ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد پرونده شما آگهی می شود و در صورتی که پرونده دارای نقص باشد پرونده می بایست رفع نقص شود و در نهایت درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده تاسیس شما رد می شود و می بایست مجدد ثبت شخصیت حقوقی را انجام دهید. ۵-ارسال صورتجلسه به سازمان ثبت شرکتها جهت بررسی،تایید ثبت شرکت در تهران صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر. مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید نیاز به 2 نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد. ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده برگشت می خورد و می بایست ایراد اعلام شده اصلاح (درصورت امکان) شود و مجدد برای اداره ارسال شود. بعد از ارسال آنلاین جهت تعیین نام شرکت در شرف تاسیس, کارشناس ظرف مدت ۳ روز کاری (حداکثر) تعیین نام شما را تحت یک نام از نام های ارسال شده تائید یا رد می کند. زمانی که به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت تاسیس شخصیت حقوقی می شوید. 5- اگر موضوع شرکت شما به مجوز خاصی برای فعالیت نیاز دارد، این مجوز را هم داشته باشید. بعید است تا به حال قصد ثبت شرکت داشته باشید و دچار پیچ و خم ها و ابهام های این فرآیند نشده باشید، در موسسه کاج همه چیز چنان منظم و مشخص است که ثبت فوری شرکت برایتان به طرز عجیبی ساده به نظر خواهد رسید. 2- اگر سهم مراکز علمی (دانشگاه) از پنچاه درصد پایین تر باشد ، شرکت دانش بنیان به عنوان یک شرکت خصوصی محسوب میشود که باید مطابق با قانون تجارت باشد .

برای ثبت شرکت سهامی خاص میبایست در بانک ۳۵ % از سرمایه شرکت بلوکه شود تا زمانی که روزنامه تاسیس چاپ شود . شرکت سهامی خاص، شرکت هایی که برای ثبت نیازمند حداقل ۳ نفر عضو می باشند و طول مسئولیت هیأت مدیره۲ سال است و وجود سمت های هیأت مدیره، مدیر عامل و نایب رئیس در آنها الزامی است. تنها مورد غیر قابل تغییر عنوان شرکت میباشد مانند تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به شرکت سهامی خاص و …. یعنی شما باید تمام قسمت های بیان شده در بالا را انجام دهید اما در جزییات قوانین تفاوت هایی وجود دارد که تاجران و سهامدارهای کمپانی باید رعایت کنند. به طور مثال در صورتی می توانید به ثبت کردن این نوع شرکت اقدام کنید که در کمترین حد، حداقل سه نفر در سهام این شرکت سهم داشته باشند و مسئولیتی را موازی با آن پذیرفته باشند.

  • اما باید این را در خاطر داشته باشید که شرکت بازرگانی می تواند هم سهامی باشد و هم مسئولیت محدودی داشته باشد.
  • در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید.
  • در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها.

حال اگر این افراد از مزیت های تاسیس شرکت اطلاع حاصل نمایند، سعی می کنند که به این فعالیت های اقتصادی و تجاری نظم بخشیده و آن را گسترده تر نمایند. افتتاحشرکت از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که همین مزیت ها باعث پراهمیت تر شدن آن شده است، به طوری که در سال های اخیر حتی دولت نیز برخی از فعالیت های اقتصادی خود را در قالب شرکت ها به انجام می رساند. قسمت تعیین نام در سامانه ثبت شرکتها مشتمل بر چندین شاخه می باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید.

به عنوان مثال این اسم نباید لاتین باشد و باید ریشه و اصل آن فارسی باشد. همچنین مطابق با قوانین کشور ایران بوده و در آن از three بخش بیشتر استفاده نشود. شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند. • ثبت تاسیس و تغییرات کلیه شرکتهای بیمه ای با موضوعات تصدی به هرگونه خدمات بیمه ای و نمایندگی بیمه و کارگزاری و….

انحلال شرکت مختلط غیر سهامی

به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی (از 2 نفر به بالا) جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد.

ثبت شرکت سایت

در سربرگ های تعریف شده اولین گزینه تأسیس شخصیت حقوقی است بر روی آن کلیک کنید. از زمان تحویل کد شما می‌توانید در هر لحظه اقدام به پیگیری درخواست ثبت شرکت خود کنید اما بهتر است بعد از گذشت پروسه 15 روزه در صورتی که پیامی در ارتباط با وضعیت پرونده خود دریافت نکردید، پرونده خود را دنبال کنید. موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است. مدیریت این شرکت ها، به علت مسئولیت بالایی که شریک ضامن در برابر دیون شرکت دارد، بر عهده شریک ضامن است.

هزینه ثبت شرکت بصورت کلی بر اساس معیار های زمانی و قوانین جدیدی که از سمت اداره سازمان ها اعمال می شود و مراحل یا روشی که قصد دارید از آن اقدام کنید، دارد. در سال 1400 هزینه و قیمت تاسیس شرکتهای تجاری اعم از سهامی خاص، مسئولیت محدود، شرکت تعاونی و … افزایش نرخ جزئی داشته است که می توانید آن را بصورت دقیق در هزینه ثبت شرکت آگاه ثبت مشاهده نمایید. این تعرفه های در کشور ایران با خارج از آن تفاوت های عمده ای را شامل می شود.

ثبت شرکت

حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . اصلی ترین خدمت یعنی ثبت شرکت در این قسمت از سامانه صورت می پذیرد متقاضیان جهت ثبت انواع شرکت ها ( هفت نوع شرکتی که در قانون تجارت مشخص شده است ) ، ثبت شعبه و نمایندگی خارجی ، ثبت موسسه و صندوق سرمایه تغییرات شرکت گذاری باید به این قسمت از سامانه مراجعه نمایند . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک جهت انجام امری مورد استفاده قرار می گیرند که به صورت جداگانه هر یک را توضیح خواهیم داد . همچنین اگر نیاز به یک موسسه ثبت شرکت در غرب تهران دارید که تمایل دارید به آنجا مراجعه کنید، ثبت میزان واقع در میدان توحید ابتدای ستارخان ( خارج از طرح ترافیک ) در خدمت شما می باشد.

همچنین هزینه های آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار تا حدود زیادی بستگی به نوع روزنامه انتخابی شما دارد. نکته سوم) شرکت تضامنی می‌تواند از نظر تابعیت با شرکای آن متفاوت باشد ثبت برند تجاری بدین معنی که تابعیت شرکا می‌تواند متعلق به کشورهای دیگر باشد اما شرکت دارای تابعیت ایرانی باشد. لازم به ذکر است که شرکای خارجی بایستی دارای مجوز کار و تجارت در ایران باشند.