ثبت شرکت در دبی، ثبت شرکت در امارات

مدیران شرکت مطمئن باشند که هیچگونه مالیاتی از آنها دریافت نمی‌کنند. رزرو نام تجاری برای شرکت اولین شرط قبل از شروع ثبت‌نام است. مالکیت شخصی که می‌تواند توسط حسابداران، وکلا و سایر گروه‌های حرفه‌ای ثبت شرکت در تهران مورد استفاده قرار گیرد. دوست عزیز مراحل که خدمتتون بالا گفته شد، می توانید دو نفر باشید و حدود 15 روز هم زمان خواهد برد. اگر سوالات تخصصی تر و با جزئیات دارید لطف بفرمایید تماس بگیرید.

ثبت شرکت در امارات

شرکت LLC در دبی مجموعه ای از مزایای تجاری را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. معمولا دو حوزه قانونی برای ثبت شرکت در امارات متحده عربی وجود دارد. اداره توسعه اقتصادی که مسئولیت صادر کردن پروانه های تجاری ثبت شرکت را به عهده دارند.

سرمایه گذاری در امارات

مجوز حرفه‌ای برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند دست به زمینه‌های خدماتی بزنند، صادر می‌گردد. این مجوز برای افرادی مانند صنعتگران، هنرمندان، متخصصان و … که قصد فعالیت در امارات را دارند، واجب است. از جمله این مدارک می‌توان به مدارکی که دال بر سودده بودن این شرکت در خاک امارات است، اشاره کرد. مدارک گردش مالی و بیزینس پلن هم جزو مدارکی است که باید در زمان تاسیس یک نمایندگی در خاک امارات ارائه شود. بله، باید دفتر کاری در جبل علی اجاره کنید و یا خریداری کنید. خیر، حتما نیاز به دفتر کار مستقل ندارید، میتوانید از میزکار های آماده در منطقه نیز استفاده کنید.

هزینه­های راه اندازی یک شرکت در امارات متحده عربی ممکن است بسته به نوع تجارت شرکت متفاوت باشد، اما همه هزینه­ها از قبل اعلام می­شود و هیچ هزینه مخفی و پیش‌بینی‌نشده‌ای در این زمینه وجود ندارد. هزینه­های ثبت شرکت از نوع شرکت با مسئولیت محدود با هزینه‌های اجاره دفتر و ویزا مقرون‌به‌صرفه است. ثبت شرکت در کشور امارات متحده عربی و دوبی توسط افرادی که به دنبال فرصت های تجاری در این کشور ثروتمند جهان هستند، می تواند گزینه مطلوب و اغوا کننده ای باشد. پیش از انجام هر کاری باید به یک دید کلی از دوبی و کشور امارات متحده عربی دست پیدا کنیم تا بتوانیم در خصوص سرمایه گذاری در آن تصمیم گیری کنیم. کشور امارات با نام رسمی امارات متحده عربی یکی از کشورهای سلطنتی در شبه جزیره عربستان و حاشیه خلیج فارس می باشد که در سال 1971 تاسیس شده است. امارات با کشور های عربستان، قطر، عمان، ایران و خلیج فارس هم مرز است.

کفیل سهمی در سود و زیان شما ندارد، دسترسی به حساب های شرکت و … ندارد و فقط رابط تعاملات شما جهت امور اداری می باشد و هزینه سالانه از شما دریافت می نماید. دوست عزیز سلام، در این خصوص رزومه شما باید توسط کارشناسان ما بررسی شود ، جهت بررسی فرم ارزیابی و هماهنگی تایم مشاوره رایگان در این خصوص میتوانید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید. این ویزاها 3 تغییرات شرکت ساله هستند و به دفعات نامحدود می‌توان آن‌ها را تمدید کرد.

آنها با نوسان قیمت‌ها آشنا هستند و به روزترین هزینه‌ها را می‌توانند تشخیص بدهند. و از هزینه‌های احتمالی که هر فرد ممکن است بپردازد آگاه هستند. طبق آیین نامه DIFC برای ثبت شرکت در دبی به صورت غیر حضوری در دبی اطلاعاتی لازم است که باید آنها را تهیه کرد.

ثبت تمامی شرکتها در هر زمینه ای در دبی به ارائه اجاره نامه دفتر شرکت نیاز دارد. لذا باید محل فعالیت شرکت معلوم شده و اجاره نامه تنظیم گردد. برای ثبت شرکت های تولیدی باید از وزارت امور مالی و صنعتی امارات مجوز دریافت گردد. مشخص کردن محل شرکت و ارائه اجاره‌نامه ، برای ثبت شرکت در دبی باید اجاره‌نامه شرکت ارائه شود. امکان خرید ملک بدون نیاز به ویزا یا پاسپورت که تحت عنوان شرکت بین المللی این امر را میسر می کند.

مالیات بر ارزش افزوده نیز به تازگی معرفی شده است و شامل کالاها و خدمات محدودی می‌شود. به طور کلی مالیات بر سود سرمایه در امارات 0% و نرخ مالیات بر ارزش افزوده تا 5% است. برای راه‌اندازی یک کسب و کار شما باید به موارد مختلفی چون تهیه محل یک شرکت، زیرساخت‌ها، مجوزهای لازم، شرایط مختلف، مراحل ثبت نام و هزینه افتتاح توجه کنید. در بررسی روند اخذ اقامت امارات با ثبت شرکت‌های مختلف در این کشور باید مراحلی را طی کنیم که به شرح زیر هستند.

