سامانه ثنا چیست؟

در سامانه ثنا می‌­توانید تمامی ابلاغیه‌های مربوط به قوه قضاییه را مشاهده نمایید. پس از این تاریخ دیگر هیچ ابلاغیه‌­ای به‌صورت فیزیکی برای افراد صادر نگردیده است. در صورتی که روند ثبت نام شما در سامانه عدل ایران به درستی طی شده باشد، پیامکی بر روی تلفن همراه شما ارسال خواهد شد که” احراز هویت شما با موفقیت انجام شد”. برای آنکه از این مسئله اطمینان حاصل نمایید، می توانید به صفحه اول سامانه ثنا مراجعه نموده و بر روی گزینه ثبت نام برخط کلیک کنید. نحوه ثبت نام در سامانه ثنا به این صورت است که، ابتدا باید وارد سامانه ثنا شده و در صفحه اول بر روی گزینه ثبت نام برخط کلیک کنید.

سامانه ثنا ثبت نام

همچنین محصولی به منظور رفع مشکلاحراز هویت کاربران صرافی رمزارز، ارائه داده است. بانک ها به منظور احراز هویت کاربران خود و نیز تایید هویت آنها می توانند از سرویس یوآیدی استفاده نمایند. لازم به ذکر است که پس از تکمیل مراحل ثبت نام شما باید اطلاعات هویتی خود را احراز کنید. از آنجایی که امکان احراز هویت حضوری وجود ندارد، قوه قضاییه امکان احراز هویت آنلاین را برای ایرانیان مقیم خارج از کشور فراهم کرده است.

معمولا مراحل احراز هویت شامل آپلود کردن عکس امضاء افراد و عکس زنده از افراد می باشد. پس از اینکه مراحل احراز هویت به طور کامل انجام شد، افراد نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت می کنند. یک پیامک به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که حاوی رمز جدید شما در سامانه ثنا می باشد. قبل از اجرای این قانون ابلاغ به اصحاب پرونده از طریق مامور ابلاغ انجام می شد اما در حال حاضر بر اساس این قانون ابلاغ اوراق قضایی به طرفین به صورت الکترونیکی انجام می شود که این امر به اجرای طرح رسمیت و اعتبار می بخشد.

مراجع مذکور مسئول اجرای ابلاغ برابر مقررات خواهند بود وموظف اند نتیجه ابلاغ اوراق را از طریق سامانه ابلاغ به واحد قضایی ارسال نمایند. ۷ـ خودداری از مراجعه به سامانه ابلاغ، به منزله استنکاف از قبول اوراق قضایی موضوع ماده ٧٠ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی محسوب می گردد. ماده ۶۵۵ قانون آیین دادرسی کیفری، ثبت تغییرات ابلاغ قضایی به صورت الکترونیکی را کافی دانسته و تبصره این ماده نیز ابلاغ الکترونیکی را قابل پذیرش می‌داند. قبل از اجرای این قانون ابلاغ به اصحاب پرونده از طریق مأمور ابلاغ انجام می شد اما در حال حاضر بر اساس این قانون ابلاغ اوراق قضایی به طرفین به صورت الکترونیکی انجام می شود که این امر به اجرای طرح رسمیت و اعتبار می بخشد.

افزایش حقوق کارکنان صدا و سیما

برای این منظور با انتخاب گزینه احراز هویت، یوآیدی را انتخاب کرده و فرایند احراز هویت خود را انجام دهید. پس از مراجعه به این قسمت کافیست که افراد مراحل ورود به سامانه ثنا را با وارد کردن کد ملی، رمز شخصی و رمز موقت سامانه ثنا انجام دهند و پس از ورود به این سامانه، فرم سامانه ثنا را پرینت نمایند. مراحل مربوط به نحوه دریافت فرم ثنا به صورت خلاصه به شرح زیر است. گفتنی است؛ پس از ثبت نام در سایت و وارد کردن اطلاعات در سامانه ثنا به صورت حضوری برای تایید اطلاعات به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید و رمز شخصی خود را دریافت کنید.

  • بقیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و بر روی دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه کلیک کنید.
  • در مرحله دوم برای تایید صحت اطلاعات و احراز هویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.
  • این اطلاعات شامل شماره ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه می­باشد.
  • این که سامانه ثنا دریافت ابلاغیه ها را به صورت الکترونیکی فعال کرد توانست بسیار این روند مشاهده ابلاغیه ها را سریع تر کند و افراد خیلی ساده با استفاده از اینترنت می توانند این ابلاغیه الکترونیکی ثنا را مشاهده کنند.

