انتخاب نام شرکت

اسم برند باید به راحتی توسط مشتری تلفظ و به همان راحتی نیز به یاد آید. در بسیاری ( نه همه ) به شرکت‌ها توصیه می‌کنیم از انتخاب اسم شرکت از میان حروف اختصاری بپرهیزند ، زیرا برای همگان معنی نمی‌دهد. هنگام انتخاب یک هویت برای یک شرکت یا یک محصول، هر چه اسم ساده و سر راست و با سبک سازمان هماهنگ‌تر باشد، با سرمایه کمتری در راه برندینگ و برندسازی گام خواهید برداشت. قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند.

پس بهتر است این کار را به افراد متخصص و حقوقدانان وارد به قوانین واگذار کنید تا در کمترین زمان ممکن و با رعایت جزئیاتی قوانین شرکت سهامی خاص شما را ثبت و در این زمینه یاری گر شما باشند. همکاران ما در شرکت ثبت کاج پروسه ثبت شرکت سهامی ثبت شرکت خاص شما را تسهیل و در اسرع وقت به انجام می رسانند. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ تمام پرسشهای خود را بیابید. در سال 1391 در راستای تحقق بخشیدن به ارائه و تولید محصولات در حوزه سلامت و زیبایی فعالیت خود را آغاز نمود.

پوما یک برند برتر ورزشی دنیاست که در ابتدا برادران داسلر در سال 1307 شمسی کارخانه ی کفش سازی خود را در کشور آلمان راه اندازی کردند اما سال ها بعد این دو برادر آلمانی از هم جدا شدند. آدولف دالسر همان ابتدا یک نام ترکیبی از اسم و فامیل خود با عنوان آدیداس (آدی+داسلر) برای کارخانه خود در نظر گرفت و از همان ابتدا نیز موفق بود. در این گام به‌سادگی و باخیال راحت می‌توانید اسم برند و محصول خود را در سایت مرکز مالکیت فکری ثبت کنید. البته باید اظهارنامه‌ای تکمیل کنید و همچنین مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. البته سایت‌هایی نیز برای کمک به پیدا کردن اسم وجود دارد که ممکن است در بعضی قسمت‌ها مفید باشند اما خیلی نباید روی آن‌ها متمرکز شوید.

  • ابتدا باید طرح هایی را بیان کنید که مارک شما و نام مورد نظر برای شرکت کشاورزی شما را مشخص کند.
  • را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند.
  • گروه تولیدی صنعتی تکرو فیلتر به عنوان یکی از تولید کنندگان صنایع خودرو در زمینه فیلتر با بکار گیری فناوری های نوین در تولیدات و ارتقا سطح کیفی و دریافت نشان استاندارد محصولات هوا خودرو های سنگین و انواع فیلتراسیون صنعتی در زمینه های راهسازی،کشاورزی،ن…
  • اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند.
  • تا به زبان های دیگر معنای منفی یا مبهم نداشته باشد و به اصطلاح یک نام بین المللی باشد.

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. برای اینکه بتوانید اسم فوق العاده برای ثبت شرکت داشته باشید، نمونه ای از اسمهای فوق العاده برای شرکت در انتهای مقاله قید نموده ایم تا بتوانید با انتخاب نام شیک برای شرکت آشنایی کامل پیدا نمایید. شرکت سهامی عام، جز شرکت‌های تجاری است که این شرکت‌ها به این دلیل سهامی عام خوانده می‌شوند که سرمایه خود را از طریق فروش سهام خود به مردم به دست می‌آورند، و درصدی از سهام در دست مردم و درصدی در دست مسئولین شرکت هست. برای مشاوره انتخاب نام شرکت با کارشناسان انتخاب نام موسسه فرداد رسا در تماس باشید.

اكثر مراجعین كه فقط نام شركت را می دانند به قسمت تعیین نام مراجعه نموده و با توجه به اسم شركت شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و به آنها داده می شود. بطور كلی در قسمت تعیین نام های ارسالی از وزارتخانه ها و دادگاهها و سازمانها و ادارات و شركتها همگی بطور جداگانه تفكیك شده و مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد. ص- در مورد اعتراض شركتها به اسامی متشابه كه بعلت عدم مشاهده در دفاتر و یا به نظر مدعی یا مدعیان به اسم اعلام شده در این قسمت اعتراض آنها مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد و حتی در مواقع ضروری با مراجعه به دادگاه ها، ذینفع را در این مرحله یاری می دهد. حتی اگر نام تجاری شرکت کشاورزی شما به عنوان آدرس دامنه شما موجود باشد ، تا زمانی که ثبت نام علائم تجاری را بررسی نکنید ، نهایی نمی شوید.

از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است. بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید. ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شركتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را كه شركاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شركت را نموده اند را تسلیم نمایند. پس از بررسی نام جدید انتخاب و در صورتجلسه ارائه شده منعكس می شود و در دفاتر تعیین نام نیز وارد می شود و برای اقدام و صدور آگهی نزد مسئول مربوطه فرستاده می شود. تعیین انتخاب نام شركت و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند. تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند.

راه‌­های حمایت از نام شرکت

برای شروع، مراحل انتخاب اسم برند رو همونطوری که توی مقاله گفتیم انجام بدید. حساس بودن با «زیاد حساس بودن» فرق داره و بنده هم گفتم زیاد حساس نباشید. انتخاب اسم فقط بخشی از راه‌اندازی ثبت برند تجاری کسب و کار هست که اهمیتش هیچ وقت به اندازه بقیه مراحل و بخش‌های یک کسب وکار نیست. اگر ویدیو را تماشا کردید، وقت آن است که ببینیم، نکات انتخاب اسم برند در کشور خودمان به چه شکل است.

