تغییر در فرآیند ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

اکنون به راحتی می توان گفت که درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به یک سامانه جامع تبدیل شده است. چرا که کاربران می توانند با مراجعه به این سایت به آدرس اینترنتی my.ssaa.ir بخش بزرگی از خدمات آن ثبت برند تجاری را دریافت نمایند. در ادامه خدمات قابل ارائه این سایت که در حال حاضر فعال هستند را بیان می کنیم. اما اکنون که با خدمات فراوان این سامانه به صورن آنلاین آشنا شده اید، به آموزش نحوه ورود و ثبت نام در ان برای شما می پردازیم.

ssaa-ir

هفتاد درصد (۷۰%) وجوه حاصله جزء درآمدهای داخلی شركت ذیربط منظور میشود و هزینههای مربوط به اخذ گواهیهای مزبور از همین محل قابل تأمین و پرداخت خواهد بود. زیرا این نام باید به زبان های دیگر قابل نگارش باشد و مواظب باشید که ثبت تغییرات این کلمه در زبان های دیگر معنی بدی نداشته باشد . برند به نام تجاری یا نماد کالا یا خدماتی گفته می شود که برای صاحب برند, امتیاز ایجاد می کند و باعث می شود که محصولات و خدمات فروشنده خاص باشد و از سایر رقبا متمایز گردد.

به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر را برای کاربران خود فراهم نموده است. از طریق بخش پرداخت سایت ثبت من، کاربران می توانند برای استعلام شناسه قبض های پرداختی خود اقدام نمایند.

ثبت نام ثبت من برای استفاده از برخی از خدمات سامانه ثبت من به آدرس سایت my.ssaa.irکه در واقع درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد، سایت ثبت من راهی است که افراد می توانند به صورت اینترنتی از خدمات این ارگان مهم کشور استفاده نمایند. در سال های گذشته حرکت بزرگی در جهت مجازی سازی و خدمات آنلاین شرکت ها و سازمان های دولتی انجام شده است. در این راستا هر یک از سازمان های دولتی اقدام به طراحی و اجرای وب سایتی نموده اند که کاربران بتوانند از طریق آن، ‌به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت، کارهای خود را انجام دهند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم اقدام به راه اندازی وب سایت خود با عنوان سامانه ثبت من و با نشانی اینترنتی my.ssaa.ir کرده است.

ثبت شرکت در اصفهان

یکی دیگر از امکاناتی که در بخش خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه شده است، جستجو در بانک علائم تجاری است. در صورتی که قصد دارید علائم تجاری خاصی را مشاهده کنید، می توانید به این بخش ازسامانه ssaa.irوارد شوید و با وارد کردن یک سری اطلاعات در رابطه با علائم تجاری مورد نظر خود مانن طبقه بندی کالا، طبقه بندی تصویر و … یکی از بخش هایی که در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش استعلام ثبتی است که این بخش در زیر مجموعه میز خدمت این سامانه قرار می گیرد. در این بخش امکان دسترسی به بسیاری از خدمات الکترونیکی سایت ssaa.ir و استعلام این خدمات وجود دارد. سامانه ثبت نام کد یکتا مسکن برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید .

بخش شکایات سامانه ثبت من، امکان ثبت شکایت از واحد های اجرای ثبت و پیگیری این شکایت ها را برای کاربران خود فراهم کرده است. ۴در این مرحله از ثبت نام در سایت ثبت من، سامانه یک کد تایید را به شماره همراه شما پیامک می کند. اگر می خواهید به تمامی خدمات سامانه ثبت من دسترسی داشته باشید، پس از ورود به سامانه، نسبت به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در سامانه اقدام نمایید.

  • برای مثال جهت تصدیق اصالت سند و استعلام ممنوع الخروجی نیازی به ثبت نام نیست.
  • همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد.
  • با توجه به این که زمان زیادی از راه اندازی سامانه ثبت من نمی گذرد، خیلی از افراد با خدمات آن آشنایی ندارند.
  • در صفحه نتایج جست و جو، بر روی اولین لینک که آدرس آن می باشد و در تصویر با فلش قرمز مشخص شده، کلیک نمایید.

در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد. شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد .

سامانه ثبت برند

تمامی آموزش ها و مطالب موجود در این وبسایت غیر از مواردی که در فروشگاه موجود است، کاملاً رایگان منتشر شده و کلیه حقوق برای وبسایت محضرچی محفوظ است و هرگونه انتشار مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت. همچنین می توانید املاکی که در سازمان ثبت به نام شما ثبت شده است را با جزئیات مشاهده کنید. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند ثبت شرکت در تهران که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .

✔️ اشخاص می توانند از طریق تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتر متصل به اینترنت خود وارد سایت شوند همان طور که در متن مقاله هم آمده است . اگر قبلا اقدام بهثبتنام کرده اید کافی است در قسمت فراموشی رمز رفته و اطلاعات خود را بازیابی کنید. با زدن نام کاربری و رمز عبوری که موقع ثبت نام دریافت کرده اید می توانید واردسایتشوید . بر روی لینک مورد نظری که سرچ کرده اید کلیک نمایید تا بتوانید وارد صفحه اصلیسایتشوید .

سند صلح عمری بهترین جایگزین وصیت نامه + همه نکات مهم + مراحل و مدارک

در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید. در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و … با توجه به اهمیت این موضوعات در ادامه پی دی اف راهنمای استفاده از سایت ثبت من my.ssaa.irرا برای دانلود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانید از آن استفاده نمایید.

برای این کار در قالب یک شرکت باید وارد سایت irsherkat.ssaa.ir شوید و برای ثبت شرکتتان اقدام کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت ثبت من my.ssaa.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت ثبت من my.ssaa.ir پاسخ دهند. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.

جهت ثبت علامت تجاری بصورت بینالمللی، بایستی در ابتدا برند در کشور مبداء به ثبت برسد و سپس با دردست داشتن مدارک مربوطه ازجمله کارت بازرگانی و تعهدات سیستم مادرید آن را به ثبت بین المللی نیز برسانید. چنانچه برندتان شامل حروف لاتین و انگلیسی است، برای ثبت علامت تجاری باید کارت بازرگانی نیز ازائه شود . همانطور که اشاره شد، سامانه آنلاین ثبت اسناد رسمی و املاک کشور به عنوان سایت آزمون سردفتری، محل اصلی برای ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در این آزمون بزرگ می‌ باشد. در ادامه هر یک از مراحل اعلام نتایج این آزمون بزرگ کشوری را به شکل دقیق‌ تر تحت بررسی قرار می‌ دهیم. سایت آزمون سردفتری یعنی سامانه آنلاین ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس ssaa.ir، محل اصلی برای ثبت نام متقاضیان جهت شرکت در این امتحان بزرگ است. با توجه به این که تاریخ دقیق برگزاری این آزمون در چندین سال گذشته یکسان نبوده است، تعیین زمان دقیق برای برگزاری آن در سال جاری نیز امکان پذیر نیست.

پست شد در : misc