راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا قوه قضاییه +آموزش تصویری

اگر قصد دارید تا عملیات ثبت شکایت درسامانه ثنارا به صورت اینترنتی انجام دهید می‌بایست واردسامانه ثنا sana.adliran.irشوید و در صفحه اصلی بر روی گزینه “سامانه خدمات الکترونیک” کلیک کنید. در قدم اول وارد صفحه اصلی سامانه ثنا به نشانی sana.adliran.ir ثبت شرکت شوید و بر روی گزینه ثبت نام برخط که در وسط صفحه قرار دارد کلیک نمایید. دقت کنید که امضای الکترونیکی به نوبه خود بخش مهمی از کسب و کارهای مجازی را به خود اختصاص داده است بنابراین چه خوب است که اطلاعاتمان در این زمینه کامل باشد.

همچنین، به‌دلیل حذف رفت و آمدها، کاهش افراد درگیر در پرونده، و همچنین صرفه‌جویی در زمان کار، ابلاغ الکترونیکی به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود. سامانه ثنا بخشی از برنامه جامع عدالت الکترونیک هم هست و با ایجاد دسترسی سریع و آسان افراد به اوراق قضایی احتمال خطا و حواشی احتمالی را کاهش داده و باعث رضایت مردم شده است. برای دریافت اصالت بیمه شخص ثالث ، ارائه کپی بیمه شخص ثالث و کارت ملی و نامه کلانتری لازم می‌باشد. با تکمیل پرونده در کلانتری پرونده شما به دادسرا ارجاع داده می‌شود و می‌تونید از طریق سامانه ثنا روند پرونده خودتون رو مشاهده نمایید. سلام خسته نباشید بزرگوار ببخشید من تا حالا بیمه تامین اجتماعی نشده ام و بیمه نیروهای مسلح توسط پدرم هستم. اول اینکه چجورمیتونم ازکارافتادگی بهم تعلق بگیره؟ دوم اینکه چجورمیتونم بیمه بشم و بازنشستگی داشته باشه؟ سوم اینکه مجردهستم و متولد 1367.

در غیر این صورت و در صورتی که خودشان شخصاً و بدون وکیل قصد طی مراحل را داشته باشند، باید بدانند که پروسه طلاق توافقی حدود سه ماه و یا حتی بیشتر زمان میبرد.زمان طولانی انجام طلاق توافقی در فرضی هم که طلاق توسط یک یا دو وکیل غیر متخصص و کم تجربه انجام می شود هم مصداق دارد. قوه قضاییه در صدد اجباری کردن مشاوره های خارج از دادگاه و طولانی کردن روند طلاق توافقی در تهران از ابتدای سال جاری هست ولی تاکنون یعنی مورخ ۱۵/۸/۹۸ اجرایی و اجباری نشده است و به همان روال گذشته دادگاه های خانواده در تهران به طلاق توافقی رسیدگی می کنند. مطابق نطریه مشورتی شماره ۶۰۳/۹۳/۷ مورخ ۱۳۹۳/۱۸/۳ ثبت برند اداره حقوقی قوه قضاییه پس از صدور گواهی عدم امکان سازش و اجرای صیغه طلاق هر یک از طرفین میتواند برای توافق مالی مثل مهریه و غیر مالی مثل حضانت از دادگاه صادرکننده رای درخواست صدور اجراییه کند. بنابراین تمام موارد توافق در راي دادگاه منعکس خواهد شد و قابليت اجرا دارد. ارائه خدمات قضایی از طریق سامانه ثنا موجب افزایش کیفیت خدمت رسانی شده و این امر رضایت قابل توجه کاربران را بوجود آورده است. برای استفاده از خدمات سامانه ثنا اگر به دنبال راهنمای سامانه ثنا هستید این قسمت را با دقت مطالعه کنید تا با نحوه ورود به سامانه ثنا به صورت کامل آشنایی پیدا نمایید.