امروزه نیز مبل چستر فیلد یک گزینه ی مناسب برای تمام سلیقه ها می باشد ظاهر شیک خود را از دست ندهد. برای آشنایی بیشتر با مبلمان چستر فیلد مطالعه مقاله “مبل چسترفیلد چیست” را به شما پیشنهاد می کنیم. اکنون می‌توان گفت ویترا یک شبکه سراسری تولید و فروش مبلمان در سراسر کشور محسوب می‌شود؛ که با بیش از بیست گالری و نمایشگاه تخصصی مبلمان، محصولات خود را باکیفیت صادراتی تولید کرده و به‌صورت مستقیم به خریداران عرضه می‌کند. قرار است در ادامه به معرفی eleven تولیدی مبل راحتی تهرانخوش نام و معروف بپردازیم. بدون شک پس از پایان این مطلب با آشنایی که از چند کارخانه مبلمان به دست آورده‌اید، می‌توانید مبلمان مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. اگر تصمیم دارید مبلمان مورد نظر خود را به جای خرید از فروشگاه‌ های لوکس و گران قیمت ازکارگاه مبل سازیتهران و یاکارخانه مبل در تهران بخرید، این مطلب را بخوانید.

اسم کارخانه

این کار آسانی نیست زیرا بیشتر نام هایی که شما در حال حاضر دارید به آن فکر می کنید توسط برخی از دارندگان مشاغل هوشمند قبلا ثبت شده اند. بسمه تعالی شرکت گازهای آزمایشگاهی پرشین گاز البرز در خصوص تولید، تأمین و توزیع کلیه گازهای آزمایشگاهی، طبی و صنعتی فعالیت شایانی دارد و بسیار خرسند است که محصولات، خدمات و تجربیات خود را در اختیار صنعتگران، علاقمندان و شما مشتری گرامی قرار دهد. گروه تولیدی صنعتی تکرو فیلتر به عنوان یکی از تولید تغییرات شرکت کنندگان صنایع خودرو در زمینه فیلتر با بکار گیری فناوری های نوین در تولیدات و ارتقا سطح کیفی و دریافت نشان استاندارد محصولات هوا خودرو های سنگین و انواع فیلتراسیون صنعتی در زمینه های راهسازی،کشاورزی،ن… 1-در اسم شرکت باید عبارت”با مسئولیت محدود” قید شود والا آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود. نمایندگی شکلات های خارجی آدرس شرکت شکلات باراکا نمایندگی شکلات خارجی در تهران کارخانه شکلات …

گفتگو با فاطمه جمیلی که با تجاری‌سازی محصولش می‌خواهد از

استفاده از ایمیل‌های انبوه هزینه‌ی زیادی را برای شما نخواهد داشت اما ممکن است به کمک یکی از مخاطبان و مشتریان‌تان یک اسم خیلی خوب و مناسب پیدا کنید. پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. استفاده از نام مناسب شرکت می‌تواند اثر بخشی فوق‌العاده‌ای در ذهن مخاطب داشته باشد. شاید تعجب کنید که اسم بعضی از برندهای ایرانی ارزشی بیش ‌از ۳۰۰ میلیارد تومان دارد.

انتخاب نام مناسب برای اپلیکیشن به ظاهر امری بسیار ساده است ولی در عمل تاثیر بسیار زیادی در گسترش و در نهایت فروش و درآمد زایی اپلیکیشن دارد. باید قواعد اسمی که در هر قالب ثبتی وجود دارد را رعایت کنید مثلا باید در شرکت نسبی نام یکی از شرکا در نام شرکت نیز آورده شود و از لغاتی مانند شرکاء برادران و یا لغاتی از این قبیل استفاده شود. نامی که برای شرکت خود انتخاب می کنید باید نام منحصربفردی باشد به این صورت که قبلا توسط شرکت دیگری به ثبت نرسیده باشد. چنانچه از این قوانین برای تغییر نام اطلاعات کافی ندارید بهتر است این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا با قوانین و مقررات تغییر نام شرکت بطور کامل آشنا شوید. دوست عزیز هزینه ها بر اساس میزان سرمایه و موضوع و هزینه روزنامه رسمی می باشد، از 800 هزار تومان به بالا می باشد و مدت زمان هم تا زمان چاپ روزنامه رسمی حدودا 12 روز کاری می باشد. مبلغ سرمایه شرکت بایستی در اظهارنامه ثبت و مقدار نقد و غیر نقد آن به تفکیک ذکر شود.

تغییر نام شرکت با مسئولیت محدود

همچنین تمایز اسم شرکتها باید در کلمات خاص باشند و افزودن کلماتی مثل نوین ، گستر ، تک و امثال اینها به اسم شرکت نمی‌تواند وجه تمایز اسم یک شرکت از سایر شرکتها باشد. مثلاً اگر شرکتی با نام “ابتکار پویا” ثبت شده باشد، ثبت شرکتی با نام”نوین ابتکار پویا” یا “ابتکارگستر پویا” مجاز نخواهد بود. برای به حداقل رساندن اینگونه مشابهت ها اسم شرکت باید حداقل شامل سه کلمه خاص ( غیر عام ) باشد که ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد.