چگونه شرکت ثبت کنیم,مدارک,مراحل,هزینه و سامانه ثبت شرکت,ثبت نارین

شرکت‌های تجاری در ایران حداکثر تا دو ماه پس از دریافت آگهی تاسیس باید برای این کار اقدام کنند. افراد پس از انتخاب شرکا و نوع شرکت، برای انجام ادامه مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها به این سامانه مراجعه کرده و گزینه «ثبت شخصیت حقوقی» را انتخاب کنند. در ثبت شرکت در تهران مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید. کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند.

همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است.

مجمع عمومی عادی شرکت

ثبت علامت تجاری جلوگیری می کند از رقبای غیر منصف مثل متقلبان در سوء استفاده از برند و علامت مشخص در ازای محصولات و خدمات بی کیفیت یا متفاوت می شود. ب) علامت جمعی،یعنی هر نشان قابل رویتی که با عنوان علامت جمعی در اظهارنامه ثبت،معرفی شود و بتواند مبدا و یا هر گونه خصوصیات دیگر مانند کیفیت کالا یا خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی را که از این نشان تحت نظارت مالک علامت ثبت شده جمعی استفاده میکنند متمایز سازد. البته علامت تجارت قابل انتقال می باشد ولی اجازه استفاده از آن به دیگران باید به ثبت برسد. اگرمایل نیستید درگیر دردسرهای انجام تجارت برای خودتان شوید ولی با این حال مایلید اقامت در مجارستان را بدست آورید ، ما میتوانیم یک شرکت محلی را برای سرمایه گذاری به شما معرفی کنیم- با این سرمایه گذاری شما کماکان مشمول همان قانون اخذ اقامت میشوید. در شرکت ها ( اشخاص حقوقی) نیز نام شرکت را باید متناسب با معیار های مختلفی انتخاب نمود. شما با ارتباط با موسسه حقوقی آگاه ثبت به صورت غیر حضوری و با مشاوره رایگان میتوانید شرکت خودتون رو ثبت کنید.

حق العمل کارانی که درآمد غیرخالص حق العمل کاری آنها در یک سال بیش از چهارصد هزار ریال باشد به میزان دویست هزار ریال. مبالغ وجه الضمانی که دریافت می گردد تا زمانی که حق العمل کار در گمرک به فعالیت خود ادامه می دهد به حساب بانکی مشخصی واریز و سود حاصل از آن به صاحب وجه تعلق می گیرد . لازم به ذکر است که درصورت افزایش درآمد حق العمل کار در یک سال نسبت به سال قبل ، در هنگام تمدید کارت باید میزان تضمین خود را با توجه به کارکرد سال افزایش دهد. ،کارتی است که به دارنده ی آن اجازه ی صادرات و واردات کالاهای مجاز طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران را می دهد. علامت تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ تمدیدی را دارد.

ثبت شرکت سامانه

برند شرکت در واقع اسم، نشان یا عبارتیست که در کالاها یا خدمات یک شرکت تحت آن نام به مصرف کنندگان عرضه می گردد. ✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه. سپس متن اظهارنامه و اساسنامه شرکت یا مؤسسه را باید وارد نمود.

بعد از تایید ، با ورود اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها و دریافت کد رهگیری ، می توانید پیگیری های لازم ، در رابطه با روند پیشرفت پرونده و تصمیمات اخذ شده را انجام دهید . علاوه بر اطلاعات متقاضی برای ثبت شرکت در سامانه، می بایست مواردی نظیر نام و اطلاعات شخص حقوقی، مدت و موضوع فعالیت، سرمایه شخص حقوقی، اشخاص، سمت اشخاص، ارتباط بین اشخاص، شعب، روزنامه، اظهارنامه/تقاضانامه، اساسنامه، شرکتنامه در سامانه مشخص گردد. در این مقاله سعی داریم راهنمای سامانه ثبت شرکتها و ثبت اینترنتی شرکت ( ثبت شرکت آنلاین ) در سایت ثبت شرکت را توضیح دهیم. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . اساس‌نامه شرکت رکن اصلی تمام شرکت‌های سهامی خاص، سهامی عام، مختلط سهامی و تعاونی است. روابط شرکا با یکدیگر، حدود اختیارات اعضا، نحوه تقسیم سود و شرایط انحلال شرکت در این سند مشخص می‌شوند.

سامانه ثبت شرکتها Ssaa Ir

این سامانه با داشتن نیروی اداری بالا در واحد اداری سازمان موجب شده تا مشتری مستقیماً با ثبتنام در سامانه به واحد اداری ما ارجاع داده شود و پس از انجام امور مربوطه کلیه مدارک به مشتری تحویل داده میشود. اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سامانه ثبت شرکت نیک، سامانه ثبت هوشمند ارائه کننده خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت تغییرات شرکت نظیر ورود و خرج شرکا و انحلال شرکت، ثبت اختراع و تمامی امور ثبتی در ایران میباشد. به شما اطمینان میدهیم ما در تمامی ساعات پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

  • ۳- آموزش اصولی پرسنل ما با آموزش اصولی نیروهای اداری تمامی خدمات اداری شما را دقیق و اصولی و گام به گام انجام مینمائیم.
  • در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد .
  • شخص حقیقی و شخص حقوقی می‌توانند درخواست ثبت طرح صنعتی را داشته باشند.
  • همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید.

گفتنی است که ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای ثبت شرکت ضرورتی ندارد. کپی برابر اصل تمامی مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکت به همراه فرم‌های امضاشده باید به اداره ثبت شرکت‌ها فرستاده شود. برای این منظور، اداره ثبت برند تجاری پست جمهوری اسلامی ایران پاکتی مخصوص طراحی کرده است که مدارک صرفاً باید در همین قالب تحویل مرجع قانونی داده شوند. این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است.

انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل در شرکت سهامی خاص اجباری و در شرکت با مسئولیت محدود مدیران شرکت برای مدت زمان محدود یا نامحدود انتخاب می شوند. ۵.‌ پس از تأیید تمامی مراحل و دریافت شماره ثبت، بایستی آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی به ثبت برسانید.که در این صورت هزینه انتشار آگهی به صورت اینترنتی پرداخت می شود. حداقل سرمایه پیگیری ثبت تغییرات شرکت برای ثبت شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان است. 1-اخذ دفاتر پلمپ تجاری و کپی از صفحه ی اول آن و برای اخذ کارت بازرگانی برای شرکتها کپی مدارک ثبتی شرکت نیز نیاز میباشد. اخذ کارت بازرگانی، مشاوره گرفتن کارت بازرگانی و تمدید کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی جهت اخذ کارت بازرگانی از دیگر خدمات ما می باشد.

در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید. در صورت وجود شعبه اطلاعات مربوط به شعبه شامل کد پستی شعبه، شماره تماس واحد ثبتی شعبه، نشانی شعبه به طور کامل ذکر گردد. چنانچه موضوع تعیین شده مستلزم موافقت مراجع خاصی باشد، لازم است که قبل از اقدام به ثبت ، مجوزهای لازم اخذ گردد. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید.