مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها چگونه است؟

در این مرحله باید آگهی شرکت را برای اطلاع رسانی در یک روزنامه کثیرالانتشار به چاپ برسانید. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری امکان ثبت اظهارنامه های مختلفی مانند ثبت نام، تمدید، ابطال و … همچنین، افراد می توانند آخرین وضعیت اظهارنامه های تجاری را از طریق این بخش مشاهده نمایند. در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید.

یکی دیگر از شرکتهای تجاری که با ارائه سهم به عموم مردم همراه است، سهامی عام می باشد. ثبت شرکت با سهامی عام به دلیل ارتباط با بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، قوانین و مراحل خاص خود را نیاز دارد و بهتر است تا با مشاوره و تجربه کافی به این حوزه وارد شوید. در این نوع شرکتها، بخشی از سرمایه توسط واگذاری سهام تامین می شود و نیاز به تهیه مدارک، و طی کردن مراحل خاص خود دارد.

سامانه اداره ثبت شرکتها

در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» ثبت شرکت کلیک نمایید. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید. مدیران شرکت با مسئولیت محدود امکان برگزاری مجامع را جهت امور شرکت دارند . این مدیران به مدت نامحدود عضو شرکت هستند مگر اینکه موردی دیگری در اساسنامه پیش بینی گردیده باشد.

فقط در مواردی که موضوع فعالیت شما نیاز به دریافت مجوز داشته باشد، باید آن را پیش از ثبت شرکت، از سازمان مربوطه دریافت کنید. پس از انجام مراحل در سامانه، برای دریافت پیش‌نویس آگهی به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید. ما به مشتریان خود به صورت کامل از zero تا one hundred شرایط را در مشاوره رایگانی که داریم اعلام می کنیم. به طور مثال برای راه اندازی شرکتهایی با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر عضو داشته باشید و حداقل سرمایه a hundred هزار تومانی اعلام کنید. اما برای کمپانی های سهامی خاص باید حداقل 5 نفر عضو داشته باشید با شرایط خاص خودش که در صفحه تخصصی این نوع شرکت به تفصیل توضیح داده ایم. در همه موسسات و شرکت ها اعم از تعاونی،تضامنی،مسئولیث محدود و…(به غیر از شرکت سهامی خاص) به هر دلیلی فرد یا افرادی تمایل به ادامه کار وهمکاری با شرکت رانداشته باشند در پی چند مرحله خروج ویا وارد کردن سرمایه انها صورت میگیرد.

آدرس اداره ثبت شرکت‌های کیش

یکی از بزرگترین نقاط قوت شرکت ها در مناطق آزاد معافیت مالیاتی می باشد. 3- در واقع مدیر در شرکت های نسبی مانند وکیل عمل می کند و باید از حق و حقوقی شرکت دفاع کند و باید پاسخگوی هیئت مدیره و سهامداران باشد. پاسخ این سوال نیز با توجه به نوع شرکتی است که برای ثبت انتخاب نموده اید.

از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید. همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید.

به طور کلی اشخاص به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود که با توجه به نوع باید نام آن ها را وارد نمایید. اطلاعات مربوطه در رابطه با اشخاص را وارد نمایید ، منظور افرادی هستند که دارای سمت و یا سهام می باشند . سپس در کادر مربوطه اسامی هیات مدیره شرکت، بازرسین و مدیرعامل شرکت را وارد کنید. در صورت ممتاز بودن نوع سهام توضیحات و امتیازات سهام را در قسمت توضیحات وارد کنید.

شرکتنامه مخصوص شرکت های با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی است و شرکت های سهامی و تعاونی نیازی به شرکتنامه ندارند.شرکتنامه در شرکت های با مسئولیت محدود رکن اساسی آن است،به طوری که عدم تنظیم آن سبب بطلان شرکت است. در این مرحله می بایست سمت اعضای شرکت (سمت مدیر عامل یا رئیس هیأت مدیره) تعیین گردد. با پر نمودن فیلد تاریخ شروع سمت، مدت تصدی، تاریخ ثبت تغییرات شرکت پایان اعتبار سمت و … مشخص کردن وضعیت حق امضاء و در نهایت کیک بر روی گزینه ثبت سمت شخص وارد مرحله بعد خواهید شد. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری). حالا که مجمع عمومی فوق العاده را در سایت انتخاب کردم، در قسمت تصمیمات جلسه، هیچ گزینه ای جهت تغییر روزنامه وجود ندارد.

