شرایط ثبت شرکت در دبی

شرکت‌های منطقه آزاد معاف از مالیات هستند، اما آن‌ها معمولاً فقط حق انجام تجارت در منطقه آزاد یا بین‌المللی را دارند. هنگامی‌که شرکت خود را ثبت و یا سهام خریداری کردید، این شرکت ممکن است ویزای شما را حمایت کند. این ویزا حداکثر تا ۳ سال و با تجدید نامحدود قابل اعتبار است، مادامی که هنوز هم سرمایه یک شرکت را در اختیار دارید و حداقل هر ۱۸۰ روز یک‌بار به دبی بروید. اگر مایل هستید در منطقه آزاد مستقر در دبی شرکتی راه‌اندازی کنید و اجازه اقامت بگیرید، می‌توانید برای ویزای اقامت تجاری اقدام کنید.

ثبت شرکت در امارات

یک سوال خیلی مهم افرادیکه قصد اخذ اقامت در کشور امارات به وسیله ثبت شرکت دارند این است که سرمایه لازم برای ثبت شرکت در در دبی و در مناطق آزاد امارات به چه میزان است. در جواب این سوال باید گفت برای ثبت شرکت در مناطق فوق‌الذکر هیچگونه محدودیتی برای سرمایه وجود ندارد. شما می‌توانید حتی با 1 دلار در امارات کسب و کار خود را راه بی‌اندازید. شرکت های فراساحلی واجد شرایط درخواست هیچ گونه ویزای اقامت برای کارمندان خود نیستند.

درخواست مشاوره

این‌ها مناطق منحصربفردی هستند که بسیار مورتوجه سرمایه‌گذاران خارجی قرار دارند. چرا که در این مناطق شرکت‌ها و بیزینس‌ها از مالیات شرکتی و شخصی 0% همراه با 100 percent مالکیت خارجی و معاف از مالیات واردات و صادرات بهره‌مند هستند. یک شرکت با مسئولیت محدود در امارات مزایای تجاری زیادی را به سرمایه‌گذاران ارائه می­دهد. راه‌اندازی شرکت با مسئولیت محدود به سرمایه‌گذاران این امکان را می­دهد تا حضور خود را در بازار محلی امارات متحده عربی تقویت کرده و مشاغل محلی را به طور مؤثرتری ارتقا دهند. قانون تاسیس شرکت در دبی برای شهروندان و اتباع خارجی تفاوت زیادی قائل نیست. بنابراین تفاوت مقررات ثبت شرکت در دبی بیشتر مربوط به نوع کمپانی‌ها است.

هر شرکتی، به غیر از شرکت های دارای مجوز حرفه ای، در دبی و یا دیگر شهرهای امارات متحده عربی باید پنجاه و یک درصد (۵۱٪) سهام خود را توسط اتباع امارات متحده عربی تامین کند. از دیگر مزایای ثبت شرکت (دبی) می توان به داشتن حساب انلاین بدون نیاز به ویزا اشاره کرد که امکان اسان و سریع انتقال وجه درهرنقطه جهان برای شما فراهم می سازد . ثبت شرکت در راس الخیمه این اجازه را به افراد خارجی خواهند داد تا در منطقه آزاد شرکت خود را حتی بدون دفتر کار ثبت کرده و به تجارت بپردازند.

  • لطفاً قبل از ادغام، شرایط خاص هر منطقه آزاد را یادداشت کنید.
  • اشخاص حقوقی میتوانند به عنوان سهامدار یا مدیر انتخاب شوند.
  • اما هزینه‌های متوسط آن 1800 درهم برآورد شده است که فقط یکبار پرداخت خواهید کرد.
  • شرکت با مسئولیت محدود در دبی از نظر عملیات تجاری انعطاف پذیر، مالکیت شرکت، کاهش ریسک سرمایه گذاری، استخدام نیروی اضافی و غیره به سرمایه گذاران آرامش خاطر ارائه می کند.
  • برای جلب مشاغل بین‌المللی، دبی سرمایه‌گذاری‌های زیادی در زیرساخت‌های حمل‌ونقل، ارتباط از راه دور، انرژی و صنعتی انجام داده است.

