آموزش مراحل درخواست و اخذ پلمپ دفاتر تجاری

مراحل ثبت شرکت نیز مانند بقیه کارهای اداری که این روز ها انجام می دهیم پیچدگی هایی دارد که به آن می پردازیم. و مزایای بسیار دیگری که در این نوشته نمی گنجد (ولی با تماس با کارشناسان مجموعه به طور کامل می توانید به صورت رایگان مشاوره یگیرید) . همچنین برخی شرکت‌ها به دفاتر «دارایی» و «کپیه» نیاز خواهند داشت. دفتر دارایی، دفتری است که تمامی اموال منقول و غیر منقول همراه با بدهی‌ها و مطالبات در آن ثبت می‌گردد؛ هر چند این دفتر امروزه کارایی ندارد و از ترازنامه به جای آن استفاده می‌شود.

اداره ثبت شرکتها پیگیری درخواست

بله ، مدارک باید به اداره ثبت شرکتهای شهر مورد نظر ارسال گردد. پس از تائید نام امکان ویرایش مشخصات وجود ندارد، باید درخواستی به صورت جداگانه به اداره ثبت شرکتها ارسال شود. برای رفع نقص ، مدارک خواسته شده را به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید. سایت اداره ثبت شرکتها موقتا دچار مشکل گردیده است، بهتر است از مرورگر اینترنت اکسپلوره وارد ساید شوید. در صورت پست شدن، باید تا ردی صورتجلسه از اداره ثبت شرکتها منتظر بمانید تا صورتجلسه رد شده و سپس مجددا اقدام به ثبت مجدد نمایید.

راهنمای سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. در حالت سوم این امکان وجود دارد که صورتجلسه ی شما مردود اعلام شود که توسط ابلاغیه به شما اطلاع داده می شود. جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را در فرم زیر وارد کرده و بر روی تایید کلیک نمایید.

  • ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر.
  • هوشمند شدن در ارائه خدمات، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهایی‌ست که شهرهای مدرن توانسته است به شهروندان خود ارائه دهد.
  • مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند.
  • از زمان باز شدن صفحه پرداخت، یک ماه فرصت دارید تا پرداخت پلمپ دفاتر را انجام‌دهید.
  • ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت ها ، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه می‌دهد.

می توان در این مرحله با انتخاب گزینه پذیرش موقت شماره دسترسی 19 رقمی را دریافت نمود. نصاب جلسه ( حضور تمامی یااکثریت اعضا) نیز مشخص شده و نام و نام خانوادگی و… مشخصات متقاضی برای اطلاع رسانی در این قسمت وارد شود. سمت متقاضی ( وکیل یا اصیل بودن) تاریخ جلسه، ساعت شروع و پایان جلسه و هم چنین تقدم و تأخرساعات جلسات در یک روز نیز در این صفحه باید معلوم و تکمیل گردد. گاهی در شرکت ضرورتی پیش می آید که اقدام به تغییر و تبدیلاتی را ایجاب می نماید. منظور از تغییرات و تصمیمات شرکت ها تمام تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.

موضوع شرکت بیانگر هدف و حوزه فعالیت شرکت می باشد که باید جهت روشن نمودن وظایف و اختیارات اعضاء در اساسنامه به طور کامل قید شود، بر این اساس هیئت مدیره شرکت نمی توانند سرمایه شرکت را در فعالیت هایی خارج از موضوع موجود در اساسنامه بکار ببرند. یعنی معمولا پس از شروع کار و یا در ادامه گسترش و افزایش تخصص افراد، شرکت ها نیاز می بینند تغییراتی در موضوع فعالیت، عنوان و نام شرکت و در برخی موارد رایج تر تغییراتی در اعضای هییت مدیره، مدیر عامل و یا محل کار شرکت ایجاد کنند. هم چنین ممکن است اعضای شرکت پس از مدتی بنا به دلایلی خاص تصمیم به انحلال شرکت بگیرند. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد . در صورتی که صورتجلسات ارسالی نیاز به رفع نقض باشد ، برای شما ارسال می شود و در غیر این صورت اگر مورد تایید باشد ، صورتجلسه تایید شده برای صدور آگهی به روزنامه رسمی ارسال می شود .

سپس از بین گزینه های موجود، گزینه انصراف از درخواست را انتخاب نمایید. ماده۱۲) مرجع ثبت شركت ها و مؤسسات غيرتجاري مركز استان مكلف است همزمان با ثبت تأسيس و تغييرات شركتها و مؤسسات غيرتجاری، مدارك و مستندات را اسكن و پروندۀ الكترونيكی مربوط را در سامانه، مطابق ضوابط ايجاد نمايد. تبصره ۱- مرحلۀ نهايي ثبت تأسيس يا تغييرات شركتها و مؤسسات غيرتجاری در سامانه و الحاق اسكن سند امضاء‌ شده به سابقه ثبت الكترونيك شخص حقوقی ، توسط مرجع ثبت شركتها در مركز استان انجام خواهد شد. مضوع فعالیت بسته به اساسنامه تعیین می شودو هر موضوعی که در نظر داشته باشید قابل انتخاب است. من مدرک لیسانسم را هنوز نگرفته ام ولی داری سابقه طولانی کار (بالای ده سال) در این زمینه و انیمیشن در شرکتی هستم .در حال حاضر آخرین مدرک تحصیلی من دیپلم است.

