ثبت شرکت در قم

اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت در قم هستید، پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید. گاهی برای رتبه بندی شرکت نیاز به ورود افراد امتیاز آور هست که به مهندس رتبه تعبیر می شوند، این فرآیند نیز در حوزه ثبت تغییرات شرکت می باشد. هیات مدیره شرکت می توانند با اخذ تصمیم و رای گیری بین خود افراد و سمت های مختلف راس شرکت از قبیل رئیس، ثبت شرکت نائب رئیس و مدیر عامل را تعیین نماید. رییس هیات مدیره می تواند حداقل به مدت دو سال و با رای موافق اعضای هییت مدیره به مدت نامحدود انتخاب و منصوب شود. پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید.

  • داشتن یک برند ثبت شده برای ارائه کالا یا خدمات امروزه، جهت حفاظت از هویت کسب و کارتان و جلوگیری از کپی نام و اعتبار شما ضروری است.
  • طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما.
  • هزینه ثبت شرکت ثابت نیست، زیرا عمدۀ مبالغ پرداختی به حساب اداره‌های دولتی واریز می‌شود.
  • برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند.

در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. در این صورت پرونده دارای ایراداتی است که ممکن است قابل رفع باشد ، در این حالت می بایست ایرادات پرونده را دقیقاَ رفع نمود و توسط پاکت های مخصوص رفع نقص به اداره ثبت شرکت ها فرستاد تا پس از طی مراحل مخصوص رفع نقص انجام گیرد و پرونده ثبت گردد.

موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی ثبت برند را الحاق کند. تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. تصمیم گیری در رابطه با نوع روزنامه کثیرالانتشاری که قرار است آگهی های تغییرات سال مالی پیش رو در آن چاپ و منتشر شوند.

اصلاح مواد اساسنامه شرکت

همچنین برای تامین سرمایه نیازی به صدور اعلامیه پذیره نویسی برخلاف ثبت شرکت سهامی عام نمی باشد و سرمایه توسط اعضا به تفکیک تامین خواهد گردید. پیش از ثبت سهامی خاص می بایست حداقل ۳۵٪ از سرمایه شرکت در حسابی به نام شرکت در آستانه ی تاسیس واریز شود. لازم به ذکر است که شرکت سهامی خاص را می‌توان پس از طی مراحلی به شرکت سهامی عام تبدیل نمود. هزینه ثبت شرکت بصورت کلی بر اساس معیار های زمانی و قوانین جدیدی که از سمت اداره سازمان ها اعمال می شود و مراحل یا روشی که قصد دارید از آن اقدام کنید، دارد.

ثبت شرکت سامانه

در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. اگر قصد دارید که ثبت شرکت خود را به صورت آنلاین انجام دهید، باید به نکات توجه داشته باشید. حداقل زمانی که می توان یک شرکت را ثبت کرد در بهترین حالت تا مرحله درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی می تواند ق4 تا 5 روز هم باشد.

چرا شرکت مسئولیت محدود ؟

در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی. خیر، برای این کار نیاز به حضور شما در اداره نیست و کلیه امور مربوط به راه اندازی شرکت را به صورت آنلاین می توانید انجام دهید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که در بعضی از موارد شاهد تغییراتی در این مدارک هستیم، زیرا به هر حال عنوان فعالیت هر شرکت با دیگری تفاوت هایی دارد و به همین دلیل گاهی مدارک هم با یکدیگر متفاوت هستند. حال این سوال پیش می آید که چطور می توان زمان راه اندازی یک شرکت را کاهش داد؟ یکی از مهم ترین موارد این است که کارهای خود را به یک موسسه معتبر بسپارید و یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید، این است که از همان ابتدا مدارک مورد نیاز خود را جمع آوری کنید.

شرکت نامه ها و اساسنامه ها ،فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در صورت نیاز اساسنامه های مرتبط با شرکت خود را وارد کنید . در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود . اگر شرکت دارای شعبات دیگری است این قسمت را پر کنید ، و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. تعیین سمت شامل یکی از موارد مدیر عامل یا رییس هییت مدیره و …

در ابتدا باید به این نکته بپردازیم که شرکت چیست؟

آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی و قیمت‌گذاری شوند. به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.

به عنوان مثال جهت تغییر سمت اعضا هیئت مدیره، صورتجلسه هیئت مدیران و جهت تغییر اسم شرکت باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تهیه گردد. نابتدا با تنظیم صورت جلسه و سپس با صدور آگهی تغییرات در روزنامه رسی کشور باید اقدام به ثبت ثبت تغییرات شرکت تغییرات کرد. در صورت استفاده شما از خدمات موسسه حقوقی فرداد رسا توسط دپارتمان های تجارت آنلاین این موسسه تحولی نو در کسب و کار شما ایجاد خواهد شد . 9- آگهی دعوت سهامی خاص در روزنامه کثیر الانتشار شرکت چاپ و منشر شده باشد .

با توجه به شرایطی که در مطالب بالا به آن اشاره داشتیم، به سادگی می توان به این نکته پی برد که چرا برای ثبت شرکت در قم این دو نوع شرکت طرفداران بیشتری نسبت به انواع دیگر شرکت دارند. 3) در گام بعدی باید یک نام مناسب را برای شرکت خود انتخاب کنید. این مرحله یکی از مهم ترین و البته حساس ترین مراحلی است که باید پشت سر بگذارید، از آن جایی که انتخاب نام اهمیت بالایی دارد، در ادامه نکات مربوط به این کار را برای شما شرح می دهیم. در مجامع عمومی فوق العاده حضور حداقل نصف تعداد سهام داران کلی شرکت الزامی است. در این مجامع معمولا در مورد کاهش و افزایش سرمایه، تغییر در اساسنامه و انحلال شرکت صحبت و تصمیم گیری می شود. تغییر در اعضای هیات مدیره، ورود یا خروج شرکا جدید و هم چنین تعیین و تعریف مجدد سمت های اشخاص.