دفاتر ثبت نام سامانه ثنا در تهران

ایرانیان خارج از کشور همچنین می‌توانند با استفاده از این سامانه درخواست صدور گواهی سوء پیشینه خود را نیز ارائه دهند. در مرحله دوم ثبت نام غیر حضوری، افراد باید با مراجعه به یکی از شعب دادگستری یا دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه احراز هویت خود را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که به تازگی احراز هویت الکترونیک نیز در سامانه ثنا راه اندازی شده است. توجه داشته باشید در زمان مراجعه به دفاتر قضایی، برای گرفتن امضا و احراز هویت برای سیستم ثنا باید تمامی مدارک لازم برای ثبت نام ثنا نظیر ( کارت ملی، شناسه ثنا، شماره موبایل وارد شده در این شبکه و… ) در اختیار داشته باشید.

  • امروزه تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی از طریق سامانه ثنا انجام می گردد و در درب منازل دیگر هیچگونه ابلاغیه ای به صورت فیزیکی فرستاده نمی شود.
  • در ادامه این مقاله، قصد داریم شما را با این سامانه کاربردی و نحوه ثبت نام در sana.adliran.ir آشنا کنیم.
  • در این مرحله گزینه شروع فرآیند احراز هویت را انتخاب نمایید.
  • در آخر گزینه “ثبت اطلاعات اولیه” را انتخاب کنید تا به درگاه پرداخت متصل و هزینه مربوطه را وارد کنید.
  • فرایندی که پیش از آن ممکن بود برای ساکنین کشورهای خارجی بسیار زمان بر باشد.

پس از آن اطلاعات دیگر همچون تاریخ تولد، شماره ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کنید، تا با پیغامی مبنی بر موفقیت شما در ثبت نام مواجه شوید. از این پس می توانید به صورت غیر حضوری خدمات قضایی را دریافت کنید. خیر شما می توانید بعد از مرحله پرداخت از سیستم خارج شوید و زمان دیگری که خواستید مجدد برای احراز هویت مراحل را بگذرانید.فقط در مرحاه پرداخت گزینه “قبلا پرداخت کردم” را انتخاب کنید. در این مرحله تکمیل شغل و تحصیلات الزامی می باشد.

سلام اینجانب وقتی میخوام درسایت ثنا ثبت نام کنم خطای ثبت واحوال میزنه که با دردست داشتن شناسنامه به محل ثبت واحوال زندگیتون مراجعه کنید. با سلام، چگونه می شود برای ورثه ای که از ثبت نام در سامانه ثنا امتناع می کنند، سامانه ثنا تشکیل داد. در صورتی که امکان ثبت نام ثنا برای ایشان نباشد چگ … اگر شخص در سامانه‌‌ی ثنا ثبت‌نام نکرده باشد ، برای وکیل امکان ثبت دادخواست و شکواییه مقدور نخواهد بود. مشاهده ابلاغیه الکترونیک قضایی باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و سرعت انجام کارها به وسیله اینترنت، مشاغل هم برای خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر …

راهنمای ورود به سامانه ثنا عدل ایران

برای ثبت نام در سامانه ثنا نمیتوانم وارد سایت بشوم. شما چه راهی رو توصیه میکنید؟ مادرم در ایران از من وکالت تام د … برای ضمانت شخصی به بانک مراجعه کردم گفتند در سامانه ثنا ثبت نام کنم.

ثبت نام سامانه ثنا

به این منظور با شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ مربوط به پشتیبانی قوه قضاییه تماس بگیرید. بعد از ثبت اطلاعات اولیه با مدارک شناسایی خود (کارت ملی) به نزدیک ترین دفتر قضایی مراجعه کنید در آنجا احراز هویت نهایی صورت می گیرد و یک رمز برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد که می توانید از آن طریق وارد سامانه شوید. سپس، به ثبت شرکت در تهران قسمت «ویرایش اطلاعات ثبت شده» مراجعه کنند. پس از مراجعه به این قسمت کافیست که افراد مراحل ورود به سامانه ثنا را با وارد کردن کد ملی، رمز شخصی و رمز موقت سامانه ثنا انجام دهند و پس از ورود به این سامانه، فرم سامانه ثنا را پرینت نمایند. مراحل مربوط به نحوه دریافت فرم ثنا به صورت خلاصه به شرح زیر است.

برای ثبت نام در سامانه ثنا با گوشی باید فیلترشکن خود را قطع کنید. سپس، به سایت سامانه عدالت همراه بروید و 5 مرحله ثبت برند تجاری ثبت نام در ثنا با موبایل را انجام بدهید. لطفا با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که پیش از آغاز مراحل ثبت نام لازم است تا از مرورگری به­روز استفاده کرده و سعی کنید در محل‌های عمومی اقدام به ثبت نام ننماید. لازم است تا حتما رمز و نام کاربری که از طریق سایت دریافت می­کنید را با خود در محلی امن نگهداری کنید و آن را در دسترس افراد قرار ندهید. مراحل ثبت نام ثنا برای ایرانیان خارج از کشور با مراحل ثبت نام افراد در داخل کشور یکسان است با این تفاوت که شما لازم است ابتدا وارد این آدرس worldwide.adliran.ir شوید. در سال 1395 قوه قضاییه برای حفظ حریم خصوصی افراد و کاهش هزینه‌های خدمات، از سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی رونمایی کرد.

