الزام مجدد به ثبت نام در سامانه ثنا برای اشخاص حقیقی و حقوقی

بعد می‌توانید مشاهده ابلاغیه با موبایل را انجام بدهید. برای دریافت راهنمای مرحله به مرحله احراز هویت ثنا و رفع مشکلات آن کلیک کنید. در ثبت نام، اطلاعات هویتی در ثنا در سال‌های گذشته نیاز بود. اما امسال، نیازی نیست تا آدرس محل سکونت، شماره تماس و محل کار خود را درج کنید. بلی همه افراد به عنوان شاهد باید در سامانه ثنا ثبت نام و داری کد ثنا باشند.

  • پس از وارد کردن کد ملی و رمز شخصی، با پیغامی مواجه خواهید شد که اعلامیه ارسال رمز یک بار مصرف شماست.
  • به نظر این حقیر وبسایت مجموعه شما از تمامی جوانب استاندارد و قابل توجه بوده و از ادبیات بسیار ثلیثی جهت اطلاع رسانی به کار برده شده است.
  • 2- برای راه اندازی بازرگانی می توانید هم به صورت سهامی هم به صورت مسئولیت محدود انجام دهید.
  • برابر اصل نمودن اوراق صرفا توسط دفاتر اسناد رسمی یا وکیل صورت میگیرد و دفتر صرفا اصل بودن یا برابر اصل بودن مدرک را گواهی می نماید.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی فوری با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید. در این قسمت توضیح خواهیم داد که پس از ثبت نام، چگونه می توانیم به سامانه ثنا وارد شویم. سپس ” رمز عبور موقتی ” به تلفن همراه شما ارسال می شود که شما باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید . اگر رمز عبور موقت ثبت تغییرات شرکت به تلفن همراه شما ارسال نشد ، از گزینه ” رمز موقت خود را فراموش کرده ام ، ارسال مجدد رمز موقت ” استفاده کنید . اگر فرایند احراز هویت شما با موفقیت انجام شده، مشکلی ندارد. در صورت امکان شماره تماس خودتون رو به همراه توضیح مختصری از مشکل به وجود اومده به آدرس بفرستید تا مشکل شما دقیق تر بررسی بشه.

شرکت پست آذربایجان غربی

می‌توانید با کلیک روی ثبت انواع صورتجلسه ، صفر تا صد انواع صورتجلسات تغییرات خود را به ما بسپارید. برای تنظیم صورتجلسه افزایش سرمایه و مطالعه هزینه و جزییاتش، روی آن کلیک کنید. خیر، محدودیتی برای مدرک تحصیلی وجود ندارد مگر اینکه موضوع شرکت نیازمند مدرک تحصیلی خاصی باشد. هر یک از این روش‌ها، مزایا و معایبی دارد که با توجه ثبت شرکت در تهران به شرایط خود می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید. حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تجاری ۲ نفر است که در برخی شرکت‌ها، مانند سهامی خاص این حداقل بیشتر پیش‌بینی شده است. در عین حال اگر بخواهید موضوعی را به موضوعات قبلی شرکت اضافه کنید یا به‌طور کلی موضوع آن را تغییر دهید، این امکان با تنظیم صورتجلسه تغییر موضوع برای شما وجود دارد.

وارد سامانه شده و از قسمت بالای سایت، تاسیس شرکت را انتخاب کنید. در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز ثبت شرکت از طریق ثبت برند تجاری پنجره واحد امکان‌پذیر است. با این توضیح که هر یک از شرکت‌های تجاری، دارای مزایایی است که به صورت اختصاصی برای شرکا ایجاد می‌کند.

