ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

حداقل با 2 نقر امکان ثبت دارد و سرمایه نقدی اولیه نیز مانند سایر اشخاص حقوقی است . اگر عضو یا بازرسین ، اشخاص حقوقی باشند ملزم به ارائه روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت مربوطه می باشید . موضوع فعالیت ثبت برند تجاری هر شرکت که در بند ۲ اساسنامه آن قید می گردد، نشان دهنده هویت و اهدافی است که آن شرکت برای آن منظور تشکیل شده است. شخص حقوقی فقط درباره موضوعاتی می تواند عمل کند که در موضوع شرکت تصریح شده باشد .

خوسبختانه امروزه با توجه به اهمیت این موضوع، سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور راه اندازی شده است. اما تا سال ۱۴۰۰ هیچ گونه قیدی از مدرک تحصیلی در شرایط ثبت شرکت وجود ندارد. اگر قصد اعمال تغییر در شرکت خود را دارید با موسسه حقوقی ثبتی تکسفیر تماس حاصل فرمایید تا در انجام این پروسه ی ثبتی شما را همراهی کند. اگر شرکتتان به هر دلیلی دیگر فعالیتی انجام نمی دهد، (دلایلی نظیر اختلاف میان شرکا یا ورشکستگی متداولترین دلایل می باشد) بایستی نسبت به منحل کردن شرکت اقادام نمایید تا ضرری یه شما وارد نشود، ضررهایی مانند پرداخت مالیات و یا اظهارنامه عدم کارکرد که باید هر سه ماه آن را تنظیم و ارائه کنید. اشخاصی که از شرکت جدا میشوند موظفند مدارک شناسایی شان را ارائه کنند و برای امضا به اداره ی ثبت مراجعه کنند.

این سهام قابلیت نقل و انتقال در بازار بورس را ندارد و اوراق قرضه ای نمی توان منتشر کرد ؛ برای جابجایی حتما باید مجمع عمومی سهام داران تشکیل شود و هیچ سهامی قبل از تاسیس شرکت حق صدور ندارد . راه اندازی کسب و کارهای گروهی یا در قالب تعاونی ها و یا ثبت شرکت می باشد. شرکت در واقع یک اجتماع تخصصی است که هدف از آن مرتفع نمودن قسمتی از نیاز جامعه با استفاده از تخصص ، دانش و تجربه افراد می باشد . شرکت ها یا بصورت تعاونی بوده و اهداف عام المنفعه و مردمی دارند و یا بصورت سهامی و یا بصورت اشخاص به ثبت می رسند. شرکت های سهامی از دو نوع شرکت سهامی عام و سهامی خاص شکل می گیرند که در سهامی خاص باید تمام سرمایه را خود سهامداران عهده دار شوند و در سهامی عام باید بیش از نیمی از سرمایه از طریق فروش سهام به مردم تامین شوند. شرکت های اشخاص نیز در ایران به شکل های متنوعی ثبت می شوند که شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تضامنی و نسبی از این نوع شرکت ها می باشند.

ثبت شركت

پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد. پس از بررسی دقیق آنها و رفع نواقص احتمالی، گواهی آگهی شرکت صادر ثبت شرکت می‌شود. ثبت نهایی شرکت با درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به پایان می‌رسد.

ثبت نام کد ثنا برای ثبت شرکت اجباری شد

اینکه شرکت خود را در مناطق آزاد ثبت کنید یا در سرزمین اصلی تا حدود بسیار زیادی در هزینه های ثبت شرکت موثر خواهد بود. چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است. می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید. در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید. انجام مشاوره آنلاین ثبت شرکت ها و ارسال مدارک از طریق نرم افزار های ارتباطی بدو نیاز به حضور شما، باعث صرفه جویی در زمان هم می شود، شما بدون آن که زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کنید، به آسانی می توانید مشاوره های خود را انجام دهید.

