مدارک مورد نیاز ثبت نام ثنا شرکتهای خصوصی و تعاونی ها

بعد از ثبت اطلاعات اولیه با مدارک شناسایی خود (کارت ملی) به نزدیک ترین دفتر قضایی مراجعه کنید در آنجا احراز هویت نهایی صورت می گیرد و یک رمز برای تلفن همراه شما ارسال خواهد شد که می توانید از آن طریق وارد سامانه شوید. به نظر می‌رسد آشنایی با سامانه ثنا و ثبت نام سامانه ثنا برای عموم افراد ثبت برند یک امر ضروری است زیرا تمام خدمات قوه قضاییه به صورت الکترونیک و از طریق sana.adliran.ir انجام می‌گیرد. با مطالعه این مقاله هر فرد با مدارک ثبت نام سامانه ثنا آشنایی پیدا خواهد نمود و قادر خواهد بود تا شخصاً و به آسانی با اتصال به اینترنت، عملیات مربوط به ثبت نام غیرحضوری ثنا را انجام دهد.

ثبت نام ثنا

در راستای سرعت بخشی انجام امور محاکم، رفع اطاله دادرسی و جلوگیری از وقوع جرم، بخش گستره ای از خدمات سازمان قضایی کشور در بسترهای الکترونیکی ارائه می‌گردد. برای دسترسی به خدمات آنلاین قضائی به احراز هویت نیاز دارید. پس اگر به خدمات قضائی زیر نیاز دارید، در ادامه با ما همراه باشید. برای ثبت نام ثنا حضوری نیاز به کارت ملی و شناسنامه – شکاره موبایل به نام و یک قطعه عکس دارید و برای ثبت نام ثنا غیر حضوری نیاز به یک کارت بانکی با رمز پویای فعال. – حال می‌بایست کدی را که سامانه برای شماره موبایل شما فرستاده است را در کادر مشخص شده وارد نمایید و برای رفتن به مرحله بعد بر روی گزینه “تایید کد امنیتی” کلیک کنید. در قدم اول وارد صفحه اصلی سامانه ثنا به نشانی sana.adliran.ir شوید و بر روی گزینه ثبت نام برخط که در وسط صفحه قرار دارد کلیک نمایید.

سامانه ثنا چیست و چگونه در سامانه ثنا ثبت نام کنیم؟

البته در نظر داشته باشید ، عکس شما باید حتما اسکن شود ، زیرا در قسمت سایر اطلاعات از شما فایل اسکن شده عکس تان خواسته می شود و باید آن را آپلود نمایید. در گام بعدی اطلاعات شناسنامه ای خود مانند نام پدر ، محل تولد ، دین ، جنسیت ، وضعیت تاهل و …

مدارک لازم برای ثبت‌نام ، کارت ملی و شناسنامه و دارا بودن یک گوشی همراه میباشد. همانطور که قبل تر گفته شد یکی از مهمترین مدارکی که در پروسه مهاجرت به آن نیاز دارید گواهی عدم سوء پیشینه است که لازمه درخواست آن ثبت نام در سامانه ثنا می باشد. اطلاعات کافی در مورد این گواهی ندارید آموزش گواهی عدم سوء پیشینه چیست ؟ را مطالعه کنید. در صورتی که قبلا آن را دریافت کرده اید و حالا نیاز به ترجمه رسمی و اخذ تاییدات دادگستری و وزرات خارجه هستید با ما تماس بگیرید.

  • از جمله قابلیت‎های سامانه قضایی ثنا ثبت شکایات به صورت الکترونیکی است.
  • اما از دی ماه 99 و با راه اندازیسامانهاحراز هویت برخط قوه قضاییه، متقاضیانثبت نام ثنا، می توانند در منزل و به صورت اینترنتی، اقدام بهثبت نام الکترونیک ثنا نمایند.
  • البته گاهی اوقات از سایر مراجع مثل اداره مالیات، ادراه بیمه، کمیسیون های حل اختلاف، هیئت های داوری و … نیز صادر و ارسال می‌شود.
  • این بار درگروه مشاوره هیواتکتصمیم داریم تا با تولید و انتشار مقاله ای دیگر در خصوص مدارک ثبت نام ثنا در خدمت شما همراهان گرامی هیواتک باشیم.
  • برای ثبت نام سامانه ثنا امکان استفاده از گوشی تلفن همراه، کامپیوتر لپ‌تاپ و یا دسکتاپ به شرط داشتن دوربین (به منظور احراز هویت آنلاین) وجود دارد.
  • رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه درباره صدور فوری گواهی الکترونیکی عدم سوء پیشینه می گوید.

