ثبت شرکت با راهنمایی شرایط و مراحل ثبت انواع شرکت

سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند.

سایت ثبت شرکت ها

موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ تغییرات شرکت های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد. به لطف خداوند متعال تا به امروز، ثبت شرکت کاج ، کوشیده است که مشتریان خود را همواره رضایتمند نگه دارد، با رضایتمندی مشتریان است که می توان به همه ی اهداف دست یافت، رونق کار و پیشرفت هیچ مجموعه ای با بالاترین سرمایه ها ممکن نیست مگر مشتریانی که دارد راضی باشند.

همچنین نظارت بر مجموعه‌های ثبتی و رسیدگی به امور آنها بر عهده این مرکز است. اداره ثبت شرکت‌ها زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کند و وابسته به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است. تمامی مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها ثبت شرکت و دستورالعمل‌های مربوط به این حوزه از طریق همین سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود. بر این اساس، اگر قصد فعالیت تجاری قانونی در ایران دارید باید شرکتی را در راستای فعالیت‌های خود به ثبت برسانید تا از دید قانون نیز به رسمیت شناخته شوید.

ثبت دیدگاهای مردمی

توجه کنید که شرایط ثبت هر یک از این انواع شرکت ها با دیگری تفاوت هایی دارد در ادامه شرایط هر یک از آن ها را به طور کامل شرح خواهیم داد. ثبت شرکت مسئولیت محدود ، شرکتی متشکل از حداقل دو شریک است که در زمینه امور تجاری فعالیت می کنند و بدون اینکه سرمایه به سهام تقسیم شود؛ هر یک از شرکا درست به اندازه سرمایه خود، تعهد و وظیفه دارند. تشکیل جلسه، انتخاب هیئت‌مدیره و مدیرعامل، تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه، تنظیم صورت‌جلسات و تأدیه سرمایه مهم‌ترین مسائل در ثبت شرکت‌ها هستند. مدارک ثبت شرکت باید دربردارندۀ مشخصات شرکت، شرکا و مدیران باشند و سرمایه شرکت را با تفکیک نقدی یا غیرنقدی بودن آنها روشن کنند. این مرحله از ثبت شرکت نیازمند تخصص و تجربه است و کارشناسان حقوقی بهترین راهنمایان برای طی کردن این مسیر هستند. گفتنی است که تمام اسناد و مدارک باید به تایید شرکا برسند و به دست آنها امضا شوند.

  • این شرکت نسبت به دیگر شرکتها در برخی موارد قدری متفاوت می باشد که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.
  • لازم به ذکر است که اگر ثبت شرکت خدماتی توسط وکیل انجام می‌شود باید حتما یک وکالت‌نامه به نام وکیل تنظیم شود.
  • کپی برابر اصل تمامی مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت به همراه فرم‌های امضاشده باید به اداره ثبت شرکت‌ها فرستاده شود.
  • ثبت شركت تضامنی وقتي صورت می پذیرد كه تمام سرمايه نقدی پرداخت و سهم شراکت غير نقدی نيز ارزيابی و تسليم شده باشد.
  • اداره ثبت شرکتها | توضیحات بنیادی و شماره تماس مرکز ثبت +98…

هنگام ثبت تعاونی باید به تایید اداره کل تعاون یا اداره تعاون برسد و برای آن مجوز ثبت صادر شود.و شما باید این مجوز را به مرجع ثبت شرکت ها بدهید. افرادی که در موسسه یا شرکت ذی سمت می باشند همان اشخاص می باشند. اولین جای خالی «ردیف» است که افراد بدون منظور کردن سمت خود در شرکت از یک شروع شده و به صورت مسلسل ادامه پیدا می‌کند. برای نوع شخص حقیقی نام فارسی، نام خانوادگی فارسی، نام پدر فارسی، شماره شناسنامه، جنسیت، تاریخ تولد، شماره همراه و نشانی که فیلدهای اجباری هستند. قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که اصلا شرایط ثبت شرکت چیست؟ اینکه برای ثبت شرکت چه شرایطی باید داشته باشیم؟ خوب ما به صورت کلی به این سوالات پاسخ داده ایم اما در این بخش باز به این موضوع می پردازیم.

نحوه ثبت شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

چنانچه نام انتخابی شما کوچکترین تشابهی با نام شرکت و یا موسسه دیگری که قبلاً ثبت شده و یا حتی به ثبت نرسیده ولی توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها برای آن شرکت تایید شده باشد، با اخطار رد نام مواجه می شوید. در حالی که در شرکت سهامی خاص اخذ وام بسیار راحت تر بوده و معمولا تا سقف 10 برابر سرمایه شرکت امکان اخذ وام و اعتبارات از بانکها یا موسسات مالی امکانپذیر است. جهت آموزش کامل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها “irsherkat.ssaa.ir” به سایت ثبت شرکت نیک مراجعه نمایید. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یکی از مهم ترین سایت ها برای متقاضیان ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت ها و سایر موارد مربوطه است که توضیح خواهیم داد . همانطور که گفتیم نوع شرکت هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، دو نوع است. شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود این دو مورد به حساب می آیند.

پس از گذشت 1 الی three روز اسامی که در مرحله 3 وارد کرده اید یکی از آنها تایید می شود که این امر با مراجعه به سایت اداره و وارد کردن کد پیگیری قابل مشاهده است. در قسمت چهارم شما باید موضوع فعالیت را انتخاب نمایید سپس مدت زمانش که می توان محدود و یا نامحدود باشد را مشخص کنید. اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز دارد.

تعداد شریک های شما از دو نفر کمتر باشد ومیزان سرمایه آزاد است . دریک شرکت تعاونی فقط اشخاص حقیقی می توانند عضو شوند و شركت فقط درامور مربوط به تولید و توزیع می تواند فعالیت كند. باید در ابتدای ثبت شرکت بدانید که اشخاص شرکت چه در انجام معاملات شرکت مداخله داشته باشند چه نداشته باشند در قبال تمام تعهدات شركت مسؤول هستند.

این زمان بستگی به ثبت سریع در سامانه و تایید نام و تحویل سریع مدارک به پست و .. معمولا تایید نام شرکت طی 24 الی 72 ساعت روزهای غیر تعطیل به طول می انجامد. و با پرینت یک نسخه از پیش نویس آگهی انحلال مدیر تصفیه به اداره ثبت مربوطه مراجعه و اصل آگهی را دریافت میکند که پس از آن این آگهی توسط روزنامه رسمی جمهوری اسلامی جنبه حقوقی پیدا میکند.

✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای تجارت های کوچک بهترین گزینه است.

در واقع یکی از مهم ترین مزایایی که در تاسیس قانونی شرکت وجود دارد، اجازه شرکت در مزایده ها است. مناقصه های مختلف دولتی یا غیر دولتی فرصت های زیادی برای پیشرفت به شرکت ها می دهد که بدون ثبت شدن، شرکت اجازه ورود به این مناقصات را نخواهد داشت. مدارک لازم برای ثبت شرکت با دقت در نوع شرکت تفاوت هایی دارد و باید به طور انفرادی بررسی شوند. موسسه سفیر صلح ثبت برند به منظور تکمیل تیم متخصص خود،از افراد با تجربه در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند دعوت به عمل می آورد. موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است. مدیر شرکت برای ثبت شرکت باید در خصوص مورد آخر تعهد دهد و همچنین تضمین کند که سرمایه نقدی و غیرنقدی (با تعیین قیمت) شرکای ضامن به طور واقعی تسلیم شده است.

برای جلوگیری از رد نام شرکت پیشنهاد می کنیم تا مطلب « راهنمای انتخاب نام شرکت » را با دقت مطالعه نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید. در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید. در ابتدای تماس با موسسه، تمامی هزینه ها و زمان انجام درخواست ثبت شرکت شما از همان ابتدا به شما شفاف گفته خواهد شد، با کمی تحقیق متوجه زمان و هزینه های کم موسسه ما نسبت به سایر موسسات خواهید شد.

ثبت شرکت در غرب تهران

ذکر عبارت با مسئولیت محدود و عدم ذکر نام شرکا بعد از ثبت شرکت در اسم شرکت الزامی است. اگر اسم یک یا تعدادی از شرکا در اسم شرکت قید شود؛ صاحب اسم مانند شریک ضامن در شرکت تضامنی، در قبال تمام دیون و تعهدات شرکت مسئول خواهد بود. در این نوع شرکت­ها، سهم هر شریک طبق برگه سهام تعیین نمی­شود؛ بنابراین قانونگذار ملزم کرده که در شرکتنامه، سهم مشارکت غیرنقدی هریک از شرکا ذکر شود. تعیین این تعرفه‌ها بر عهده خود این مجموعه‌هاست و میزان آن بر اساس ابعاد کادر آگهی مشخص می‌شود. در محاسبۀ هزینه‌های ثبت شرکت گاهی این مبلغ را در نظر نمی‌گیرند، زیرا در قوانین زمانی برای انتشار آن معین نشده است.