نمونه اسم برای ثبت شرکت و برند نام فارسی برای ثبت برند و شرکت اسامی پارسی

با سلام دوست عزیز اول اسم تالارتان را یا بفرمایید یا فرم بالا رو پر کنید که همکاران استعلام بگیرند که قبلا ثبت نشده باشد چون اگر ثبت شده باشد یا حتی مشابه ش ثبت شده باشد شما نمی توانید اقدامی کنید. جناب بابایی شما خودتان باید ثبت برند آگهی تقاضای ثبت برند را در روزنامه رسمی چاپ کنید، در صورتی که ضرف یک ماه از اعلام ثبت نکنید پرونده شما رد شده و از ابتدا تمامی امور را باید انجام بدهید. سلام لطفا هزینه ای که برای خدامات ثبت برند دریافت می کنید بفرمایید.

زاپوس که از واژه اسپانیایی زاپاتوس میاد و معنی کفش می دهد و هولو که شرط میبندم این را نمیدانستید؛ در واقع یک اصطلاح چینی است. اسامی مجهولی مثل بربری و دیزنی با مجسم کردن چشم انداز و باورهای بنیانگذارانشان کار می کنند.اگر شما تنبل باشید یا زیادی به خودتان مغرور باشید، این ها می توانند انتخاب های خوبی باشند . اگر نکات و تجربیات دیگری در زمینه‌ی انتخاب نام برند دارید، خوشحال ثبت تغییرات شرکت می‌شویم آن‌ها را با دوستان خود در میان بگذارید. کافی است کمی به برندهای معروف ایران و نام‌هایی که برای برندها انتخاب شده نگاه کنید تا ببینید اصول انتخاب برند را نمی‌توان به سادگی در قالب یک چارچوب مشخص گنجاند و بیان کرد. این نام از دو قسمت haim به معنای خانه و rīc به معنای قدرت و فرمانروایی تشکیل شده است. هشت مورد از پادشاهان انگلستان دارای همین نام بوده‌اند.

  • جهت دریافت پیشنهاد نام برند به صورت رایگان و تخصصی می توانید در هر لحظه با ما در تماس باشید .
  • بهتره بیخیال بشید و یک اسم ۲ کلمه‌ای مرتبط یا تصویری انتخاب کنید.
  • عنوان‌هایی که در زبانی غیر از فارسی مثل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، ترکی، روسی و غیره بامعنا هستند نام تجاری لاتین محسوب می‌شوند.

نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند. قبل از شروع جلسات نام‌گذاری، اطمینان حاصل کنید که شخصیت کاربر یا مجموعه‌ای از شخصیت‌های مختلف را در اختیار دارید که می‌توانید از آن‌ها برای بررسی ایده‌های خود از منظر مشتری استفاده ثبت شرکت کنید. مشخص کردن شخصیت کاربر (پرسونال) به شما امکان می‌دهد تا در کفش افرادی که می‌خواهید محصولات و خدمات خود را بفروشید، قدم بگذارید، پس می‌توانید نامی را انتخاب کنید که با مشتریان خود طنین انداز باشد. با انتخاب اسم‌های عمومی نمی‌توانید در دنیای بازار رقابت کنید بخصوص اکنون که اینترنت و وب در زندگی روزمره کاربران نفوذ کرده است.

۲ اسم برند باید خاص باشد

زیرا استفاده صرف از افراد چپ مغز، منجر به این می شود که اسم انتخاب شده خیلی توصیفی شود. آنهایی که قلبا به فکر سود و انتفاع شرکت هستند و همچنین مطمئن شوید که هم از افراد راست مغز وهم از افراد چپ مغز استفاده کرده اید. گاهی اوقات عاقلانه اینست که اندکی کلی نگرتر باشیم تا مجبور نشویم که نام شرکت را عوض کنیم یا خود را محدود به فعالیت در همان زمینه اولیه کنیم .

خود دیجی‌کالا این کار را برای کسب و کارهای جدیدی که راه‌اندازی کرده استفاده کرده و به نظر می‌رسه نامگذاری موفقی هست. مثل دیجی استایل که نام فروشگاه آنلاین پوشاک هست و همه می‌دونیم که پوشاک و مُد ربطی به صنایع دیجیتال نداره اما نام، پیام اصلی خودش را به خوبی منتقل می‌کنه. پیام اینه که “این فروشگاه آنلاین وابسته به موفق‌ترین برند فروش آنلاین در ایران هست.”

