پیگیری ثبت شرکت؛ سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست️

خوب خوب یکی از مهم ترین و شیرین ترین کاری که در زمان رونق گرفتن کسب و کارتان به شما حسابی حال خوب می دهید آرامش در خصوص امنیت برند شما می باشد. ما با برند یا همان ثبت علامت تجاری یا نشان تجاری شما کسب و کار شما را انحصاری برای شما خواهیم کرد. اگر بخواهید فعالیت تجاری و یا غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. شما با ارتباط با موسسه حقوقی آگاه ثبت به صورت غیر حضوری و با مشاوره رایگان میتوانید شرکت خودتون رو ثبت کنید. برای انتخاب نام شرکت باید قوانین و مقررات مربوطه رعایت گردد چنانچه برای انتخاب به صفحه پیشنهاد نام مراجعه کنید و یا با مشاورین موسسه در تماس باشید .

  • لازم به ذکر است که کد فراگیر هم به اشخاص حقوقی خارجی تعلق میگیرد و هم به اشخاص حقیقی خارجی.
  • ما قبل و بعد از ثبت شرکت به صورت تلفنی و یا حضوری تمام اطلاعات اولیه مورد نیاز را به صورت راهنمای ثبت شرکت در اختیار شما قرار می دهیم.
  • در مرحله ششم مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق کلیه اشخاص شرکت قید می گردد.
  • چون همه شرکت ها در بخش خصوصی توسط این سازمان ثبت و اعتباردهی می شوند.
  • از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند.

اما کافیست به اداره ثبت، اداره مالیات و دارائی، دادگاه های حقوقی و سایر مراجع مرتبط سر بزنید. در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که ثبت یک شرکت خدمتی است که از طریق شرکتی خاص به شما ارائه می شود. مبلغی که شما پرداخت می کنید به طور کلی به three ثبت شرکت در تهران دسته تقسیم می شود. لازم به ذکر است که خدمات ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی یا به صورت تلفنی پول اضافی را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

آدرس اداره ثبت شرکتها در تهران

چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. در صورتی که پرونده از لحاظ قانونی و مدارک ارسالی توسط کارشناسان اداره دارای ایراد باشد پرونده رد می شود و متقاضی موظف می باشد نسبت به تنظیم و ثبت مجدد اوراق و طی شدن مراحل از ابتدا اقدام نماید. ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن. برای اطلاع دقیق از هزینه های ثبت شرکت در تمام نقاط ایران، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است . در این مرحله، شما باید سمت مورد نظر (مانند مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره ) و تاریخ شروع فعالیت های آنها را وارد کنید.

ثبت شرکتها سامانه

کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید. از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم. کارشناسان دایره حقوقی افرادی می باشند که بعد از مرحله داده آماری بررسی پرونده ها را انجام می دهند.

لذا توصیه می نماییم هنگامی که تصمیم به جستجو و استعلام اطلاعات شخصیت حقوقی مورد نظرتان را دارید، حداقل نام کامل آن را از قبل داشته باشید. 3- پس از آنکه مطابق با بند دوم اقدام نمودید باید کلید “جستجو” را کلیک نمایید که پس از آن مشخصاتی مانند شناسه ملی، نام شخصیت حقوقی، نوع شخصیت، سازمان ثبت کننده، وضعیت و همچنین در صورتی که شخصیت حقوقی مورد نظر شما توضیحاتی داشته باشد، توضیحات آن در کادر مربوطه نمایان می شود. آنلاین ثبت مفتخر است در رزومه سالهای خدمت خود بیش از ۳۰۰۰۰ ثبت شرکت ،بیش از ۱۰۰۰ ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی به عنوان اولین موسسه در کشور و همچنین افتخار همکاری با برترین شرکت ها و برندهای کشور عزیزمان در حوزه داخلی و بین المللی را داشته است . شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را برای پذیره نویسی یا فروش در بورس اوراق بهادار یا توسط بانک ها عرضه نماید یا با انتشار آگهی و اطلاعیه یا هر نوع اقدام تبلیغاتی برای فروش سهام خود مبادرت کند. سرمایه شرکت سهامی خاص به وسیله خود مؤسسین تأمین می شود و حق صدور اعلامیه پذیره نویسی را ندارند. جالب است بدانید که در سهامی خاص، هیچ محدودیتی در انتخاب زمینه فعالیت نخواهید داشت و می توانید با ثبت آن ، تا سقف 5 الی 10 برابر میزان سرمایه خود ، از وام و تسهیلات بانکی استفاده کنید .