توجه کنید که مشاوره اولیه در طینت رایگان است و هیچ هزینه‌ای از شما اخذ نخواهد شد. شرکت­های ثبت شده در امارات الزامی به ارائه گزارش‌های مالیاتی و بازرسی سالیانه ندارند. در اختیار قراردادن وکیل یا نماینده برای انجام امور مربوط به ثبت شرکت. در اختیار قرار دادن وکیل یا نماینده برای انجام امور مربوط به ثبت شرکت. اقدامات جدی دولت برای مطلوب کردن شرایط تجارت خارجی در این کشور.

راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی

نزدیک به forty منطقه آزاد در امارات متحده عربی وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. کدوم منطقه آزاد برای شروع کسب و کار شما بهتر است؟ ثبت شرکت آفشور عاقلانه‌تر است یا شرکت‌هایی با مسئولیت‌های محدود؟ و هزاران سوال دیگر که ممکن است شما سردرگم کند. امارات متحده عربی از دیرباز به تجارت مشغول بوده و هم اکنون نیز گزینه مهمی برای شرکتهای خارجی است که به دنبال فرصتهای اقتصادی در این منطقه هستند. دبی موقعیت سوق الجیشی بین اروپا و خاور دور را دارد و شرکتهای چند ملیتی و خصوصی که به دنبال دستیابی به بازارهای خاورمیانه و آفریقا می باشند به اینجا جلب می شود. قانون جدید در مورد سرمایه‌گذاری‌های مستقیم خارجی، مالکیت کامل خارجی در شرکت‌های ساحلی در صنایع خاص در دبی را فراهم می‌کند، امارات متحده عربی را برای تاسیس شرکت تجاری به یکی از جذاب‌ترین کشورها در خاورمیانه تبدیل می‌کند. در مورد شرکت‌های خارج از کشور یا مناطق آزاد، مالکیت کامل خارجی مجاز است.

امکانات رفاهی و مدرنیته در امارات آن قدر زیاد هستند که شرایط را برای فعالیت های اقتصادی در این کشور زیاد کرده اند. برای شرکت سهامی، مالیات لزومی ندارد.کشوری است که از نظر حمل و نقل توسعه یافته است. با ثبت شرکت در دبی به راحتی می‌توان از اعتبارات بانکی و مالی و فرصت‌های جهانی و اعتبارات بین‌المللی بهره برد. دو ساختار حقوقی اشتراک‌گذاری مشارکت و شرکت سهامی خاص به طور کلی در نهادهای کوچک و متوسط کاربرد دارد. در ادامه شما را با ثبت شرکت در امارات و اقامت دائم آشنا خواهیم نمود.

راه اندازی شرکت LLC در دبی به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا حضور خود را در بازار محلی امارات متحده عربی تقویت کنند و تجارت محلی را به طور موثرتری ترویج کنند. ثبت شرکت منطقه آزاد در دبی نسبتا ساده تر از تشکیل شرکت اصلی است. مناطق آزاد در دبی به دلیل سهولت در راه اندازی یک تجارت، زیرساخت های کلاس جهانی و اکوسیستم تجاری توسط سرمایه گذاران ترجیح داده می شوند. این هزینه برای مجوز تجارت در امارات متحده عربی با ساختار شرکت LLC اعمال می‌شود. البته هزینه ثبت شركت در دبى بسته به نوع مجوز انتخاب شده و ساختار شرکت متفاوت است.

در مواردی که یک نهاد خارجی یک دفتر نمایندگی یا شعبه در امارات متحده عربی ثبت می کند. در مواردی که شرکت به طور کامل متعلق به شورای همکاری خلیج فارس است، باید با یک شرکت دیگر متعلق به اتباع امارات متحده عربی وارد همکاری شود. مجوز صنعتی در دبی برای آن دسته از شرکت‌هایی صادر می‌شود که مواد طبیعی یا منابع طبیعی را به سایر محصولات نهایی تبدیل می‌کنند و یا به هر نوع دیگر فعالیت‌های تولیدی تبدیل می‌شوند. براساس این مجوز، ۵۱٪ سهام متعلق به یک کشور امارات و ۴۹٪ توسط مالک خارجی است..