  • مسئولیت هر یک از سهامداران در قبال دیون و تعهدات شرکت به مبلغ اسمی سهام وی بستگی دارد.
  • در غیر اینصورت در روند تاسیس مشکلاتی از جمله عدم دریافت پلمپ دفاتر از تاریخ تاسیس مشمول متقاضی می گردد.
  • در هر گام از مراحل ثبت شرکت، اگر نیاز به تغییرات یا ارائه مدرک جدیدی باشد، به شما اعلام می شود.
  • ۵-ارسال صورتجلسه به سازمان ثبت شرکتها جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر.

امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا one hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید. سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای پیگیری ثبت تغییرات شرکت تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد. اقلامی مانند هزینه تعیین نام شرکت، هزینه تهیه پوشه، گیره، پاکت و همچنین هزینه پست مدارک به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری از طریق ادارات پستی منتخب را در بر می گیرد. کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید.

این دقیقا یکی از بهترین و مهم ترین خدماتی است که یک کارشناس خبره باید در هنگام انجام خدمات شما باید برای شما انجام دهد. ما باید درخواست مشتری را قبول کرده و قبل از اقدام استعلام بگیریم که آیا این شرکت قابل ثبت هست یا نه. استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست. ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.

مزایای ثبت شرکت

ثبت شرکت به کار شما چارچوب بخشیده و کلیه فعالیت های شرکت را قانونی می سازد. سوالی که بسیار در مورد ثبت شرکت مطرح میشود در ارتباط با هزینه‌های آن است. هزینه‌ی ثبت شرکت به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد و نمی‌توان صراحتا عدد مشخصی برای آن بیان کرد اما میتوانید با شماره‌های پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید و شرایط شرکت خود را بیان کنید تا پشتیبانان ما به به صورت رایگان به شما مشاوره دهند و هزینه‌های تقریبی را به شما اعلام کنند.

ممکن است شرکا در شرکتنامه مواردی را به اساسنامه شرکت ارجاع دهند که در این خصوص می توانند اساسنامه ای تنظیم نمایند و مواردی در خصوص فعالیت شرکت و نحوه تقسیم سود و زیان را مقرر دارند، در این حالت علاوه بر شرکتنامه و تاییدیه تادیه وجوه اساسنامه نیز باید به مرجع ثبت شرکت‌ها تسلیم شود. شرکت سهامی عام برای جلب سرمایه‌های خرد جهت انجام امور مهم و پر هزینه تشکیل می‌شوند، برای تحقق این هدف بدیهی است شرکت سهامی عام باید به نحوی تشکیل شود که امکان گردآوری تعداد قابل ملاحظه‌ای از شرکا فراهم شود. شرکت تضامنی شرکتی است که برای امور تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل می شود و در حالتی که سرمایه و دارایی شرکت برای پرداخت دیون و تعهدات آن کافی نباشد مسئولیت شرکا تضامنی خواهد بود. به این معنی شرکا بدون درنظر گرفتن میزان آورده خود در شرکت می بایست در مقابل پرداخت دیون و تعهدات شرکت مسئول قلمداد شوند. • کلیه شرکتهای تعاونی که با موضوع فعالیت مختلف تاسیس می شوند، به موجب قانون فوق می بایست برای تاسیس و تغییرات خود از تعاون شهرستان مربوط مجوز اخذ نمایند .

موسسات حقوقی در اروپا و آمریکا با سابقه هایی بیش از 150 سال وجود دارد که در حوزه های مختلف تبدیل به نهادها و یا نماد های جهانی شده است که این مدت قدمت و فعالیت و انتقال فعالیت از نسلی به نسل بعد فقط و فقط در ثبت شرکت قابل انجام است. کل روال ثبت شرکت حداکثر 15 روز کاری لازم دارد و به موضع شرکت مربوط نیست . کاربرد رتبه بندی شرکت ها برای حضور در مناقصه و مزایده یا انعقاد قرارداد با شرکت های دولتی و نیمه دولتی بوده و برای ارتقا از هر رتبه شرایط خاصی لازم است .