اسامی زیبا برای شرکت ، نام زیبا برای شرکت ،بهترین نام و اسم تجارتی برای شرکتثبت شرکت

در حقیقت باید به شما بگوییم که هزینه این کار در هر شرکتی با شرکت دیگر تفاوت هایی دارد و به همین دلیل ما در ادامه هزینه انتخاب نام یک شرکت را در ثبتینو بیان خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در صورت استعلام اسم شرکت، شما می دانید که اسم انتخابی شما ثبت می شود، یا نه! در این حالت دیگر منتظر جواب کارشناس اداره ثبت نمی مانید و در صورتی که این اسم در گذشته انتخاب شده باشد، آن را تغییر خواهید داد. ماده 11-در تعیین و تغییر نام اشخاص حقوقی(تغییر نام شرکت)رعایت مواد ninety five و 117 و 141 و 163 و 184 و 200 قانون تجارت و تبصره ذیل ماده four لایحه اصلاحی قانون تجارت و تبصره ذیل ماده 1 آیین نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری الزامی است. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید.

تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت ممکن خواهد بود. به هرحال پس از ثبت شرکت به دلایل متعددی ممکن است که تصمیم بر تغییر نام شرکت گرفته شود. تغییر نام شرکت پس از ثبت در ردیف ثبت تغییرات شرکت مجاز قرار دارد. شایان ذکر است که از نظر حقوقی، علت تغییر نام شرکت مهم نیست و تغییر نام شرکت منجر به تغییر تاریخ یا شماره ثبت شرکت نمی­شود. حداقل سرمایه ثبتی در شرکتها متفاوت است اما در شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود که بیشترین آمار ثبت را دارند، حداقل سرمایه اعلامی ۱۰۰،۰۰۰ تومان میباشد.

انتخاب نام شرکت می‌تواند تبدیل به یک پروسه طولانی شود و حساسیت بالایی دارد. به همین دلیل بهتر است هم به لحاظ حقوقی و قانونی و هم از نظر کسب و کار و بازاریابی وجوه مختلف آن را بررسی کنید و از راهنمایی‌های یک مشاور خبره استفاده کنید. در تعیین و تغییر نام اشخاص حقوقی(تغییر نام شرکت)رعایت مواد ۹۵ و ۱۱۷ و ۱۴۱ و ۱۶۳ و ۱۸۴ و ۲۰۰ قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت و تبصره ذیل ماده ۱ آیین نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری الزامی است. اسم شرکت باید سه سیلابی باشه ، اما برای انتخاب نام برند میتونید یک سیلابی انتخاب کنید و حتی می توانید از کلمات لاتین و زبان های دیگر هم استفاده کنید ( البته برای این کار نیاز به کارت بازرگانی دارید ) .

  • اما باید باصبر و حوصله‌ی کافی کلمات انتخاب شده را بررسی کنید و در نهایت یکی را انتخاب کنید.
  • در صورتی که نام تأیید شده شخص حقوقی در شرف تأسیس یا تغییر منجر به ثبت و آگهی نگردد صرفاَ سه ماه از تاریخ تأیید نام اعتبار دارد.این مدت برای شرکت‌های سهامی عام 6 ماه از تشکیل مجمع عمومی مؤسس می‌باشد.
  • نام هایی مانند تل، کو، تکنیک، که ریشه ای بیگانه دارند قابل ثبت در اسم شرکت نیستند.
  • سلام من یه اسم میخواستم برای پیجم قراره کارهای هنریمو توش بفروش برسونم عروسک ساز هستم،اما نمیدونم چه اسمی انتخاب کنم به نتیجه نمیرسم لطفا راهنماییم کنید.
  • نام انتخابی شما نباید حاوی اعداد به صورت ریاضی باشد و باید از اعداد به صورت حروفی استفاده شود.

این را در نظر داشته باشید انتخاب نام مناسب نقش به سزا و ویژه ای در آینده کاری و حرفه شما خواهد داشت. پس نام لوکس را هم اکنون از طریق بخش چت انلاین همین صفحه دریافت کنید. اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد. در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

ثبت شرکت دیاکو ، با سالها تجربه در خصوص مسائل حقوقی و ثبتی شرکتها در خدمت شماست . برای کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است. بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید.

برای اینکه از تکراری نبودن نام انتخابی خود مطمئن شوید می‌توانید به آدرس ilenc.ir مراجعه کنید. این سایت تحت نظارت به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و شامل شرکت‌ها و تمام اشخاص حقوقی مانند ارگان‌ها و موسسات دولتی است. همچنین در انتخاب نام شرکت ، مخاطبین بازار را در نظر بگیرید و از انتخاب نام های پیچیده و دشوار برای شرکتتان بپرهیزید.نامی را انتخاب نمایید که به راحتی تلفظ شود و در اذهان باقی بماند. برای این کار می توانید با فراهم نمودن لیستی از اسامی انتخابی، نطر دیگران را نیز جویا شوید. اگر تصمیم تون برای ثبت برند قطعی است، بهتون پیشنهاد می کنم که با ما تماس بگیرد و قرارداد ثبت برند را منعقد نمایید ، سپس مشاوره های لازم و نمونه اسامی جذاب جهت ثبت برند به شما داده می شود .