می‌توانید با کلیک روی ثبت انواع صورتجلسه ، صفر تا صد انواع صورتجلسات تغییرات خود را به ما بسپارید. اگر منظور شما خروج از هیأت مدیره باشد، می توانید با اظهارنامه رسمی استعفا داده و منتظر تعیین جانشین شوید. بله، اگر شخصی نخواهد در شرکت خود فعالیت کند، می‌تواند آن را به شخص یا اشخاص دیگری انتقال دهد. هر یک از این روش‌ها، مزایا و معایبی دارد که با توجه به شرایط خود می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید. با سپاس فراوان از نظر خوب و پر انرژی شما، در این زمینه هر کمکی نیاز داشتید همکاران ما در خدمت شما هستن. لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از zero تا 100 همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن.

  • بیژن نصیری اعظم به عنوان مشاور مالکیت فکری ثبت بیش از ۱۰ علامت تجاری، حدود ۴۵ اختراع در معاهده PCT و ۵۰ اختراع و اثر ملی را در کارنامه خود دارد.
  • در اینجا قصد داریم به مطلب ثبت شرکت در ایران و مجموعا ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری بپردازیم.
  • رشد واردات و صادرات در سال‌های اخیر تقاضای بسیار زیادی برای ثبت شرکت در کیش در حوزه بازرگانی به وجود آورده است.
  • می‌توانید با کلیک روی ثبت انواع صورتجلسه ، صفر تا صد انواع صورتجلسات تغییرات خود را به ما بسپارید.
  • پس از این کد رهگیری به شما ارائه می شود و اداره ثبت پرینت آن را به شما خواهد داد که شرکا و مدیران باید پای آن را امضا کنند.
  • خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند.

کپی مدارک هویتی نام برده شده در بالا برای شریک یا شرکایی که قصد خارج شدن از شرکت را دارند. مجامع فوق العاده و صورت جلسه های نوشته شده در آن ها زمانی دارای وجاهت قانونی برای ثبت و اجرا هستند که حداقل به رای موافق دو سوم افراد حاضر در جلسه رسیده باشند. تعیین سیاست ها، خط مشی و اهداف راهبردی شرکت برای سال مالی جدید.

سایت ثبت شرکتها

نیاز هست مراقب قوانین مالیاتی باشید و برای اخذ کد های اقتصادی و ارزش افزوده خود اقدام کنید. در این قسمت تعدادی از مهم ترین مواردی را که بعد از ثبت شرکت باید رعایت کنید را به ثبت برند تجاری شما آموزش می دهیم. نوع شرکتمزایا، معایب، شرایط و نحوه ثبت هر کدام از شرکتهاشرکت مسئولیت محدود1- یکی از پرطرفدارترین ثبت شرکت در ایران شرکت های با مسئولیت محدود می باشد.

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. با این حال در سامانه ثبت شرکت‌ها، برای هر نوع از شرکت حداقل میزان سرمایه مشخص شده است. اما نکته مثبت داستان آن است که شما نیازی به مراجعه حضوری نداشته و کلیه کارها از طریق سامانه ثبت شرکت به آدرس (sherkat.ssaa.ir) صورت می‌پذیرد.

هر کدام از انواع شرکتها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که می توان آن ها را با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، در تهران یا سایر شهر های ایران و حتی خارج از کشور ثبت کرد. همچنین میتوانید با ورود به صفحه ثبت برند خود را با سریعترین روش انجام دهید. یکی از انواع شرکتهای تجاری که در کشور های مختلف دنیا قابل تاسیس می باشد و به عنوان آسان ترین و پر طرفدار ترین روش تاسیس شرکت شناخته می شود، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. این نوع تاسیس شرکت با حداقل 2 نفر و سرمایه a hundred هزار تومان آغاز می شود.

پست شد در : misc