارسال مي گردد بعد از گذشت 15 الي 20 روز کاري پس از بررسی کارشناسان و در صورت تاييد کارشناس آن داره آگهي تغييرات صادر مي گردد.

در جهت رفع نیازهای ثبتی و حقوقی افراد حقیقی و حقوقی ارائه می دهد. اگر شرکت به قدری خسارت ببیند که نیمی از سرمایه آن از بین برود؛ مجمع فوق العاده باید در رابطه با انحلال یا بقای شرکت تصمیم بگیرد. افرادی که از شرکت طلب دارند تا دو ماه پس از انتشار آکهی می­توانند به تصمیم کاهش سرمایه اعتراض کنند.

ثبت تغییرات شرکت

یکی از نکات بسیار مهم این است که در صورت تغییر آدرس در همان خیابان یا کوچه، نیازی به حضور افراد برای شرکت در مجمع نمی باشد. تغییرات شرکت شامل، تغییر نشانی شرکت، تغییر موضوع و اسم شرکت، افزایش یا کاهش سرمایه شرکت، ورود یا خروج شریک یا سهامدار، انتخاب اعضای هیأت مدیره، تصویب ترازنامه سود و زیان، انحلال شرکت و.. ثبت صورتجلسه تغییرات به این معنی است که در زمان برگزاری جلسات مربوط به تغییرات مهم در کمپانی، موارد ضروری را جهت پیگیری ثبت تغییرات شرکت ها در یک صورتجلسه گردآوری کرده و بعد آن صورتجلسه را در سامانه بارگذاری کرده و بقیه مراحل ثبت را پیش ببریم. برای انجام این مقصود باید به طور دقیق و با جزییات، داده های کمپانی و وکیل یا نماینده شرکت را در سایت بارگذاری کرده و بعد صورتجلسه را وارد کنیم.

انتخاب روزنامه کثیر الانتشاری که آگهی های شرکت در آن درج می گردد . لازم به ذکر است که در دعوت دوم باید نتیجه آگهی دعوت اول قید شود که تشکیل نشده است . این مجمع به طور معمول سالانه یک بار متناسب با دوره زمانی که در اساسنامه برای تشکیل آن مشخص شده است ، تشکیل می گردد . درصورتیکه معامله‌ای بدون اجازه هیئت مدیره انجام شود، می‌توان آن را باطل کرد.

» شرایط ثبت نام مسکن ملی

طبق دستورالعمل اداره ثبت شرکت ها ، شرکت موظف است قبل از اقدام به تغییرات جدید ، آخرین تغییرات انجام شده را در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار درج نموده باشد. چنانچه نام انتخابی شما کوچکترین تشابهی با نام شرکت و یا موسسه دیگری که قبلاً ثبت شده و یا حتی به ثبت نرسیده ولی توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها برای آن شرکت تایید شده باشد، با اخطار رد نام مواجه می شوید. کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخص حقیقی و چه شخص حقوقی می تواند اقدام به صادرات و واردات کند. لازم به ذکر است که برای دریافت کارت بازرگانی باید کد اقتصادی داشته باشید.

ارائه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به امضاء کلیه شرکاء. متقاضی پس از ملاحظه مفاد پیش‌نویس سند به منظور پرداخت حقوق دولتی و امضای نسخه چاپی آن بهاداره ثبت شرکتهامراجعه می نماید. باید ابتدا با توجه به تصمیم صاحبان شرکت، اعضاء هیات مدیره درخواست برگزاری جلسه را با منشی شرکت مطرح کنند. سپس منشی شرکت باید با توجه به ارتباط خود و صاحبان شرکت، زمانی را برای برگزاری جلسه تنظیم نموده و باید صاحبان سرمایه در زمان تعیین شده در جلسه حضور داشته باشند. برای انجام این تغییرات لارم است که آنها را در سامانه ثبت شرکت‌ها، ثبت کنند. بسته به نوع شرکت، روال ثبت این تغییرات معمولاً کمی تفاوت دارد.