پس بهتر است اسمی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌های یک اسم خوب را داشته باشد تا در آینده از انتخاب آن پشیمان نشوید. هنگامی که صحبت از موفقیت یک شرکت یا برند می‌شود قطعا موضوعات ریز و درشت زیادی باعث این موفقیت شده است. از تلاش‌هاش شبانه روزی مدیران گرفته تا انتخاب صحیح یک اسم برای آن برند و یا شرکت. پس باید در نظر داشته باشید ثبت تغییرات شرکت که انتخاب نام مناسب شرکت شاید در نگاه اول مهم نباشد اما در موفقیت یک برند نقش ویژه‌ای دارد. از همین رو است که برای به حداقل رساندن مشابهت اسامی شرکت های مختلف با یکدیگر، نامی که برای شرکت خود پیشنهاد می دهید باید شامل حداقل سه کلمه خاص و غیر عام باشد و ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد.

اسم شرکت ها

از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند. این کار باعث می‌شود تا اسم‌های پیشنهادی به شما افزایش پیدا کند و در نتیجه حق انتخاب شما هم بیشتر می‌شود. اگر مشتریان و مخاطبان فعالی دارید می‌توانید به کمک ابزارهای نظرسنجی آنلاین(ارسال ایمیل) از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم برند جدیدتان به شما کمک کنند.

استعلام ثبت شرکت در کرج

فرقی نمی‌کند که نوع شرکت شما چیست یا تعداد اعضا و سرمایه اولیه آن چقدر است. آگاهی به معیارها، قوانین و روند ارزیابی اسامی پیشنهادی شما احتمال تایید نام انتخابی شما را افزایش خواهد داد. همچنین چنانچه نام مورد نظر شما نیازمند اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح است، باید پیش از اقدام برای ثبت شرکت حتماً آنها را تهیه نمایید. بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای انتخاب اسم شرکت مناسب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می کنند.

اگر باز هم در رابطه با این موضوع سوالی برای شما وجود دارد، آن را با ما در میان بگذارید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم. از اسامی خلاصه شده ای مانند “پی وی سی” در نام شرکت خود استفاده نکنید. استفاده از اسم هایی که مخفف چندین کلمه است، برای نام شرکت مجاز نیست. از اسم هایی که منحصر به ثبت شرکت یک سازمان یا نهاد خاصی است، استفاده نکنید. به عنوان مثال از اسم ایثارگران و شاهد نباید استفاده کنید. ماده 8-چنانچه نتیجه کارشناسی نام،نشانگر وجود تعارض در نام پیشنهادی با مفاد این دستورالعمل باشد،مراتب با ذکر علت رد نام پیشنهادی،به متقاضی اطلاع رسانی می شود تا نام های جدیدی پیشنهاد نماید.

ایران صنعت در شبکه های اجتماعی

برای آگاه شدن از تکراری نبودن نام شرکت باید از قبل استعلام بگیرید. برای استعلام نام شرکت باید به سامانه اینترنتی وارد شوید . از کلمات بی معنا و مفهوم، الفاظ قبیح و مستهجن و مخالف اخلاق حسنه نمی توان استفاده کرد.

در راستای تسهیل مراحل ثبت تاسیس شرکت ها و موسسات غیر تجاری و ایجاد رویه یکسان و شفاف در کارشناسی تعیین نام اشخاص حقوقی (انتخاب اسم شرکت)، مفاد “دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی” به شرح زیر تعیین می گردد. در تعیین نام شرکت، اداره ثبت شرکتها به تازگی سامانه ی استعلام اسم شرکتها را راه اندازی نموده است. این سامانه توانسته نیازهای افراد را به راحتی برای بررسی اسامی شرکتها رفع نماید. البته استعلام اسم شرکت ها راههای دیگری هم دارد که تخصص کارشناسان موسسه حقوقی پایش می باشد. اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراتژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است.

در این مورد باید برای تغییر نام شرکت‌ها صورتجلسه تغییر نام را که در آن شرکاء موافقت خود را برای تغییر نام شرکت اعلام نموده‌اند، تسلیم نمایند. در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شرکت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می‌شود که باید مورد تأیید و موافقت مدیر کل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود. تعیین نام شرکت و مؤسسات غیرتجاری که قبلاً سابقه‌ای نداشته ثبت برند و مؤسسین قصد تأسیس آن را دارند. هنگامی که در یک نام پیشنهادی، ترکیبی از دو واژه فارسی، تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد، امکان ثبت آن وجود ندارد. نام شرکت باید دارای معنی و ریشه فارسی و موجود در یکی از فرهنگ نامه‌های معتبر فارسی از جمله فرهنگ نامه دهخدا، معین و عمید باشد. اسم انتخاب شده برای شرکت باید بتواند ارزش و تجربه را میان محصولات انتقال بدهد.

پست شد در : misc