برند خود را با انتخاب بهترین اسم فروشگاه اینترنتی بسازید + اسامی خاص برای برندسازی

برند سازی در اینستاگرام یکی از اصول هایی میباشد که اکثر افرادی که پیج های بیزنیسی را مدیریت میکنند رعایت نکرده و همین موضوع باعث میشود فروش خیلی بالایی در اینستاگرام تجربه نکنند. پس هر کاری که میتواند باعث بیشتر دیده شدن برند شما کمک کند استفاده کنید تا پیش از پیش محصولات شما به سر زبان ها افتاده باشد. برای برند سازی در اینستاگرام باید فعالیت مستمری داشته باشید به صورتی که فالوور های خود ثبت شرکت را حداقل روزی یک بار به پیج خود سوق دهید البته نباید بیش از حد اقدام به پست گذاری کنید. زیرا که در این صورت باعث اذیت و تکراری شدن در چشم مخاطب های خود خواهید شد. منظور از آماده کردن پیج برای این که برند سازی برای فروشگاه مجازی شما صورت بگیرد این است که باید برای صفحه پروفایل اینستاگرام خودتان نهایت دقت را به خرج دهید. از عکس پروفایل اکانت گرفته تا محتوا هایی که در آن استفاده میکنید.

در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت فرآیندی پیچیده است که اگر به‌درستی انتخاب شود می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را در کسب و کارتان ایجاد کند. به‌ کمک مشاوران دکتر ویز می‌توانید ویژگی‌های نام مناسب شرکت را مشخص کنید. البته دقت داشته باشید که در انتخاب نام مناسب شرکت در نقاط مختلف جهان قوانین مختلفی وجود دارد. در هنگام انتخاب ثبت برند تجاری نام برند باید به همه‌ی آن قوانین دقت کنید تا در ادامه‌ی مسیر به مشکل نخورید. اسم برند و شرکت شما باید انتقال دهنده‌ی تجربه، ارزش و همچنین برتری کسب و کار شما باشد. زیاد شنیده‌اید که می‌گویند اسم شما باید ساده و کوتاه باشد تا در ذهن مشتری سریع جای بگیرد ولی زیاد کوتاه بودن هم به چشم نمی‌آید و زودتر به فراموشی سپرده می‌شود.

راهنمای انتخاب اسم سه سیلابی برای شرکت

نام برندهای رقیب خود را بررسی کنید و سعی کنید اسمی کاملا متفاوت را انتخاب کنید. اسم انتخابی شما باید بامعنی و مفهوم و هم­چنین مطابق با فرهنگ جمهوری اسلامی باشد. بهتر است بدانید نام‌هایی که باعث برهم‌زدن نظم عمومی هستند و یا مستهجن و خلاف اخلاق باشند‌، تایید نمی‌­شوند. راستی حالا که صحبت از دامنه شد، اجازه دهید تا کمی هم دربارۀ راه ‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی صحبت کنیم.

همچنین اگر از قبل در شبکه‌های اجتماعی با مخاطبین هدف خود در ارتباط هستید می‌توانید از نظرات آنها استفاده کنید. چون هر چیز ترندی ممکن است بعد از مدتی محبوبیت خودش را از دست بدهد و از ذهن مردم پاک شود. آن وقت هزینه زیادی باید برای برندسازی مجدد پرداخت کنید.

اسم کوتاه برای برند

(حتی اگر می‌ خواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری من ‌در آوردی یا عجیب و غریب استفاده کنید، باید این شرایط را در نظر بگیرید). به ادبیات و دستور زبان فارسی توجه کنید، اسمی که قرار است معرف کسب و کار شما باشد، نباید مشکل دستور زبانی داشته باشد یا این که معنا و مفهوم آن به چیز دیگری اشاره کند. می‌توانید از تشبیه یا سایر آرایه‌های ادبی نیز استفاده کنید. اسمی که قرار است کسب و کار شما را بیان کند باید منحصر به برند شما باشد، از استفاده کردن نام‌های تکراری که قبل از شما برای برندهای دیگر استفاده شده است بپرهیزید.

