استعلام ثبت شرکت 【 لیست اسامی شرکتهای ثبت شده ️】

در صورت استفاده شما از خدمات موسسه حقوقی فرداد رسا توسط دپارتمان های تجارت آنلاین این موسسه تحولی نو در کسب و کار شما ایجاد خواهد شد . مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. شما با ارتباط با موسسه حقوقی آگاه ثبت به صورت غیر حضوری و با مشاوره رایگان میتوانید شرکت خودتون رو ثبت کنید. شما بلافاصله بعد از پرداخت روزنامه قبلی می توانید تغییرات جدید را در سامانه ثبت کنید. انحلال به منزله پایان عمر شرکت و عدم ادامه فعالیت می باشد که اعضا اقدام به ثبت انحلال می نمایند،برای اقدام به انحلال ابتدا می بایست یک نفر به عنوان مدیر تصفیه تعیین و معرفی گردد که وظیفه آن رسیدگی به امور شرکت همزمان یا بعد از انحلال و تقسیم دارائی و سرمایه میان سهامداران می باشد. پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور.

  • حداقل تعداد لازم شرکاء و سهامداران برای تشکیل جلسات و تصمیم گیری ها مطابق با قانون تجارت و طبق اساسنامه شرکت تعیین می شود و اگر در هر جلسه ای تمامی اعضاء حاضر نباشند، رعایت تشریفات از مجامع ضروری خواهد بود.
  • این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد.
  • تفاوت مهم دیگر در مسئولیت شرکاء است، در شرکت تضامنی شرکاء شرکت دارای بیشترین مسئولیت ممکن نسبت به دیگر شرکت ها هستند و اگر دارایی های شرکت برای پرداخت بدهی های آن کافی نباشد، تمام شرکاء شرکت شخصاً و بصورت تضامنی مسئول پرداخت بدهی های شرکت هستند.
  • در این بخش با وارد کردن یکی از اطلاعات شخصیت حقوقی از جمله شماره ملی ، تمامی اطلاعات ضروری که در سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی نیز وجود دارد به شما نمایش داده خواهد شد .
  • شرکتنامه مخصوص شرکت های با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی است و شرکت های سهامی و تعاونی نیازی به شرکتنامه ندارند.شرکتنامه در شرکت های با مسئولیت محدود رکن اساسی آن است،به طوری که عدم تنظیم آن سبب بطلان شرکت است.

بنابراین با تشکیل شخصیت حقوقی در هر قالب تعریف شده در قانون تجارت وظایفی بر عهده شرکت ها است که باید هر ساله انجام دهند و در صورت عدم انجام این فعالیت ها موجبات جریمه مالیاتی و یا علی الراس شدن مالیات را برای خود فراهم می کنند. کارشناس استخدام شرکت “میراث آرکا” آزمون استخدام بخش خصوصی را فرصتی خوب برای مواجهه با داوطلبان … چه فاکتورهایی باعث اعتماد مدیران شرکت‌ها به آزمون استخدام بخش خصوصی می‌شود؟ مدیرعامل شرکت “یک‌ودو”ی … آزمون استخدام بخش خصوصی شیوه و طرح خوبی است؛ چرا که در بازارکار امروز به خلاقیت‌هایی این‌چنینی نیاز … خانم عابدینی رئیس اداره جذب و برنامه‌ریزی بیمه سامان که از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام به … مهدی جهرمی، ارزیاب شرکت هواپیمایی جنوب شرق از اطلاعات فوق‌العاده که آزمون استخدام بخش خصوصی در …

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

لازم به ذکر است که کد فراگیر هم به اشخاص حقوقی خارجی تعلق میگیرد و هم به اشخاص حقیقی خارجی. اتباع خارجی به دو صورت میتوانند در ایران شرکت اقدام به تاسیس انواع شرکتها کنند. هم این امکان را دارند که به همراه اتباع ایرانی شرکت ثبت کنند و هم این امکان وجود دارد که تمامی اعضاء شرکتی که در ایران تاسیس می شود و به ثبت می رسد از اتباع خارجی اعم از حقیقی و حقوقی باشند. البته محدودیت های خاصی برای انتخاب موضوع فعالیت شرکت برای اتباع خارجی وجود دارد که میتوانید برای اطلاع دقیق از این محدودیت ها با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید. مطابق با قانون، یکی از اقدامات لازم و ضروری پس از ثبت شرکتها انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور است.

قیمت ثبت شرکت بستگی به نوع شرکت و اینکه ثبت شرکت در چه نوع منطقه ای است متفاوت است. هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد . هر گونه تغییر در موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود(مجمع عمومی فوق العاده تجمع سهامداران شرکت است که به دلیل انجام تغییرات گرد هم جمع می آیند و تصمیم گیری می کنند).

در نتیجه با ثبت شرکت میزان جذب مشتری، فروش محصولات، سوددهی و قدرت رقابت شما بسیار بیشتر می‌شود. مفهوم ثبت شرکت در میان اعضا نیز هنگام تقسیم سود و انتقال مدیریت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد.

نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد. حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تضامنی دو نفر است که یکی از آنها یا یک نفر خارج از مجموعه باید به عنوان مدیر معرفی شود. با وجود این، عرفاً دست‌کم مبلغ یک میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته می‌شود. شرکت با مسئولیت محدود تغییرات شرکت یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است. شرکت‌های با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می‌شوند و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایۀ خود مسئول پرداخت بدهی‌های احتمالی خواهند بود. در نتیجه، اعضا می‌توانند اموال شخصی خود را در موقعیت ورشکستگی حفظ کنند و از این بابت نگران نباشند.

موضوع فعالیت شرکت باید صریح باشد و در تعیین موضوع شرکت نمی‌توان از عبارت‌هایی مانند «هر گونه فعالیت مجاز» استفاده کرد. همچنین ثبت موضوع فعالیت شرکت در اداره کل ثبت شرکت‌ها به معنای اخذ مجوز و صدور پروانه فعالیت نیست و برای گرفتن این مجوزها باید به مراجع مرتبط با آن کسب‌وکارها رجوع کرد. فرایند گزینش با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود و دامنه فعالیت شرکت را روشن می‌سازد. پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود.

صفر تا صد ثبت شرکت سهامی خاص با فرداد رسا

اما اگر در زمان مقرر اقدام به ارائه نامه عدم فعالیت نکنید و یا دفاتر خود را از ترس مالیات زیاد ارسال نکنید این موضوع می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد. مالیات علی الراس معمولا از دید صاحبین شرکت منصفانه نیست و سنگین تر محاسبه می شود. کارشناس استخدام “شرکت بیمه سامان” اعتقاد دارد آزمون استخدام بخش خصوصی فرصتی خوب برای متقاضیان کار … کارشناس استخدام شرکت مهندسی نرم‌افزار پاشاصنعت آزمون استخدام بخش خصوصی را فرصتی خوب برای شرکت‌ها در …

سامانه شرکت ها

لازم به ذکر است که بازرسین نباید رابطه خانوادگی با هیئت مدیره داشته باشند. اعضای هیئت مدیره باید حداقل یک سهم داشته باشند.( غیر از موارد عضو خارج از شرکا ) حداقل سرمایه مجاز شرکت سهامی خاص صد هزار تومان است که پرداخت نقدی ۳۵ درصد آن در زمان ثبت شرکت الزامی است که باید توسط موسسین شرکت تامین شود. مسئولیت هر یک از سهامداران در قبال دیون و تعهدات شرکت به مبلغ اسمی سهام وی بستگی دارد. نقل و انتقال سهام شرکت سهامی خاص منوط به اعلام موافقت مجامع عمومی سهامداران شرکت است. در ادامه این مطلب به بررسی نحوه ورود به سامانه اداره ثبت شرکت ها و مراحل آن می پردازیم.

نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی. و ارسال آنها به اداره ثبت شرکتها از طریق پست، حدوداً یک هفته کاری زمان لازم است تا شرکت مورد نظر شما به ثبت برسد. لازم به ذکر است برای استفاده از خدمات لازم است در سامانه ثبت نام کنید. چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است.

همانند دیگر شرکت هایی که در اداره ثبت شرکتها به ثبت می رسند، ثبت شرکت لازمه دارا شدن شخصیت حقوقی نیست و شخصیت حقوقی شرکت تعاونی زمانی شکل می گیرد که تاسیس شده باشد. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. پس از شرکت با مسئولیت محدود در جایگاه دوم بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران قرار گرفته است. از تفاوت های مهمی که این شرکت با شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تضامنی دارد می توان به تعداد اشخاص مورد نیاز برای تاسیس و ثبت این نوع از شرکتها اشاره نمود. برای تاسیس شرکت سهامی خاص حضور حداقل 5 نفر الزامی است که 3 ثبت شرکت در تهران نفر از آنها سهامدار و 2 نفر هم بازرس شرکت خواهند بود.

منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود.

به اطلاع داوطلبان پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌رساند فرآیند معرفی به شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی نیرو در پنجمین آزمون استخدام بخش … تعیین حوزه مالیاتی، تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی یکی از مهمترین اقدامات و یکی از ضروری ترین اقدامات پس از ثبت است که باید حتما صورت بپذیرد. در واقع نوعی مجوز است که به منظور صادرات و واردات و توسط اتاق بازرگانی، صادر می شود و به دارنده آن این امکان را می دهد تا اقدام به ثبت سفارش و صادرات و واردات بنماید. یکی از ضروریت های شرکت های فعال در بخش بازرگانی، اخذ کارت بازرگانی است. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از ایرانی و خارجی می توانند در ایران شرکت ثبت نمایند.

سپاس از مجموعه وزبن ثبت شرکت ایلیا مطالب سایت شما بسیار کاربردی و مفید هستس. از طریق این سایت میتونید به موجود بودن شرکت پی ببرید ثبت برند ، ilenc.ir مراجعه کنید . اما نکته ایی که حائز اهمیت هست اینه که موجود بودن یک شرکت دال بر قانونی کار کردن اون شرکت نیست .