فرآیند ثبت شرکت تبلیغاتی

در این گفتار هلدینگ ملاصدرا، شما با شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تبلیغاتی آشنا می شوید. برای راه‌اندازی شرکت‌های تبلیغاتی می‌توان هر یک از قالب‌های کمپانی‌های تجاری را برگزید. با این حال، شرکت‌های با مسئولیت محدود و سهامی خاص و موسسات غیرتجاری به دلیل شرایط ثبت برند تجاری ساده‌تری که در قانون برای آنها در نظر گرفته شده است بهترین گزینه برای راه‌اندازی شرکت تبلیغاتی محسوب می‌شوند. _ داشتن دیپلم کامل متوسطه و داشتن حداقل 5 سال سابقه کار مؤثر در امور تبلیغات با تایید کمیته سازمان های تبلیغاتی یا مدرک تحصیلی معادل داشتن لیسانس.

تاسیس شرکت تبلیغاتی

مراجعه حضوری و دریافت راهنمایی های لازم به منظور ثبت شرکت تبلیغاتی. در این مقاله شرایط لازم برای ثبت شرکت تبلیغاتی را مورد بررسی قرار میدهیم. ثبت شرکت دارویی – شرایط ثبت شرکت دارویی – آغاز ثبت شرکت دارویی… مدارک هویتی شرکت که در صفحه ثبت شرکت سهامی خاص توضیح داده شده است. با واگذاری کارهای ثبت شرکت ثبت تغییرات ثبت برند تجاری و غیره مراحل پیشرفت کار خود را از راه دور کنترل کنید.

تنظیم و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلام های مربوطه برای اشخاص حقوقی. شرکت خود را با استفاده از تجربه کارشناسان و افراد متخصص ثبت کنید اگر هر سوالی در زمینه ثبت شرکت دارید کارشناسان ما به صورت رایگان به شما مشاوره می‌دهند. گروه کسب و کار ؛ بازار خبر ـ پیش از مراجعه به دفاتر مربوطه، این مدارک را تهیه کنید تا حداقل درگیر پروسه زمان‌بر نامه‌نگاری‌های اداری نشوید. اگر مجموعه تبلیغاتی فقط بخواهد فعالیت تبلیغاتی صرف داشته باشند و به فعالیتهای تجاری انجام ندهد بهتر است بصورت موسسه غیر تجاری ثبت شوند .

توجه داشته باشید که حتماً شماره تلفن همراه باید متعلق به خود فرد باشد و با کد ملی تطابق داده می شود. کاربر لازم است بعد از وارد کردن نام کاربری ، رمز عبور و کد امنیتی، گزینه ارسال را انتخاب کنید تا رمز یک بار مصرف برای تلفن وی ارسال شود و با وارد کردن رمز یک بار مصرف کلید ورود فعال شده و می تواند وارد پنجره واحد شود. کد و رمز عبور را وارد کرده و وارد سامانه می شوید تا نسبت به ثبت پرونده و بارگذاری مدارک درخواستی اقدام کنید. پس از اتمام مراحل ثبت نام، به بخش ثبت نام بروید که تصویر آن در عکس زیر نشان داده شده است. جهت مشاوره رایگان امور ثبتی و حقوقی خود فقط کافیست شماره تلفن خود را برای ما ارسال نمائید ، تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در کمتر از ۶۰ ثانیه با شما تماس بگیرند . شرکتی که با نام مخصوص برای انجام امور تجاری بین دو و یا چند نفر مسئول تضامنی تشکیل شود، شرکت تضامنی می گویند.

رسانه های تبلیغاتی عموما در هر گروه و پویشی فرق دارد؛ گرافیست ها، طراحان وب سایت، مطلب نویسان، ویراستاران و مدیران نوآور یک شرکت تبلیغاتی رابه مکانی خلاق تبدیل نموده اند. ( طبق ماده 2) مأموران وزارت ارشاد ملی که دارای صلاحیت‌های لازم باشند در اکثر مواقع می‌توانند به بررسی دفاتر کانون‌های آگهی و تبلیغات و چگونگی فعالیت آن‌ها بپردازند. توجه داشته باشید که اگر بصورت همزمان مسئولیت صاحب امتیازی و مدیرمسئولی را برعهده دارید در این مرحله گزینه صاحب امتیاز را انتخاب نمایید. همچنین باید سعی کنید تا با دقت هر چه تمام تر نام مناسبی را با توجه به معیارها و ارزش های فرهنگی برای شرکت تبلیغاتی خود انتخاب کنید. ما در این متن نگاهی به فرایند ثبت شرکت های تبلیغاتی خواهیم نمود و سعی خواهیم کرد تا شما را با حوزه فعالیت آن ها بیشتر آشنا کنیم.

مشاوره با کارشناسان لاوان

همچنین حداقل سرمایه ایی که برای ثبت این شرکت تعریف شده است یک میلیون ریال … سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی از نظر قانونی یک میلیون ریال است. متقاضیان حقوقی ثبت شرکت تبلیغاتی بایستی تقاضانامه خود را به مهر و امضا مدیرعامل برسانند. اگر متقاضی، دانش اموخته دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یا اقتصاد بازرگانی، روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات یا علوم اجتماعی در کلیه گرایش ها باشد، از حداقل ۵ سال سابقه کار، معاف است. کمیته سازمان های تبلیغاتی اداره کل ارشاد استان بایستی ۵ سال سابقه کار موثر متقاضی را احراز و تایید کند.

  • برای ثبت موسسه تبلیغاتی لازم است برای موسسه آدرس در نظر بگیرید ، موضوع فعالیت آنرا مشخص کنید البته این موضوع باید در چارچوب موضوعات مورد تایید وزارت ارشاد باشد .سپس برای موسسه خود نامی سه سیلابی انتخاب نمایید .
  • دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغ قسمت دوم جهت رشته بازاریابی در sixteen اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در…
  • شرکت های تبلیغاتی برنامه تبلیغاتی را برای مشتریان فراهم ساخته و بعد از فراهم سازی آن را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارد و بر چگونگی اجرای آن نظارت می کند.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بانک فایل پژوهشی معلمان محفوظ است.
  • یک شرکت تبلیغاتی شرکتی است خدمات مربوط به ایجاد، برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و همچنین سایر فعالیت‌ها در قالب بازاریابی یا پیشبرد فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • پس از اتمام مراحل ثبت نام، به بخش ثبت نام بروید که تصویر آن در عکس زیر نشان داده شده است.

از طرف دیگر سرمایه لازم برای تاسیس شرکت تبلیغاتی در عمل قطعا بیش از یک میلیون ریال است. در هر شرکت با مسئولیت محدود که تعداد شرکاء بیش از 12 نفر باشند باید دارای هیات نظار بوده و هیات نظار لااقل سالی یک مرتبه مجمع عمومی شرکاء را تشکیل دهد . ( م 109 ق. ت) هیات نظار مرکب از 3 نفر بوده که از بین شرکاء برای مدت یک سال انتخاب می شوند و اعضای هیات نظار نبایستی عضو هیات مدیره شرکت باشند. به موجب ماده 94 قانون تجارت، حداقل تعداد شرکاء در شرکت با مسئولیت محدود دو نفر خواهد بود.( دارای سن قانونی 18 سال تمام ) هر دو عضو شرکت باید سهامدار باشند،حتی یک درصد. از آن جا که طرح و تصویب اساسنامه و انتخاب مدیران و بازرسان و تعیین روزنامه و تنظیم اظهارنامه و … لزوماَ باید توسط کلیه موسسین انجام می گیرد چنین استنباط می شود که در شرکت های سهامی خاص کلیه تصمیمات در بدو تاسیس باید به اتفاق آراء اتخاذ گردد. متقاضی تاسیس شرکت تبلیغاتی بایستی حداقل مدرک دیپلم داشته باشد.

تضامنی بودن مسئولیت ها به این معنا است که در صورتی که دارایی های شرکت برای پرداخت… این نوع شرکت تبلیغاتی کاملا انحصاری و متعلق به تبلیغ کننده می باشد که تمامی کار هایی که یک شرکت تبلیغاتی خارجی (یا خارج ثبت تغییرات شرکت از شرکت) انجام می دهد را به خوبی اجرا می کند. سابقه موثر اشخاص به این معنی که در طراحی و اجرای برنامه های تبلیغاتی نقش موثری داشته باشند، که در صورتی که شخص از برنامه ای حذف شود، برنامه آسیب کلی می بیند.

لازم به ذکر است که موسسات مندرج در بند ” 1 ” باید از وزارت کشور و سایر ارگان های ذیربط مجوزهای لازم را دریافت دارند. برخی از شرکت ها دوست دارند کنترل نزدیک تری به تبلیغات داشته باشند، به همین خاطر از شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت خود استفاده می کنند. با ثبت شرکت فعالیت بنگاه در سایه حمایت های دولتی ثبت شرکت و قانون تجارت قرار می گیرد. میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد. مدارک هویتی موسسه که در صفحه ثبت موسسه غیرتجاری توضیح داده شده است. اگر قصد ثبت اختراع خود را دارید، اختراع خود را از اول کار تا آخر کار به صورت قانونی با قرارداد محرمانگی ثبت کنید.

چگونه شرکت تبلیغاتی بزنیم

در انواع شرکت های مندرج در ماده ۲۰ قانون تجارت قابل تشکیل می باشد. اعضا میبایست حداقل ۲ نفر + ۲ نفر بازرس باشند که بازرسین نباید از اعضا باشند. تیم تخصصی مشاوران با بیش از 36 سال تجربه فعالیت در خدمت شما عزیزان می باشد. بر اساس ماده 2 همین آئین نامه، موسسات به دو بخش تقسیم می شوند. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید.

نحوه ثبت و دریافت مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی

کپی مدرک تحصیلی و ارائه آن ( مدرک تحصیلی مدیر مسئول و صاحب امتیاز کانون تبلیغاتی). توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته برای تاسیس شرکت و موسسه غیرتجاری زمانی بین ۷ الی ۱۵ روز کاری انجام می باشد و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو, چه مقدار سرمایه, چه مقدار سهام و چه تعداد سهامدار داشته باشد. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق و صورتجلسه مهر و امضاء شده به موسسه حساب می شود. برای اطلاع از قیمت ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری بعد از تکمیل و ارسال فرم فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل فرمایید تا تفاوت را احساس کنید. با خواندن مطالب بالا متوجه می شوید که ثبت شرکت های فرهنگی و هنری و خبری و تبلیغاتی مراتب و موارد به ترتیب دشوارتری از سایر شرکت های عمومی دارد.

۱- ابتدا باید نامه شخص درخواست کننده به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان محل سکونت. به همراه امضاء افراد صاحب کانون تبلیغاتی و مدیر مسئول ارائه گردد. شرکت های تبلیغاتی قادرند به صورت فراگیر به ارائه خدمات بپردازند. و از کلیه ابزار های تبلیغاتی نظیر تبلیغات شبکه های اجتماعی، آنلاین، وب سایت و غیره استفاده نمایند. برای قید کردن همین لغت “تبلیغات” در موضوع فعالیت شرکت باید مجوز لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شود. ابتدا باید جواز موردنیاز را دریافت کنند بعد مراحل ثبت آن را طی کنند.