مراحل دفاتر پلمپ ، نحوه پلمپ دفاتر ، پیگیری پلمپ دفاتر ، پیگیری پلمپ دفتر ، هزینه دفاتر پلمپ

پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود . با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند. نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد. چرا ؟ چون به زمانی که می گذارید و آزمون و خطا هایی که انجام می دهید و هزینه های قانونی که به خاطر آزمون و خطاهایتان چندباره پرداخت می کنید نمی ارزد. یعنی اگر تمام این هزینه های زمانی و مالی و روحی را پرداخت می کنید، در آخر جمع کنید، به خود می گویید، کاش از اول ثبت شرکت خود را به یک موسسه معتبر ثبتی سپرده بودم و این همه اذیت نمی شدم. ثبت شرکت با مسئولیت محدود نوعی از شرکت های تجاری است که حداقل با 2 شریک قابلیت ثبت دارد.

سوت پایان نگرانی های حسابداری و مالیاتی خود را به صدا درآورید. سپس دفتر کل، تعداد صفخات و تعداد جلد را انتخاب می کنیم وسپس کلید ذخیره ثبت تغییرات شرکت را کلیک می کنیم. با استفاده از علامت 047 می توان اطلاعات مربوط به سمت هر شخص را مشاهده نمود و یا اینکه آن را ویرایش نمود .

پیگیری دفاتر پلمپ پیگیری پلمپ دفاتر

در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید. کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

همیشه لازمه که قبل از انجام کاری راجع به آن مطالعه کنیم ، شرایط و ضوابط آن را بسنجیم ، از فواید و لزوم انجام آن کار اطلاع پیدا کنیم و روال و نحوه اجرای آن را بررسی کنیم . ما در این بخش شما را با خدمات مختلف آنلاین ثبت آشنا می کنیم . با توجه به اینکه ثبت طرح صنعتی به نوبت شما بستگی دارد، اما تقریبا زمانی حدود 1 الی three ثبت برند تجاری ماه برای ثبت کامل طرح صنعتی مورد نیاز است. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۴۷۸۷۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. در این قسمت امکان «ثبت شکایت»، «رهگیری شکایت» برای شما مقدور است.

  • در این مرحله، اظهارنامه پلمپ به شما نمایش داده می‌شود که در صورت تایید آن، گزینه مربوطه را انتخاب نموده و روی پذیرش نهایی کلیک کنید.
  • توجه داشته باشید که تا پایان سال 1400 برای دریافت پلمپ دفاتر سال 1400 و 1401 فرصت دارید.
  • پس بهتر است قبل از اقدام با کارشناسان در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.
  • به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت .
  • اگر دفاتر پلمپ دریافت نشود، امکان تسلیم اظهارنامه مالیاتی و همچنین دریافت کارت بازرگانی وجود ندارد.

© کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. گزینه ی انصراف وجود ندارد و در صورت عدم پیگیری هیچ شرکتی ثبت نخواهد شد. بله، تمامی سهامداران باید همه ی صفحات اساسنامه را ارسال نمایند. در حال حاضر ثبت شرکت در تهران صبر نموده و در روزهای آتی مجددا برای ارسال نام جدید اقدام نمایید. جهت پی گیری امور اداری و اخذ موافقت اصولی و یا هر موضوع اداری دیگری می توانید به شخصی که در شهر محل صدور موافت نامه است وکالت اعطا نمایید.

سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

در قسمت شعب، در جدول نمایش داده شده، در سطر مورد نظر، روی آیکون نمایش اطلاعات کامل،کلیک نمایید. در صفحه ی باز شده، نام کاربری و کلمه ی عبور شعبه به شما نمایش داده می شود. ۳.اداره ثبت شرکتها در پلمپ دفاتر تاخیر داشته باشد که فعلا احتمال ضعیفی است. 2.در حال حاضر از آنجا که دفاتر قانونی را بصورت خلاصه عملیات ماهانه ثبت می کنند یک دفتر 50 برگی روزنامه و یک دفتر 50 برگی کل کافیست و دفاتر طی سال تمام نمی شود.و دفاتر برای رسیدگی ماموران مالیاتی به اظهارنامه مالیاتی مالیات بر درآمد و ارزش افزوده در محل شرکت باقی می ماند. پس ثبت درخواست پلمپ دفاتر آنلاین، سامانه یک کد رهگیری به شما می‌دهد.

چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد. جهت اطلاعات بیشتر لطفا شماره تماس خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند یا خودتان می توانید با خطوط شرکت تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. پس از اینکه از طرف سازمان مربوطه در رابطه با پرونده شما جوابیه دریافت گردد، نخستین ثبت اقدام به بررسی مجدد پرونده و تنظیم مدارک برای روزنامه رسمی نموده و بلافاصله پس از تکمیل مدارک، آنها را برای دریافت آگهی و روزنامه رسمی ارسال می نماید.

ماده 8- چنانچه نتیجه کارشناسی نام،نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد این دستورالعمل باشد،مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی، به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد نماید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید .

«احراز هویت هوشمند» و امکان استفاده از «احراز هویت مبتنی بر ثنا قوه قضائیه» و راه اندازی «امضاء الکترونیک» به منظور عدم ارسال فیزیکی مستندات و عدم حضور فیزیکی متقاضی از طریق «درگاه ثبت من» از جمله اقداماتی است که در دست بررسی و انجام است. در حال حاضر تعدادی از خدمات سامانه‌های فوق در سامانه قابل بهره‌برداری است که کاربران می‌توانند پس از ثبت‌نام و ورود با نام کاربری خود و با «امکان احراز هویت دوعامله»، از این خدمات استفاده نمایند. اساسنامه نیز متناسب با نوع شرکت ماده های مشخصی دارد که در صورت نیاز باید اصلاح گردد . با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . انتخاب نام شرکت از موارد و ضوابط متعددی پیروی می کند که باید رعایت گردد تا مورد قبول کارشناسان واقع گردد .

اشخاص حقیقی با شماره ملی شان شناخته می شوند و اتباع خارجه که در ایران قصد ثبت شرکت را دارند باید اقدام به اخذ کد فراگیر نمایند که در این قسمت از سامانه می توانند با وارد کردن اطلاعات پاسپورت خود شناسه اختصاصی ( کد فراگیر ) دریافت کنند . در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم . به هر صورت تنها مرجع تهیه دفاتر قانونی که ما می شناسیم اداره ثبت شرکتهاست . من مدارک ام رو در تاریخ 29 مهر ninety six پست نمودم و زمان پذیرش هزینه های پلمپ در تاریخ 24 مهر میبایست پرداخت میشده که بنده تاریخ 30 مهر پرداخت نمودم. الان که نگاه میکنم در پیگیری مرسولات پستی ارسال مدارک و تائید شده توسط کارشناس قید شده در حالیکه در قسمت پرداخت هزینه قید شده “در صورت عدم پرداخت در زمان مقرر رخواست مورد نظر به صورت خودکار رد خواهد شد “. با توجه به تماسهایی که با موسسه سرمایگان در خصوص عدم تکمیل فرایند اخذ و پلمپ دفاتر می گیرند ،امکان دارد مثل سال گذشته برای شرکتهایی که برای اخذ دفاتر اقدام کردند ولی مراحل را کامل نکردند فرصت دو باره ای بدهند که فرایند را تکمیل و دفاتر را اخذ کنند.