در این مرحله شما باید در صفحه سفید رنگی، امضای خود را با موس و یا تاچ پد لپتاپ وارد کنید. با توجه به این که ثبت امضا با موس بسیار دشوار است، شما می توانید این مرحله را با گوشی موبایل خود انجام دهید. بعد از ثبت امضا، نوبت به مرحله ثبت عکسی واضح و با کیفیت از چهره خود می رسد (به دلیل حفظ حریم خصوصی و امنیت، از دو مرحله امضا و چهره نگاری تصویری برایتان آپلود نکردیم). توجه داشته باشید که سامانه ثنا تاریخ مشاهده ابلاغیه توسط شما را ثبت و آن را به منزله «تاریخ ابلاغ» تلقی می‌کند. تمام آثار قانونی «ابلاغ» (مانند مهلت‌های درخواست تجدیدنظر و غیره) از این تاریخ در نظر گرفته خواهد شد. در کنار موضوع متداول و پرمخاطب مدارک لازم برای پاسپورت ، هزینه گذرنامه نیز جزو مواردی است که هر چند سال یکبار دستخوش تغییر قرار گرفته و فرد برای تمدید گذرنامه جدید ملزم به پرداخت هزینه بیشتری به دفاتر پلیس +10 خواهد بود.

برای ثبت نام ثنا چه مدارکی لازمه

باید توجه داشت مطابق قانون و رای وحدت رویه ۶۷۲ خلع ید از اموال غیر منقول فرع بر مالکیت است فلذا قبل از ورود به ماهیت خلع ید احراز مالکیت ضروری است . دادگاه بعد از رسید دادخواست به شعبه ضمن تعیین وقت رسیدگی دستورات بایسته در خصوص استعلام از وضعیت پلاک ثبتی موضوع خلع ید را صادر میکند که در زمان برگزاری جلسه رسیدگی استعلام از اداره ثبت مربوطه واصل شده باشد و روند رسیدگی تسریع شود . همانطور که بیان شد ممکن است ملک در سلطه و استیلا مالک باشد لیکن دیگری در استفاده کامل ایشان از مال خلل وارد نماید در این فرض موضوع غصب و طرح دادخواست خلع ید به کلی منتفی است و مالک می‌تواند دعاوی حقوقی و کیفری دیگری تحت عنوان ممانعت و یا مزاحمت از حق مطرح نماید .

سلام وقت بخیر، کمک حال سامانه انجام امور اداری است و کار اداری انجام می دهد. سلام وقت بخیر، برای پیگیری به وزارت امور خارجه مراجعه کنید. من وکالت دادم به مادرم از طریق خود کنسولگری ایران در ترکیه. خودشونم ارسال کردن.فقط به من جواب درست درمونی ندادن ک از کجا بزن و این وکالت نامه رو بگیرن.یا خودش به آدرس میاد یا باید از کجا اقدام کرد یا کجا رفت.ممنون میشم راهنمایی کنید.

شرایط بیمه خویش فرما

ایران بهترین برنامه نویس ها رو داره اونوقت این ابله های پفیوز با لابی میرن یه سامانه آشغال رو میخرن و حتی عرضه درست منتقل کردن داده هاشون رو هم ندارن. سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد کرج از سایت ایندکس وار دریافت کنید. این سامانه در راستای قوانین و مقررات بین جنگ به پولشویی و تامین مالی تروریسم روش اندازی تنها به یک بار ثبت نام کردن در سامانه سجام از این پس قادر خواهید بود .

ثبت نام در سامانه املاک و اسکان کشور در دو مرحله انجام می‌گرفت؛ در مرحله اول این طرح که 20روز هم ادامه داشت، افراد قادر بودند تا براساس آخرین رقم کدملی خود در روزهای تعیین‌شده اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایند. به منظور احراز هویت ابتدا باید پروسه ثبت نام سامانه ثنا را طی کنید. پس از تکمیل ثبت نام، بلافاصله وارد مرحله احراز هویت خواهید شد. با پرداخت این مبلغ رمز شخصی توسط دفاتر قضایی، در همان لحظه برای شما پیامک می گردد و حساب شما فعال می شود. از آنجا که مدیر شخص حقوقی یا نماینده قانونیباید به عنوان شخص حقیقی نیز در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشدگزینه “بررسی وضعیت ثبت نام”این صحت این مورد را بررسی می کند.