اهمیت انتخاب اسم مناسب برای شرکت

البته استارباکس نام شخصیت پری دریایی در رمان موبی دیک، نهنگ سفید می باشد که این نام در کنار لوگوی پری دریایی نیز بی تاثیر در موفقیت و به یاد ماندن نام این شرکت نمی باشد. برای مثال شرکت‌های تولید کننده نوشابه انرژی‌زا همگی سعی می‌کنند از مفهوم قدرت‌مند بودن استفاده می‌کنند. برای مثال مانستر (هیولا)، ردبول (گاو قرمز)، راک‌استار (ستاره‌ی راک)، برن (سوختن) و بیگ بیر (خرس بزرگ) همگی در حال استفاده از مفهوم قدرت‌مند هستند.

  • چون ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور ارزشی برابر با چند صد میلیون یا حتی میلیاردها تومان به دست آورد.
  • بامیلو که یک فروشگاه اینترنتی هست (بود) هم همین ویژگی را داره.
  • لطفا اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
  • وقتی به فهرست کوتاهی رسیدید، در دسترس بودن آن اسم را در گوگل بررسی کنید.

از طرف دیگر ممکن است نهایتا کسی در این میان رنجیده خاطر شود. برای مثال اگر صاحب یک رستوران ایتالیایی هستید و می خواهید یک سایت برای خود داشته باشید، می توانید از دیکشنری ایتالیایی کمک گرفته و انواع عبارت های با معنا و مرتبط با کار خود را در لیستی قرار دهید. سپس با ترکیب آنها به نامی که معرف فعالیت شما بوده و همچنین متفاوت تر از رقیبانتان نیز باشد، دست پیدا کنید. کسب و کار خود را با نام دامنه محدود نکنید، برای مثال taghvim99 باعث میشود کسب و کار شما به سال ninety تغییرات شرکت nine محدود شده و بعد از آن از بین برود.

اسامی توصیفی

البته چنانچه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتری درباره کلیدهای انتخاب اسم برند هستید می‌توانید با کلیک روی همین خط به سایت ما هزار مدیر سر زده و از سایر کلیدهای انتخاب اسم برند نیز آگاه شوید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به این کلید خاص توجه بیشتری داشته باشید چون به شدت انتخاب اسم برند را برای شما راحت‌تر می‌سازد. سال‌ها پیش که لری پیج و سرگئی‌برین تصمیم داشتند نامی قدرتمند و خاص برای این موتور جستجوی جدید انتخاب نمایند مثل امروز بسیاری از ما با همین مشکل انتخاب اسم برند مواجه بودند. ما در اولین قسمت این مقاله به شما تعدادی از مهم‌ترین کلید‌های راهنما برای انتخاب اسم برند را آموزش می‌دهیم. اگر مشتریان و مخاطبان فعالی دارید می‌توانید به کمک ابزارهای نظرسنجی آنلاین(ارسال ایمیل) از آن‌ها بخواهید تا در مورد اسم برند جدیدتان به شما کمک کنند.

یعنی اونقدر شرکت و برند به ثبت رسیده که برای انتخاب یک اسم باید کلی تحقیق و تفکر کرد. حتی اگر برای ثبت شرکت اقدام کرده باشید، دیدید که جدیدا اسم انتخابی باید شامل سه کلمه باشد تا احتمال مشابه بودن اسامی برندها خیلی کمتر شود. لیست جامعی از اسامی خاص و عامی در این صفحه توسط کارشناسان ثبتاد برای شما تهیه شده است تا بتوانید به راحتی اسم برند، لوگو و علائم تجاری خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که برای انتخاب اسم مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کنند. اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.

این کار ممکن است کاری هیجان انگیز و درعین حال استرس‌آور باشد چون باید جایگاه ویژه‌ای در ذهن مخاطب‌تان به جا بگذارید و در عین حال هدف و ایده طراح و یا بنیان‌گذار را به مخاطب منتقل کنید. همچنین در مورد این اسامی احتیاط کنید تا مبادا حق انحصار آن نام در اختیار کشور، برند یا شخص خاصی باشد. یکی از بررسی هایی که هنگام انتخاب نام برند باید انجام دهید تحقیق در مورد ثبت شدن یا نشدن نام به اسم شخص یا برند دیگری به جز شرکت شما است. شما باید مطمئن شوید که کسی جز شرکت شما ذینفع نام برند انتخابی نباشد و در آینده ادعایی نسبت به مالکیت حقوقی آن اسم نکند. اگر شما در این فکر هستید که یک برند بین المللی داشته باشید، باید انتخاب اسم برند شما به صورتی باشد که اشخاص خارجی هم بتوانند آن را به راحتی تلفظ و جستجو نمایند.