انتخاب اسم برند انگلیسی

مثلا اگر اسنپ اسمش یک کلمه‌ای نبود چطور می‌تونست اسنپ فود / اسنپ کیو / اسنپ باکس و … سلام نتیجه استعلام تا ساعت 13 به اطلاع شما خواهد رسید. ما همکارانی داریم که در این زمینه متخصص می باشند و می توانند تجربیاتشان را قبل از ثبت به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند. شماره تماس خود را جهت دریافت پیامک استعلام به طور صحیح وارد کنید. در عرض چند دقیقه یا نهایت یک ساعت، پیامک نتیجه استعلام را به شماره ای که وارد کرده اید ارسال می نماییم.

مرحلۀ اول: از تعریف هویت برندتان شروع کنید

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . پس از اینکه از صفحه استعلام برند ، از قابل ثبت بودن برند مورد نظرتان اطمینان خاطر پیدا کردید، می توانید با اطمینان بیشتری و آزمون و خطاهای کمتری نسبت به ثبت برندتان اقدام نمایید. با ارسال روزنامه رسمی دوم از طریق وکیل درخواست آگهی انحصاری ۱۰ ساله ثبت علامت تجاری را به اداره مالکیت صنعتی می دهیم. اگر۳۰ روز گذشت و هیچ اعتراضی وجودنداشت، در این زمان همه چیز آرومه و خیلی سریع درخواست آگهی دوم را می دهیم. سلام خانم محبی سپاسگزاریم از لطف شما، بله امکانش هست خیلی راحت با اخذ عضویت اتاق بازرگانی، البته بستگی به برند شما هم داره شاید اصلا نیاز نبود.

نام دختران اسامی خاص برای کسب و کار اینترنتی و سنتی

برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید . این لیست یک نمونه کوچک از نمونه اسم های شرکت می باشد و شما عزیزان میتوانید اسم های تخصصی تر و مرتبط تر با مجموعه خود از ما دریافت کنید . برای هر شرکت فنی مهندسی داشتن یک اسم استوار پایه ای برای آن محسوب می شود و قادر می باشد یک مزایایی برای کسب و کار باشد. دارا بودن یک نام مناسب برای شرکت مهندسی باعث پیشرفت و نیز بالا رفتن سطح خدمات رسانی و شهرت یک شرکت فنی خواهد شد . برای برقراری ارتباط با ثبت شرکت ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا با شما تماس بگیرند.

نام برند شما باید با توجه به پنج اصل سادگی، بامعنایی، متفاوت بودن، آینده‌نگری و بین‌المللی بودن انتخاب شود. درخواست نام برند تجاری که با ماده ۲۱ قانون حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان در تعارض باشد. ما در موسسه میزان به صورت رایگان و فوری برند هایی را که در فرم زیر وارد کرده باشید استعلام گرفته و نتیجه را به اطلاع شما خواهیم رساند. استفاده ار یک نام کلی برایت تمامی محصولات یک شرکت مثلا IBM. مابکل رادر این پیشنهاد را میدهد که میتوان از کلماتی استفاده کرد که باعث به وجود آمدن تجربه ای بشود.دلنشین بودن ، احساسی بودن، پر توان بودن و … از مسائل مهم در این موضوع می باشد. “نشان ” یا نشان تجاری بکار برد تا راه نفوذ کلمات بیگانه را بر فرهنگ فارسی سد کنیم.

زیرا که در این صورت باعث اذیت و تکراری شدن در چشم مخاطب های خود خواهید شد. استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید. اول این که از این اسم ها در اینستاگرام افراد زیادی استفاده کرده اند و اگر شما هم بخواهید از این نوع نام ها در پیج خود استفاده کنید مجبورید به آن پسوند اضافه کرده و یا نام بلند تری را انتخاب کنید. البته میتوانید در کنار استفاده از نام مربوط به شغل و موضوع پیج از نام فروشگاه خود نیز استفاده کنید. ممکن است مجبور باشید چندین جلسه طوفان فکری برگزار کنید.

پست شد در : misc