  • در صورت مراجعه به کارگزاری یا شعب بیمه تامین اجتماعی و در صورت ثبت درخواست به منظور انجام مورد مذکور این مورد برای شما پس از تایید و دریافت مجوز امکان پذیر خواهد بود.
  • دقت داشته باشید در این مرحله شماره تلفن ثابت و همراه خود را به درستی وارد نمایید تا در هنگام ارسال ابلاغ دچار مشکل نشوید.
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سامانه نظارت عالیه مقررات سیستم های جامع مدیریت بازدیدهای موضوع ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد.
  • اما امکان پرداخت حق بیمه برای ماه های گذشته وجود ندارد.

حق بیمه بیکاری در حق بیمه اجباری لحاظ شده اما در بیمه خویش فرما این مبلغ محاسبه نمیشود. در ضمن پس از پرداخت سال حق بیمه میتوانید با پرداخت مبلغی، مدت زمان سربازی را نیز به سابقه بیمه خود اضافه کنید. با توجه به پایان خدمت ایشان مبتوانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند. شرط سنی یکی از مهم‌ترین مواردی است که ثبت تغییرات در این بیمه‌نامه به آن رسیدگی می‌شود. اگر کسی سنش از این عدد بیشتر باشد، زمانی می‌تواند از این بیمه‌نامه استفاده کند که دو برابر مازاد سنی، سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد. در صورتی که فقط حقوق بازنشستگی مهم است، با پرداخت حق بیمه بر اساس مبلغ مورد نظر خود “بیمه عمر و سرمایه گذاری” را انتخاب کنید.

امضای الکترونیکی چیست؟

در این مرحله از منوی اول گزینه شرکت یوآیدی را انتخاب کرده و کلید پرداخت هزینه را انتخاب نمایید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید. ابلاغ اوراق قضایی با ارسال آن به حساب کاربری در سامانه ابلاغ انجام می‌شود و ارسال پیامک و رایانامه به پست الکترونیک جهت اطلاع از ابلاغ الکترونیکی می‌باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود از شماره همراه و پست الکترونیک معتبر و در دسترس و مطمئن استفاده شود. در صورت نداشتن پست الکترونیک یا شماره همراه، متقاضی باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و پس از دریافت پست الکترونیک نسبت به ثبت‌ نام اقدام کند . در صورت نداشتن پست الکترونیک یا شماره همراه، متقاضی باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و پس از دریافت پست الکترونیک نسبت به ثبت‌نام اقدام کند. آیا می توانم برای آنها دفترچه خدمات درمانی تامین اجتماعی بگیرم.

بهتر است شماره تلفنی را وارد کنید که بیشتر اوقات از آن استفاده می کنید تا بتوانید سریعا از هر ابلاغیه ای مطلع شوید. با انتخاب شخص حقیقی وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر می شوید که در آن بایستی عینا شماره کد ملی، تاریخ تولد، سریال شناسنامه تان را وارد کنید تا وارد مراحل بعدی شوید. اما دسترسی به این قابلیت نیاز به این دارد که شما حساب کاربری مخصوص به خودتان در این سامانه داشته باشید. طبق قانون هر فرد ایرانی می تواند دارای یک حساب کاربری ویژه ابلاغ‌های قضایی باشد.

در صورتی که برادر ایشان به عنوان کارفرما اقدام کنند میتوانند همسر شما را به عنوان کارگر تحت پوشش بیمه اجباری قرار دهند. هر زمان که برای بیمه خویش فرما اقدام کنید حق بیمه اولیه شما از روز ثبتنام تا پایان آن ماه خواهد بود. معافیت پزشکی نیز در حکم پایان خدمت است و با ارائه کارت معافیت سربازی میتوانید خود را بیمه کنید. در صورتی که از آخرین سابقه بیمه شما کمتر از ۶ ماه گذشته باشد نیازی به انجام آزمایشات پزشکی مجدد نیست اما در صورت گذشت زمان بیشتر باید برای آزمایشات جدید اقدام کنید. در صورت تاخیر میتوانید به کارگزاری و یا شعبه تامین اجتماعی مورد نظر مراجعه کنید. در صورتی که مدرکی مانند جواز کسب دارید میتوانید به صورت خویش فرما از مزایای بیمه مشاغل آزاد استفاده کنید.