ابتدا، اطلاعات هویتی مانند شماره ملی، سریال شناسنامه و تاریخ تولد خود را درج کنید. استفاده افراد از سامانه ثنا منوط به ثبت نام در سایت ثنا می‌باشد و افرادی که قصد دارند از خدمات این سامانه استفاده نمایند ابتدا می‌بایست ثبت نام سامانه ثنا را انجام دهند. ثبت نام سامانه ثنا در حال حاضر به دو روش حضوری و اینترنتی قابل انجام است، در این مقاله به شما عزیزان نحوه ورود به سامانه ثنا را آموزش داده و همچنین مدارک ثبت نام سامانه ثنا را نیز خواهیم گفت. البته قابل ذکر است که تنها برخی از بانکها تقاضای شناسه قضایی میکنند. در مرحله اول شما باید اطلاعات خود را در سامانه وارد کنید و در مرحله دوم برای تایید صحت اطلاعات و احراز هویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

آخرین مقالات حقوقی

ابلاغیه به زبان ساده پیامی است که از طریق رسمی برای ابرای اعلام موضوعی برای یک یا چند مخاطب ارسال می‌شود. ابلاغ در لغت به معنی رساندن است و ابلاغیه به ورقه ای گفته می شود که از طرف مقامات دارای صلاحیت صادر می شود و مطلبی را ابلاغ می کند و به اطلاع می رساند. نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد. تنظیم دادخواست و شکایت‌نامه امری تخصصی محسوب می‌شود که رعایت اصول آن می‌تواند در نتیجه دعوا موثر باشد. بخش وکیل‌آنلاین در این قسمت نحوه نگارش دادخواست برای انواع دعاوی را آموزش می‌دهد. بنابراین ممکن است در یک موضوع واحد از فرم واحدی استفاده نشود و پس مطالب مندرج در این قسمت صرفاً جنبه ارشادی خواهد داشت.

تنظیم اوراق قضایی و قرارداد خدمات تنظیم دادخواست، شکوائیه و لایحه توسط وکیل متخصص تنظیم و ارجاع می‌گردد. آدرس دارالترجمه های رسمی در مشهد اگر می خواهید ویزا بگیرید یا اینکه قصد مهاجرت به خارج ثبت شرکت از کشور را دارید، باید مدارکتان را… در این مقاله، راهنمای ثبت نام غیر حضوری ثنا را به طور کامل بیان کردیم. روند ثبت نام برای اشخاص حقیقی با روند ثبت نام برای افراد حقوقی متفاوت است.

با استفاده از سامانه قضایی ثنا و نحوه ثبت‌نام گام‌به‌گام در آن از مراجعه طرفین دعوا به فضای دادگاه جلوگیری به عمل می‌آید. این جلوگیری باعث می‌شود تا روند پرونده سرعت عمل بیشتری داشته باشد و فضای دادگاه با تنش کمتری همراه شود. مراجعان به دادگاه برای برآورد امور قضایی خود با استفاده از سامانه ثنا در دریافت خدمات می‌توانند به راحتی بهبود شرایط را احساس کنند.

پس از وارد کردن این کد به و شماره همراه در سامانه ابلاغ ثنا، لازم است، هزینه احراز هویت ثنا را بپردازید. این روزها ابلاغ حضوری اوراق قضایی برچیده شده و تمامی ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ثنا در دسترس مخاطبان ابلاغ قرار داده می شوند. برای دسترسی به ابلاغیه ها در سامانه ثنا ابتدا باید ثبت نام انجام داد. به زبان ساده تر بدون طی کردن مراحل تغییرات شرکت و دریافت رمز شخصی نمی توان به ابلاغیه ها دسترسی پیدا کرد . موضوعی که امروز تصمیم داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم در رابطه با ثبت نام در سامانه ثنا در رابطه با موضوع طلاق بوده که غالب پرونده های خانوادگی را تشکیل داده و بسیاری از افراد درگیر آن بوده اند . بعد از وارد کردن کد ملی و رمز شخصی سامانه ثنا، یک رمز عبور موقت نیز به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که باید آن را نیز در اپلیکیشن وارد کنید.

• اگر از موبایل یا تبلت برای ورود به سامانه استفاده می کنید باید در قسمت نام کاربری و رمز عبور اعداد را به انگلیسی تایپ نمایید. • ارائه حساب کاربری مطابق مفاد مواد قانون آیین دادرسی الکترونیک و آیین‌نامه‌های آن انجام می‌شود. در این روش افراد اگر در مراکز استان ها زندگی می کنند، باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند؛ اگر هم در شهرستان های دیگری زندگی می کنند باید به یکی از شعبه های دادگستری مراجعه کنند. ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا​در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید. برای اکانت ثنا برای ایرانیان خارج کشور که مراحل ثبت نام را انجام داده اند این پیام بر روی صفحه مربوطه بعد از چند لحظه ظاهر می شود.

در آخرین کادر می‌بایست کد عددی که برای شما به نمایش گذاشته شده است را وارد نموده و در انتها بر روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید. توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام غیرحضوری ثبت نام ثنا مبلغ 9 هزار تومان است که در سمت راست تصویر به آن اشاره شده است. در مرحله دوم ثبت نام غیر حضوری، افراد باید با مراجعه به یکی از شعب دادگستری یا دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه احراز هویت خود را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که به تازگی احراز هویت الکترونیک نیز در سامانه ثنا راه اندازی شده است.