آموزش جامع استفاده از سامانه ثنا به زبان ساده

همچنین ورود به سامانه ابلاغ از طریق حساب کاربری و رویت اوراق از این طریق به منزله رسید است . مشاهده و رویت ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا از طریق ورود به حساب کاربری در سامانه ثنا امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقالعه را مطالعه نمایید. سایت اصلی رویت ابلاغ،بر روی یکی از گزینه های ابلاغیه های جدید و ابلاغیه های مشاهده شده، کلیک نموده و ابلاغیه مورد نظر را انتخاب نمایید. رئیس پلیس فتای استان کرمان، در مورد امکان کلاهبرداری از طریق مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا sana.adliran.ir، با استفاده از پیامک های جعلی، هشدار داد. نحوه عضویت سامانه ثنا یکی از ابهاماتی است که برای بعضی از افراد وجود دارد.

تهران- ایرنا- نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه) در مقایسه با روز کاری گذشته تغییری نکرد و در رقم ۲۳ هزار و ۳۳۳ تومان باقی ماند. تهران- ایرنا- نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (دوشنبه) در مقایسه با روز کاری گذشته تغییری نکرد و در رقم ۲۳ هزار و ۳۳۳ تومان باقی ماند. تهران – ایرنا – نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (پنجشنبه) در مقایسه با روز کاری گذشته با رقم ۲۳ هزار و ۲۳۷ تومان ثابت ماند.

سامانه سنا

فرم سامانه ثنا، در واقع، فرمی است که افراد می توانند پس از ثبت نام در سامانه sana.adliran.ir دریافت نمایند. این فرم به منزله درست انجام شدن مراحل ثبت نام افراد در این سامانه و تاییدیه ثبت نام افراد در سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی و یا سامانه ثنا قوه قضاییه می باشد. با اجرایی شدن این قانون در عمل بار بخش قابل‌توجهی از مراجعات به قوه قضایی کاهش پیدا کرد؛ چراکه تمام ابلاغیه‌های قضایی در این سامانه برای طرفین دعوا ارسال می‌شود. به این ترتیب ضمن ارسال ابلاغیه‌ها از طریق سامانه ثنا، مراتب این امر از طریق یک پیامک به افراد اطلاع‌رسانی می‌گردد. مشاهده ابلاغیه در سامانه ابلاغ ( با ثبت زمان و سایر جزییات ) ذخیره می شود و کلیه آثار ابلاغ واقعی در آن مرتبط می شود .

» فرم ثبت نام لاتاری آمریکا

ثبت نام ثنا از طریق سایت انجام می‌شود و چنانچه فردی در زندان حضور داشته باشد، ابلاغیه به حساب کاربری زندان ارسال می‌شود . مسئول اجرای ابلاغ این وظیفه را دارد که ابلاغیه نامه را به فرد بازداشت شده اطلاع دهد. رمز شخصی سامانه ثنا، یکی رمز ثابت و طولانی است که به همه افرادی که در سامانه ثبت نام الکترونیک قضاییثبت نام کرده اند، داده می شود. در واقع، تمامی افرادی که قصد دریافت رمز شخصی ثنا را دارند، باید مراحل ثبت نام را به درستی انجام دهند تا رمز شخصی سامانه ثنا به آن ها ارائه شود. پس از مراجعه به این قسمت کافیست که افراد مراحل ورود به سامانه ثنا را با وارد کردن کد ملی، رمز شخصی و رمز موقت سامانه ثنا انجام دهند و پس از ورود به این سامانه، فرم سامانه ثنا را پرینت نمایند.

در صورتی که یکی از ابلاغیه های مربوط به دادخواست، وقت جلسه دادرسی و رای صادره، توسط مخاطب ابلاغیه، مشاهده شود، رای نسبت به وی حضوری محسوب شده و بنابراین، چنین فردی حق واخواهی از رای صادره را نخواهد داشت، ولو اینکه در هیچ یک از جلسات دادگاه، حاضر نشده باشد. در مقابل، مراجع غیر دادگستری یا اداری، به مراجعی گفته می شود که به اختلافات اشخاص که اغلب، یک طرف آن، شخص دولتی یا عمومی است، رسیدگی کرده؛ اشخاص رسیدگی کننده در آن، فاقد پایه قضایی بوده و دارای داشتن آیین دادرسی متفاوت از قانون آیین دادرسی مدنی، می باشند. به منظور انجام این اطلاع رسانی ها، اطلاعات مربوطه، در برگه ای درج شده و سپس این برگه، برای طرفین دعوا ارسال می شود. این برگه که دربردارنده اطلاعات خاصی از روند پرونده قضایی است و مطابق مقررات، به طرفین دعوا یا یکی از آن ها ابلاغ می گردد، «ابلاغیه» نامیده می شود.

داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. وارد شوند و گزینه مربوط به «ثبت نام برخط» را انتخاب کنند و سپس مراحل زیر را انجام دهند. در بخش گرفتن عکس هنگام احراز هویت بعد از چندین بار امتحان کردن پیام بدم پشتیبانی از دوربین دستگاه میآید مشکل چیست و باید چه کنم. از حائز اهمیت ترین نکات در خصوص این سامانه آن است که به قدر کفایت کافی و معتبر می باشد. مثلا شخص نمی تواند ادعا کند چون از طریق الکترونیکی به او خبر داده شده به هر دلیلی اطلاع ندارد یا نمی تواند بگوید نقصی در سامانه وجود داشته که باعث بی اطلاعی او شده.

  • این که سامانه ثنا دریافت ابلاغیه ها را به صورت الکترونیکی فعال کرد توانست بسیار این روند مشاهده ابلاغیه ها را سریع تر کند و افراد خیلی ساده با استفاده از اینترنت می توانند این ابلاغیه الکترونیکی ثنا را مشاهده کنند.
  • در گذشته ماموران قوه قضاییه به درب منزل افراد می رفتند و ابلاغیه ها را به صورت کتبی به آن ها تحویل می دادند.
  • ماده ۶۵۵ آیین دادرسی کیفری ابلاغ قضایی به صورت الکترونیکی را کافی دانسته و تبصره این ماده نیز ابلاغ الکترونیکی را قابل پذیرش می‌داند.
  • نرخ هر دلار آمریکا در بازار سنا تا روز ۲۷ مردادماه به ۱۹هزار و ۱۲۳ تومان رسید که این نرخ ۵ درصد کمتر از ماه قبل از آن است.
  • بعد از انجام مراحلی که گفته شد در هر بار استفاده از خدمات سامانه ثنا باید از رمز یکبار مصرف ثنا برای حفظ امنیت اطلاعات خود استفاده کنید؛ تنها ۲۴ ساعت این کد اعتبار دارد و شما نباید آن را به فرد دیگری بسپارید.

به همین دلیل، در این بخش از مقاله، به معرفیامکانات سایت سامانه ثنا sana.adliran.ir، می پردازیم. مرحله دوم از بازیابی رمز عبورثنا، با وارد کردن کد فعال سازی پیامک شده انجام می شود. کافیست که کد فعال سازی را در فیلد مربوطه وارد کنید و در نهایت با وارد کردن عدد تصویر پایین صفحه، رمز عبور شخصی جدید خود را دریافت کنید. اولین مرحله برای عضویت در سایت ثنا ، این است که شما به سایت اصلی ثنا به آدرسsana.adliran.ir وارد شوید و اطلاعات فردی خود را در آن جا ثبت کنید.

همچنین در این روش ابلاغ، احتمال مفقود شدن و تاخیر در تحویل ابلاغیه وجود داشت، اما امروزه ابلاغ اوراق قضایی به صورت الکترونیکی انجام می شود و افراد می توانند در اسرع وقت و با خیال راحت، آن اوراق را مشاهده کنند. شما برای پیگیری ابلاغیه‌های خود می‌توانید از طریق سامانه ثنا ثبت شرکت در تهران ثبت نام کنید و رمز ورود خود را دریافت کنید و با استفاده از آن وارد سامانه ابلاغ خود شوید. این سامانه، ابلاغیه‌ها و نتایج دعاوی را به صورت الکترونیکی در اختیار شما و قوه قضاییه قرار می‌دهد. شما با رمز کاری و رمز عبورتان می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

» سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی Nobat Kdkeir

سپس در این مرحله اطلاعات خود را به درستی وارد کرده و ادامه را میزنید. پس از اطلاعات تکمیلی خود شامل دین ، محل تولد، آدرس سکونت اطلاعات تماس و ایمیل خود را وارد میکنید. اگر شما قصد آشنایی، ثبت نام و مشاهده ابلاغیه های قضایی در سامانه ثنا دارید در این گزارش از بخش تکنولوزی نمناک با راهنمای جامع “سامانه ثنا” آشنا خواهید شد. چنانچه محل نگهداری مخاطب زندان و یا بازداشتگاه باشد ، ابلاغ علاوه بر حساب کاربری مخاطب به حساب کاربری زندان و یا بازداشتگاه نیز ارسال می شود و مراجع ذکر شده مسئول اجرای ابلاغ برابر مقررات هستند و همچنین موظف هستند که نتیجه ابلاغ را از طریق سامانه ثنا به واحد قضایی ارسال کنند. خود داری از مراجعه به سامانه ثنا، به منزله استنکاف از قبول اوراق قضایی می باشد . ابتدا باید اشاره کنیم که برای ورود به سایت ثنا ، شما باید یکبار در این سامانه ثبت نام کنید.

راهنمای سامانه پیام کوتاه خدمات الکترونیک قضایی

با کلیلک روی عبارت رکورد ویدئو، آن عبارت را تکرار کرده و سپس، گزینه ارسال ویدئو را بزنید. بدین منظور، یکی از کارگزاران را از منوی موجود در تصویر انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه پرداخت هزینه کلیک نمایید. تمامی ابلاغیه‌ها بدون حضور مامور ابلاغ نجام می‌شود و روال کاغذی ابلاغیه دیگر از میان برداشته شده است.

همچنین وجود ایمیل اختصاصی بسیار برای این سامانه قضایی ثنا مهم است؛ به گونه‌ای که اگر شما ایمیل خود را ثبت نکرده باشید در هنگام ثبت نام و احراز هویت یک ایمیل کامل و اختصاصی به شما داده می‌شود. رمز ثنا را برای استفاده از خدمات سامانه قضایی ثنا نباید از یاد ببرید. این رمز را باید در سامانه قضایی ثنا و نحوه ثبت‌نام گام‌به‌گام در آن بعد از فرایند ثبت نام و هر سری برای ورود در نظر بگیرید. سامانه قضایی ثنا و نحوه ثبت‌نام گام‌به‌گام در آن که امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است به ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌شود کافی است در این مقاله با فراپیام همراه باشید. لازم به ذکر است که برای احراز هویت غیر حضوری، حتما نیاز به گوشی تلفن همراه دارید. البته می توان با وب کم لپ تاپ و یا سیستم کامپیوتر، مراحل احراز هویت را انجام داد، اما با توجه به اینکه احراز هویت نیاز به وارد کردن و بارگذاری عکس دارد، بهتر است که مراحل مربوط به آن با تلفن همراه شما انجام شود.

۸ـ در صورتی که ارسال پیوست ھای ابلاغیه به صورت الکترونیکی ممکن نباشد، امر ابلاغ به وسیله ابلاغنامه انجام می شود. جهت دریافت راهنمای استفاده از این سامانه، می پیگیری ثبت تغییرات شرکت توانید عدد صفر را به شماره ۳۰۰۰۹۶۹۹ یا ۵۰۰۰۹۶۹۹ و یا ۵۰۰۰۴۹ پیامک نمایید. توجه داشته باشید جهت مشاهده ابلاغیه با موبایل و دسکتاپ مراحل زیر را اجرا کنید.

بر اساس اعلام رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات، به منظور جلوگیری از کلاهبرداری پیامکی، کلیه پیامک‌ های مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا قوه قضاییه،با نام adliran به مخاطبان ارسال خواهد شد. پیامک ” ابلاغیه الکترونیکی شماره در حساب کاربری شما در سامانه ابلاغ قرار گرفت ” به این معنا است که یک ابلاغیه با اخطاریه جدید از سوی مرجع قضایی که فرد، ثبت برند تجاری در آن پرونده دارد، به حساب کاربری این افراد در سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا ارسال گردیده است. مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرسسامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا، یعنی eblagh.adliran.ir را جست و جو کرده تا به صفحه اصلی سایت ثنا وارد بشوید. در این صفحه، کد ملی و رمز شخصی ( کد ثنا ) خود را در کادرهای مشخص شده مطابق تصویر زیر وارد نمایید.