سامانه جامع ثبت شرکت ها

صاحب علامت تجاری، می تواند علامت تجاری را به دیگری منتقل کند یا بدون انتقال ، اجازه استفاده از آن را به دیگری بدهد. لیکن ، در مواردی که صاحب علامت یا قائم مقام قانونی او، استفاده از آن را به دیگری اجازه دهد این اجازه در صورتی معتبر خواهد بود که اجازه نامه مربوط به آن، در ایران به ثبت رسیده باشد. در این صورت ، مالک علامت تجاری کماکان مالک آن باقی می ماند و فقط موافقت خود را درباره استفاده از علامت تجاری توسط یک یا چند شرکت ثالث اعلام می کند.

  • پس از ثبت ،قانون شرکت را به این نام به عنوان یک شخص حقوقی شناخته و تحت حمایت قرار می دهد.
  • برای استعلام موارد مورد نظرتون باید یه سایت مالکیت معنوی مراجعه کنید .
  • سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.
  • برای تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام موسسین شرکت باید حداقل 20 درصد سرمایه شرکت را تعهد کرده باشند و حداقل 35 درصد از مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری نمایند.
  • ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند.

توجه کنید که شماره تلفن همراه با کد ملی وارد شده با هم تطابق داشته باشند. برای ورود به سایت ثبت من بتدا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.ssaa.ir را در مرورگر گوشی موبایل یا رایانه خود جست و جو نمایید. درنظر داشته باشید در ثبت شرکت دانش بنیان شرکتهای دولتی- موسسات و نهادهای عمومی وغیردولتی و نیز شرکتها و موسساتی که بیش از 50 % مالکیت آنها برای بخش دولتی می باشد نمی توانند در شرکتهای دانش بنیان قرارداد و از مزایا وحمایت های قانون دانش بنیان استفاده کنند . درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در موارد فهرست زیر نیامده اند و کارشناس نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد . با ورود اطلاعات جهت ثبت شرکت از طریق سامانه آسان ثبت بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان میتوانید شرکت را ثبت و جهت پیگیری با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت سامانه ای در اداره ثبت شرکت ها

از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم. در این ایام که همه درگیر کرونا هستیم، مناسبترین نوع همکاری مشاوره ثبت شرکت ها یا دیگر خدمات ثبتی، از راه دور و آنلاین است. کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. سایر موارد را می توانید با دریافت اطلاعات و مشاوره از کارشناس ثبت مرتفع گردانید . ثبت شرکت یک امر تخصصی و بسیار حساس به موارد و مذاکرات است از این جهت نیاز است تا شما با مراجعه به یک مرکز معتبر و رسمی این اقدام را انجام دهید . در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید .

ثبت شرکت ها سامانه

موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکتبایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 موضوع زیر می باشند که مشتریان محترم می بایست قبل ازثبت شرکت، از مراجع ذیصلاح ذیل مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت ها قابل ثبت می باشند. شرکت‌نامه رکن اساسی شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط‌غیرسهامی است.

بدین صورت که یک نام می تواند به درجه بالایی از قدرت شرکت را برساند و یا یک نام نمی تواند فایده مثبتی برای شرکت داشته باشد . با توجه به اولویت 5 نام پیشنهاد می شوند و کارشناس مربوطه یکی از آنها را تایید خواهد کرد. با سلام ثبت برند الان متاسفانه نمی تونین برای تغییر شرکت ها به هم اقدام کنین. اگر قصد خروج از شرکت و دریافت پول خود را داشته باشید باید با توافق شرکا صورت بگیرد و اگر با خروج شما مخالفت کردند باید از طریق دادگستری شکایت نمایید .

در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. اجرای امور ثبتی شما از صفر تا صد کاملا تخصصی توسط کارشناسان موسسه انجام میشود.

ثبت کردن شرکت تضامنی

ثبت برند را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید . ثبت شرکت را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید . موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است. همکاران گرامی ما در موسسه حقوقی مشهور در تمام نمایندگی‌ های ما در شهرهای مختلف ایران و برخی از مهمترین کشورهای جهان، قبل از مقوله همکاری، در واقع دوست و شریک کاری ما محسوب می‌ شوند و به همین دلیل است که بسیار دلسوزانه و با عشق فعالیت میکنند و پیشرفت و بالندگی موسسه را پیشرفت و موفقیت خود میدانند.

آدرس دفتر مرکزی شرکت

در این صورت است که حق استفاده از آن برند فقط در اختیار شخص ثبت کننده آن خواهد بود. 4-اگر شرکت دارای تاریخ انقضا ( تاریخ شروع فعالیت و پایان آن برای مدت محدود ) دارد قید شود . در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید . شرکت نامه ها و اساسنامه ها ،فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در صورت نیاز اساسنامه های مرتبط با شرکت خود را وارد کنید . در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود . این فیلد دارای دو گزینه محدود و نامحدود است که اگر گزینه محدود را انتخاب کنید، پر کردن فیلد تاریخ پایان فعالیت الزامی خواهد شد.

چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل ثبت تغییرات شرکت اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود . در نوع شرکت های مختلط غیر سهامی که مجموعه ای از شرکا آن را تشکیل می دهند، عده ای به عنوان شریک ضامن و عده دیگری به عنوان شریک با مسئولیت محدود مشخص می شوند و افرادی که به عنوان شریک ضامن تعیین می شوند مسئولیت بسیار بیشتری به نسبت افراد با مسئولیت محدود از نظر پرداخت بدهی و هزینه ها خواهند داشت. در نوع شرکت مختلط سهامی نیز چیدمان افراد به همین صورت هستند، می باشد.

مسئول داده آماری شخصیت های حقوقی, وظیفه پذیرش درون سازمانی اوراق ارسال شده از اداره پست را برعهده دارد. پس از دریافت اوراق تمامی افرادی که زیر مجموعه داده آماری شخصیت حقوقی چه در زمینه ثبت چه در زمینه پلمپ دفاتر چه در زمینه تغییرات و به طور کل تمامی موارد مرتبط با اداره ثبت شرکتها هستند مسئولیت اسکن و چک کردن اولیه اوراق را برعهده دارند. در صورتی که مدارک ناقص باشد در این مرحله اوراق ارسالی برگشت داده می شود. شرکت با مسئولیت محدود یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است.