یکی حضوری توسط خود شخص در ایران و راه دیگر غیر حضوری و با احزار هویت آنلاین صرفا توسط خود شخص چه در ایران و چه در خارج از کشور. به نظر می رسد این سرویس بخاطر نیاز به تشخیص هویت آنلاین فقط برای افرادی که کارت ملی هوشمند دارند فعال شده است. در این مرحله برای شما یک کد فعال سازی ارسال می شود که باید آن را از پیامک ثبت شرکت دریافتی مشاهده و وارد کنید. در نظر داشته باشید همانطور که در قسمت استفاده از نرم افزار بیان شد، این رمز 24 ساعت اعتبار دارد. اگر اولین بار است که دارید از این نرم افزار استفاده می کنید و هنوز ثبت نام نکرده اید، گزینه ” تاکنون ثبت نام نکرده ام ” انتخاب کرده و وارد صفحه ثبت نام شده و مراحل آن را طی نمایید.

مسکن ملی در پردیس

اگر از قبل ثبت نام سامانه ثنا را انجام داده‌اید می‌توانید به راحتی به سایت eblagh.adliran.ir مراجعه کنید و با وارد نمودن کد ملی و رمز شخصی خود وارد حساب کاربری خود شوید. در مراحل بعد ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا در منزل، اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات تماس، مانند شماره همراه، اطلاعات مربوط به محل سکونت و اقامتگاه و سپس، میزان تحصیلات خود را وارد کرده تا یک کد به شماره همراه شما ارسال گردد. پس از وارد کردن این کد به و شماره همراه در سامانه ابلاغ ثنا، لازم است، هزینه احراز هویت ثنا را بپردازید. همه ما می دانیم که خدمات غیر حضوری قوه قضاییه می تواند در بسیاری از هزینه ها و زمان ما صرفه جویی کند؛ اما ارائه خدمات غیر حضوری قوه قضاییه نیاز به یک اعتبار سنجی اولیه دارد. به این معنا که سازمان قوه قضاییه باید ابتدا افراد را شناسایی کند. سامانه ثنا نیز به این دلیل راه اندازی شده است و بهپیگیری پرونده قضایی با کد ملیومشاهده ابلاغیهها بصورت الکترونیکی کمک می کند.

اگر از قبل عملیات مربوط به ثبت نام ثنا را انجام نداده‌اید هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا در ادامه شما را با نحوه ثبت نام غیر حضوری ثنا آشنا خواهیم نمود. ثبت نام سامانه ثنا۱۲_ امضای خود را ثبت کنید و دقت کنید که تا حد امکان به امضای اصلی خود شباهت ثبت برند تجاری داشته باشد. در مرحله بعدی شما باید اطلاعات محل سکونت خود را وارد نمایید و در نهایت روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. برای ورود به سایت ثبت نام ابلاغ ثنا باید از طریق آدرس sana.adliran.ir اقدام نمود و جزئیات این امر در متن مقاله توضیح داده شده است.

ثبت نام سامانه ثنابا دو روش مختلف انجام می شود که افراد می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های زیر را انتخاب کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. برای اکانت ثنا برای ایرانیان خارج کشور که مراحل ثبت نام را انجام داده اند این پیام بر روی صفحه مربوطه بعد از چند لحظه ظاهر می شود. در صورتی که که فرد ایرانی ساکن خارج از کشور باشد و در سامانه ثنا نیز ثبت نام کرده باشد به سادگی می تواند با وکیل دادگستری در ایران قرارداد تنظیم کند. در فرم اول از شما تقاضا می­شود تا اطلاعات هویتی خود را وارد کنید.

دریافت ابلاغیه های الکترونیک از طریق این سامانه در همه جا به راحتی در دسترس است و تاثیر به سزایی در تسریع و نظم دهی به این فرآیند دارد . را در مرورگرهای گوشی همراه خود جستجو کنید و طبق مراحل توضیح داده شده، مراحل ثبت نام خود را انجام دهید. مرورگر دستگاه خود را باز کرده و عبارت سامانه ثنا را جست و جو نمایید. ابتدا، روی دکمه کلیک کرده، سپس، آن عبارت را تکرار نموده و در نهایت، دکمه ارسال ویدئو را بزنید.

گواهی عدم سوء پیشینه که سابقا تنها از طریق سایت عدلیران امکان تهیه آن بود ، اخیرا با اپلیکشن مذکور امکان‌پذیر خواهد بود . توجه شود که اشخاص برای ثبت‌نام در این اپلیکشن باید حتما در ثنا ثبت‌نام کنند و کد ثنا دریافت کنند. در ادامه راهنمای استفاده از سامانه ثنا، وارد حساب کاربری خود در سامانه ثنا می‌شوید.

در این قسمت افراد باید ضمن مطالعه شرایط و قوانین سایت با کلیک بر روی گزینه “تایید” موافقت خود را اعلام نمایند. ×نظر شما در سایت ثبت گردید و پس از تایید قابل مشاهده می باشد. 3- حالا در بالای صفحه روی کادر آبی رنگ با عنوان ( چاپ اطلاعات ثبت نام) کلیک کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۴۷۸۷۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.