سامانه آنلاین «ثبت برند» ️ نام و نشان تجاری

بسیاری از این فعالیت ها را شما بدون داشتن برند هم می توانید انجام دهید اما اعتباری که یک برند ثبت شده به شما می دهد باعث می شود زمینه فعالیت تان وسیع تر شود. از دیگر عواملی که بر ارزش مالی برند موثر می باشد نوع کالا و فارسی بودن برند است ، به علاوه توجه به مقررات ثبت برند فارسی و همچنین نحوه تبلیغات و بازاریابی برند نیز از جمله دیگر عوامل موثر بر میزان ارزش برند است. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند.

طبقه 29 – گوشت، گوشت ماهي، گوشت طيور و شكار؛ عصاره گوشت؛ سزيجات و ميوه‌جات به صورت كنسرو، خشك شده و پخته شده؛ انواع ژله، مربا و كمپوت؛ تخم مرغ، شير و محصولات لبني؛ روغن‌ها و چربي‌هاي خوراكي. طبقه 24 – محصولات نساجي و پارچه‌اي كه در طبقات ديگر ذكر نشده‌اند؛ انواع روتختي و روميزي. طبقه thirteen – اسلحه گرم؛ مهمات و انواع پرتابه (از قبيل موشك، خمپاره و غيره)؛ مواد منفجره؛ مواد وسايل آتشبازي.

در واقع با برند ، دیگر مشتری دغدغه ی انتخاب محصول را نخواهد داشت و بدون تکاپو در هنگام مواجه با چندین نام ، محصول برندسازی شده را انتخاب خواهد کرد . جهت برندسازی و وفاداری مشتری به محصولات مورد عرضه، باید روندی طولانی مدت را طی نمود که هر محصولی چنین توانایی را ندارد . با استفاده از برند این امکان وجود خواهد داشت که ذهن بدون نیاز به تکاپو و تلاش ، تنها یک انتخاب داشته باشد . در پایان بعد از گذراندن روند اداری ۳۰ روز کاری، ثبت نهایی برند انجام می گردد.

از همه مهم‌تر اینکه شما قبل از ثبت کردن شرکت خود باید با انواع همه شرکت‌ها آشنا باشید. معمولاً ما می‌توانیم دسته‌های زیر را در زمان ثبت کردن شرکت مشاهده کنیم. مرحله ی سوم حساس ترین و مهمترین مرحله ی برند سازی است که هر محصولی نمی تواند آن را طی کند .

  • در هنگامی که نظر کارشناسان و یا رئیس اداره بر رد اظهارنامه ثبت علامت تجاری شما باشد، مطابق قانون ۳۰ روز فرصت دارید تا از طریق سامانه اداره مالکیت نسبت به رد اظهارنامه خود اعتراض نمایید.
  • در مرحله ی بعد باید شماره اظهارنامه و رمز کاربری خود را وارد کند.
  • حالا وقتی برند خشکشویی تان را ثبت کردید می توانید این تاریخچه را برای مشتریان تان هم تعریف کنید.
  • شرکت ما در حوزه پیمانکاری فعال می باشد.ما یک برند فارسی و یک برند انگلیسی داریم.
  • این شرکت فعالیت خودش را از سال 1392 با هدف مشاور تخصصی حقوقی آغاز کرده است.

اینکه چه موضوعی برای شرکت خود انتخاب کنید تا فعالیت شما محدود نشود بسیار مهم است. قصد ما راهنمایی شما در چگونگی تعیین موضوع فعالیت شرکت است تا حداکثر حدود فعالیت را داشته باشید. در ادامه تغییرات شرکت مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. برای ثبت یک برند باید مراحل مختلفی را طی کرد و در راستای ثبت برند و علائم تجاری هزینه ها و تعرفه های مختلفی را پرداخت کرد .

چالش‌های برندسازی محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی

این نکته را هرگز فراموش نکنید که نام و علامت برند شما باید نشان دهنده فعالیت و کالای شما باشد، پس در تحقق این مهم بسیار تلاش کنید. همان طور که گفته شد علامت های انتخاب شده به عنوان برند نباید مخالف با موازین اسلامی و اجتماعی باشند. مجموعه این قوانین در سطح کشوری و بین‌ المللی تنها برای حفاظت برند از شرکت‌های می باشد که حاصل دست رنج چندساله آن ها باعث ایجاد این نام یا نماد شده است. برای جلوگیری از همچنین پیشامدی یک نظام بین‌المللی به نام WIPO بنا شده است که تنها با یک عهدنامه اداره می شود و از ثبت یک برند در چند کشور جلوگیری می کند. زمانی که یک شرکت آغاز به کار می کند یک نام برای خود انتخاب می کند. این نام فعالیت و مجموعه این شرکت را از سایر شرکت ها متمایز می کند.

