راهنمای گام به گام ثبت شرکت به همراه تصاویر

درنهایت باید بر روی گزینه گام بعدی کلیک کنید تا بتوانید به گام بعدی راه پیدا کنید. منظور از فیلد اولویت نام، مشخص کردن اولویت نام‌ها براساس ترتیب پیشنهادی اسامی است که از یک تا پنج می‌باشد. در این فیلد باید نام خانوادگی شخص امضاء کننده دفتر را وارد کنید.

  • ثبت کردن شرکت ها به کمک مشاوران حقوقی، دارای مزیت های فراوانی است.
  • برای انتخاب نام حتماَ باید از اسامی ثبت نشده استفاده کنید.
  • شامل نقش،تصویر،رقم،حرف،عبارت،مهر،لفاف و شکل که برای تفکیک محصول یا تجارتی خاص از سایرین به کار می رود.
  • سپس مدارک مربوطه باید به اداره ثبت شرکت ها پست شود و آگهی ثبت شرکت صادر شود.

شما هم می توانید مسئولیت محدود ثبت کنید و هم سهامی خاص ، در مورد سوال دوم هم بله می توانید. وقتی فرم را پر می کنم و گزینه بعدی را میزنم ، ارور می دهد که گزینه های ستاره دار الزامی است، در صورتی که همه گزینه های ستاره دار را پر کرده ام و تنها گزینه که باقی می ماند، همین گزینه غیرفعال است . در گام بعدی شما باید تصویر برابر اصل شده اساسنامه خود را در سایت اداره ثبت قرار دهید.حالا وارد صفحه مدارک میشوید، بر حسب اینکه شرکت شما ازچه نوع شرکت‌هایی است مدارک در خواستی را وارد کنید. صفحه بعد مربوط است به سرمایه شخص حقوقی، در اینجا لازم است که شما نوع سرمایه را مشخص کنید، نقدی است یا غیر نقدی؟ سهام با نام است ویا بی نام و همچنین ارزش ریالی هر سهم آن باید مشخص باشد. پس از تکمیل، برای رفتن به مرحله دیگر، روی گام بعدی کلیک کنید. در این صفحه شما با کادری مواجه میشوید که در آن به موضوع فعالیت شرکت اشاره دارد.

در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود. «کد پستی» و «شماره تلفن» و”نشانی مرکز اصلی” از جمله مورادی هستند که باید حتماً پر شود. فعالیت در حوزه تجارت و ثبت شرکت اخذ قرارداد با سایر شرکت ها و اشخاص حقوقی نیازمند این است که بتوانید اقدام به ثبت شرکت کنید. در خارج از تهران ، به موجب ماده 2 نظامنامه قانون تجارت وزارت عدلیه ( مصوب 1311 )، ثبت شرکت در اداره ثبت اسناد مرکز اصلی شرکت به عمل می آید.

اطلاعات مرکز اصلی:

بعد از آن روی گزینه گام بعدی کلیک میکنید و وارد صفحه بعدی می‌شوید. در این قسمت اطلاعات کلی مانند کد پستی، شماره تلفن و نشانی را وارد می‌کنید. اگر اطلاعات دیگری دارید مثل پست الکترونیک، دور نگار ویا نشانی تارنما، میتوانید آنها را هم در این صفحه وارد کنید. برای تکمیل فرم باید اطلاعات مربوط به متقاضی را به صورت کامل وارد کنید، نام متقاضی ثبت ، سمت وی و در این قسمت مشخص می‌شود.

راهنمای ثبت شرکت

شیوه قانونی و صحیح واگذاری این پروژه ها، برگزاری مناقصه ها و مزایده ها است. قیمت ثبت شرکت بستگی به نوع شرکت و اینکه ثبت شرکت در چه نوع منطقه ای است متفاوت است. پس اول باید نوع شرکت خود را انتخاب کنید و سپس استعلام بگیرید. شما با ارتباط با موسسه حقوقی آگاه ثبت به صورت غیر حضوری و با مشاوره رایگان میتوانید شرکت خودتون رو ثبت کنید. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق دکمه زیر با مشاوریندادمهرتماس حاصل فرمایید.

متاسفانه شاهد این هستیم که بعضی از شرکت ها مبالغ های هنگفتی را دریافت می کنند، اما خدمت با کیفیتی را ارائه نمی دهند. در صورتی که شرکت سهامی خاص است فیش بانکی که معادل 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت شما باشد. 4- برای تشکیل شرکت های نسبی باید حداقل 2 نفر سهامدار در ابتدای تاسیس وجود داشته باشند. 3- در ضمن یکی از مزیت های شرکت های بازرگانی برای صادرات و واردات کالا نیازی به مجوز خاصی نیست و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.شرکت تعاونی1- شرکت تعاونی به دلیل شرایط خاص و پیچیدگی که نسبت به دیگر شرکت ها دارد از لحاظ تقاضا در رتبه سوم می باشد.

ثبت شرکت در تهران در اداره ای به نام ” اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ” انجام می شود که یکی از دوایر اداره کل ثبت اسناد و املاک است. علامت تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ تمدیدی را دارد. با ثبت نام علامت تجاری(برند) محافظت آن توسط مراجع قانونی تایید می شود.

این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم . از این رو از هم اکنون اگر بخواهید شرکت تجاری را به ثبت برسانید باید مطابق قانون تجارت عمل کنید. باید بهترین نوع از شرکت‌های ثبت تغییرات شرکت تجاری را بشناسند و با قواعد و مقررات هر یک آشنایی داشته باشند. انحلال شرکت تضامنی مانند شرکت های دیگر به دلیل های زیادی مثل ورشکستگی شرکت و …. اتفاق میفتد شما میتوانید کلیه ی مراحل انحلال شرکت را به موسسه ی حقوقی تکسفیر بسپارید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و این کار تخصصی را به متخصص آن بسپارید.

ثبت شرکت سهامی عام

در این مرحله به ترتیب اولویت می بایست 5 نام را وارد نمایید. برای انتخاب نام حتماَ باید از اسامی ثبت نشده استفاده کنید. نام پیشنهادی باید دارای معنا و مفهوم باشد، با فرهنگ انقلاب اسلامی ثبت برند تجاری مطابقت داشته باشد و خارجی نباشد. دوست عزیزم موسسه ثبت میزان برای شما در هر نقطه از کشور باشید در کمترین زمان با مناسبترین هزینه، شرکت ثبت می کند، در صورت تمایل با موسسه تماس بگیرید.

اعضاء سهامدار شرکت باید حداقل سه عضو هیئت مدیره نیز از بین سهامداران انتخاب نمایند. ابتدا باید به تهیه ی مدارک ثبت موسسه ی خود بپردازید و مدارک تهیه شده را به متصدی ثبت شرکت تحویل دهید و با این مدارک وارد سیستم و سامانه ثبت شرکت شوید و در سیستم اساسنامه و شرکت نامه را تنظیم کنید و در این مرحله درخواست شما را به اداره ثبت شرکت ها فرستاده میشود. مراحل ثبت شرکت محدود تقریبا همان مراحل ثبت شرکت سهامی خاص است البته تفاوتی دارد که میتوانید از طریق ارتباط با موسسه ی حقوقی تکسفیر و دریافت مشاوره ی کارشناسی دقیق این مراحل را طی کنید. شرکت تجاری قالب مناسبی برای تجمیع سرمایه های خرد و تبدیل آن به سرمایه های بزرگ است. عمر طولانی و غیر وابسته به عمر اشخاص حقیقی زاییده آن، سهولت تنظیم روابط شرکا و معامله گران با شرکت از طریق واسط شخص حقوقی و سهولت بیشتر اداره سرمایه شرکت از جمله مشترکات همه انواع شرکت های تجاری است که بستر مناسبی برای فعالیت های بزرگ فراهم می کند.

نکات کلیدی در ثبت شرکت سهامی خاص

اگر تعداد شرکا از ۱۵۰ نفر بیشتر باشد، لازم است لیستی را که در این قسمت از سایت گذاشته شده، دانلود و تکمیل کنید و همراه مدارک مورد نیاز به واحد ثبتی مربوطه پست نمایید. البته جهت ادامه و رفتن به مرحله ‌ی بعد می بایست حداقل نام یکی از شرکا را وارد کنید. این مرحله در قسمت «سرمایه‌ ی شخص حقوقی» لازم است میزان سرمایه اولیه شرکت خود را مشخص کنید.