شرایط ثبت شرکت در گرجستان

اگر به فکر تاسیس شرکت خود در گرجستان هستید، موارد اساسی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید به عنوان مثال دفتر مجازی. بلغارستان یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا است که در جنوب شرقی قاره اروپا واقع شده است. شخصیتی است که تمام کارهای مرتبط به کارآفرینی را با سرمایه خود انجام می دهد و تمام قروض حاصل شده به خود فرد مربوط می شود.

به عنوان مثال ، در مناطق آزاد کشور چندین مالیات اعمال نمی شود ، همانطور که در مورد مالیات بر درآمد شرکت ها یا مالیات معاملات انجام می شود. همچنین ،شرکت هامی توانند از نرخ مالیات بر ارزش افزوده پایین تر بهره مند شوند. • اسناد شناسایی مدیر منصوب شعبه و مدرک مربوط به پرداختهزینه ثبت تغییرات شرکت .

ثبت شرکت در گرجستان

برای این که بتوانید مراحل ثبت شرکت در گرجستان را طی کنید، باید مدارکی را تهیه کنید. ، ابتدا باید نوع ساختار شرکتی خود را با توجه به نوع فعالیت تجاری مشخص نمایید که اصولا برای کسب و کارهای کوچک از ثبت شرکت با مسئولیت محدود استفاده می شود . در ثبت شرکت در گرجستان مطابق پروانه ای که صادر می شود برای انجام فعالیت، شخص می تواند هر شغلی را انتخاب کند و غیر از مشاغل مربوط به تولید و توزیع دارو هر شرکتی را با هر عنوانی هم چون رستوران و سوپرمارکت و… در نظر داشته باشید که بعد از انجام این مراحل و آغاز فعالیت شرکت است که شما می توانید برای اموری مانند اخذ اقامت گرجستان بصورت موقت و یا اخذ اقامت دائم گرجستان اقدام کنید. شرکت با مشارکت محدود را به عنوان شرکت های LP نیز در گرجستان می شناسند. این نوع شرکت یکی از شرکت های مورد علاقه در بین مردم گرجستان و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در این کشور است.

در نتیجه مالیات مضاعف ایجاد میشود در حالیکه سود سهام شرکت قبلا پرداخت شده است. نهادهای نظارتی زیادی در سطح ملی، ایالتی و فدرال وجود دارد که بر شرکت ها نظارت می کنند. بنابراین ممکن است تشریفات اداری برای گزارش سود، ضرر و نحوه کار شرکت مورد نیاز باشد. شرکت هایی که به این شکل راه اندازی شده اند مجبور هستند که سوابق کامل تری نسبت به شرکت های دیگر نگهداری کنند.

مزایا و معایب تحصیل در کشور گرجستان

بله ، اما توجه داشته باشید که دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت بلافاصله نیست و پس از چند مدت که شرکت از لحاظ کاری فعال بوده و اقدام به پرداخت مالیات های خود کرده می توان درخواست را ارائه کرد. اگر به دنبال ثبت شرکت در گرجستان هستید باید بدانید که در این کشور بیش از ۹۵ درصد شرکت ها از نوع مسئولیت محدود هستند و شما برای ثبت این شرکت به حداقل یک سهامدار نیاز دارید که خود آن شخص می تواند مدیر عامل نیز باشد. ثبت شرکت در گرجستان نوعی از سرمایه گذاری است بنابراین توصیه می کنیم کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند از طریق ثبت شرکت در گرجستان و یا راههای دیگر سرمایه گذاری اقدام نمایند. در زمینه سرمایه گذاری در گرجستان حداقل سرمایه مورد نیاز 300 لاری است. افرادی که با مبلغی کمتر از این مبلغ تمایل به سرمایه گذاری داشته باشند می توانند به عنوان کارآفرین در گرجستان اقدام نمایند و از وکیل ثبت شرکت گرجستان استفاده کنند.

همراهی یک وکیل مجرب در زمینه ثبت شرکت و سرمایه گذاری می تواند نقش موثری در موفقیت شما داشته باشد. پیشنهاد ویژه ما به شما تماس با مشاورین مجرب ما در موسسه حقوقی ملک پور است. وکیل ثبت شرکت گرجستان و یا به طور کلی وکیل ثبت شرکت در دیگر کشورها، متخصص حقوق تجارت می باشد و وظیفه اصلی آن این می باشد که، اطمینان حاصل نماید معاملات یک شرکت با قوانین و مقررات شرکت مطابقت دارد. وکیل ثبت شرکت ممکن است، در یک شرکت حقوقی کار کند و یا به عنوان بخشی از تیم حقوقی شرکت کار نماید. وظایف اصلی وکیل ثبت شرکت های گرجستان یا دیگر کشورها، تهیه اسناد، ارزیابی مشارکت‌ ها و مذاکره در مورد معاملات است.

