برون سپاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

زمان اعلام نتایج آزمون سردفتری معمولا حدود دو ماه بعد از برگزاری آزمون خواهد بود. اوراق شرکت های سهامی خاص اظهارنامه و شرکت های مسئولیت محدود تقاضا نامه و شرکت نامه می باشد . انتخاب نمایید آگهی های شرکت در چه نوع روزنامه ای درج گردد ، چنانچه روزنامه ابرار کم هزینه ترین نوع روزنامه است . در صورتی که نام مربوطه دارای مستند نام می باشد ، از فرهنگ لغت های معتبر باید معنی آن را ذکر نمایید . تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . البته سامانه آزمون های جهاد دانشگاهی نیز به انتشار این کارت اقدام می کند که در متن مقاله توضیح داده شده است.

متقاضیان شرکت در طرح برون سپاری نباید دارای سوءپیشینه کیفری مؤثر باشند و قبل از طی دوره آموزشی، باید گواهی مربوط به عدم سوء پیشینه را اخذ و ارائه کنند. تعیین مدت شرکت نیز متناسب با نوع آن متغیر است چنانچه مدت زمان هیئت مدیره در شرکت های مسئولیت محدود به مدت نا محدود است ولی در ثبت شرکت سهامی خاص به مدت 2 سال است . چنانچه قصد استفاده از یک وکیل را داشته باشید ، باید اطلاعات هویتی وکیل مربوطه من جمله شماره وکالتنامه ، شماره ملی ، شماره تماس و … را تکمیل نمایید .

سامانه ssaa.ir

بخش آگهی ها در سامانه اداره ثبت اسناد و املاک، امکان جست و جو در میان آگهی های ثبت تاسیس یا تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری، آگهی های مرکز مالکیت معنوی، مزایده، املاک و اجرای اسناد را برای کاربران سایت فراهم کرده است. در گذشته مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند برای اینکه بدانند ممنوع الخروج هستند یا نه تنها دو راه داشتند . یا به صورت حضوری باید به اداره گذرنامه می رفتند و یا با تلفن به این اداره ، وضعیت خود را استعلام می کردند .

راهنمای ثبتی

اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند برای شرکت در این طرح با مراجعه به سامانه اینترنتیssaa.irو مطالعه بخش فراخوان برونسپاری نقشه های عرصه ملک از جزئیات این طرح، اطلاع پیدا کنند. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند. ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد.

در سال های اخیر،امکانات سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک مرتبا افزایش یافته به نحوی که امروز می توانیم بگوییمسایت اداره ثبت اسناد و املاک کشور،یکسامانهجامع بوده که درخواست و انجام بسیاری از امورثبتیرا به صورت اینترنتی و غیر حضوری، امکان پذیر ساخته است. این سامانه با داشتن نیروی اداری بالا در واحد اداری سازمان موجب شده تا مشتری مستقیماً با ثبتنام در سامانه به واحد اداری ما ارجاع داده شود و پس از انجام امور مربوطه کلیه مدارک به مشتری تحویل داده میشود. اداره ثبت شرکتها جزئی از سازمان ثبت اسناد و املاک و زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سامانه ثبت شرکت نیک، سامانه ثبت هوشمند ارائه کننده خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت تغییرات شرکت نظیر ورود و خرج شرکا و انحلال شرکت، ثبت اختراع و تمامی امور ثبتی در ایران میباشد. در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود.

این امکانات در بخش میز خدمات الکترونیک سایت سازمان ثبت اسناد و املاک در دسترس بوده و شامل 6 گروه کلی خدمات اطلاع رسانی، استعلامات ثبتی، ثبت شرکتها ، مرکز مالکیت معنوی، اجرای اسناد رسمی و املاک می باشد. تصدیق اصالت سند مالکیت استعلام ممنوع الخروجی ثبت شرکت و موسسه درخواست کد فراگیر ثبت اختراع طرح صنعتی و علامت تجاری و ثبت درخواست صدور سند مالکیت از جمله امکانات سایت اداره ثبت اسناد و املاک بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. سازمانثبتاسناد و املاک کشور، نیز همچون سایر نهادها و ارگان های دولتی، در سال های اخیر، اقدام به راه اندازی سامانه اختصاصی خود نموده است.سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دارایسامانه های متعددی بوده که هر یک، خدمات خاصی را به کاربران سایت ارائه می نماید.

✔️ این سامانه خدمات مختلفی در زمینه املاک، استعلام ممنوع الخروجی، ثبت شرکت و … بخش مکاتبات مکانیزه از جمله بخش هایی است که در سامانه ثبت من خدمات ارائه می کند. با توجه به اینکه بعضی از مکاتبات سازمان املاک و اسناد کشور مکانیزه می باشد؛ افرادی که دارای مکاتبات مکانیزه هستند، می توانند با وارد کردن شناسه 18 رقمی مکاتبات مکانیزه خودشان، اقدام به مشاهده وضعیت مکاتبات مکانیزه خود کنند. در حال حاضر سازمان اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به ارباب رجوعان، بخشی را تحت عنوان ملاقات و نوبت دهی راه اندازی کرده است.

در این مرحله از ثبت نام در سایت ثبت من، یک کد تایید به شماره همراه شما پیامک می شود. بسیاری از شرکت های غیر مجاز به دلیل عدم وجود شماره ثبت غیر مجاز هستند و البته به راحتی به شما اجازه ثبت یک شرکت را نخواهند داد ، می توان در این صورت از مشاوره حقوقی ثبت شرکت ایلیا یا وکیل متخصص مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا استفاده کرد. پس از آن نیاز به تنظیم صورتجلسه ای جداگانه برای هر تغییر و ثبت آن می باشد. هر تولید کننده ای جهت شناسایی محصولات یا کالای خود به مشتریان و فروش آن، ثبت برند نیازمند انتخاب نامی است .با ثبت برند و نام تجاری، می توانید دیگر نگرانی بابت کپی برداری و تقلب از نام و علامت تجاری خود نداشته باشید. ثبت برند از نام و علامت تجاری هر فرد یا شرکت، با دادن حقوق انحصاری جهت معرفی یا شناختن کالا و خدمات، یا اجازه استفاده از آن به دیگران، محافظت می کند. این بخش امکان اطلاع از نوبت های تخصصی داده شده و فهرست رزروها را جهت مراجعه به واحدهای ثبتی فراهم کرده و شامل بخش های “نوبت های من”، “ملاقات عمومی” و “مرکز مالکیت معنوی” می باشد.

  • پس از ثبت ،قانون شرکت را به این نام به عنوان یک شخص حقوقی شناخته و تحت حمایت قرار می دهد.
  • به استناد سایت سامانه ها یکی دیگر از بخش هایی که در سامانه ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش مرکز مالکیت معنوی این سامانه می باشد.
  • در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و …
  • هر تولید کننده ای جهت شناسایی محصولات یا کالای خود به مشتریان و فروش آن، نیازمند انتخاب نامی است .با ثبت برند و نام تجاری، می توانید دیگر نگرانی بابت کپی برداری و تقلب از نام و علامت تجاری خود نداشته باشید.
  • پس اگر هنوز در این سایت ثبت نام خود را انجام نداده اید، در ادامه نحوه ثبت نام در این سامانه را مطالعه کنید.

در این بخش امکان ثبت درخواست برای دریافت شناسه ملی برای اشخاص حقوقی، استعلام شناسه ملی، درخواست بازبینی، درخواست اصلاح شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور و ثبت درخواست رفع تعلیق شناسه ملی برای اشخاص ثبت تغییرات حقوقی وجود دارد. یکی از قسمت هایی که در بخش اجرای اسناد رسمی ارائه شده اند، قسمت پیگیری پرونده اجرا می باشد. در این قسمت امکان پیگیری پرونده های در حال اجرای ادارره ثبت اسنادوجود دارد.

۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت ثبت من یعنی my.ssaa.ir را در آن جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سامانه ثبت من شوید. امور ازدواج ، طلاق ، معاملات املاک ، ثبت برند و شرکت و غیره از جمله خدماتی است که در این سامانه می توانید انجام دهید یا پیگیری فرمایید، شما عزیزان در صورتی که آشنایی کامل ندارید ، می توانید با ما تماس بگیرید تا کارهایتان را انجام دهیم. یکی از خدماتی که در سامانه ثبت من به ارباب رجوعان ارائه می شود، بخش پرداخت می باشد.

پیگیری عملیات اجرائی اسناد رسمی

پس از اینکه وارد سامانه شدین و استعلام ممنوع الخروجی را دریافت کردید . موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت کلیه امور مرتبط با اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. بعد از آگهی شدن کار به اداره ثبت شرکت ها مراجعه و اوراق تائید شده توسط اداره ثبت شرکت ها و آگهی ثبتی خود را تحویل می گیرید. شما جهت اطلاع از نظر کارشناسان اداره در مورد پرونده ارسال شده به آن اداره محترم می بایست به قسمت پیگیری درخواست مراجعه و نوع درخواست و شماره پیگیری خود را در آن کادر وارد کنید تا نظر کارشناس برای متقاضی نمایش داده شود. بعد از تکمیل صفحات اعلام شده به صورت آنلاین و پست اوراق فیزیکی به اداره ثبت شرکت ها, می بایست منتظر نظر کارشناسان اداره ثبت شرکت ها باشید. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود .

» مطالبه مهریه از طریق ثبت

در این بخش، امکان پیگیری آخرین وضعیت ملک با استفاده از شناسه یکتای سند رسمی که یک شماره 18 رقمی می باشد، برای کاربران سایت سازمان ثبت وجود دارد. به این صورت که باید به سامانه اینترنتی این اداره مراجعه نمود، و از مراجعه حضوری پرهیز نمود زیرا از پاسخ به هرگونه مراجعه حضوری به این اداره خودداری ثبت شرکت در تهران می گردد. همین طور جهت ثبت تغییرات شرکت یا ثبت اینترنتی نیز می توان از این سامانه که زیر شاخه ی سازمان ثبت اسناد کشور می باشد ، استفاده کرد. سامانه ثبت درخواست صدور سند مالکیت به نشانی در راستای ارائه سند مالکیت به اراضی و ملک هایی که در حال حاضر بدون سند می باشند، راه اندازی شده است.