چگونه ثبت شرکت رایگان انجام دهیم؟

پس از تهیه تمامی مدارک بالا و تحویل آن ها به شرکت ایلیا، کارشناسان حقوقی و ثبتی این مجتمع با بهره گیری از تجارب و اقدامات قبلی خود در راستای ثبت شرکت ها امور مربوط به ثبت شرکت پیمانکاری شما را در کم ترین زمان به پایان خواهند رساند . این ثبت برند شرکت ها باید دارای تخصص در امر ثبت شرکت های پیمانکاری باشند و از افرادی که در زمینه انجام این امور تخصص دارند استفاده شود. در این مقاله از انواع شرکت های پیمانکاری تا مراحل ثبت این نوع شرکت ها برای شما مواردی را بازگو خواهیم کرد .

  • برای این کار کافیست با ما تماس بگیرید و از همکاران ما درخواست اعزام مشاور در محل داشته باشید.
  • در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها.
  • شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد.
  • ثبت شرکت در منطقه های آزاد در صورتی است که برخی از شهرهای کشور که شهرهای بندری یا غیربندری باشند،مطابق با قانون در منطقه آزاد محسوب میگردد و می توان شرکت را در مناطق آزاد به ثبت رساند.
  • در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود.
  • ثبت نوول با ارائه خدمات اختصاصی مجرب که سالها در این زمینه فعالیت داشته و کاملاً تخصصی در انجام امور پشتیبان شما خواهد بود و گام به گام تمامی امور ثبتی شما را انجام می دهد و شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود. این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره می‌شود. هر گونه تصمیم سهامداران یا شرکا برای کاهش سرمایه شرکت نیز باید به همین روال آگاهی‌رسانی شود. ما با سابقه 20 ساله در امور ثبتی به شما این اطمینان را میدهیم که هیچ چیزی ثبت تغییرات شرکت برای ما غیر قابل ثبت نیست ما در تمامی مراحل کنارتان هستیم. برترین کارشناسان حقوقی را در بستری فناورانه برایتان گرداوری نموده ایم تا به سرعت به نیازهای مشتریان که بزرگترین دارایی های این موسسه هستند خدمت رسانی کنند. در شرکت سهامی خاص، هر یک از اعضا فقط به میزان سرمایهای که با خود میآورند مسئولیت قانونی دارند.

از این هفت نفر ۳ نفر به عنوان هیئت موسس و یک نفر به عنوان نماینده در اداره کل تعاون می باشند. برای تایید اساسنامه در مجمع عمومی موسس در هنگام ثبت شرکت تعاونی باید حداقل دو سوم از اعضای مجمع پس از بررسی اساسنامه با آن موافقت نمایند. برخلاف سایر شرکتها اوراق ثبتی شرکت تعاونی باید در ۴ نسخه تنظیم و امضا شوند.

لازم است که بدانید تاسیس شرکت بصورت کاملا رایگان امکان پذیر نبوده و تقریبا غیر ممکن است. شما با مطالعه این مقاله قادر به ثبت شرکت با حداقل ترین هزینه ها خواهید بود. برای ثبت شرکت در کرج به صورت آنلاین و غیرحضوری شما می توانید به صورت تاثیرگذار و حرفه ای اقدام نمایید بدین صورت که پس از مشاوره با کارشناسان ارزان ثبت و ارسال مدارک لازم برای ثبت شرکت ، ثبت شما به صورت آنلاین توسط کارشناسان مجرب به صورت اختصاصی انجام می گیرد.

پیگیری درخواست سامانه ثبت شرکتها

در شرکت های سهامی عام قسمتی از سرمایه شرکت از طریق فروش اوراق مشارکت و یا سهام از طریق بورس اوراق بهادار به افراد عام جامعه تامین می گردد و سهام این دسته از شرکت ها در بورس به خرید و فروش می رسد. جهت ثبت و راه اندازی یک شرکت سهامی عام شما به تعداد بیشتری افراد نیاز دارید تا بتوانید از طریق آن ها سرمایه مورد نیاز را جذب سیستم کاری شرکت کنید و از این نظر محدودیتی در تعداد افراد سهام دار وجود ندارد. ثبت نوول مفتخر است که توانسته در طی سالیان فعالیت خود در کشور با بهره گیری از وکلا و حقوقدانان برجسته و متخصص خود و ارائه سریع خدمات بی وقفه رضایت مشتریان خود را جلب نماید. انتخاب موضوع فعالیت، سرمایه و حتی انتخاب نام شرکت، نیازمند مشاوره نیز هستید!

