اداره ثبت شرکتها اصفهان

اشخاص برای ثبت شرکت با مسائل مختلفی در این رابطه روبرو می شوند از جمله افراد متقاضی ثبت در اهواز که این سوالات به دلیل فقدان منبع قابل اعتمادی و قانونی در زمینه پاسخگویی به این سوالات می باشد. به علاوه سوالاتی در مورد مدارک لازم جهت ثبت شرکت،مدت زمان ثبت شرکت،و میزان هزینه برای متقاضیان ثبت شرکت اهواز معمولا مطرح است. ثبت شرکت ایلیا جهت پاسخ گویی به سوالات شما هموطنان عزیز در زمینه ثبت شرکت ها اطلاعاتی را جهت ثبت شرکت و انواع شرکتها در اختیار شما سروران گرامی قرار داده است. در این مقاله سعی داریم برایتان در رابطه با اداره ثبت شرکتها در اهئاز توضیحات مختصر و البته مفیدی ارائه دهیم لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مجموعه هیچگونه کار غیر قانونی در این زمینه انجام نمی دهد اما با توجه به تخصصی که کارشناسان ثبتی دارند به شما کمک می کنند تا سریعتر و با درصد خطای صفر این کار را انجام دهید. ما در این قسمت به کلیات مدارک مورد نیاز اشاره کردیم اما حتما باید قبل از درخواست از مشاورین مجرب ثبتی جدیدترین و بروزترین لیست مدارک را دریافت کنید. همچنین اگر نیاز به یک موسسه ثبت شرکت در غرب تهران دارید که تمایل دارید به آنجا مراجعه کنید، ثبت میزان واقع در میدان توحید ابتدای ستارخان ( خارج از طرح ترافیک ) در خدمت شما می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان موسسه ما به صورت کاملا رایگان حضورا با مراجعه به محل کار شما در خدمت شما خواهند بود. ما در تمامی مناطق غرب تهران از جمله ثبت شرکت در صادقیه ، بلوار فردوس ، پونک ، شهرک غرب و … اگر قصد دارید که ثبت شرکت خود را به صورت آنلاین انجام دهید، باید به نکات توجه داشته باشید.

  • 2- معمولا مراحل ثبت موسسه تفاوت ها زیادی به مراحل دیگر شرکت ها ندارد.
  • در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.
  • در مواردی که نیاز به استعلام سابقه کیفری و سوءپیشینه اشخاص باشد، این کار به صورت خودکار در سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد.
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت ، کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد ، در ارتباط باشید .
  • اگر متقاضی ثبت تخصصی در کرج و تهران و تمامی شهرهای کشور می باشید می توانید با یک تماس با مشاوران ثبت نوول در ارتباط بوده و از سابقه مفید آن ها در انجام امور ثبت شرکت ها بهره بجویید .

حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت سهامی خاص نیز طبق قانون محدودیتی ندارد، اما عرفاً مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که این شرکت‌ها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و می‌توانند به راحتی در همۀ حوزه‌ها کار کنند. کلیه افرادی که قصد تاسیس هر یک از این اشخاص حقوقی را داشته، لازم است تا با مراجعه به سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir و بخش تاسیس شخصیت حقوقی برای تاسیس و ثبت شرکت از جملهثبت شرکت با مسئولیت محدودیا موسسه مورد نظر خود اقدام نمایند.

ابلاغیه تائید آگهی ثبتی

با توجه به قوانین ثبت شرکت در کشورهای مختلف و نوع شرکت ثبتی در آن کشور متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت نوع شرکت و کشور مد نظرتون رو با کارشناسان آگاه ثبت چک کنید. بنده قصد دارم با ینفر شریک بشم که اون شخص قبلا شرکت ثبت کرده و میخواد تغییرات بده و اسم من رو بعنوان یکی از اعضاء هیئت مدیره بذاره.. همچنین سهام دار شرکت هم هستم… آیا تو این تغییرات نیاز به امضاء من بعنوان شریک و اعضا هیئت مدیره هست؟ در کجای این شرکت آمده که من سهام دار هستم و اینکه حق امضاء دارم و چگونگی تقسیم سهام وظایف و اختیارات اینا رو کجا ثبت میکنن.. سلام.من یک گروه تاسیساتی که در زمینه طراحی و اجرا و فروش ملزومات تاسیسات مکانیکی ساختمان دارم اگر بخواهیم فعالیت رسمی کنیم آیا باید جواز کسب صنفی بگیریم اگر نه چگونه شرکتی باید ثبت بدیم که هم کارهای اجرایی انجام دهد و هم فروش ملزومات مرتبط.ضمنا کار ثبت برند هم توسط ثبت شما انجام دادم. از نظر مفهوم حقوقی با توجه به مندرجات مواد قانون مدنی و تجارت ایران ؛ شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر که به صورت شریک , سهامدار یا موسس ( عضو ) در غالب یک قرارداد رسمی تشکیل می شود که این افراد در راستای رسیدن به اهداف مشترکشان ( تقسیم سود حاصل از سرمایه گذاری ) به فعالیت می پردازند.

سایت اداره ثبت شرکتها

همچنین میتوانید با ورود به صفحه ثبت برند خود را با سریعترین روش انجام دهید. جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود. به عنوان مثال در صورتی که تعداد شرکا و سهامداران شرکت کمتر از ۳ نفر باشد قطعا قادر به ثبت شرکت سهامی خاص نخواهید بود.