جهت پی گیری امور اداری و اخذ موافقت اصولی و یا هر موضوع اداری دیگری می توانید به شخصی که در شهر محل صدور موافت نامه است وکالت اعطا نمایید. در غیر اینصورت یک اساسنامه و اظهارنامه تغییرات شرکت تنظیم و برای بانک ببرید. با استفاده از گزینه ی فراموشی شماره پی گیری، شماره پی گیری خود را بازیابی نمایید. تا زمانی که نام تائید نشده است، امکان پرینت مدارک وجود نخواهد داشت.

در آخرین مرحله پیام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» را مشاهده می کنید. دفاتر پلمب باید به نام شخصی باشد که قرار است کارت عضویت به نام ایشان صادر شود. سفارس دفاتر پلمب ۱۴۰۱ هم که مقوله‌ی جداگانه‌ای است و باید به صورت مجزا سفارش و دریافت کنید. همچنین تاجران می‌توانند باتوجه به میزان فعالیت خود، دفاتر ۵۰ برگ، ۱۰۰ برگ یا ۲۰۰ برگ تهیه کنند. دسته بعدی افرادی است که نوآوری ندارند و صرفا هدفشان واردات و صادرات کالاها می باشد و جنبه تجاری دارد. در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر گردد.

راهنمای جامع ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها :

در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. از این رو سامانه ی ذکر شده در کنار پیگیری آخرین وضعیت صورت جلسه، راهنمای انجام فرایند پذیرش درخواست های انواع ثبت تاسیس است. دسترسی به آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها نیز در این سامانه امکان پذیر است. مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی قابل دسترسی می باشد. ثبت شرکت در تهران چنانچه پس از کامل کردن فرمها و ارسال آنها به اداره ی ثبت شرکت ها صورتجلسه شما ایراد یا نقص داشته باشد پیام رفع نقص برای شما ارسال می شود که باید اقدام به رفع آن کنید و مستندات رفع نقص را در پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص قرار داده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید. پس از ورود به این بخش، لازم است که افراد نوع درخواست را بر روی گزینه «تاسیس شرکت» انتخاب کنند و در نهایت با وارد کردن کد پیگیری درخواست، مراحل بررسی درخواست خود را در این سامانه انجام دهند.

طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد. موسسه ثبت نوول با بهره مندی از متخصص ترین کارشناسان ثبت شرکتها در سراسر کشور آماده انجام تمام امور ثبتی شرکت ها می باشد . اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید . افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند. بنده صورت جلسلات تغییرات را ثبت کردم و مراحل پستی هم انجام شده است.حالا جهت پی گیری هرکاری می کنم نمی توانم وارد سایت ثبت شرکتها شوم لطفا راهنماای بفرمائید.

تمامی مدارک را می توانید از همان صفحه ی مورد نظر پرینت بگیرید. احتمالا مشکل از سامانه می باشد، در ساعت های آینده مجددا موارد را بررسی نمایید. اطلاعت هویتی فرد به همراه میزان سهام وی و همچنین سمت به عنوان هیئت مدیره و سهامدار نیز باید مشخص شود . لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند .

در پایان این امور اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می رسد . میزان سرمایه مورد نظر برای تاسیس شرکت و سهام مالیاتی را تعیین نمایید ،برای این بخش به یاد داشته باشید که باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص 64 ماده و eleven تبصره می باشد.

هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید. ماده ۱۰) با توجه به ايجاد زير ساختها و ارتبـاط سيستمي با روزنامـه رسمي در تمام موارد، مـرجع ثبـت شركتها و مؤسسات غيرتجاری مركز استان نسخه اي از سنـد الكتـرونيكي ثبـت شده را از طريق سامانه به ثبت برند روزنامه رسمی ارسال و مـراتب به نحو الكترونيك به متقاضـی اعلام مي گردد. متقاضـي مكلف است ظرف مدت ۳۰ روز نسبت به رفـع نواقص اعلام شده اقدام نمايد. در غير اين صورت مدارك و مستندات ارسالی از طريق پست اعاده و ادامه رسيدگی به مورد تقاضا، منوط به ورود مجدد اطلاعات به سامانه و اخذ كد پيگيري جديد مي باشد. در صورت تاييد نام، متقاضي اصل مدارك و مستندات لازم را به همراه كد پيگيري از طريق پست به مرجع ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري اداره كل ثبت اسناد و املاك استان محل وقوع اقامتگاه قانوني شخص حقوقي مورد تقاضا ارسال مي نمايد.

پست شد در : misc