محصولات موسسه

خیر، در صورتی که شما هنوز آدرسی برای خود پیدا نکرده باشید می توانند از آدرس های آماده یا به اصطلاح legal tackle موجود استفاده کنید که مبلغ بسیار اندک در اختیار شما قرار داده می شود و شما بعد از اینکه محل خود را مشخص کردید می توانید آدرس خود را تغییر دهید. در رده بندی کلی، امارات رتبه 26، مالزی رتبه 12 و ثبت برند سنگاپور همچون سال‌های قبلی در رتبه 1 قرار دارد. امّا بر خلاف نوع قبلی، هر کدام از اعضاء در برابر قروض شرکت مسئول هستند. آیین ۸۳٪ از ساکنان گرجستان را مسیحیت ارتدوکس تشکیل می‌دهد و بعد از آن دین اسلام با ۱۰٪ فراوانی قرار دارد. و در شاهراه ارتباطی اروپا و آسيا میانی اروپای شرقی و آسيای غربی و در مسير جاده تاريخی ابريشم قرار گرفته است.

  • در نتیجه این مشاغل بدین ترتیب مجبور به ثبت سوابق دقیق تری نسبت به انواع دیگر نهادها می باشند.
  • همچنین شما می توانید محصولات تولیدی خود را در کشور های همسایه نیز به فروش برسانید و فروش محصولات خود را صرفا به این کشور محدود نکنید.
  • با سرمایه گذاری در گرجستان، برای مثال خرید املاک یا ثبت شرکت ها ظرف مدت کوتاهی به شما اقامت موقت گرجستان اعطا می شود.
  • ثبت شرکت در گرجستان اگر شما هم تصمیم به ثبت شرکت خود را در گرجستان ثبت کنید و ثبت شرکت در گرجستان انجام دهید پس همراه ما باشید تا نکات کلیدی…
  • بعلاوه، پرداخت هزینه ثبت نام سالانه 50 دلار برای شرکت های بزرگ در گرجستان ضروری می باشد.

در این شرکت، هر یک از شرکا سرمایه ای را به شرکت واگذار می کنند، بنابراین سور و ضرر بین همه ی آن ها تقسیم می شود. شرکت سهامی خاص، در واقع نوعی شرکت بازرگانی است، که در آن سرمایه به سهام مساوی تقسیم شده باشد. در این نوع شرکت، مسئولیت هر کدام از شرکا، مربوط به مبلغ سهام است، و در همین جهت، قروض شرکت به شرکای شرکت ارتباطی ندارد. چنانچه شرایط لازم را داشته باشید می توانید برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کنید. برای صرفه جویی در هزینه‌های خود و تسهیل شروع کار راه‌های ثبت شرکت را برای سرمایه‌گذاران شرح خواهند داد.

پس از صدور ویزای اقامت گرجستان برای موسس و خانواده وی، آنها حداکثر یک ماه فرصت دارند جهت تکمیل مراحل قانونی و اداری و دریافت کارت اقامت خود به کشور گرجستان مراجعه کنند. ثبت شرکت در گرجستان سبب اخذ اقامت گرجستان می گردد اما برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت باید شرکت شما در گرجستان فعال باشد و در اداره مالیات کشور گرجستان ثبت نام نموده باشید. در صورتیکه شرکت را ثبت کنید و فعالیتی نداشته باشید به شما اقامت تعلق نخواهد گرفت. همچنین شما نمی توانید با ثبت یک شرکت برای دو خانواده به عنوان شریک اقامت دریافت نمایید و هر خانواده به تنهایی باید حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای ثبت شرکت را انجام دهد. این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور به نگارش درآمده و هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام است و منع قانونی دارد.

ایده های اصلی پایه و اساس یک سیستم ثبت نام متمرکز است.ثبت شرکت در گرجستان تفلیس با مشتریان و شرکای خود فعالیتی هماهنگ انجام می دهد. زمانی که بخواهید ازاقامت گرجستاناز طریق ثبت شرکت را اخذ نمایید باید این نکات را رعایت کنید تا برای شما مشکلی در دریافت اقامت دائم پیش نیایید. یکی از این موارد این میباشد که برای شرکت خود زمانیکه نیروی کاری استخدام میکنید باید توجه داشته باشید که حقوق و دستمزد پرسنل را باید طبق وزارت کار گرجستان پرداخت نمایید و در کنار آن باید بیمه پرسنل را به صورت ماهانه پرداخت کنید و تحد پوشش بیمه قرار دهید . در نظر داشته باشید که برای ثبت شرکت در گرجستان ، خودتان به تنهایی می توانید صاحب کل سهام شرکت باشید ولی اگر قصد دارید سهام دار دیگری را اضافه کنید و خواهان اخذ اقامت گرجستان هستید به این نکته توجه نمایید که سهام متقاضی نباید کمتر از 25% باشد. ثبت شرکت در گرجستان بدون دشواری و پیچیدگی و به سادگی صورت می گیرد، که فرد موسس با آشنایی با زبان انگلیسی به راحتی می تواند به تنهایی فرایند ثبت شرکت خود را طی کند، که البته برای سهولت و تسریع بیشتر، می توانید با پرداخت هزینه هایی، این پروسه را به وکیل های مربوطه واگذار کنید.