ثبت شرکت با راهنمایی شرایط و مراحل ثبت انواع شرکت

تصور کنید که زمانی را برای رفتن به شرکت مورد نظر صرف می کنید، مدت زمانی هم در همان شرکت منتظر خواهید بود تا نوبت شما شود و سپس زمان دیگری را صرف رسیدن به مقصد خود خواهید کرد. این در حالی است که به سادگی و با یک تماس تلفنی می توانید همه این کارها را انجام دهید و دیگر زمانی را هدر ندهید. ما افتخار داریم که خدمات با کیفیت را با بهترین خدمات به مراجعه کننده ها ارائه می دهیم.

در شرکت سهامی خاص،مسئولیت هر یک از صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است.تمام سرمایه آن باید به وسیله موسسین تاسیس گردد(ماده 4 ل.ا.ق.ت) و تعداد شرکای آن نباید کمتر از 3 نفر باشد. پس از ثبت شرکت باید اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار کنید، هر سال اقدام به پلمپ دفاتر نمایید، کد اقتصادی دریافت کنید و همچنین هر سال اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی نمایید. برای کسب اطلاعات مفید به منظور دوری از گرفتاری‎‌ها و مشکلات احتمالی، از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه ما بهره‌مند شوید. اتتخاب نام شرکت نیز کمی قلق خاص خود را دارد چون نام شرکت شما می بایست توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، اداره ثبت شرکتها نام درخواستی شما را به بقیه شرکت های موجود بررسی می کند که نام مشابه شرکت دیگری را انتخاب نکرده باشید. ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر. در فرآیند ثبت شرکت، مشخصات سهامدارن با میزان سهام در ” سامانه ” و ” تقاضانامه ” مشخص می گردد، تنظیم لیست سهامداران به صورت جدا فقط در ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص تنظیم می گررد.

شرکت ثبت برند

لذا در مرحله آخر می بایست برای واریز مبلغ روزنامه رسمی از طریق اینترنتی و غیر حضوری و دریافت روزنامه رسمیشرکتاقدام گردد. پس از طی این مراحل، حال نوبت به تکمیل اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخص حقیقی یا حقوقی دارای سمت در شرکتمی شود که اطلاعاتش ثبت تغییرات شرکت را در صفحه اشخاص وارد کرده اید . مرحله بعدی مربوط به تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است . تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر .

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

و بسیاری از تجار خارجی نیز برای راه کسب و کار در ایران ابتدا در مناطق آزاد سرمایه گذاری می کنند. پس ابتدا کسب و کار خود را بررسی کنید تا از بین انواع شرکت هایی که وجود دارد مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، سپس به نحوه این نوع شرکت دقت کنید تا به بهترین شکل این کار را انجام دهید. سپس متن اظهارنامه و اساسنامه شرکت یا مؤسسه را باید وارد نمود.

شرکت‌های با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می‌شوند و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایۀ خود مسئول پرداخت بدهی‌های احتمالی خواهند بود. در نتیجه، اعضا می‌توانند اموال شخصی خود را در موقعیت ورشکستگی حفظ کنند و از این بابت نگران نباشند. تشکیل این گونه شرکت‌ها با سرمایه‌ای اندک نیز امکان‌پذیر است اما امکان انتشار اوراق سهام وجود ندارد. همچنین موضوع فعالیت این کمپانی‌ها صرفاً امور تجاری است.

اعضاء شرکت و بازرسین را به ترتیب با اطلاعات دقیق شناسنامه ای و سهام مورد نظر وارد می کنیم .رئیس هیات مدیره ،نائب رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل ، عضو هیئت مدیره . کلیه اطلاعات متقاضی ثبت شرکت و وکیل پرونده وارد کرده و نوع شرکت” سهامی خاص ” انتخاب می کنیم. شرکتی است که از لحاظ ساختاری شبیه به شرکت مسئولیت محدود بوده اما سرمایه در آن به قطعات سهم یا سهام تبدیل می گردد.

کارت بازرگانی شرکتی

7- در مواقعی که کلیه صاحبان سهام در مجمع حاضر باشند نشر آگهی و تشریفات دعوت الزامی نیست . 7- محل تشکیل جلسه مجمع می بایستی به صراحت در آگهی دعوت قید گردد . پس از درج آگهی می توانید فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کنید. در صورتی که دو یا چند صورت جلسه دارید، باید همه آن ها را ارائه دهید، تا مشکلی برای شما وجود نداشته باشد. باید حداقل دو نفر به عنوان شریک وجود داشته و هر یک از آن ها دارای سنی بیش از 18 سال باشند. سمت مديري در هيئت مديره شركت سهامي مباشرتي بوده و قابل واگذاري نيست.

  • به این نکته مهم هم توجه داشته باشید که نه تنها برای ثبت یک شرکت می توانید از خدمات مشاوره اینترنتی و آنلاین استفاده کنید، بلکه برای دیگر خدماتی که ارائه می شود هم می توانید از این امکان استفاده کنید.
  • کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید.
  • میخواستم راهنمایی فرمایید به چه صورتی می توان انصراف داد تا در آینده مشکلی برای اعضا پیش نیاد.
  • آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند.
  • مطابق قانون تجارت، انتقال سهام در شرکت‌‌های با مسئولیت محدود با رضایت سه چهارم دارندگان سرمایه که اکثریت عددی نیز داشته باشند، در دفترخانه اسناد رسمی انجام می‌شود.
  • با ورود اطلاعات جهت ثبت شرکت از طریق سامانه آسان ثبت بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان میتوانید شرکت را ثبت و جهت پیگیری با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید.

سپاس از توجه و نظر خوب شما، بله شما هر زمانی که تصمیم بگیرید که شرکت رو دیگه نگه ندارید می تونید درخواست بدین به اداره ثبت که شرکت شما رو منحل کنن. تاسیس و راه اندازی شرکت های حقوقی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد. اما کافیست به اداره ثبت، اداره مالیات و دارائی، دادگاه های حقوقی و سایر مراجع مرتبط سر بزنید.

پبا توجه به موضوع خود ، مقالات و آموزش های سایت را مرور کنید. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما ثبت برند تماس حاصل فرمایید. جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.

، چرا که اطلاعات کاملی را در اختیار شما خوبان قرار داده ایم. شایان ذکر است علاوه بر مطالعه ی نوشتار ذیل، در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در این زمینه می توانید با متخصصان توانمند ما در موسسه حقوقی ثبتیکال تماس حاصل فرمایید. درواقع برای واگذاری سهام، فرد واگذار کننده باید به حوزه مالیاتی خود مراجعه کند و برگه مفاصا حساب را دریافت نماید.