احراز هویت ثنا

در حال حاضر، با الکترونیکی شدن فرایند ابلاغیه‌ها، بسیاری از امور قضایی افراد خارج از کشور نیز با سرعت و سهولت بیشتری انجام می‌شود. افراد می‌توانند با مراجعه آنلاین به سامانه ثنا و با احراز هویت خود به صورت غیرحضوری، از این سامانه استفاده کنند. ایرانیان خارج از کشور همچنین می‌توانند با استفاده از این سامانه درخواست صدور گواهی سوء پیشینه خود را نیز ارائه دهند. در اولین مرحله شما می بایست که اطلاعات خواسته شده شامل شماره ملی، شماره سریال شناسنامه، شماره تلفن همراه و … را وارد کنید و بر روی گزینه «ارسال کد فعال سازی» کلیک نمایید.

ثبت ثنا

باسلام.من میخوام ثبت نام کنم،اطلاعاتم راکه میزنم،پیام خطا دربانک اطلاعات رامیده،بایدچکارکنم. با سلام، با ورود به صفحه خود و رفتن به بخش اعلامیه های قبلی، اعلامیه مورد نظر خود ثبت برند تجاری را مشاهده و جددا پرینت بگیرید. داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

باسلام، رمز شخصی ثنا فراموش کردیم.سیم کارتی که حین ثبت نام دادیم به اسم شخص دیگری بوده که حالا سیم کارت را سوزانده و در دسترس نداریم . می خواستم بپرسم از کجا متوجه بشم که قبل از ثبت نام در سامانه ثنا از من شکایتی نشده باشه؟ ممنونم … سلام وقتتون بخیر من سال گذشته یک خط موبایل خریداری کردم که همون روز سند هم به نامم خورده و متاسفانه صاحب قبلی خط این شماره رو تو سامانه ثنا ثبت کرده … سلام وقت بخیر امروز صبح برام ابلاغیه الکترونیک پیامک اومده ولی الان به سامانه ثنا مراجعه کردم و میگه شما هیچ ابلاغیه ای ندارید. برای فردی از طریق دفتر خدمات قضایی اظهارنامه ارسال کرده ام ولی متاسفانه مخاطب مذکور آدرس اینجانب را به عنوان آدرس خود در سامانه ثبت کرده است!!! سلام من سامانه ثنا دارم ولی تمام ابلاغیه ها را نمیتونم مشاهده کنم فقط آخرین ابلاغیه رو سایت میاد چطور میتونم ابلاغیه ها قبلی را ببینم ؟ ممنون …

سامانه به صورت یکپارچه و کشوری است و به انگشت‌نگاری نیازی نیست. اگر ابلاغیه جدیدی برای رویت داشته باشید دربخش ابلاغیه‌ها ایلکترونیکی می‌توانید آن را مشاهده کنید. بعد از ورود به این بخش، در صورت ثبت تغییرات شرکت وجود ابلاغیه جدید می توانید در کنار نوشته ابلاغیه جدید عدد خاصی برای شما ظاهر خواهد شد. مرحله چهارم و آخر باید عکس خود را وارد کنید و اطلاعاتی شغلی و تحصیلی خود را به صورت کامل وارد کنید.

سامانه ثنا چیست؟

من هم گزینه فراموشی رمز را می زنم و کد به موبایلم ارسال میشه. ولی بعد از اینکه کد رو در مرحله دوم وارد کردم پیغام “تاریخ تولد الزامی است” میاد در صورتی که تاریخ را زده ام. دوستان عزیز به هیچ عنوان از طریق لینکی که با پیام تحت عنوان سامانه ثنا هست وارد نشید و هرگز مبلغی رو برای مشاهده وارد نکنید .اخیرا تعداد حملات فیشینگ با این عنوان بسیار زیاد شده و کافیه مشخصات کارتتون رو وارد کنید تا کل موجودی کارت رو خالی کنن.خواهشا دقت کنید.

  • به این ترتیب ضمن ارسال ابلاغیه‌ها از طریق سامانه ثنا، مراتب این امر از طریق یک پیامک به افراد اطلاع‌رسانی می‌گردد.
  • اما در حال حاضر، اموری مثل طلاق، تقسیم ارث و انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور به دست وکیل دادگستری سپرده می‌شود تا او بتواند پیگیری‌های لازم را انجام بدهد.
  • مراجعان به قوه قضائیه موظفند جهت دریافت الکترونیکی اوراق قضائی به سامانه‌ای که به این منظور ایجاد شده است مراجعه کنند.
  • مرحله چهارم و آخر باید عکس خود را وارد کنید و اطلاعاتی شغلی و تحصیلی خود را به صورت کامل وارد کنید.
  • پس از دریافت کد ثنا نیز می‌تواند از هر کدام از این ابزارها برای ورود به سایت ثنا استفاده کنید.

یادتان باشد که بعد از اتمام ثبت ثنا دادگستری حتما روی خروج کلیک کرده و از حساب کاربری تان خارج شوید. در این صورت از طریق شماره تماسی که به نام فرد است و یا اطلاعات هویتی دیگر با هماهنگی کلانتری باید کد ملی متهم را پیدا و از طریق آن در سامانه ثنا کارهای شکایت و ثبت دادخواست را انجام داد. در مرحله بعدی باید اطلاعات تماس خود را به صورت کامل ( شماره همراه، تلفن ثابت، آدرس الکترونیکی و…) وارد کرد. در مرحله بعد نوبت به وارد کردن اطلاعات سکونتی مانند شهر، استان، آدرس محل سکونت و کد پستی ‌می‌رسد.

معرفی سامانه ثنا ​sana Adliranir

آحاد مردم و ارسال آنها به محاکم قضایی بصورت الکترونیکی را به عهده دارند. در نظر داشته باشید که داشتن ایمیل و تلفن همراه الزامی است و اگر ایمیل ندارید مقاله ساخت جیمیل راهنمای خوبی برای شما جهت ایجاد حساب کاربری در جیمیل خواهد بود. البته می توانید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز مراجعه کرده و پست الکترونیک دریافت نمایید. امروزه با راه اندازی سامانه ثنا و انجام امور به صورت الکترونیکی بسیاری از امور قضایی افراد خارج و داخل کشور با سرعت بیشتری پیش می‌رود و راحت‌تر است. افرادی که در سامانه ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند به راحتی اطلاعات خود را وارد به صورت آنلاین اهراز هویت‌شان انجام شود. برای این کار باید وراث، طلبکاران متوفی یا افراد ذینفع در انحصار وراثت با در دست داشتن مدارک هویتی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند و هزینه دادرسی را پرداخت و کارهای ثبت دادخواست را انجام دهند.

مراجعان به قوه قضائیه موظفند جهت دریافت الکترونیکی اوراق قضائی به سامانه‌ای که به این منظور ایجاد شده است مراجعه کنند. در مرحله بعد شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه را با دقت وارد کنید و با زدن گزینه “ادامه” به مرحله بعد بروید. قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ کند.

در این مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا، مشخصات شناسنامه ای خود را در کادرهای تعیین شده، وارد کرده و دکمه مرحله بعد را کلیک نمایید. احراز هویت غیر حضوری بعد از اتمام مراحل ثبت نام اولیه شما انجام می شود. کافیست پس از اینکه پیغام مربوط به ثبت اطلاعات موفقیت آمیز را مشاهده کردید، یکی از کارگزاری های مربوط به احراز هویت را انتخاب نمایید. احراز هویت غیر حضوری ثنا، با کمک گرفتن عکس از شما، تایید امضای شما و گرفتن یک فایل ویدیویی زنده انجام خواهد شد. دومین سایت در نتایج جستجو با عنوان سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی و با آدرسsana.adliran.ir مربوط به ثبت نام ثنا می باشد. در مرحله اول افراد باید به سایت سامانه ثنا مراجعه کنند و اطلاعات فردی خود را ثبت کنند.

این کد فعال سازی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد و به منزله اعتبار سنجی شما می باشد. نحوه عضویت سامانه ثنا یکی از ابهاماتی است که برای بعضی از افراد وجود دارد. البته قبل از اینکه در رابطه با دو مرحله ثبت نام صحبت کنیم، باید به شما بگوییم که امکان عضویت در سایت ثناsana.adliran.ir به صورت حضوری وجود دارد، ولی ثبت شرکت بسیار زمان بر خواهد بود. به همین منظور توصیه می کنیم طبق مراحل زیر، ابتدا اطلاعات فردی خود را به صورت آنلاین در سامانه ثبت کنید و تنها برای احراز هویت به صورت حضوری مراجعه کنید. اما امروزه به دلیل الکترونیکی شدن این فرآیند و ایجاد سامانه ثنا، انجام امور برای افراد خارج از کشور و داخل کشور بسیار راحت‌تر شده است.