مثلا مرکز چند منظوره مبادله کالای دبی یا DMCC طیف گسترده‌ای از خدمات را در اختیار تمامی صنایع قرار می‌دهد. هزینه تأیید نام تجاری در حدود 620 درهم است و فقط یکبار پرداخت خواهید کرد. این نوع شرکت 100٪ متعلق به یک شخص است و آن شخص کنترل کاملی بر فعالیت‌های شرکت و سود و ضرر آن دارد. در امارات فقط شهروندان کشور و شهروندان شورای همکاری خلیج فارس می‌توانند شرکت شخصی تجاری یا صنعتی داشته باشند. شورای همکاری خلیج فارس در حال حاضر از شش کشور عربستان، بحرین، امارات، قطر، عمان و کویت تشکیل شده است. دفتر نمایندگی فقط محدود به جمع‌آوری اطلاعات یا بازاریابی فعالیت‌های شرکت مادر است و برای آن مجوز غیرتجاری صادر می‌شود.

با این حال، شرکت های خدماتی باید یک نماینده خدمات محلی امارات متحده عربی را برای ثبت شرکت به عنوان یک شرکت LLC در سرزمین اصلی امارات تعیین کنند. نمایندگی خدمات محلی هیچ سهم یا کنترلی در عملیات یا سود شرکت نخواهد داشت. ثبت برند شرکت های امارات متحده عربی باید نام منحصر به فردی را انتخاب کنند که مشابه نام شرکت های موجود نباشد. به طور معمول، یک شرکت سهامی سه نسخه از نام تجاری را با این امید که دولت یکی از آنها را تأیید کند، ارائه می دهد.

خدماتی که با ثبت تغییرات متحده عربی به شما ارائه میشود. هم‌چنین Commitbiz با تمامی مراحل ثبت انواع شرکت به خوبی آشنا است و می‌تواند با ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی به متقاضیان کمک بسیاری کند. و بتوانند اعتبار خود را بالا ببرند اقدام به سرمایه گذاری در امارات متحده عربی می کنند. برای اخذ پروانه کسب‌وکار هم باید یک کفیل صاحب ۵۱٪ از سهام شرکت شما ‌شود. پس از این مرحله یک نامه قانونی به شما داده می‌شود که باید به اداره برق محل موردنظر مراجعه کرده و با پرداخت بیعانه شماره کنتور را به نام خود ثبت کنید.

هزینه تاسیس شرکت در دبی به نوع کمپانی، سرمایه اولیه و تعداد شرکا بستگی دارد و از سرمایه ۱۲۰۰۰ درهم شروع می‌شود و به ۴۵۰۰۰ درهم هم می‌رسد. توجه به این موضوع بسیار مهم است که می‌توان بخشی از هزینه ثبت شرکت را از طریق وام‌های بانکی تامین کرد. ثبات اقتصادی این کشور موجب شده است که محاسبه هزینه‌ها با درهم بدون نوسان باشد و متقاضیان بتوانند به راحتی شرایط تشکیل شرکت در دبی را نیز بسنجند. هزینه‌های دیگری مانند اجاره فضای اداری – پیش‌شرط لازم برای همه مجوزهای تجاری منطقه آزاد که در کل ارزان‌تر از مجوزهای خارج از کشور – و هزینه ویزا برای استخدام کارمندان است. ناخوشایند بودن این است که حداقل فضای اداری که یک شرکت باید اجاره کند بستگی به تعداد کارمندان دارد، صرف‌نظر از اینکه این کارمندان در دفتر مستقر باشند یا خیر. بیش از 40 منطقه آزاد وجود دارد که می‌توانید شرکت خود را در آن شرکت کنید.

پست شد در : misc