برای اطلاع از این مدارک میتوانید با برقراری تماس تلفنی با یکی از شعبه های ثبت بینش از مدارک مورد نیازی که باید آماده کنید مطلع شوید و یا به مقالاتی که در روزهای آینده به اشتراک خواهیم گذاشت مراجعه نمایید. شما میتوانید پیش از انجام این کار با کارشناسان ثبت شرکت بینش تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در مورد نحوه ثبت شرکت و یا هزینه های مرتبط با آن را در اختیارتان قراردهند. همچنین از مزایای شرکت مسئولیت محدود میتوان به این مسئله اشاره کرد که امکان انتخاب هیئت مدیره خارج از شرکا، جابجایی آسان شرکا (ورود و خروج)، عدم نیاز به واریز سرمایه اعلامی اولیه و بار مسئولیتی بسیار پایین می‌توان دید. زمانی که شما تصمیم می گیرید شرکتی را تاسیس کنید اولین قدم برای راه اندازی شرکت طی کردن مراحل قانونی ثبت شرکت می باشد که موسسه حقوقی بینش از جمله معتبرترین و باتجربه ترین شرکت های ثبت می باشد.

شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل three عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد). برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تهران باید علاوه بر انجام فرآیند ثبت شرکت، کد اقتصادی و کد کارگاهی بیمه را نیز دریافت کنید. پس چه بهتر که در ابتدا از طریق پنجره واحد اقدام کنید و با دریافت هم‌زمان آن‌ها، در وقتتان صرفه‌جویی کنید.

ثبت شرکت رایگان

گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است. حق‌الوکاله ثبت شرکت هزینه‌ای است که برای تنظیم مدارک و پیگیری امور پرداخت می‌شود. وارد کردن اطلاعات به سایت اداره ثبت، تعیین و نهایی کردن نام شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، تنظیم اساسنامه، تدوین صورت‌جلسه هیئت موسسان، تنظیم شرکت‌نامه، نوشتن تقاضانامه و… مهم‌ترین اموری هستند که وکیل موسسه برای تنظیم مدارک تاسیس شرکت شما انجام می‌دهد.

هزینه های ثبت شرکت چقدر می باشد ؟

موسسه حقوقی ثبت نوول با داشتن کارشناسان و مشاورین مجرب حقوقی خود کلیه ی امور ثبتی (ثبت شرکت ، ثبت برند و علامت تجاری ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت اختراع و کلیه صورت جلسه تغییرات شرکت ها ) را برای شما از ابتدا تا انتها انجام میدهد . ثبت نوول با ارائه خدمات اختصاصی مجرب که سالها در این زمینه فعالیت داشته و کاملاً تخصصی در انجام امور پشتیبان شما خواهد بود و گام به گام تمامی امور ثبتی شما را انجام می دهد و شما را در این زمینه راهنمایی می کند. انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه در این جلسه انجام می‌گیرد. مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد.

تمرکز ما بر روی ارائه خدمات با کیفیت و جذب مشتری از طریق مشتریان قبلی می باشد. برای استفاده از کد امنیتی ، شما نیاز به نصب افزونه Really Simple CAPTCHA دارید. شاهد این گفته تعداد مشتریانی است که بصورت مداوم ثبت شرکت با ما کار می کنند. ما همیشه در حال به چالش کشیدن خودمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریانمان در ایران هستیم. می شود لطفا در مورد اینکه میزان مالیات یک شرکت چند درصد است و چگونه حساب می شود توضیح دهید.

در اولین مرحله­ی ایجاد کسب و کار، ثبت ایده و شرکت دغدغه­ ی افراد می­باشد. با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. • تاسیس ، تغییرات و تصمیمات شرکت ، ثبت نهادهای پولی و اعتباری از قبیل بانکها و موسسات اعتباری ، تعاونیهای اعتباری ، صندوق قرض الحسنه ، صرافی و … با ورود اطلاعات جهت ثبت شرکت از طریق سامانه آسان ثبت بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان میتوانید شرکت را ثبت و جهت پیگیری با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید.