اسامی پیشنهادی برای ثبت برند

در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل ثبت برند تجاری نمی‌شود. شما می‌توانید در سایت گوگل ایمیجز همین کلیدواژه‌های انتخابی را تایپ نموده و به عکس‌های بسیار زیادی دست پیدا کنید.

تصور کنید بعد از شناخته شدن شخص یا شرکتی به طور عمدی یا گاهی هم سهوی از نام برند شما برای محصولات خود استفاده کند. در پاسخ باید بگوییم که می توان این کار را انجام داد، اما ثبت نکردن برند عواقب بدی را برای شما به دنبال خواهد داشت. در نهایت باید بگوییم که در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که اطلاعات کاملی را در رابطه با ثبت برند چرم بیان کنیم. این روزها هزینه ثبت برند یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که قبل از انجام هر کاری باید از آن اطلاع داشته باشید.

در مورد احساساتی که می خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید به خوبی فکر کنید و با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود آغاز کنید. شما باید کلمات، تجربیات توصیفی کسب و کار خود را به خوبی بشناسید. انتخاب نام مناسب برای برند از اساسی ترین اقدامات اولیه برای ورود به بازار است.

از بین انواع رنگ نیز ، رنگ‌ های سازمانی خود را انتخاب نمایید. انتخاب نام خود نیاز به طی فرایندی دقیق و جامع دارد و باید نام‌های بسیاری را مورد بررسی قرارداد تا نهایتا به نامی رسید که از نظر قانونی نیز قابل ثبت نیز باشد. نام برند موجود شما به هیچ عنوان برای هویت و کسب و کار شما مناسب نیست و نیاز به برندینگ مجدد دارید. نام برند می‌تواند زمینه مناسبی برای توسعه کسب و کار و ایجاد برند زیرمجموعه Sub-Brand باشد . ما در تیم تولید محتوای جاوید مقدم در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی را در زمینه‌های مختلف کسب و کار و بازاریابی اینترنتی و فضای دیجیتال برای شما فراهم کنیم. اسامی مثل فرنیا به معنی گذشته با شکوه یا فرداد به معنی شکوه و عظمت، می‌تونه زیبایی اسم برندتون رو دو برابر کنه.

اسم های خاص برای برند

در صورتی که برای بار دوم اسم دخواستی شما رد شود شما می­توانید مجدداً یک فرم حاوی دلایل اعتراض خود را این بار به سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری ارسال کنید. پس از این اعتراض نظر سازمان ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری با استعلام از فرهنگستان زبان صورت می­گیرد و تصمیم نهایی است. ساخت اسم شرکت باید طبق شئونات جمهوری اسلامی ایران باشد.

با در نظر گرفتن تمرینات ذهنی می توانید تصورات بیشتری را ایجاد کنید. این رویکرد کمک می کند تا مواردی را که هنوز در نظر نگرفته اید را به کار بگیرید. بتمرینات ذهنی به شما کمک می کند تا با مفاهیم جدید و ارتباطات ذهنی روبرو شوید. نام تجاری یا همان برند پس از فروش محصول یا خدمات تنها موردی است که در ذهن مشتریان نقش می بندد و باعث می شود در خرید های بعدی محصول شما را انتخاب نمایند . جهت طراحی وب سایت خود و آموزش اینستاگرام خود با ما تماس بگیرید.

مرحلۀ اول: از تعریف هویت برندتان شروع کنید

چرا که نه، اگر جا افتاده به همون اسم شعب دیگه رو هم افتتاح کنید. سلام، راستش من درباره این موضوع اطلاعی ندارم؛ ولی کامنت شمارو تائید یکنم که بقیه دوستانی که می‌دونن راهنمایی کنن. توی تمام ویدیوها و محصولات و اموزشهام اون کلمه آورده شده.

  • می توانید در این مورد با موسسات ثبتی و حقوقی مشورت کنید.
  • ما کتاب راهنمای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده و حاصل تجربۀ جمعی افراد مختلف است، به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • خاص بودن نام برند تاثیر به سزایی در تبلیغات شما دارد چنانچه متمایز بودن نام انتخابی مسئله بسیار اساسی است که نباید آن را نادیده گرفت .
  • استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود.
  • ابتدا با مشاوران ما صحبت کنید تا بهترین پیشنهاد به شما داده شود، پس از گرفتن مشاوره رایگان می بایست برای تکمیل مدارک خود اقدام کنید.

پس سعی کنید به‌خوبی بین اسم‌های مشخص شده جستجو کنید و ۳ اسمی را که آزاد هستند انتخاب کنید. سعی کنید لیستی از همه‌ی اسم‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن‌ را یادداشت کنید. خوشحال می‌شویم داستان ساخت برندتان را برایمان بفرستید، تا برای کسانی که تازه می‌خواهند نام برند خود را انتخاب نمایند دید روشن‌تری نسبت به موضوع پیدا کنند. البته باید به این نکته هم توجه نمایید که بعضی اسامی دارای حق مالکیت معنوی هستند و نباید از آن‌ها استفاده نمایید. حتماً با برند معروف Victoria Secret آشنایی دارید این برند که در حوزه مد و فشن فعالیت دارد توسط تیم حقوقی خودش از شرکت Victoria’s Little Secret که از برند او الگوبرداری کرده بود شکایت کرد و چند میلیون دلار از او غرامت گرفت. با در نظر گرفتن این معیارها با اندکی صبر، حوصله و تحقیق می‌توانید به یک انتخاب درست و متمایز دست پیدا نمایید.

نوع انتخاب و ثبت

استفاده از اسامی مشهوره که باعث فریب افکار عمومی می شود ممنوع می باشد . وسیله ای برای بازاریابی و پایه و اساس شهرت و معروفیت شرکت ها می باشند. می تواند برای سهامداران ارزش افزوده سهام ثبت تغییرات شرکت ایجاد کند و سبب بیشتر شدن درآمد شرکت گردد. برای نمونه میتوان از شرکت پروکتراند گمبل نام برد که تمامی کالاهای خود را با نام های متفاوت عرضه کرده تا با دیگر کالا ها رقابت کنند.

و این ویژگی باعث شده استفاده از اون‌ها و تلفظ و به خاطر سپردنش برای مردم آسون‌تر بشه. در ادامه میگیم یه برند ایده‌آل باید چه ویژگی‌هایی رو برای اسم برندش در نظر بگیره. شما از طریق انتخاب نامی که معنادار است، می‌توانید تصویر و ماهیت برندتان را به مخاطبان القا کنید.

بهتر است برای کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه همراه ما باشید. اکنون تلاش کنید طبق این مجموعه از کلمات توصیفات نام مناسبی پیشنهاد دهید. برای مثال شما می‌توانید انتخاب اسم برند برای کسب و کار را از روی چند دسته بندی‌ انجام دهید.

به نظر می رسد این نام از کلمه Annis گرفته شده که یک فرم بومی اگنس بوده است. امروزه نانسی یک نام مستقل محسوب می‌شود و در میان آمریکایی‌ها در سال‌های 1930، 1940 و 1950 ثبت شرکت بسیار رواج داشت. این نام از کلمه کارل در آلمانی گرفته شده و به معنای انسان آزاد است. شکل لاتین این نام محبوبیت خود در اروپای قرون وسطی را مدیون رهبر شارلمانی است.