اداره ثبت شرکتها اصفهان

اشخاص ذیل فارغ از حجم فعالیت جزء مؤدیان گروه اول آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق م م محسوب می شوند. برای افزودن دکمه ثبت شرکت در این صفحه، ابتدا بر روی دکمه افزودن خدمت کلیک کنید. شرکت های تجاری از مشارکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود . خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید . گزینه ی انصراف وجود ندارد و در صورت عدم پیگیری هیچ شرکتی ثبت نخواهد شد.

  • با این حال چنان همه مراحل را بدرستی انجام داده باشید، چند احتمال وجود دارد که دفاتر به موقع بدستتان نرسد.
  • ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای در نظر گرفتن هزینه ها بیشتر روی کیفیت خدمات تمرکز کنید که صورتجلسات تغییراتی که برای شما آماده می کنند در ادامه کار شما را د چار مشکل نکنند.
  • چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد.
  • هرچقدر رتبه بندی شرکت شما در زمینه تخصص کاریتان قوی تر باشد برای گرفتن پروژه های بزرگ موفق تر خواهید بود.
  • که لازم است هر دو نسخه را شما بعد از اتمام کار پرینت بگیرید و نسخه اظهارنامه را همراه با مدارک به اداره پست مربوطه ببرید و به اداره ثبت پست کنید.

با این تفاوت که شریک ضامن، سرمایه خود را نمی تواند به سهام تبدیل کند. برای ارسال مدارک درخواست پلمپ دفاتر باید از پاکت مخصوص پستی در دفاتر خاص پستی استفاده شود در غیر اینصورت درخواست رد می شود. ثبت در سامانه نشده ام الان دو روز در قسمت اعضا هیئت مدیره اطلاعات را وارد می کنم. کاربران گرامی باید توجه داشته ثبت برند باشند که پس از پذیرش نهایی درخواست ، چنانچه مدارک مورد نیاز در موعد مقرر به ثبت شرکت ها واصل نگردد موجب بی اعتباری درخواست ارائه شده خواهد شد . با انتخاب این شخص حقوقی ، بخش های مختلفی که باید در سیستم ورود اطلاعات کرد تغییر خواهد کرد . ابتدا می بایست تابعیت و سپس شناسه ملی شخص حقوقی را وارد کرد .

به این نکته دقت کنید، چنانچه در سامانه ثبت شرکتها دارای پروفایل هستید، کلیه اطلاعات شما در سامانه ثبت شرکتها، با کد ملی وارد شده برای سامانه درگاه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارسال خواهد شد و شما میتوانید آنها را در پروفایل جدید خود در این سامانه مشاهده کنید. با توجه به آغاز بهره‌برداری از نسخه آزمایشی درگاه یکپارچه خدمات مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، سامانه ثبت شرکتها از روز دوشنبه مورخ ۹۹.۱.۲۵ در دسترس نخواهد بود و کلیه خدمات از آدرس My.freezones.ir ارائه می شود. لازم به ذکر است برای استفاده از خدمات لازم است در سامانه ثبت نام کنید. با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند.

در صورتی که شخص دارای وکیل یا نماینده قانونی باشد و مراحل ثبت توسط وکیل انجام شود، بایستی وکالت نامه رسمی در سامانه بارگذاری شود. چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید . دستی و سنتی بودن اوراق و مراحل ثبت شرکت و امور مربوطه سرعت و زمان زیادی را از متقاضیان سلب می نمود ولی سایت مذکور تاثیر به سزایی در بهبود کیفیت و سرعت انجام این مراحل داشت . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است . علاوه بر مواردی که گفته شد نکات مهم بسیاری در این زمینه وجود دارد که معمولا مدیران شرکت ها از آن اطلاعی ندارند. اگر تخصص و زمان کافی برای اخذ رتبه برای شرکت خود ندارید این کار را به ثبت فرهنگ بسپارید.

یک اینفوگرافیک کلی و ساده از مراحل ثبت شرکت

قیمت ثبت شرکت بستگی به نوع شرکت و اینکه ثبت شرکت در چه نوع منطقه ای است متفاوت است. پس اول باید نوع شرکت خود را انتخاب کنید و سپس استعلام بگیرید. کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه سرمایگان است و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. مشكلي كه در حال حاضر در زمان پر كردن فايل پلمپ دفاتر داريم اين است كه پيام ميدهد اين مشخصات با نام شخص ديگري پر شده است، در صورتيكه براي اولين بار است كه مشخصات براي پلمپ دفاتر را تكميل ميكنيم. لطفاً راهنمايي بفرماييد كه اين اشكال را از كجا پي گيري كنيم و رفع اشكال كنيم. فقط برای یکی از سالهای 91 تا ninety four چنانچه بیش از 1.5 خدماتی و تولید و خرید وفروش باشد ملاک قرارگرفتن در گروه اول و الزام اخذ دفاتر قانونی را بهمراه دارد.

برای برطرف کردن این مشکل با اداره ثبت شرکتها تماس حاصل فرمایید. به هر صورت تنها مرجع تهیه دفاتر قانونی که ما می شناسیم اداره ثبت شرکتهاست . در سال ninety four ثبت نام جهت اخذ پلمپ دفاتر قانوني انجام شد اما بدليل عدم عدم اقدام در زمان مقرر رد شد. در خردادماه 95 به اداره ثبت شركتها مراجعه حضوري نموديم كه گفتند دوباره به سايت مراجعه و ثبت نام مجددكنيد ثبت تغییرات اين كار انجام شد اما چون قبلا مدارك پست شده بود باركد قبلي رو وارد نموديم و مدارك ارسال شده نمايش داده مي شود اما بعد از گذشت يكماه هنوز مجوز پرداخت هزينه صادر نشده است . جهت دریافت کارت بازرگانی اقدام کردم به مرحله پلمپ دفاتر رسیده ام. من به عنوان شخص حقیقی ثبت نام کرده ام هیج گونه شرکت یا مجوز کسب هم ندارم برای ادامه مسیر دریافت کارت بازرگانی چکار کنم.

ثبت شرکتها پیگیری درخواست

در حال حاضر صبر نموده و در روزهای آتی مجددا برای ارسال نام جدید اقدام نمایید. به ماده ی مربوطه مراجعه کنید و حق امضا را در سایت و اوراق یکسان ذکر نمایید. جهت پی گیری امور اداری و اخذ موافقت اصولی و یا هر موضوع اداری دیگری می توانید به شخصی که در شهر محل صدور موافت نامه است وکالت اعطا نمایید. در صورتی که هنوز مدارک را پست ننموده باشید، می توانید از درخواست خود انصراف دهید و بلافاصلاه پذیرش مجدد بگیرید.

1.برای بدست آوردن گواهی پلمپ دفاتر 1401 باید درخواست پلمپ دفاتر از سامانه ثبت شرکتها بدهید و مراحل را طی کنید تا آخر این فرم را دریافت کنید. درصورتی که پرونده دارای نقص باشد و مدارکی در پرونده ناقص تشخیص داده شود, به متقاضی توسط سامانه ابلاغ می شود و متقاضی موظف می باشد ظرف مدت معلوم نواقص پرونده را برای اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارسال کند. در سال 1327 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در کنار دو اداره دیگر با عناوین ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و ادراه مالکیت صنعتی تاسیس شد. مهمترین نقش اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی در تعریف بنگاه های اقتصادی و تامین امنیت اقتصادی خلاصه می شد. از طرفی این اداره حمایت حقوقی و قانونی از مالکیت معنوی اختراع ها طرح های صنعتی و علامت های تجاری را نیز بر عهده دارد. متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند .

نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

به نظر می رشد یک جای کار اشکال داره فرصتتان هم تا کمه حداکثر تا 29 اردیبهشت.مجددا با اداره ثبت شرکتها تماس بگیرید ناامید نشوید. تمایل داشتید به موسسه سرمایگان مراجعه کنید با دردست داشتن آخرین روزنامه رسمی و روزنامه تاسیس برای انجام این کار با تماس قبلی . اداره ثبت شرکت ها برای سهولت در خدمت رسانی به متقاضیان امور ثبتی ، تسریع در انجام پروسه ثبت و تغییرات و سازمان دهی بهتر ، سامانه ثبت شرکتها را ایجاد کرد که از این طریق ، ثبت و پیگیری پروسه کاری به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر شده است . به این ترتیب ابتدای سال مالی درخواست پلمپ دفاتر تجاری خود را در سامانه ثبت شرکت‌ها درج می‌شود. بعد از ۲ الی ۳ هفته کاری این دفاتر به آدرسی پستی که ثبت شده ارسال می‌شود و به سادگی می‌توان آن‌ها را پر کرد. پلمپ دفاتر را مرجع ثبت شرکت‌ها انجام می‌دهد؛ ابتدا تمام صفحات شماره‌گذاری شده.

چنانچه کاربران قصد حذف اطلاعات یک شخص را داشته باشند ، می توان با استفاده از کلید “حذف سمت شخص” اطلاعات وی را حذف نمود . باید توجه داشت که جهت حذف اطلاعات هر شخص می بایست قبل از آن بر روی علامت 047 کلیک نمود تا اطلاعات نمایش داده شود . چنانچه کاربران قصد مشاهده اطلاعات هر کدام از اشخاص را داشته باشند می ثبت شرکت در تهران توانند بر روی علامت 047کلیک نمایند . توجه کنید که فقط شرکتهایی قابل نمایش هستند که با کد ملی مذکور، تعیین نام را انجام داده باشند. در صفحه باز شده، لیست شرکتهایی که با کد ملی ثبت نام شده، تعیین نام انجام داده اند، در حال بارگذاری هستند. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است.

سامانه جامع ثبت شرکت ها

برای ثبت تغییرات شرکت ابتدا باید صورتجلسه ای را تنظیم نمایید که همه صفحه های آن به وسیله شرکا امضا شده باشد. شرکت هایی قصد ثبت شرکت دارند و مراحل آن را توسط موسسه حقوقی و ثبتی به پایان رسانده اند ، باید خلاصه ای از شرکتنامه و منضمات آن را در ظرف ماه اول تشکیل شرکت در روزنامه ی رسمی وزارت دادگستری و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر نماید . در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید . در ایران شرکتهای مسئولیت محدود می بایست حداقل از 2 نفر، سهامی خاص از three نفر، سهامی عام از 5 نفر، و شرکتهای تعاونی از 7 نفر تشکیل شوند. معمولا جهت ثبت تغییرات شرکت، مدت زمانی بین 4 تا 15 روز کاری لازم است.

لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید. همچنین اطلاعات اساسنامه را در این بخش به خوبی مطالعه کنید تا در صورت اشتباه آن را اصلاح کنید. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند. باید توجه داشته باشید که نام هایی که پیشنهاد می کنید از قبل نباید توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد.

متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox يا Internet Explorer8 و … سلام وقت بخیر، در زمینه تولید ابزار، لوازم و تجهیزات پزشکی، چه نوع شرکتی مناسب هست؟ آیا برای ثبت شرکت نیاز به کارت پایان خدمت هست؟ و برای ثبت شعبه در خارج از کشور نوع شرکتی که ثبت میشه تاثیر داره؟ اگر ممکن هست با توجه به جوابی که به پرسش اول میدید به سوالات بعدی پاسخ بدید. من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده. جهت اطلاعات بیشتر لطفا شماره تماس خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند یا خودتان می توانید با خطوط شرکت تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. لازم به تذکر است که امر تعیین نام، فقط در تهران انجام می‌شود و شرکت‌هایی که در سایر شهرها ثبت می‌شوند؛ نیز جهت تعیین نام به تهران معرفی می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها اقدام به تهیه‌ی پیش‌نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می‌شود.