مراحل نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

برای جستجوی شرکت باید از انتخاب محل جغرافیایی و تاریخ ثبت اجتناب نمود. مهمترین تفاوت اختراع و طرح صنعتی در این است که در طرح صنعتی، شکل ظاهری محصول و یا بسته بندی آن به ثبت می‌رسد در حالی که در اختراع کارایی، نوآوری، نحوه عملکرد و فرمول، ثبت می‌شود. تبصره می باشد که در جلسه مورخ ………… مؤسسان شرکت، مجمع عمومی مؤسس به تصویب رسیده است.

اگر در این زمینه سوالی دارید با مشاوره ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ها ارسال کنید. پایه و اصول درست یک فعالیت اقتصادی در هر کشوری مستلزم انجام مراحل قانونی ثبت شرکت و اطلاع رسانی درست کارکرد آن فعالیت به اداره مالیات می باشد. ثبت شرکت بصورت صحیح و با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که شروع یک فعالیت اقتصادی به آن نیاز دارد نیازمند علم و تجربه کافی بوده و در توان وکلای باسابقه ثبتی می باشد. مسائلی اعم از انتخاب نام شرکت، تحریر صحیح موضوع فعالیت شرکت، مشاوره صحیح و درست در زمینه میزان سرمایه اولیه شرکت و …. لذا تهران ثبت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان گرامی، مشاوره های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و موارد پیرامون به آنان داده و با تخصیص بهترین وکلای ثبتی این مهم را در راستای خدمت رسانی درست، دقیق و بموقع به آنان، لحاظ داشته است.

زیرا برای ثبت شرکت سهامی خاص بایستی حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت را در حسابی به نام شرکت در حال تاسیس سپرده گذاری کنید. هر گاه دو یا چند شخص بخواهند فعالیت‌های تجاری خود را تحت یک نام مشترک پیش ببرند، ساده‌ترین شکل شراکت قانونی ثبت شرکت تضامنی است. امروزه در بیشتر کشورها و نظام‌های حقوقی این نوع از شرکت‌ها تعریف شده‌اند و بسیار مورد توجه کارآفرینان قرار دارند. در شرکت‌های تضامنی، مسئولیت پرداخت قرض‌های احتمالی بر عهدۀ تمام شرکا خواهد بود.

با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود. مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت را وارد کرده و دکمه گام بعدی را بزنید. در گام دوم مشخصات متقاضی و شخصی که جهت گرفتن اسناد به اداره معرفی میکنیم را قید مینماییم.

شرکت سهامی‌عام، شرکتیست بازرگانی حتی اگر علت فعالیت آن، انجام امور بازرگانی نباشد که سرمایه‌‌ی اولیه آن به سهم های متعدد تقسیم‌ می شود که بخشهایی از این سرمایه از طرق مختلف مانند فروش سهم به عموم مردم تأمین‌ می‌شود. در شرکت سهامی‌ عام، تعداد افراد سهام‌ دار نبایستی از سه نفر کمتر باشد و مسئولیت افراد سهام دار، محدود به مبلغ سهام آنها می شود. در ثبت شرکت سهامی عام، عبارت «شرکت سهامی عام» می بایستی حتما قبل از نام شرکت یا بعد از آن، بدون هیچ فاصله یا واسطه ای با نام شرکت در تمامی اوراق و اطلاعیه‌ها و آگهی‌های شرکت به طرزی خوانا قید شود.

خیر برای ثبت شرکت اجباری نیست و اصلا نیازی نیست، اما اگر شرکت شما در زمینه بازرگانی هست و تصمیم به فعالیت دارید در ادامه برای شروع کار باید کارت بگیرید. خیر در حال حاضر برای ثبت شرکت نیاز به سوء پیشینه ندارید و کلیه مراحل از zero تا one hundred ثبت تغییرات مراحل توسط موسسه ما انجام میشه و شما کار رو آماده تحویل می گیرید. بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان. خیر نیازی به حضور شما نیست و از طریق واتس آپ می تونید تصویر مدارک رو برای ما ارسال کنید.

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان ثبت برند گرامی انجام می دهد . باید توجه داشته باشید که ثبت شرکت با ثبت شرکت نامه متفاوت بوده و موارد و مراحل و حتی دفاتر آن متفاوت خواهد بود. در صورتی که صورتجلسات ارسالی نیاز به رفع نقض باشد ، برای شما ارسال می شود و در غیر این صورت اگر مورد تایید باشد ، صورتجلسه تایید شده برای صدور آگهی به روزنامه رسمی ارسال می شود . فعال می شود و لازم به ورود اطلاعات است .برای ذخیره اطلاعات وارد شده دکمه ذخیره را وارد نمایید .

در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند. اخذ کارت بازرگانی بعد از ثبت شرکت اولین نیاز هر شخص یا شرکتی است که می خواهد تجارت کند.