ثبت شرکت در تهران در یک روز شرایط و مراحل ثبت نام با هزینه کم در سال 1400

بنا به دستور اداره ثبت شرکت ها هر شخصی که به فعالیت تجاری می پردازد باید در این اداره اقدام به ثبت شرکت کند و به صورت قانونی آن را ثبت کرده که توسط آن به فعالیت شما اعتبار می بخشد و سبب می شود که به عنوان یک شخصیت حقوقی فعالیت نمایید . در این صورت امکان عقد قرارداد و حتی شرکت در مناقصات و مزایدات را خواهید داشت. تمامی این روش ها در سه قالب مشاوره حضوری ، آنلاین و تماس فوری تمامی نکات را به شما ارائه خواهد داد.

من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم. میخواستم یک شرکت ثبت کنم چه نوع شرکتی باری من مناسب هست و چند نفر عضور باید داشته باشم. در حال حاضر حداقل 24 ساعت زمان برای اخذ تاییدیه نام شرکت زمان لازم هست. برای انتخاب اسم مناسب هم برای شرکت شما باید نام انتخابیتون حداقل three سیلابی باشه که امکان ثبت داشته باشه. خیر، شما در زمان ثبت شرکت خود اجباری برای ارائه آدرس اداری تجاری ندارید.

با توجه به اساسنامه تنظیم شده نحوه تقسیم سود تشریح داده شده است که در ماده های مربوطه اساسنامه نحوه تقسیم آن به همراه ذخیره های قانونی ذکر شده است در نتیجه این موضوع با توجه به اساسنامه متغییر می باشد. کارت بازرگانی در حقیقت مجوزی می باشد جهت امور صادرات و و اردات شما. نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی ثبت برند تجاری را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید. در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید. باید نوع کاری رو که تصمیم دارید با این شرکت انجام بدین رو به ما بگید که ما بتونیم موضوعی که شامل فعالیت بازرگانی باشه رو هم به شما معرفی کنیم.

ثبت برند

گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند. در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها. ثبت شرکت را در کسب و کار ها باید اینگونه تعریف کرد که یکی از شرایط های لازم برای شروع یک تجارت ، راه اندازی کسب کار و یا سرمایه گذاری می باشد. تمامی صاحبان کسب و کار ها باید پیش از هر اقدامی در درجه اول اقدام به ثبت کردن شرکت خود کنند .

هنگام ایجاد یک شرکت ، ابتدا می بایست نام شرکت را انتخاب نمود و این شخص حقوقی منبعد با این نام در جامعه شناخته و فعالیت میکنند و مانند فرد حقیقی روزی با انحلال شرکت زندگی این شخص حقوقی پایان می یابد . در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت ثبت تغییرات اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند. مشخص کنید که مسیر کاری شرکت شما دقیقا چیست و برای شروع کار چقدر سرمایه استفاده خواهید کرد.

  • حق تقدم نام های ثبت شده با توجه به تاریخ ثبت آنها می باشد که این حق بعد از انحلال و تصفیه منقضی می شود .
  • در این شرکت بر خلاف شرکت های سهامی، سرمایه شرکاء به قطعات سهم تقسیم نمی شود.
  • در شرکت سهامی خاص نیز موسسین باید طی دو ماه پس از ثبت، نسبت به دریافت کد کارگاهی برای بیمه کردن کارکنان خود به عنوان کارفرما اقدام نمایند.
  • خیر متاسفانه، اشخاصی که دارای سمت رسمی دولتی هستند به دلیل قانون ممنوعیت دوشغله بودن امکان این رو ندارید که شرکت ثبت کنید و مدیرعامل اون شرکت باشید.

اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد. شرایط و علاقه مندی های متقاضی تا حدودی می تواند به ما کمک کند تا بهترین نوع شرکت متناسب با آن شخص را پیشنهاد کنیم. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید.

کارت شناسایی متقاضیا ن را اخذ می کند و آن را با مشخصات مندرج در شرکتنامه تطبیق می دهد. سلام نیلوفر عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز حداقل سرمایه‌ی مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در این کشور یورو است. امکان اجاره شرکت پس از دریافت اقامت این کشور وجود دارد و فرد اجاره گیرنده باید مورد تایید وزارت دادگستری این کشور باشد. شرکت سهامی خاص مدیرانی از سهامداران دارد، ولی در شرکت مسئولیت محدود نیازی نیست حتمت مدیران جزء سرمایه گذاران باشند. در شرکت سهامی خاص ، بازرسان میتوانند جزو سهام داران شرکت نیز باشند . شایان ذکر می باشند بازرسان نمی توانند جزو فامیل درج 1 تا four اعضاء هیئت مدیره باشند .