ثبت شرکت در سامانه ثنا

در برخی از شرکت‌های تجاری مانند شرکت تضامنی که شخصیت شرکا اهمیت زیادی دارد و برای آن‌ها مسئولیت حداکثری پیش‌بینی شده است، انتخاب شریک بسیار مهم است. برای مثال نام مورد نظر شما باید فارسی، غیر تکراری و ترجیحا بیش از سه سیلاب باشد. چرا که با وجود فراوانی شرکت‌های تجاری، شباهت نام و عدم رعایت شرایط انتخاب آن می‌تواند باعث رد شدن اسم انتخابی شود. به همین منظور می‌توانید با استعلام نام شرکت از تکراری نبودن و احتمال یا عدم احتمال تایید آن مطمئن شوید.

دریافت خبرنامه ایمیلی

ثبت از طریق پنجره فیزیکی کسب و کار هزینه بیشتری داشته ولی در عوض مدت رمان کمتری به طول می‌انجامد و معمولا طی یک هفته به پایان می‌رسد. مشابه تمامی امور خدماتی دیگر، سپردن کار به متخصص یا صحیح و خطا کردن و یادگیری و انجام کار، کاملا به تشخص شخصی شما بستگی دارد. سلیقه‌ها متفاوت هستند و ما سعی داریم برای تمامی سلیقه‌ها راهکار ارائه دهیم.

نکات مهم درباره مدارک مورد نیاز

پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید. هزینه های مربوط به ثبت علامت تجاری، با مراجعه به سامانه (ssaa.ir) و به شکل اینترنتی قابل پرداخت می باشد. هزینه ثبت برند و علامت تجاری را باید فرد متقاضی پرداخت نماید و مستقیماً از طرق سامانه علائم تجاری واریز می گردد. برای بین المللی کردن برند ابتدا باید برند را در ایران ثبت و بعد درخواست ثبت برند بین المللی کرد . وکلا رسمی دادگستری میتوانند از ایران برند را به صورت بین المللی انجام دهند .

از طریق آدرسی که در این نوشته از سایت وکیل تاپ معرفی کرده ایم می توانید وارد سایت ثنا شوید. انحلال شرکت حدود 10 روز کاری زمان خواهد برد، هزینه حدود 700 هزار تومان خواهد بود و شما قرار نیست کاری انجام دهید، موسسه ما فرآیند انحلال شرکت را برای شما انجام خواهد داد. سلام من قصد انحلال شركت خود را دارم و به همماري محموعه شما نياز دارم لطفا مراحل و اقدامات لازم را اعلام كنيد . با سلام خیر دوست عزیز شما مدیر تصفیه تعیین می کنید که مسئولیت دریافت یا پرداخت مطالبات را دارند. شما باید ابتدا آگهی تاسیس شرکت رو در روزنامه رسمی و یک روزنامه کثیر الانتشار چاپ کنید و بعد از آن نسبت به انحلال شرکت اقدام نمایید. دوست عزیز هیچ شرکتی خود به خود منحل نمیگردد و این مورد ممکن است در آینده برای شما مشکل ایجاد نمایید.

باید ابتدا در هر یک از مناطق آزاد مهم ترین استعداد آن را دریافت و بدنبال درآمدزایی از آن طریق بود. زیرا مهمترین اهداف شرکت ها دستیابی به سودآوری منابع مالی از طریق این شرکت ها و مبادلات آنها می باشد. تاسیس شرکت در مناطق آزاد مزایا و معایب خاص خود را دارد.

موسسه وکلای بین المللی بیان امروز با سال ها تجربه در امور حقوقی داخلی و بین المللی آماده ی خدمت رسانی حقوقی به شما عزیزان است. وکلا و مشاورین حقوقی ما با سال ها تجربه در امور حقوقی داخلی و بین المللی همه روزه آماده‌ی پاسخگویی به پرسش‌ها و حل چالش‌های حقوقی پیش روی شما عزیزان و همراهان همیشگی موسسه وکلای بین المللی بیان امروز اند. هدف ما ارائه خدمات حقوقی به صورت حرفه ای و تخصصی به شما عزیزان است. بنابراین تمامی افراد اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با دسترسی به خدمات این سامانه از امضای الکترونیکی بهره‌مند شوند. چون نیازی نیست تا زمان زیادی را صرف انتظار در مراکز و دفاتر خدمات قضایی کنید.