بایگانی‌های سامانه ثبت شرکتها

پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. در این مرحله باید آگهی شرکت را برای اطلاع رسانی در یک روزنامه کثیرالانتشار به چاپ برسانید. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. برای شما قرارداد معتبر در زمینه ثبتی شما تنطیم و به شما ارائه خواهد شد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. بنابراین بهتر است این اطلاعات را از قبل جمع آوری کرده باشید. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود. در ثبت تغییرات شرکت قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید.

سامانه ثبت شركت

بعد از تاسیس شرکت، شما فقط باید روی بیزینس خود متمرکز شوید و از امکاناتی که ثبت شرکت تجاری در اختیار شما می‌گذارد در راستای اهداف خود بهره ببرید. هروقت شرکت ثبت شد با اخذ شماره ثبت شرکت شخصیت حقوقی پیدا می کند.مدارک ارائه شده باید برابر اصل شده باشد و در قسمت سامانه ای ثبت اسکن شود.پس از آن مدارک به اداره ثبت شرکتها ارائه شود. برخلاف برخی تصورات رایج، شاید دانستن ابن نکته برای شما جالب باشد که روزنامه رسمی نام یک روزنامه خاص با کارکرد خاص است و به هر روزنامه‌ای که قانونی چاپ و پخش شده، روزنامه رسمی گفته نمی‌شود. روزنامه رسمی که بر اساس یک ماده واحده قانونی تشکیل شده است، خود یک شرکت سهامی خاص است و ارگانی ست زیرمجموعه قوه قضاییه و وابسته به آن.

متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی، باید این موضوع را در روزنامه رسمی آگهی کنند. روزنامه رسمی زیر نظر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود و مرجع قانونی اطلاع‌رسانی در زمینه حقوقی است. تعرفه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است.

بخش آزمون های حقوقی اختبار

در اینجا مزایا و ویژگی‌های سامانه تاسیس شرکت نیک ارائه می‌نماییم و به شما اطمینان می‌دهیم از اینکه فرآیند ثبت شرکت خود را به ما بسپارید پشیمان نخواهید شد. با پیشرفت سریع اطلاع رسانی در زمینه های مختلف، نیاز یک پایگاه خبر رسانی مستقل در زمینه قضایی و حقوقی پیش از پیش احساس می شود. چون بسیاری از مردم با هر شغل و پیشه ای حداقل سالی چند بار نیاز به روز رسانی اطلاعات حقوقی خود برای داشتن آگاهی های حقوقی دارند. پایگاه خبری اختبار یکی از معدود پایگاه ‌های خبری مستقل از نهادهای دولتی و سازمانی و حتی خصوصی است.

  • ابتدا انتخاب نوع فعالیت بالاترو سپس مدت فعالیت بر اساس اینکه محدود یا نامحدود باشد و در صورت محدود بودن تعیین حداکثر مدت فعالیت به ماه.
  • سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند.
  • اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند .
  • تعداد شرکا و میزان سرمایه اولیه نقش اصلی را در تعیین هزینه ثبت شرکت دارند.
  • برای شروع کسب و کار جدید باید با یک برنامه ریزی دقیق وارد این عرصه شوید بطور کلی ثبت شرکتها می تواند تجاری و یا غیرتجاری باشد همچنین در ایران شرکت ها با اهداف متفاوتی تاسیس می شود.

ثبت شرکت مختلط سهامی به حداقل سه عضو نیاز دارد که یکی از آنها باید به عنوان مدیر شرکت معرفی شود. همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط سهامی مبلغ یک میلیون ریال است که تهیۀ 35% آن برای آغاز فرایند ثبت شرکت کافی است. در این سامانه تمامی امور مربوط به ثبت شرکت از جمله پذیرش صورتجلسه، پلمپ دفاتر تجاری، بخشنامه ها و تمام نامه های اجرایی ثبت شرکت ها پیگیری می شود. در ضمن علاوه بر امور مربوط به ثبت اولیه شرکت، ثبت صورتجلسه های که مربوط به تغییرات شرکت ها است نیز به صورت انلاین و از طریق همین سامانه صورت می گیرد. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

تعداد اعضا و یا شرکا در شرکت سهامی خاص باید حداقل 3 نفر باشد .در شرکت های سهامی عام تعداد شریک باید حداقل 5 نفر باشد و در بعضی از شرکتهای سهامی100نفر عضو می باشند و برای گزینش شریک محدودیتی وجود ندارد. معمولا جهت ثبت تغییرات شرکت، مدت زمانی بین 4 تا 15 روز کاری لازم است. مشخصات اشخاص حقیقی چون نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و… کد پستی جهت افراد حقیقی و حقوقی و شماره ثبت جهت افراد حقوقی.

ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند. تمدید مدت زمان شرکت، انحلال شرکت، تغییر یا خروج شرکا، ایجاد تغییرات در نام شرکت همگی جزو تغییرات ذکر شده می باشند. تصویب قانون «حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» در سال 1389 سرآغاز گسترده‌ترین برنامه دولت برای حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در سال‌های اخیر بوده است. در این قانون موضوعات مهمی نظیر تشکیل کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی و ارائه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی به شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تاکید قرار گرفته است. کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان به ریاست معاون علمی و فناوری رییس جمهور و عضویت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط و نمایندگان بخش خصوصی، شرکت‌های مشمول استفاده از مزایای این قانون را تایید می‌کند.

همچنین حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت تعاونی تولید و مصرف مبلغ صد میلیون ریال است. گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند. در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.

بنابراین در صورت پذیرش، مسئول اداره، دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید. بدین ترتیب اقدام بعدی، ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ثبت شرکت در تهران ها می باشد. پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید.

از شرکت ثبت‌یار صمیمانه تشکر می‌کنم که با همکاری و پیگیری مداوم‌شان مراحل ثبت شرکت ما را به نحو احسن و در اسرع وقت به انجام رساندند. مطمئنا همکاری ما با ثبت‌یار باز هم ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از خدمات فوق‌العاده آنها استفاده کنیم. در طول فرآیند ثبت شرکت با شکیبایی و دلسوزی تمام راهنمایی‌های لازم را انجام دادند و صرفا اطلاعات مورد نیاز برای ثبت را در اختیارشان قرار دادم. اگر قصد ثبت یک شرکت دارید و می‌خواهید درگیر روند ثبت آن نباشید، من ثبت‌یار را به شما پیشنهاد می‌کنم. سامانه ثبت‌یار، پلتفرمی جامع و آنلاین برای ارائه خدمات حقوقی کسب و کارهاست. داشتن یک برند ثبت شده برای ارائه کالا یا خدمات امروزه، جهت حفاظت از هویت کسب و کارتان و جلوگیری از کپی نام و اعتبار شما ضروری است.

سپس دو نسخه از آگهی ثبت به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، نزد اداره ثبت ، ضبط می گرددو نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است. ۴- فرمی به شما نمایش داده ثبت برند می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. سایت اطلاع رسانی قوانین، مقررات، بخشنامه و اطلاعیه ثبت شرکت ها.