» شناسه ملی شرکت چیست

در صورتی که در زمان تاسیس شرکت ، شعبه آن مشخص شده باشد در صورت تاسیس و تشکیل شعبه جدید باید آن تاسیس شده و تمامی تغییرات نیز در موضوع اساسنامه مطرح گردد. از این رو در صورت تایید و تصویب مجمع عمومی فوق العاده متشکله در شرکت با مراجعه به ارگان ها و سازمان های مربوطه می توان شعبه جدید ثبت شرکت را به اطلاع تمامی اعضا در شرکت رساند. نوع شرکتمزایا، معایب، شرایط و نحوه ثبت هر کدام از شرکتهاشرکت مسئولیت محدود1- یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکت در ایران شرکت های با مسئولیت محدود می باشد. معمولا بیشترین درخواستی هم که در موسسه ما وجود دارد، همین نوع شرکت می باشد. در شرکت با مسئولیت محدود لازم نیست مدیران شرکت، شریک/سهامدار شرکت باشند؛ ولی در سایر شرکت‌ها مانند سهامی خاص، مدیران شرکت باید از بین سهامداران انتخاب شوند.

ثبت شرکت

در این شرکت موسسین 20% سرمایه را خودشان می اورند وحداقل 35% از سرمایه را در حساب شرکت که در یکی از بانکها سپرده میکنند و سپس اظهارنامه را با ضمیمه اساسنامه شرکت و اعلامیه پذیره نویسی سهام به ثبت شرکتها میدهند .پس از اینکه شرکت به ثبت رسید سهام انها در بورس قرار میگیرد و داد وستد می شود . بنا بر این اولین گام جهت ثبت شرکت بدون پرداخت هیچ گونه هزینه از ابتدا تا اتمام کار و تحقق بخشیدن به اهدافتان تنها تماس از جانب شما با شرکت ثبتیکال است . مورد مهم دیگر درباره شرکت های دانش بنیان این واقعیت است که این شرکت ها برای حفاظت از اطلاعات خود به دولت متکی هستند و با ثبت شرکت، دولت از حقوق معنوی آن ها حمایت می کند و در صورت مشاهده استفاده غیر قانونی از اطلاعات، فرد یا شرکت کپی کننده بید در این باره پاسخ گو باشد.

جهت بهره مندی از اطلاعات تکمیلی در خصوص مراحل و مدارک ثبت شرکت مطلب زیر راهنمای سریع شما خواهد بود. تمامی نکات و اموزش های رایگان را به صورت اختصاصی و ویژه می توانید از ایلیا بگیرید و دیگر نگران نباشید. این امر در مورد سایر فرآیندهای مرتبط با اشخاص حقوقی از جمله ثبت صورت جلسه تغییرات مهم شرکت مانند تغییر هیات مدیره یا بازرسان شرکت، پلمپ دفاتر قانونی ، ارائه اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و پیگیری هر یک از این درخواست ها نیز صادق بود و انجام این امور بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها امکان پذیر نبود.

شرکت ثبت برند

همواره شروع هر نوع فعالیت، تجارت و کسب و کاری با هزینه هایی همراه است و تاسیس شرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست. هزینه ثبت شرکت در تهران بصورت کلی به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود که در ادامه مشاهده میفرمایید. در چنین شرکتی اکثریت قاطع سرمایه و سود و زیان، مدیریت و حق امضاء صرفاً به یک نفر که نفر اصلی است تعلق دارد و نفر دوم در کنار سرمایه و سود و زیان اندکی که در شرکت خواهد داشت در واقع نقش تکمیل کننده دارد. من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم. توی انتخاب نوع شخصیت حقوقی، کدوم مورد رو باید انتخاب کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. از نظر مفهوم حقوقی با توجه به مندرجات مواد قانون مدنی و تجارت ایران ؛ شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر که به صورت شریک , سهامدار یا موسس ( عضو ) در غالب یک قرارداد رسمی تشکیل می شود که این افراد در راستای رسیدن به اهداف مشترکشان ( تقسیم سود حاصل از سرمایه گذاری ) به فعالیت می پردازند.

بسته به نوع شرکت ، تعهدات موسسین در قبال شرکت و مدعیان بیرونی همچون طلبکاران و بانک ها میتواند فقط تا میزان سرمایه آورده ایشان برای ثبت شرکت باشد و لا غیر و اموال شخصی موسسین در این مواقع ( باز هم بسته به نوع شرکت) ربطی به طلبکاران نداشته و قابل مصادره و … از سوی هیچ کس نیست. به شما اطمینان میدهم که با خواندن این مقاله میتوانید کاملا به این حوزه مسلط شده و به درستی در مورد انواع ثبت شرکت و هزینه و مدت زمان آن و هر آنچه که نیاز دارید مطلع و تصمیم گیری نمایید. با ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط کشور و تعیین درست نوع آن میزان تعهدات شما برای روزهای بحرانی .شرکت و ورشکستگی شرکت مشخص شده و در صورت بروز اتفاقاتی از این قبیل زندگی شخصی شما به چالش کشیده نمی شود. لازم به ذکر است کلیه خدمات ثبت نوول به صورت سامانه ای می باشد و شما علاوه بر تهران در هر نقطه از ایران که باشید می توانید از خدمات ثبت نوول از جمله مشاوره رایگان تخصصی بهره مند شوید. اگر میخواهید شرکت ثبت کنید قبل از هر اقدامی باید این را بدانید که نیازمند داشتن اطلاعات ثبتی هستید. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

پست شد در : misc