بهترین اسامی خاص برای برند

اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند. به بیان دیگر نام های تجاری همانند چشم اندازی هستند که مدیران ارشد سازمان قصد دارند بر اساس آن جهان را به مکان بهتری برای زندگی انسان تبدیل کنند. بر اساس این تعبیر مدیریت نام تجاری عبارت خواهد بود از یک تیم متشکل از مدیران ارشد که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند وقت و تلاش بسیاری را صرف کنند.

  • شاید بی راه نباشد که بگوییم اسم شرکت همانقدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد.
  • یک اسم صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند.
  • اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند.

انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست. اگر این کار را از قبل انجام نداده اید، حتماً سریعاً نام برند خود و تغییرات آن را در گوگل ثبت کنید. قطعاً شما خواهان موارد منفی مرتبط با نام برند خود نیستید، و دوست ندارید نام برند شما شباهت زیادی به نام کسب و کارهای دیگر داشته باشد و حتماً خواهان رودرو شدن با رسوایی هایی نیستید که ناشی از اشتباه گرفتن فعالیت تجاری شما هستند. از آنجاییکه شما دوست دارید کسب و کارتان پیشرفت کند، پس حتماً باید مطمئن شوید که تمامی موارد مفهومی تحت پوشش قرار گرفته اند. نام دامنه ای که انتخاب می کنید باید حتماً در دسترس باشد.

نمونه اسم شرکت فنی مهندسی

برای انتخاب اسم خلاقانه برای برند خود مثل همیشه می توانید بر تجارب و سابقه برندسازی مشاوران موسسه حقوقی ما تکیه کنید . ما شما را در راه انتخاب بهترین و خلاقانه ترین نام برای برند یاری خواهیم کرد . شما نیز اگر برای برند خود به دنبال اسامی هنری هستید بهتر است با مشاوران متخصص در این عرضه مشورت کرده و بر اساس نوع و موضوع فعالیت خود اقدام به گزینش اسم هنری خاص برای برند خود کنید . در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید.

باید بدانید نام تجاری برند شما تنها چیزی نیست که دیگران شما را با آن می‌شناسند. بعد از این که لیست خود را به چند مورد خلاصه کردید، می توانید گروهی را با تمرکز به واکنش های افراد به نام انتخابی به وجود آورید و آن را بسنجید. یا اینکه مطالعه قابل سنجشی برای اندازه گرفتن مقبولیت، خوشایندی یا تداعی معنی نام های احتمالی ترتیب دهید. رویکرد مورد نظر برای محصول یا خدمتتان را به کمک شواهد و فیدبک های به دست آمده انتخاب کنید.

یعنی هر کسی به‌راحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر می‌خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من‌درآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید). اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکت‌تان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. نام هر کسی که می شناسید در هر سن و جنسیتی را بررسی کنید.

مانند اسامی انسان‌ها، اسامی حیوانات، اسامی اماکن، اسامی مربوط به اشیا مانند صدف یا قلم. از اسامی اعداد هم می‌توان استفاده کرد اما باید با حروف نوشته شوند مانند صد. (هر چه تعداد اسم‌های خاص در نام شرکت بیشتر باشد احتمال ثبت آن بیشتر است). سازنده نام پیگیری ثبت تغییرات شرکت تجاری Namesemith با ارائه پیشنهاد­های مناسب شما را در امر انتخاب نام مناسب شرکت یاری می­کند. ابزار Business Name Generator با استفاده از این ابزار تنها با وارد کردن کلمه یا کلماتی لیستی از نام­های تجاری ممکن برایتان تولید و نمایش داده می­شود.

اسامی خلاقانه برای برند

در حالت کلی درمورد اینگونه نام ها باید دقت بیشتری به خرج دهید چرا که به آسانی کپی برداری و تقلید می شوند و خریدار به دلیل مشابهت اسمی دچار اشتباه خواهد شد. ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شرکتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را که شرکاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شرکت را نموده اند را تسلیم نمایند. پس از بررسی نام جدید انتخاب و در صورتجلسه ارائه شده منعکس می شود و در دفاتر تعیین نام نیز وارد می شود و برای اقدام و صدور آگهی نزد مسئول مربوطه فرستاده می شود. اسامی مختلف را به کمک فیلترهای مثل مشتریان بتا، مدیران بازاریابی و اجرایی سایر شرکت ها و همچنین نخبگان دانشگاهی تست نمایید.

اسم های پیشنهادی برای برند

مشخص کردن زمینه تخصصی پیج میتونه به شما در انتخاب نام درست کمک زیادی کنه. اگه پیجتون تازه غیرفعال شده باشه، همون یوزرنیم رو قبول نمیکنه. من با مقدای بررسی اسم های زیر رو به شما پیشنهاد می کنم با این حال شما می تونید ترکیب های دیگه ای هم بسازید. دوست عزیز زمانیکه اینستاگرام این اجازه رو نمیده،قطعا هیچ راهکاری براش وجود نداره.

اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید. پس از آن باید یک تصویر کلی از تصاویر بصری ثبت برند مرتبط با شرکت خود را ایجاد کنید. با در نظر گرفتن تمرینات ذهنی می توانید تصورات بیشتری را ایجاد کنید. این رویکرد کمک می کند تا مواردی را که هنوز در نظر نگرفته اید را به کار بگیرید.

بیایید واقعیت را قبول کنیم؛ بعضی از زبان ها صرفاً جنسی و محرک به نظر می آیند. سعی کنید نام انتخاب خود را ترجمه کنید تا ببینید که در یک زبان مادری دیگر چگونه به نظر می رسد، سپس بررسی کنید که آیا می توانید سر زندگی بیشتری به ماهیت برند خود اضافه کنید یا خیر. خوب دقت نمایید، چون برای اتمام مرحله قبلی باید در این مرحله و مرحله بعد بسیار مراقب باشید. یکی از راه های جذاب برای آزمایش نامی که انتخاب کرده ایم آزمونی است که اسم آن را The Bar test ثبت شرکت گذاشته اند. اسم برند شما باید به صورتی باشد که از ذهن مشتریان پاک نشود، حتی در ابتدای راه کسب‌وکار باید به فکر آینده و کمپین‌های بازاریابی باشید، برند شما باید به گونه‌ای باشد که برای تبلیغات رسانه‌ای و اینترنتی جالب به چشم آید.

پست شد در : misc