در واقع کاربران می‌توانند جهت امور مربوطه به شکایات و پیگیری های احکام صادر شده توسط دادگستری و قاضی به این سامانه مراجعه کنند و نیازی به مراجعه حضوری به دادگستری نداشته باشند. ماده ۶۵۵ آیین دادرسی کیفری ابلاغ قضایی به صورت الکترونیکی را کافی دانسته و تبصره این ماده نیز ابلاغ الکترونیکی را قابل پذیرش می‌داند. رساندن پیام، نامه و پیغام در لغت را ابلاغ می گویند. در فرایند های دادگاهی می بایست خود فرد از این ابلاغ خبردار شود، اما همیشه قابل اجرا نیست و در مواردی می توان این ابلاغ را به کسی جز شخص اصلی داد. طبق آیین دادرسی مدنی، هیچ حکم یا قرارداد را بدون اینکه حضوری باشد یا به صورت دادنامه و رونوشت گواهی و به طرفین یا وکیل آن ابلاغ شود، نمی توان اجرا کرد.

دریافت ابلاغیه های الکترونیک از طریق این سامانه در همه جا به راحتی در دسترس است و تاثیر به سزایی در تسریع و نظم دهی به این فرآیند دارد . وارد شوند و گزینه مربوط به «ثبت نام برخط» را انتخاب کنند و سپس مراحل زیر را انجام دهند. در این قسمت افراد باید ضمن مطالعه شرایط و قوانین سایت با کلیک بر روی گزینه “تایید” موافقت خود را اعلام نمایند. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

مرحله 3: پرداخت هزینه ثبت نام ثنا

در حین درج تاریخ تولد خود می‌توانید از یکی از دو راه تایپ تاریخ و یا انتخاب سال، ماه و روز استفاده کنید. سپس، سال تولد و بعد، ماه تولد را انتخاب کنید. برای ثبت نام در سامانه ابلاغ با موبایل باید تغییرات شرکت اینترنت پرسرعت داشته باشید و موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید که وضعیت آنتن دهی مناسبی داشته باشد. برای احراز هویت، از مرورگر گوگل کروم استفاده کرده و دسترسی مرورگر به دوربین گوشی رو فعال کنید.

وارد شوند و مراحل ثبت نام اولیه خود را به طور کامل انجام دهند. پس از تکمیل مراحل اولیه ثبت نام، افراد به صفحه ای هدایت خواهد شد که از طریق آن می توانند مراحل احراز هویت را انجام دهند. برای انجام احراز هویت در این سامانه، لازم است که افراد هزینه احراز هویت را با کارت های بانکی پرداخت و سپس از طریق یکی از سامانه های موجود، احراز هویت شوند.

نکاتی در مورد سامانه ثنا ؛

چون ضروری است که این افراد به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایند. این موضوع را می‌توانید حین ثبت نام در ثنا پیگیری کنید. جهت پیدا کردن دفاتر قضایی در استان و شهر خودتان می‌توانید فرمی مانند فرم زیر را پر کنید تا لیستی از مراکز قضایی و نوع خدمات آن‌ها را دریافت کنید. از طریق سایت، یا مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی، یا مراجعه به دادگستری، می توانید رمز شخصی ده رقمی سامانه ثنا را بازیابی نمایید. البته از آنجایی که امضا کردن با موس کار دشواری است، بهتر است این مرحله از احراز هویت سامانه عدل ایران را با استفاده از تلفن همراه خود انجام دهید. شما باید از عکس باکیفیتی که از چهره خود گرفته اید، این مرحله را سپری کنید.

گفتنی است؛ پس از ثبت نام در سایت و وارد کردن اطلاعات در سامانه ثنا به صورت حضوری برای تایید اطلاعات به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید و رمز شخصی خود را دریافت کنید. البته اپلیکیشن “عدالت همراه” نیز برای استفاده راحت‌تر از خدمات الکترونیک قوه قضاییه به بازار عرضه شده است که کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان از “کافه‌بازار” و یا سایر پلتفرم‌های ارائه دهنده اپلیکیشن به صورت رایگان دانلود نمایند. در این مقاله قرار است درباره مراحل ثبت نام سامانه ثنا با گوشی توضیح دهیم. از سال ۱۳۹۵ انجام اموری مانند ثبت دادخواست، ارسال اظهارنامه و ابلاغ اوراق قضایی توسط سامانه ثنا انجام می‌شود و هر شخصی که هر گونه درخواستی در دادگاه از جمله انحصار وراثت، طلاق توافقی، حضانت فرزند و … داشته باشد، باید حتما عضو سامانه ثنا باشد. هدف از راه اندازی سامانه ثنا صرفه جویی در وقت مراجعه کنندگان و ایجاد آرامش در فضای دادگاه‌ها بود. همه‌ی شهروندان باید برای ثبت نام در ثنا اقدام کنند.