زمینه ای که شرکت قصد فعالیت در آن را دارد در واقع همان موضوع فعالیت شخصیت حقوقی می باشد. برای وارد شدن به این صفحه روی «افزودن موضوع فعالیت» کلیک نکنید. برای تسهیل در انجام امور حقوقی خود تنها با یک تماس می توانید در هرجای ایران زیبا که باشید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی پایش تماس گرفته تا آن ها در کم ترین زمان امور ثبتی و حقوقی شما را با نازل ترین قیمت انجام دهند. مدارک لازم برای ثبت شرکت با توجه به نوع شرکتی که انتخاب می کنید متفاوت است. می دانید که برای انجام کارهای تجاری باید شرکت ثبت کنیم اما برای انجام کارهای غیرتجاری چه باید کرد؟ اگر قصد انجام فعالیت های غیرتجاری مانند خیریه ، انجمن ، صندوق های قرض الحسنه و… دارید بایستی موسسات غیرتجاری ثبت کنید.

اما برای دریافت کارت بازرگانی چه مدارکی لازم است؟ اشخاص درخواست کننده کارت بازرگانی چه شرایطی باید داشته باشند؟ مراحل اخذ این کارت چگونه است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را برای دریافت کارت بازرگانی راهنمایی کنیم. انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساس‌نامه ثبت شرکت در تهران و شرکت‌نامه در این جلسه انجام می‌گیرد. مشخصات سهامداران و میزان سهم آنها نیز در همین مجمع روشن خواهد شد. رئیس مجمع عمومی موسسین، ناظران و منشی‌ها در این جلسه انتخاب می‌شوند و در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تاسیس شرکت در آن منتشر خواهد شد در همین جلسه تصمیم گرفته می‌شود.

مشاوره رایگان ما برای ثبت برند و علامت تجاری

انتخاب انواع شرکت برای فعالیت به عوامل مختلفی از جمله افزایش سرمایه ،جداسازی دارایی های تجاری اعضا ، امکان اداره شرکت بعد از خروج یا فوت یکی از شرکا یا سهامداران در شرکت ، امکان انتقال سهام شرکت از طریق فروش و یا آگهی پذیره نویسی و … وابسته است . هر شرکتی برای اینکه رسمیت یابد و شخصیت حقوقی پیدا نماید باید به ثبت برسد،بنابراین به موجب قانون ،ثبت شرکت الزامی است و دولت می بایست حدالمقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. در این صفحه مشخصات تمامی شرکا از جمله اطلاعات شناسنامه ای، آدرس پستی ، شماره تماس و … ( چنانچه تعداد اعضا بیش از a hundred and fifty نفر باشد، باید فرمی را که در سامانه بارگذاری شده اخذ و اسامی و مشخصات افراد را در آن درج کنید ). سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی 197 ق.ت).

همچنین کمترین میزان سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط غیر سهامی مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که شرکای ضامن باید تمام سرمایه نقدی مقرر را تأمین کنند، اما شرکای با مسئولیت محدود می‌توانند قسمتی از آن را بپردازند و برای پرداخت باقی آن صرفاً متعهد شوند. تاسیس شرکت نسبی به معنی ثبت تغییرات شرکت استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. دلیل اصلی انتخاب شرکت نسبی در ایران جلب اعتماد مشتریان است، زیرا مسئولیت شرکا در قبال پرداخت بدهی‌ها موجب اطمینان افراد می‌شود. همچنین ذکر نام دست‌کم یکی از این اشخاص به همراه عبارت‌هایی مثل شرکا و برادران الزامی است.

در پایان موکل،با حضور در دفتر شرکت تمامی گواهینامه ها و مدارک را به صورت کامل از مؤسسه نخستین دریافت می نماید. از نظر معنای لغوی شرکت به معنای شریک شدن و همدست شدن در کاری می باشد و دهخدا شرکت را شریک شدن , انبار گشتن و مشارکت اتحادی چند نفر برای غرض و یا نفعی خاص معنا کرده است. شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود. لطفا در فرم زیر نیز مشخصات تماس خود را به درستی وارد نمایید، زیرا کارشناسان ما از این طریق با شما در تماس خواهند بود. اگر در انتها اگر سوال، پیشنهاد یا انتقادی نیز دارید می توانید انتهای صفحه قسمت ارسال نظرات و دیدگاه ها آن را برای ما ارسال نمایید.

برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید. خیر شما در ابتدای کار و برای ثبت شرکت نیاز نیست که مستندات مکانی رو ارائه کنید و از هیچ ارگانی برای ثبت شرکت برای بازدید نمیان. اما در ادامه و شروع فعالیت برای اخذ کد های مالیاتی و بیمه ای باید یک مکان مجهز داشته باشید. خیر، شما در زمان ثبت شرکت خود اجباری برای ارائه آدرس اداری تجاری ندارید. درواقع در این بخش کسی از شما آدرسی که قابل بازدید باشد را طلب نمی کند.

اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ثبت برند ذهن ناب است. درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص و یا ایرادی باشد موضوع را به کارشناس ارشد خود اطلاع و ضمیمه پرونده می کنند.