پیگیری ثبت شرکت؛ سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست️

مناطق آزاد بدلیل اهمیت و آزادی وارد کردن دستگاه های تجاری بهترین نقاط برای سرمایه گذاری هستند. زیرا از این طریق می توان بسیاری از هزینه های راه اندازی دستگاه و جابجایی دستگاه را داخل کشور و گمرکی را حذف نمود. و با فراغ بال بستری به دنبال توسعه و گسترس فعالیت های اقتصادی خود باشیم.

افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد. در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند.

از جمله کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید، معرفی شرکت خود به سازمان امور مالیاتی و دارایی (ترسناک ترین قسمتی که خیلی ها به آن فکر می کنند) و پلمپ دفاتر مالیاتی تان به طور سالانه می باشد. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد. خیر در حال حاضر برای ثبت شرکت نیاز به سوء پیشینه ندارید و کلیه مراحل از zero تا a hundred مراحل توسط موسسه ما انجام میشه و شما کار رو آماده تحویل می گیرید. بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان. خیر نیازی به حضور شما نیست و از طریق واتس آپ می تونید تصویر مدارک رو برای ما ارسال کنید. من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم.

آدرس هر شرکت محل قانونی و نشانی معتبر آن است که در آگهی تاسیس اعلام می شود، تغییر آدرس شرکت بدلیل تغییر مکان فیزیکی دفتر مرکزی یک شرکت صورت میگیرد که باید ثبت و آگهی شود. ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر. یعنی معمولا پس از شروع کار و یا در ادامه گسترش و افزایش تخصص افراد، شرکت ها نیاز می بینند تغییراتی در موضوع فعالیت، عنوان و نام ثبت برند شرکت و در برخی موارد رایج تر تغییراتی در اعضای هییت مدیره، مدیر عامل و یا محل کار شرکت ایجاد کنند. هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند.

زمان ثبت شرکت

سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. هنگام تاسیس و ثبت شرکت با مسولیت محدود باید تعداد اعضای هیئت مدیره و یا سهامداران شرکت را مشخص کنید.حداقل اعضا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ۲ نفر میباشد . زمانی که قصد دارید در سامانه ثبت شرکتها ، تغییرات شرکت خود را ثبت کنید بایستی فرم صورتجلسه تغییرات را تکمیل کنید.

سامانه ثبت شركت ها

همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است. با وجود این، کمترین مبلغ برای انجام این کار را عرفاً یک میلیون ریال در نظر می‌گیرند. گفتنی است که امکان انتشار سهام برای این شرکت‌ها وجود ندارد و تمام سرمایه نقدی شرکت باید پیش از تشکیل شرکت تأمین شده باشد. همچنین باید اشاره کرد ثبت تغییرات که شرکا می‌توانند مدیر شرکت را از میان خود یا خارج از مجموعۀ خود برگزینند. هر گاه دو یا چند شخص بخواهند فعالیت‌های تجاری خود را تحت یک نام مشترک پیش ببرند، ساده‌ترین شکل شراکت قانونی ثبت شرکت تضامنی است. امروزه در بیشتر کشورها و نظام‌های حقوقی این نوع از شرکت‌ها تعریف شده‌اند و بسیار مورد توجه کارآفرینان قرار دارند.

مراحل ثبت شرکت

نابتدا با تنظیم صورت جلسه و سپس با صدور آگهی تغییرات در روزنامه رسی کشور باید اقدام به ثبت تغییرات کرد. صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. در هنگام انتخاب نام و اسم برای شرکتهای تجاری در انواع مختلف، باید در نظر داشته باشید که قوانین خاصی برای آنها وضع شده است. به عنوان مثال این اسم نباید لاتین باشد و باید ریشه و اصل آن فارسی باشد.

  • سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.
  • در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد .
  • این در حالی است که به سادگی و با یک تماس تلفنی می توانید همه این کارها را انجام دهید و دیگر زمانی را هدر ندهید.
  • پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد.
  • در حالت سوم این امکان وجود دارد که صورتجلسه ی شما مردود اعلام شود که توسط ابلاغیه به شما اطلاع داده می شود.
  • از جمله اقدامات اولیه برای ثبت شرکت تصمیم درباره تعیین موضوع فعالیت شرکت است که حدود عملیات و فعالیت شرکت را مشخص می کند.

با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که ثبت شرکت به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. پس از ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد.

بدین صورت که یک نام می تواند به درجه بالایی از قدرت شرکت را برساند و یا یک نام نمی تواند فایده مثبتی برای شرکت داشته باشد . با توجه به اولویت 5 نام پیشنهاد می شوند و کارشناس مربوطه یکی از آنها را تایید خواهد کرد. 4ـ 19ـ در صورت تصمیم عده ای از شرکاء که سهم الشرکه آنها بیش از نصف سرمایه شرکت باشد. 3ـ سعی شود در نام شرکت از نام شرکاء استفاده نشود، اسم شریکی که در نام شرکت قید شود، حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را داشته و در بدو امر مسئول پرداخت کلیه قروض و تعهدات شرکت خواهد بود ( م 95ق ت). ۹ـ مدیران شرکت و اشخاصی که حق امضاء دارند ……………………………………………………………………………………………………. ۶ ـ میزان تعهد هریک از مؤسسان و مبلغی که پرداخت کرده اند با تعیین شماره حساب و بانکی که وجوه پرداختی در آن واریز شده است، در مورد آورده های غیر نقدی تعیین اوصاف و مشخصات و ارزش آن به نحوی که بتوان از کم و کیف آورده های غیرنقدی اظلاع حاصل نمود………..

شرکت‌های مختلط غیر سهامی بین چند شریک با مسئولیت محدود و چند شریک ضامن بدون انتشار سهام شکل می‌گیرند. مسئولیت گروه اول به میزان آورده‌شان است، اما گروه دوم مسئول تمام قرض‌هایی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی‌های مجموعه پدید بیاید. اختیار انتخاب مدیران در دست شرکای ضامن و حق نظارت بر عملکرد آنها بر عهدۀ شرکای با مسئولیت محدود است. در واقع، ثبت شرکت مختلط غیر سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است.