بهترین شرکت ثبت برند

شما قبل از اینکه یک برند یا علامت تجاری را فوری ثبت کنید، باید بررسی کنید که آیا مجموعه ی دیگری آن برند را قبل از شما ثبت نکرده باشد. اینکه شرکت خود را در مناطق آزاد ثبت کنید یا در سرزمین اصلی تا حدود بسیار زیادی در هزینه های ثبت شرکت موثر خواهد بود. چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است. به طور کلی هزینه ثبت شرکت به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود. اگر برند ثبت شده ای دارید، قطعا به اطلاعاتی در مورد تمدید برند، انتقال برند و روند انجام کار نیاز دارید، لذا متن زیر می تواند کمکتان کنید تا در مورد تمدید برند یا انتقال برند اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این مرحله باید روزنامه رسمی انجام شود، یعنی درخواست تایید شده پرونده شما در روزنامه های کثیرالانشار چاپ می شود.

در صورتی که یک برند یا علامت ثبت بین‌المللی شده باشد نمی‌توانید در ایران آن را ثبت کنید و در صورت ارجاع آن برای ثبت، پرونده رد خواهد شد. برند به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت می‌رسد که برای هر یک مدارک متفاوتی مورد نیاز است. پس از پرداخت این هزینه و گذشت یک هفته، روزنامه نوبت دوم چاپ شده و به آدرس شما ارسال می گردد. همچنین نام ‌هایی که حاوی اسامی غیر اسلامی غیر اخلاقی باشند؛ غیر ثبت برند تجاری قابل ثبت می باشد. شکل منحصر به فرد بطری‌های شرکت کوکاکولا، آرم دایره‌ای شکل آبی و سفید رنگ اتومبیل بی‌ام‌دبلیو، و سیب رنگارنگ و گاز زده‌شده‌ی شرکت اپل، همگی نمونه‌های بارز از مارک‌های تجاری هستند که به خاطر آرم خود فوراً شناسایی می‌شوند. در واقع، برای این که محصولات صنعتی و تجارتی هر تجارت‌خانه مشخص و معلوم گردد، تجار علامتی اختیار کرده و اجناس خود را تحت آن علامت رواج می‌دهند.

موسسه آسان ثبت

در کشور ایران، مطابق بند الف و ب ماده 30 قانون جدید ثبت علائم مصوب سال 1386، تنها به ثبت رساندن علائمی که قابل رویت باشد پذیرفته می شود. این را بدانید که تنها با یکبار مراجعه به این موسسات و ارائه مدارک برند و علامت تجاری خود ، آن ها امور ثبت شرکت را برای رسیدگی و اجرایی کردن پیگیری کرده و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ثبتی و حقوقی ارز سمت شما نمی باشد . ما تمامی مراحل ثبت برند را در کم ترین زمان در اداره مالکیت صنعتی به سرانجام خواهیم رساند تا اهدافتان را محقق سازیم .

در مورد اظهارنامه های ثبت علایم تجاری که به علت مشابهت در نام در طبقه درخواستی مردود اعلام شده اند چه راهکاری برای ثبت علامت پیشنهاد میفرمایید ؟ بعضی از علایم درخواستی جهت ثبت دارای سه کاراکتر (حرف) بوده و ایجاد مشابهت اجتناب ناپذیر مینماید. مثلا اگر می خواهید برندی را در حوزه مواد غذایی ثبت کنید، میبایست جواز کسب یا جواز تاسیس کارخانه مواد غذایی داشته باشید. حال این سوال پیش می آید که هزینه کلیه مراحل ثبت برند چقدر می باشد. پس از صدور روزنامه رسمی اول ۳۱ روز زمان برای اعتراضات وجود خواهد داشت تا اگر کسی ادعایی در خصوص علامت تجاری مورد درخواستی شما داشته باشد اعتراض خود را اعلام کند. در هنگام ثبت برند مجوز فعالیت مورد نیاز است یا مدرک دال بر فعالیت در موضوع؟ برای مثال من یک دانش آموخته شیمی هستم و می خواهم بعد از ثبت برند در پارک علم و فناوری مستقر شوم آیا باید حتما مجوز داشته یاشم یا همان مدرک دانشگاهی می تواند کافی باشد. درصورت ثبت برند بله، البته برای محصولات غذایی نیاز به تاییدیه سازمان غذا و دارو و دریافت سیب سلامت نیز دارید.

اعتبار برند ثبت شده چقدر است؟

به موجب ماده ۵ قانون، ثبت علائم و اختراعاتی که در مقاله ی “انتخاب برند ممنوع! (علائم تجاری ممنوع)” آورده شده اند، ممنوع و اجازه ی ثبت ندارند؛ برای مشاهده ی این علائم می توانید وارد مقاله ی مربوطه شوید. تعرفه ثبت برند فوری یکی از مسائل مهم ثبت برندی می‌باشد که در مقاله‌ای مجزا برای شما بیان کرده‌ایم. پیشنهاد آگاه ثبت مطالعه مقاله می‌باشد تا از تعرفه فوری ثبت منصفانه سال 99 مطلع شوید. در برخی موارد، حفاظت از ثبت برند فوری می‌تواند به فراتر از کلمات، نمادها و عبارات گسترش یابد تا جنبه های دیگری از محصول مانند رنگ آن یا بسته بندی آن را شامل شود.