این افراد قادر خواهند بود که مالکیت کامل شرکت را به عهده داشته باشند. در این خصوص به چند سال سابقه کاری مرتبط و مدرک مرتبط و تخصصی دانشگاهی نیاز خواهند داشت. در صورتی که نتوانند چنین شرایطی را فراهم کنند باید نوع شرکت خود را به شرکت با مسئولیت محدود تغییر دهند و بر طبق قوانین آن فعالیت کنند. از دیگر شرایط ثبت آن این است که باید در اداره توسعه اقتصادی کشور امارات یک نماینده خدمات محلی را با پرداخت حقوق سالیانه و قرارداد کاری رسمی استخدام کنند تا از طریق شخص با مقامات دولتی در ارتباط باشند.

  • برای افرادی که قصد دارند تا از ثبت شرکت در امارات بهره ببرند، نرخ مالیات از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • شورای همکاری خلیج فارس در حال حاضر از شش کشور عربستان، بحرین، امارات، قطر، عمان و کویت تشکیل شده است.
  • برای گرفتن گواهی شرکت در این مناطق تسهیلات یک دفتر به صورت نیمه وقت با قیمت پایین تر در اختیار آن شرکت قرار خواهد گرفت.
  • برای ثبت شرکت در دبی و امارات، ابتدا قبل از سفر به این کشور، می توانید به صورت تلفنی با ما مشورت کنید، برای هر فعالیتی شما نمی توانید در امارات شرکت ثبت کنید، یا چند کار مختلف غیر مرتبط را با یک شرکت نمی توانید انجام دهید.

این فرد می‌تواند به‌عنوان حمایت‌کننده مالی شرکت باشد و ریاست شرکت را به عهده داشته باشد. حداقل تعداد سهام‌داران در این نوع ثبت شرکت 2 نفر و حداکثر آن ها نیز 50 نفر است. کشور امارات یا امارات متحده عربی نام یک پادشاهی در شرق شبه‌جزیره عربستان است. این کشور خاورمیانه‌ای در جنوب خود با کشورهای قطر و عربستان، از شرق با کشور عمان و از شمال با خلیج‌فارس هم مرز است. کشور امارات از یک همبستگی از هفت شیخ‌نشین با نام‌های ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، راس الخیمه و ام القوین است. جالب است بدانید که طبق آمار در سال 2013، جمعیت این کشور در حدود 9.2 میلیون نفر بود که از این میان تنها 1.4 میلیون نفر آن اماراتی بودند.

بعد از به دست آوردن مجوز برای LLC افراد متقاضی می‌توانند این سرمایه را به یک سرمایه گردشی تبدیل کنند. زیرا که این کار برای آن‌ها نفع و سود بیشتری ثبت برند تجاری به همراه خواهد آورد. سپس شرکت باید مطابق آخرین تغییرات در قانون، برای اهداف اشتغال ثبت‌نام کرده و شماره مالیات بر ارزش افزوده را به دست آورد.

ثبت شرکت در دوبی و انواع شرکت

این نوع ویزا برای مشاغل خارجی که به دنبال سرمایه گذاری در امارات متحده عربی هستند، توصیه می شود. شما باید حداقل 10،000 درهم به حساب بانکی امارات واریز کنید تا بتوانید تجارت کنید و اجازه انتقال به کشور امارات را کسب کنید. این طرح تجاری از اهمیت بسیاری برخوردار است و می بایست رضایت مقامات دولتی اماراتی را جلب نماید تا شما بتوانید شرکت خود را در کشور امارات متحده عربی ثبت نموده و به فعالیت مد نظر خود مشغول شوید. با توجه ‌به ثبات اقتصادی و رفاه اجتماعی بسیار بالای کشور امارات، این کشور به یک گزینه عالی برای مهاجرت بدل شده است. بسیاری از افراد در تلاش هستند تا به وسیله سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در امارات، اقامت این کشور را به دست بیاورند. جهت کسب اطلاعات راجع به مهاجرت به امارات روی لینک کلیک کنید.

ب) یک شرکت ساحلی برای انجام تجارت در امارات طراحی شده است. جلوگیری از مالیات مضاعف امارات متحده عربی انعطاف‌پذیری را برای صاحبان مشاغل فراهم می‌کند تا برای فرآیندهای واردات و صادرات به توافق‌نامه مالیات مضاعف بپردازند که به آن‌ها اجازه می‌دهد مالیات موردنظر را از هر دو طرف پاک کنند. بخش‌های مهم علاوه بر تمرکز جدی بر فناوری‌های سبز شامل تولید، لجستیک، خدمات مالی، فناوری اطلاعات، خرده‌فروشی، مسافرت، گردشگری، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش است. با ثبت یک شرکت قانونی در امارات و یا دبی می توانید به اخذ اقامت برای خود و افراد خانواده اقدام نمایید. شرایط تاسیس شرکت در دوبی با همانند کویت و عمان و بسیاری از کشورهای عربی خاص است.

پست شد در : misc